Lijkt erop dat ie dronken wasquote:Op woensdag 2 september 2009 13:48 schreef TC03 het volgende:
Ik kan niet lezen wat er staat. Woon je in een huis met verstandelijk gehandicapten ofzo? Zo'n handschrift had ik ook toen ik 5 was.
Werkelijk nog geen idee..quote:Op woensdag 2 september 2009 13:50 schreef Biogarde het volgende:
Maar wat is nou de kern van dit alles?
dit komt me bekend voor uit een topic.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Werkelijk nog geen idee..
Ik heb wel een vermoeden.
Hij had hier ooit in de gang een racefiets staan, maar deze is gestolen. Hij dacht toen dat ik het had verkocht.
Edwin!!!quote:
Kwam die deurwaarder voor TS? Waarschijnlijk niet want TS weet niet waar het over gaat.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
wtf, waarom zou hij jou bedreigen als er een deurwaarder langs komt? tenzij jullie daar illegaal zitten natuurlijk
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dit komt me bekend voor uit een topic.
Ik vertrouw hem niet helemaal, dat moet ik eerlijk bekennen.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:51 schreef Flurry het volgende:
Wat een mongool zeg. Echt zo'n stalker in de dop. Issie gevaarlijk of kan je 'm makkelijk hebben?
Wat een mongool zeg. En dat over een fucking fietsquote:Op woensdag 2 september 2009 13:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Edwin!!!
Laatste Kans!!
Deurwaarder + diefstal van ...
Je weet genoeg!
Eenige kans om gesprek aan te gaan!!
Deurwaarder + Extra !!
Ik heb bewijs!!
1 X next time ( daar staat een galg )
Save Yourself!!
Ja, hij had het al over een huisgenoot die hem beschuldigde van een fiets te hebben verkocht in dat topic wat ging over zijn huisgenoot die hem bschuldigde van zijn fiets te verkopen.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dit komt me bekend voor uit een topic.
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:53 schreef Mart1n het volgende:
Ik begrijp er geen reet van... Wat staat er in vredesnaam?
Hij heeft dus een galg op dat bord geklad.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Edwin!!!
Laatste Kans!!
Deurwaarder + diefstal van ...
Je weet genoeg!
Eenige kans om gesprek aan te gaan!!
Deurwaarder + Extra !!
Ik heb bewijs!!
1 X next time ( daar staat een galg )
Save Yourself!!
was dat jouw topic? zoja: linkje bitte.quote:
Die heb ik geüpload..quote:Op woensdag 2 september 2009 13:55 schreef mighty_myte het volgende:
wat wordt er gezegd in die voicemail?
Yupquote:Op woensdag 2 september 2009 13:55 schreef Nikmans het volgende:
We worden weer eens flink gehoaxt met zijn allen
Huisgenoot.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
was dat jouw topic? zoja: linkje bitte.
ga naar de huisgenoot toe met een camcorder!quote:Op woensdag 2 september 2009 13:58 schreef Edwinuss het volgende:
Het is geen lemming
En ik verzin dit niet
Hij is niet thuis. Hij neemt ook niet op.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ga naar de huisgenoot toe met een camcorder!
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij is niet thuis. Hij neemt ook niet op.
Goed adviesquote:Op woensdag 2 september 2009 13:57 schreef Armageddon het volgende:
Vannacht een kussen op z'n bek drukken. Scheelt de maatschappij weer een mongeaul.
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:57 schreef Armageddon het volgende:
Vannacht een kussen op z'n bek drukken. Scheelt de maatschappij weer een mongeaul.
Ik ga ook met m'n pappa straksquote:Op woensdag 2 september 2009 14:00 schreef Misan het volgende:
oh maar hiermee zou ik gewoon wel even langs het politiebureau lopen, zijn ze in elk geval op de hoogte Edje!
Ah, ik zag alleen een blij poppetje en snapte er dan ook nog minder van.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft dus een galg op dat bord geklad.
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:45 schreef Edwinuss het volgende:
ik kan niet ontkennen dat ik niet bang was.
lees het topic doorquote:Op woensdag 2 september 2009 14:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
![]()
Maarreh.. nu ben je ff naar die huisgenoot gelopen om te vragen of ze kater over was en welke deurwaarder er was?
Scan van aangifte oid anders hoaxquote:Op woensdag 2 september 2009 14:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga ook met m'n pappa straks
Op kamers gaan om 'op jezelf te wonen' en 'een beetje zelfstandigheid te kweken', maar wel huilend aan de hand van papa naar oom agent rennen?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, dat zal een hele geruststelling zijn voor TSquote:Op woensdag 2 september 2009 14:06 schreef Atreidez het volgende:
Ik zou iig een notitie bij de politie maken voor bedreiging.. Als je dan ineens in 3 stukken wordt gevonden in een of andere steeg, dan gaan ze eerst bij hem vragen.
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Op kamers gaan om 'op jezelf te wonen' en 'een beetje zelfstandigheid te kweken', maar wel huilend aan de hand van papa naar oom agent rennen?
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mijn pa is gewoon een sensatie zoekerquote:Op woensdag 2 september 2009 14:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Op kamers gaan om 'op jezelf te wonen' en 'een beetje zelfstandigheid te kweken', maar wel huilend aan de hand van papa naar oom agent rennen?
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:09 schreef Opperkwal het volgende:
Aan wie heb je dan die fiets verkocht?
quote:
Hij neemt zn camera mee om te zien hoe jij aangifte doet?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mijn pa is gewoon een sensatie zoeker
Wat een huisgenoot heb jijquote:Op woensdag 2 september 2009 13:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Werkelijk nog geen idee..
Ik heb wel een vermoeden.
Hij had hier ooit in de gang een racefiets staan, maar deze is gestolen. Hij dacht toen dat ik het had verkocht.
En jij een mietje!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mijn pa is gewoon een sensatie zoeker
We hebben alles gedeeld, maar we hebben geen woonkamer. Het zijn gewoon 4 verschillende kamers in dit huis.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:12 schreef leetzors het volgende:
[..]
Wat een huisgenoot heb jijlekker vertrouwen in iemand waarmee je het huishouden deelt.
Lees het topicquote:Op woensdag 2 september 2009 14:13 schreef mime_negert het volgende:
[..]
En jij een mietje!
Ga gewoon verhaal halen bij je huisgenoot.
Dit topic heb ik gewoon doorgelezen. Dat ander topic waarnaar gelinkt wordt is me teveel werk.quote:
Gevonden:quote:Op woensdag 2 september 2009 14:16 schreef kikoooooo het volgende:
Hey TS, jij hebt toch ook ooit een fransoos opgelicht door wel te cashen maar niet op te sturen? Die kwam toen op Fok vragen waar zijn product bleef toch?
Zou me niets verbazen als je ook die racefiets gejat hebt.
Ik heb het fragment geluisterd nu maar wat een ongelofelijke kankermongool. OF jij hebt echt wat op je kerfstok, of die kerel is rijp voor een psychiatrische inrichting. Vertel me, als ik op het 2e gok zit ik dan goed of heb je wel wat gedaan?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
We hebben alles gedeeld, maar we hebben geen woonkamer. Het zijn gewoon 4 verschillende kamers in dit huis.
Ik heb normaal geen last van ze. Ik wil hier al langere tijd weg, maar ik heb nog niks fatsoenlijks gevonden.
En hoe kom je aan die kamergenoot?quote:
Internet?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:24 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
En hoe kom je aan die kamergenoot?
backfire woot!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gevonden:
Ontvangen ? Niet ontvangen ?
Edwinuss is een oplichter...
Ik zou serieus niet weten waarom hij zo flipt. Ik heb wel een aantal keer loges gehad, deze dachten dat de koelkast gedeeld was en hebben daar eten en / of drinken uitgehaald.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:23 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ik heb het fragment geluisterd nu maar wat een ongelofelijke kankermongool. OF jij hebt echt wat op je kerfstok, of die kerel is rijp voor een psychiatrische inrichting. Vertel me, als ik op het 2e gok zit ik dan goed of heb je wel wat gedaan?
Hij is wel thuis, hij ligt alleen zn kater uit te slapen op bed en neemt daarom niet op.. Drunk Fucktardquote:Op woensdag 2 september 2009 13:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij is niet thuis. Hij neemt ook niet op.
say WHAT??!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Als je dit al flippen vind johKerel is gewoon beetje bezopen....
Welke stad ga je naar politiebureau? Misschien kan een Fokker nog filmen dan
Dit maakt het extra interessantquote:Op woensdag 2 september 2009 14:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gevonden:
je zegt het alsof het niks isquote:Op woensdag 2 september 2009 14:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zou serieus niet weten waarom hij zo flipt. Ik heb wel een aantal keer loges gehad, deze dachten dat de koelkast gedeeld was en hebben daar eten en / of drinken uitgehaald.
Daar heb ik gezeik mee gehad, dit heb ik opgelost om de producten die misten nieuw te kopen en in de koelkast te leggen.
Er is hier ooit van iemand een digitale camera gestolen, maar die lag bij iemand op de kamer. Ook nooit meer iets van gehoord.
Het valt me op dat je deze vraag negeert.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:24 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Net als mijn post over zijn oplichtingsgeschiedenis.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:36 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Het valt me op dat je deze vraag negeert.
Hoe is het daar mee afgelopen dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gevonden:
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef De_Vink het volgende:
Psssssssssst.........hey.... TS.....
[ afbeelding ]
Haha I lol'dquote:Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef De_Vink het volgende:
Psssssssssst.........hey.... TS.....
[ afbeelding ]
Hij is een oplichterquote:Op woensdag 2 september 2009 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe is het daar mee afgelopen dan?
Beide topics zijn gesloten zonder 'oplossing'
Hoe komt die xaf eigenlijk op het idee om op fok te gaan kijken of daar een Edwin(uss) postquote:
Ja, omdat er geen oplossing was.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe is het daar mee afgelopen dan?
Beide topics zijn gesloten zonder 'oplossing'
Terwijl ik geen cent terug heb betaald.quote:Edwin,
Ik heb een bedrag op mijn rekening gekregen.
Dank u voor dat.
Maar het mis nog 270-174.98 = 95,02 ¤
Wanneer ga ik het rest gekregen ?
Die woonde hier al voordat ik hier kwam wonen, een vriend van mij zat in deze kamer. Toen hij weg ging mocht ik erin.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:24 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Geef die gast de rest ook eens terug!quote:Op woensdag 2 september 2009 15:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, omdat er geen oplossing was.
Ik kreeg op 22 Januari dit mailtje van hem :
[..]
Terwijl ik geen cent terug heb betaald.
Als het in utrecht is regel ik het.. Wel 's avonds en niet woensdag 's avondsquote:Op woensdag 2 september 2009 17:01 schreef P8 het volgende:
klinkt wel als een baas![]()
Je woont in Groningen toch? Ga dan een tijdstip afspreken om het uit te vechten in het Noorderplantsoen. Ik zorg voor popcorn
ik regel een paar kratjes bierquote:Op woensdag 2 september 2009 17:01 schreef P8 het volgende:
Je woont in Groningen toch? Ga dan een tijdstip afspreken om het uit te vechten in het Noorderplantsoen. Ik zorg voor popcorn
het is zijn voicemail.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:21 schreef jordeeeh het volgende:
Edwin, je weet dat ik het niet waardeer dat je mijn voicemail op het internet zet.
Ik ben nu op m'n kamer dus als je wilt kun je langs komen. Ben je om 6 uur nog niet geweest dan ga ik het touw ophangen.
Mijn compactcamera maakt HD opnames. Dus ik zorg voor de youtube verslagleggingquote:Op woensdag 2 september 2009 17:01 schreef P8 het volgende:
Nerdquote:Op woensdag 2 september 2009 17:51 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Mijn compactcamera maakt HD opnames. Dus ik zorg voor de youtube verslaglegging
YESYES name a time and place en dan ben ik er, ik wil ook wel een stokje meenemen, als die gast echt vervelend gaat doenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:01 schreef P8 het volgende:
En?????quote:Op woensdag 2 september 2009 17:21 schreef jordeeeh het volgende:
Edwin, je weet dat ik het niet waardeer dat je mijn voicemail op het internet zet.
Ik ben nu op m'n kamer dus als je wilt kun je langs komen. Ben je om 6 uur nog niet geweest dan ga ik het touw ophangen.
Godverdomme normaal staat altijd een hele pagina vol met "pics or it didnt happenquote:
Ik heb het over het hd gebeuren. Filmpje op YT is gewoon 640 x 480quote:Op woensdag 2 september 2009 18:03 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Godverdomme normaal staat altijd een hele pagina vol met "pics or it didnt happen" en nu bied ik aan een filmpje te maken, valt er weer wat te klagen. Laat maar zitten dan.
![]()
Oh. Ja Youtube zet er zelf een HD knop neer. En volgens mijn paint zijn HD filmpjes op youtube trouwens 855 breedquote:Op woensdag 2 september 2009 18:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb het over het hd gebeuren. Filmpje op YT is gewoon 640 x 480
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb het over het hd gebeuren. Filmpje op YT is gewoon 640 x 480
Mijn scherm is maar 1024 x 600quote:Op woensdag 2 september 2009 18:10 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Welkom in 2009. Tegenwoordig kun je op youtube HD filmpjes bekijken. En ook full-hd, niet dat neppe. Weet niet meer precies hoe dat moet.
http://www.youtube.com/watch?gl=GB&hl=en-GB&v=5sQhTVz5IjQ&feature=fvst
Denk eerder dat Edwin klapjes gaat krijgen dan.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:00 schreef kekz het volgende:
[..]
YESYES name a time and place en dan ben ik er, ik wil ook wel een stokje meenemen, als die gast echt vervelend gaat doen
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:43 schreef jordeeeh het volgende:
TS zal hier niet meer reageren.
Moet ie maar leren z'n afspraken na te komen.
Chill gewoon bij die basketbalplein-weg!! jwz!!!quote:Op woensdag 2 september 2009 17:01 schreef P8 het volgende:
hyquote:Op woensdag 2 september 2009 18:17 schreef badboynova het volgende:
je heb zeker een paar keer gewonnen van hem op xbl, en daarom is hy nu boos op je.
Jij bent de gekke gerrit?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Met mijn ingesproken bericht ja.
Wow wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:36 schreef DurumDoner het volgende:
Zal je tot februari moeten wachten, knul!
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:20 schreef RickoKun het volgende:
tvp voor mogelijke hoaxing öder malse details!
Is ts zo dik dat die in delen naar het ziekenhuis vervoert moet worden dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef skunkasaur het volgende:
Heleboel ambulances hier in groningen tegen half zeven!![]()
TS stoorde zich aan een fiets van huisgenoot die continu in de gang stond, TS heeft de fiets toen verkocht, huisgenoot (genaamd Gerrit) is nu pissed...quote:Op woensdag 2 september 2009 23:29 schreef Siniti het volgende:
Samenvatting?
Kga niet 8 paginas lezen
quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:43 schreef jordeeeh het volgende:
TS zal hier niet meer reageren.
Moet ie maar leren z'n afspraken na te komen.
Jezelf quotenquote:
Weet ik.quote:
Zeg kinderen, zullen we het gewoon weer centraal houden?quote:
Even quotenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:57 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb gewoon niet zoveel zin in de standaard KLB reacties![]()
Topic mag dicht
Dit bedoel ikquote:Op woensdag 2 september 2009 23:59 schreef Hetiszover het volgende:
Dit is wel de faal van de dag. Wat een faggot.[ afbeelding ]
Oke, maar er worden toch ook gewone vragen gesteld tussen de lame reacties door? Als we daar geen antwoord op krijgen, dan wordt er gebaggerd. Daarnaast kun je zulke reacties verwachten als in KLB een topic opent.quote:
Even verplaatsen naar GC dan? Modje?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:57 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb gewoon niet zoveel zin in de standaard KLB reacties![]()
Alleen maar gezeik en het is nooit goed.
Topic mag dicht
Ik heb niet alles gelezen, maar daar wil ik gerust een antwoord op geven.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:01 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Oke, maar er worden toch ook gewone vragen gesteld tussen de lame reacties door? Als we daar geen antwoord op krijgen, dan wordt er gebaggerd. Daarnaast kun je zulke reacties verwachten als in KLB een topic opent.
Wat is er nou precies gebeurd bij de politie?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen, maar daar wil ik gerust een antwoord op geven.
Niet geweest, het stond wel in de planning.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:06 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wat is er nou precies gebeurd bij de politie?
Die gast moet nodig in therapie...hmm maar aan de andere kant een fiets verdwijnt niet zomaar (stond die fiets eigenlijk op slot? zo niet eigen schuld, dikke bult voor hem).quote:Op donderdag 3 september 2009 00:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet geweest, het stond wel in de planning.
Hij klopte aan en bood z'n excuses aan, hij heeft m'n deur schoongemaakt en uitgelegd waarom hij zo deed. Hij heeft dus iemand gesproken in een discotheek die bewijs schijnt te hebben dat z'n fiets door mij is gestolen en door mij is verkocht.
Laat die persoon nu net iemand zijn waar ik een niet zo positief verleden mee heb.
Hij kwam ook nog met het verhaal dat hij ontzettend dronken was en de fiets een cadeau van zijn vader is geweest. Die vader is inmiddels overleden.
Fiets stond niet op slot. Hij stond hier ook binnen in de gang.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:29 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Die gast moet nodig in therapie...hmm maar aan de andere kant een fiets verdwijnt niet zomaar (stond die fiets eigenlijk op slot? zo niet eigen schuld, dikke bult voor hem).
Dus nu kan je weer met hem door 1 deur ??quote:Op donderdag 3 september 2009 00:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Fiets stond niet op slot. Hij stond hier ook binnen in de gang.
Wij moeten namelijk 1 deur door, dan zijn we al in de woning. Maar we moeten wel een ontzettend lange steeg door met een trap, deze trap geeft toegang tot nog een woning, maar die woning is niet gedeeld met ons en we kennen die mensen verder ook niet.
Het kan dus zomaar dat iemand een keer vergeten is de deur op slot te doen. Zowel de buren als wijzelf.
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:42 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Dus nu kan je weer met hem door 1 deur ??
Ken je veel van dat soort mensen?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Laat die persoon nu net iemand zijn waar ik een niet zo positief verleden mee heb.
quote:Op donderdag 3 september 2009 08:22 schreef Flurry het volgende:
[..]
Ken je veel van dat soort mensen?
altijd via via.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij klopte aan en bood z'n excuses aan, hij heeft m'n deur schoongemaakt en uitgelegd waarom hij zo deed. Hij heeft dus iemand gesproken in een discotheek die bewijs schijnt te hebben dat z'n fiets door mij is gestolen en door mij is verkocht.
Hij kwam ook nog met het verhaal dat hij ontzettend dronken was en de fiets een cadeau van zijn vader is geweest. Die vader is inmiddels overleden.
wel een tof dc vestquote:Op donderdag 3 september 2009 00:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
En je ziet er uit als zo'n betrouwbare jongen TS:
[ afbeelding ]
![]()
Waar rook is, is vuur
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:58 schreef solyaris het volgende:
Ziet de TS er al zo uit?
[ afbeelding ]
Heb net effe alles gelezen, ik zou die gast wel effe duidelijk vertellen dat je je niet laat bedreigen en dat je dit geen tweede keer pikt, hoezeer je d'r ook tegen op ziet. De drempel voor hem om in herhaling te vallen is kleiner bij iemand die teveel weerstand biedt. En dit lijkt misschien niet veel weerstand, maar dit soort kleine opmerkingen schelen soms een hoopquote:Op donderdag 3 september 2009 00:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |