En ik mijn telefoon kwijtquote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef insanergy het volgende:
Geld terug storten, probleem opgelost
hoe had je dat in gedachten?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef AMDFreak het volgende:
laat hem maar bewijzen dat hij hem niet ontvangen heeft..
Ik ga geen franse mails beantwoorden, en contact zoeken via PM op FOK! was ook niet echt een goede stap.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef xaf het volgende:
Edwin,
DHL heeft me gezegt dat je kan de DHL-code opniew vragen waar je hebt de GSM verzonden.
(sorry voor mijn nederlands maar in frans het is : DHL m'a dit que vous pouviez redemander le code DHL à l'endroit où vous avez expédiez le GSM).
Waarom antwoordt je niet aan mijn mails ?
Xavier.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Boeie je hebt het geld toch.
Ookal was dat zo, ik wil het risico gewoon niet lopen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:55 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Laat hem maar aangifte doen, politie doet er pas wat mee na 10.
Bonjour, Xavier.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef xaf het volgende:
Edwin,
DHL heeft me gezegt dat je kan de DHL-code opniew vragen waar je hebt de GSM verzonden.
(sorry voor mijn nederlands maar in frans het is : DHL m'a dit que vous pouviez redemander le code DHL à l'endroit où vous avez expédiez le GSM).
Waarom antwoordt je niet aan mijn mails ?
Xavier.
risicoquote:Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ookal was dat zo, ik wil het risico gewoon niet lopen.
Hij kan ook gewoon uit z'n nek lullen.
Daarom om bewijs van levering vragen bij de UPS. Hebben ze dat niet dan heeft UPS je pakket nog, hebben ze dat wel dan overleggen ze je dat (tegen betaling?) en dan heb jij aan je plicht voldaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ookal was dat zo, ik wil het risico gewoon niet lopen.
Hij kan ook gewoon uit z'n nek lullen.
Ik ga morgen dan ook bellen, want word een beetje gek van de koper.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Daarom om bewijs van levering vragen bij de UPS. Hebben ze dat niet dan heeft UPS je pakket nog, hebben ze dat wel dan overleggen ze je dat (tegen betaling?) en dan heb jij aan je plicht voldaan.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef xaf het volgende:
Edwin ,
Sommige vragen :
1) Met welke service hebt u de GSM verzonden ? DHL ?
2) Wanneer hebt u het verzonden ?
3) Als het DHL is : Morgen kunt u mbij DHL gaan om de DHL-code opniew te vragen ?
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:42 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zal het kort houden :
Telefoon verkocht, geld ontvangen, telefoon verzonden, e-mail contact, telefoon nog niet aangekomen en persoon dreigt met het aanklagen.
Mijn vraag is wat ik het beste kan doen !
Ik heb helaas het verzendbewijs niet meer, ik hoef ook geen reacties dat het heel dom is omdat ik nu het enige bewijs kwijt ben.
( Had het verdomme ook kunnen weten, heb er ervaring mee op het werk )
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:01 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
![]()
![]()
had je nu maar geen topic aangemaakt sukkel
Koper zit in dit topic, die loopt me sinds het begin al te spammen.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:04 schreef jack4ya het volgende:
Houd de koper maar op de hoogte: Stuur gewoon 1 mail, dat je het uitzoekt voor hem, en dat je het laat weten als je meer informatie hebt, dan ben je 'nooit' verwijtbaar.
rare jongens, die fransen..quote:Op maandag 12 januari 2009 22:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Koper zit in dit topic, die loopt me sinds het begin al te spammen.
Opmerkingen als :
"Het zou een schande zijn als je op je 20e al achter de tralies zat" En dan nog benadrukken dat ik de 21 jarig ben..
Vind het een beetje raar om mensen op die manier te benaderen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef 100cc het volgende:
Edwin,
Klootzak wanneer gaat jij eindelijk nu eens keer uitzoeken waar de telefoon van mij is! Mijn advocaat zegt dat ik u doden magt als ik de telefoon snel niet zie.
Xavier
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:11 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
In een ander topic is een of andere 100cc ook niet zo blij:
[..]
Ik ga je vragen hier niet beantwoorden. Je krijgt mail van mij.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:16 schreef xaf het volgende:
EDWIN,
Hebt u de beleeft aan mijn vragen aantwoorden !!!
Dank u.
Het is nu 22:20quote:Op maandag 12 januari 2009 22:18 schreef John.Milton het volgende:
Ik zou maar eens snel gaan kijken waar die telefoon gebleven is.
"Het verzendbewijs vergeten" is niet echt een goed excuus. Als ik de koper was dan bleef ik er ook op hameren dat ik mijn geld terug kreeg of mijn GSM zou ontvangen.
Lees eens pik.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:21 schreef xaf het volgende:
John.Milton,
dank u.
Wat het is vreemd is dat ik zeg hem dat hij kan de DHL-code nog vragen en hij aantwordt niets...
DHL = Doet het langzaam..quote:Op maandag 12 januari 2009 22:21 schreef xaf het volgende:
John.Milton,
dank u.
Wat het is vreemd is dat ik zeg hem dat hij kan de DHL-code nog vragen en hij aantwordt niets...
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:08 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Ik haat Fransen, ben blij dat ie geflasht is.
Xavier,quote:Op maandag 12 januari 2009 22:24 schreef xaf het volgende:
Edwin,
Nog niets in mijn mailbox mag ik een antwoord krijgen....
Ik denk dat je even geduld moet hebben. Edwin zal wel uitleggen wat voor stappen hij gaat nemen om te bekijken waar de telefoon gebleven is.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:24 schreef xaf het volgende:
Edwin,
Nog niets in mijn mailbox mag ik een antwoord krijgen....
Ik zal er morgen gewoon achteraan gaanquote:Op maandag 12 januari 2009 22:26 schreef jack4ya het volgende:
Idd... redelijk annoying. Vooral omdat TS op dit moment niets kan uitrichten.
En TS, dan niet met een lulsmoes er morgen niet achter aan gaan he?
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:30 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
![]()
Xaf: Ik zou Opgelicht.nl eens proberen
hahahahahhahahaquote:Op maandag 12 januari 2009 22:49 schreef Staanplaats het volgende:
Hé Edwinuss, misschien ken je hem ff bellen?
Ohnee, hij heeft geen...
grapje je bent me beste vriendquote:Op maandag 12 januari 2009 23:08 schreef xaf het volgende:
BrandBierMaaktGelukkig,
You don't forget to be stupid !!!
cool..quote:Op maandag 12 januari 2009 23:10 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
grapje je bent me beste vriend
Ja, maar dit lijkt toch nergens op. Moet je die reacties eens lezen..quote:Op maandag 12 januari 2009 23:07 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik snap xaf wel, ik zit in eenzelfde situatie, en ik begrijp dat hij gewoon zijn telefoon wil.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:29 schreef tho_Omas het volgende:
Wel raar. Als je opgelicht bent op marktplaats zegt iedereen altijd dat je geen stappen kunt ondernemen, en als je zelf iemand oplicht kan dat wel ineens?
Ja, ik heb het topic niet volledig gelezen. Maar als ik het goed begrijp is de telefoon zoekgeraakt na verzending. Als het omgekeerd was geweest had je te horen gekregen dat je geen stappen kon ondernemen en dat je pech had. Er zijn tig topics over dergelijke gevallen.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:35 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Niemand kan beide iets maken.
Oplichten via internet is gewoon strafloos..
Big business boiiiii! Keep it up!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:35 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Niemand kan beide iets maken.
Oplichten via internet is gewoon strafloos..
Sorry, maar ben je zo ontzettend dom ?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:36 schreef xaf het volgende:
Edwin, je antwoord aan iedereen behalve me,
Als je de gsm gezond hebt, is het niet moelijk op deze 3 vragen te antworden, juist 5 seconden van je tijd :
Sommige vragen :
3) Als het DHL is : Morgen kunt u mbij DHL gaan om de DHL-code opniew te vragen ?
Cette Cassette Qu'est-ce que c'est.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:36 schreef xaf het volgende:
Edwin, je antwoord aan iedereen behalve me,
Als je de gsm gezond hebt, is het niet moelijk op deze 3 vragen te antworden, juist 5 seconden van je tijd :
Sommige vragen :
quote:
Vind je het gek dat hij maar een op de drie keer reageert? Je vraagt de hele tijd hetzelfde hier.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:43 schreef xaf het volgende:
Il n'est pas question de cassette. Il s'agit d'un GSM que j'ai acheté à Edwinuss le 25 décembre. A ce jour, je n'ai toujours rien reçu. Edwin répond aux mails 1 fois sur 3. Edwin n'arrête pas de mentir, tout d'abord il habite sois disant en Belgique mais est en train de déménager à Leeuwarden (NL) ensuite il me dit m'avoir déjà envoyé le code DHL par mail alors qu'il ne l'a jamais fait et finalement, il m'envente qu'il ne voit pas mes mail car ceux-ci sont assimilé à du SPAM par sa boite mail alors que nous utilisons tous les 2 une boite mail GMAIL et que je pense impossible que GMAIL bloque une autre adresse GMAIL.
Donc pour moi c'est un menteur depuis le début. Quand il dit qu'il a envoyé le GSM, faut-il le croire.... ???
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:42 schreef SHE het volgende:
Ik zou ook 100 x hetzelfde vragen aan een debiel die weigert antwoord te geven op een paar simpele vragen.
Het is toch godsgeklaagd dat mensen hier de TS nog gelijk geven ook. Waar is jullie fatsoen in vredesnaam gebleven
Tuig
Edwinuss, met zijn reeds dubieuze reputatie is verantwoordelijk voor een correcte afhandeling. Hij heeft geld ontvangen en geen goederen geleverd.
En een hele rits idioten gaat er hier maar vanuit dat Edwin ter goeder trouw heeft gehandeld. Ik geloof er geen klap van.
Waar zie je Edwinuss gelijk krijgen. De meesten zeggen toch gewoon dat ie het verzendbewijs moet leveren?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:42 schreef SHE het volgende:
Ik zou ook 100 x hetzelfde vragen aan een debiel die weigert antwoord te geven op een paar simpele vragen.
Het is toch godsgeklaagd dat mensen hier de TS nog gelijk geven ook. Waar is jullie fatsoen in vredesnaam gebleven
Tuig
Edwinuss, met zijn reeds dubieuze reputatie is verantwoordelijk voor een correcte afhandeling. Hij heeft geld ontvangen en geen goederen geleverd.
En een hele rits idioten gaat er hier maar vanuit dat Edwin ter goeder trouw heeft gehandeld. Ik geloof er geen klap van.
En voor Edwin: Tu est un connard, un deloyal, un salaud !
Inderdaad. Daarbij is het natuurlijk niet zo lastig om een antwoord te geven op de vragen van de koper. Het zijn gewoon simpele vragen over de wijze waarop hij het pakket verstuurd heeft. Als hij dat niet eens weet dan is het wel heel erg met hem gesteld.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:29 schreef Kreator het volgende:
Ik snap die Xav wel. Ik zou ook alles in het werk stellen om iemand te achterhalen en em lastig te vallen. Moet je maar niet oplichten en vervolgens ook nog zo dom zijn om vindbaar te zijn op internet..
Als hij daar geen antwoord op weet, dan is het gewoon zeer waarschijnlijk dat hij een oplichter is. Elke connard weet toch dat je zo'n bewijs moet bewaren en dat je DHL kunt bellen om je code opnieuw aan te vragen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:24 schreef John.Milton het volgende:
Als hij dat niet eens weet dan is het wel heel erg met hem gesteld.
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:19 schreef Edwinuss het volgende:
Daar heb ik niks aan, ik wil concrete antwoorden
Het geld heeft allang gesproken..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:42 schreef MoneyTalks het volgende:
Edwin stuur die telefoon nou maar gewoon, of als je die telefoon in de eerste plaats nooit had, geef hem zijn geld terug.
Dat is toch niet te geloven!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:05 schreef ASSpirine het volgende:
Ze maken Xav dan ook nog eens belachelijk hier
Een goede oplichter vind ik geen slecht persoon.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is toch niet te geloven!
Ik heb zoveel collectieve stupiditeit nog niet in een topic gezien
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:49 schreef Conflict het volgende:
Ik snap niet waarom TS niet gewoon antwoord op de vragen geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |