En ik mijn telefoon kwijtquote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef insanergy het volgende:
Geld terug storten, probleem opgelost
hoe had je dat in gedachten?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef AMDFreak het volgende:
laat hem maar bewijzen dat hij hem niet ontvangen heeft..
Ik ga geen franse mails beantwoorden, en contact zoeken via PM op FOK! was ook niet echt een goede stap.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef xaf het volgende:
Edwin,
DHL heeft me gezegt dat je kan de DHL-code opniew vragen waar je hebt de GSM verzonden.
(sorry voor mijn nederlands maar in frans het is : DHL m'a dit que vous pouviez redemander le code DHL à l'endroit où vous avez expédiez le GSM).
Waarom antwoordt je niet aan mijn mails ?
Xavier.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Boeie je hebt het geld toch.
Ookal was dat zo, ik wil het risico gewoon niet lopen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:55 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Laat hem maar aangifte doen, politie doet er pas wat mee na 10.
Bonjour, Xavier.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef xaf het volgende:
Edwin,
DHL heeft me gezegt dat je kan de DHL-code opniew vragen waar je hebt de GSM verzonden.
(sorry voor mijn nederlands maar in frans het is : DHL m'a dit que vous pouviez redemander le code DHL à l'endroit où vous avez expédiez le GSM).
Waarom antwoordt je niet aan mijn mails ?
Xavier.
risicoquote:Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ookal was dat zo, ik wil het risico gewoon niet lopen.
Hij kan ook gewoon uit z'n nek lullen.
Daarom om bewijs van levering vragen bij de UPS. Hebben ze dat niet dan heeft UPS je pakket nog, hebben ze dat wel dan overleggen ze je dat (tegen betaling?) en dan heb jij aan je plicht voldaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ookal was dat zo, ik wil het risico gewoon niet lopen.
Hij kan ook gewoon uit z'n nek lullen.
Ik ga morgen dan ook bellen, want word een beetje gek van de koper.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Daarom om bewijs van levering vragen bij de UPS. Hebben ze dat niet dan heeft UPS je pakket nog, hebben ze dat wel dan overleggen ze je dat (tegen betaling?) en dan heb jij aan je plicht voldaan.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef xaf het volgende:
Edwin ,
Sommige vragen :
1) Met welke service hebt u de GSM verzonden ? DHL ?
2) Wanneer hebt u het verzonden ?
3) Als het DHL is : Morgen kunt u mbij DHL gaan om de DHL-code opniew te vragen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |