/agreequote:
Staat niet in de brief maar wel op hun websitequote:Op woensdag 2 september 2009 23:13 schreef Deetch het volgende:
in de brief van de aanmaning staat vaak dat als het bedrag al is betaald deze herinnering genegeerd kan worden.
Aangezien je particulier bent (naar ik aanneem) heb je ook niks aan een link naar zakelijk.nuonquote:Op woensdag 2 september 2009 23:45 schreef DRA het volgende:
Staat niet in de brief maar wel op hun website
http://zakelijk.nuon.nl/zakelijk/faq/?action=show&objid=1274&from=FAQ
Maar heb voor de zekerheid nog even gebeld en die miep aan de telefoon vertelde me dat ik toch moest betalen en dat ik het verkeerd las. Lijkt me echter sterk.
Je hebt je herinnering niet binnen 10 dagen betaald. En dus krijg je een aanmaning met ¤ 15 kosten. Die moet je nu betalen.quote:Betaalproces Betaaltermijn Extra kosten
Factuur 14 dagen Per acceptgiro ¤ 1,19
Herinnering 10 dagen Vanaf 3e herinnering binnen 12 maanden ¤ 5,- per herinnering*
Aanmaning 9 dagen ¤ 15,-
Laatste betaalmogelijkheid 6 dagen ¤ 50,-
Vooraankondiging beëindiging leveringscontract 10 dagen -
Beëindiging leveringscontract - Deurwaarderskosten
Ja, daar moest ik ook aan denken....quote:Op donderdag 3 september 2009 09:47 schreef _Arthur het volgende:
Er zal vast iets niet kloppen aan de genoemde data.
DRA TOPIC
quote:De 21ste (augustus 2009) heb ik het bedrag overgemaakt en de 31ste (maart 2009) kreeg ik een aanmaning met 15 euro kosten.
Het is een DRA topic, dus het word bij voorbaat al onzin.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:16 schreef Blik het volgende:
jongens, hoe kan dit nou een mooi topic worden als iedereen al meteen zo reageert...
Daar heb je wel gelijk in, het is niet alsof DRA zich in voorgaande, door hem gestarte, topics als een professionele triangeljosti gedragen heeft....quote:Op donderdag 3 september 2009 13:16 schreef Blik het volgende:
jongens, hoe kan dit nou een mooi topic worden als iedereen al meteen zo reageert...
Waarom denk je dat ik serieus reageer?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:56 schreef karr-1 het volgende:
Het is een DRA topic, dus het word bij voorbaat al onzin.
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:54 schreef karr-1 het volgende:
Joepie weer een DRA topic. Kijken wat voor verzinsels er deze keer bijkomen.
Dat is de zakelijke site, maar goed, je bent te laat, dus ja dat is terecht, je zal het dus moeten betalen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:45 schreef DRA het volgende:
[..]
Staat niet in de brief maar wel op hun website
http://zakelijk.nuon.nl/zakelijk/faq/?action=show&objid=1274&from=FAQ
Maar heb voor de zekerheid nog even gebeld en die miep aan de telefoon vertelde me dat ik toch moest betalen en dat ik het verkeerd las. Lijkt me echter sterk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |