En ik mijn telefoon kwijtquote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef insanergy het volgende:
Geld terug storten, probleem opgelost
hoe had je dat in gedachten?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef AMDFreak het volgende:
laat hem maar bewijzen dat hij hem niet ontvangen heeft..
Ik ga geen franse mails beantwoorden, en contact zoeken via PM op FOK! was ook niet echt een goede stap.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef xaf het volgende:
Edwin,
DHL heeft me gezegt dat je kan de DHL-code opniew vragen waar je hebt de GSM verzonden.
(sorry voor mijn nederlands maar in frans het is : DHL m'a dit que vous pouviez redemander le code DHL à l'endroit où vous avez expédiez le GSM).
Waarom antwoordt je niet aan mijn mails ?
Xavier.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Boeie je hebt het geld toch.
Ookal was dat zo, ik wil het risico gewoon niet lopen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:55 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Laat hem maar aangifte doen, politie doet er pas wat mee na 10.
Bonjour, Xavier.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef xaf het volgende:
Edwin,
DHL heeft me gezegt dat je kan de DHL-code opniew vragen waar je hebt de GSM verzonden.
(sorry voor mijn nederlands maar in frans het is : DHL m'a dit que vous pouviez redemander le code DHL à l'endroit où vous avez expédiez le GSM).
Waarom antwoordt je niet aan mijn mails ?
Xavier.
risicoquote:Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ookal was dat zo, ik wil het risico gewoon niet lopen.
Hij kan ook gewoon uit z'n nek lullen.
Daarom om bewijs van levering vragen bij de UPS. Hebben ze dat niet dan heeft UPS je pakket nog, hebben ze dat wel dan overleggen ze je dat (tegen betaling?) en dan heb jij aan je plicht voldaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ookal was dat zo, ik wil het risico gewoon niet lopen.
Hij kan ook gewoon uit z'n nek lullen.
Ik ga morgen dan ook bellen, want word een beetje gek van de koper.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Daarom om bewijs van levering vragen bij de UPS. Hebben ze dat niet dan heeft UPS je pakket nog, hebben ze dat wel dan overleggen ze je dat (tegen betaling?) en dan heb jij aan je plicht voldaan.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef xaf het volgende:
Edwin ,
Sommige vragen :
1) Met welke service hebt u de GSM verzonden ? DHL ?
2) Wanneer hebt u het verzonden ?
3) Als het DHL is : Morgen kunt u mbij DHL gaan om de DHL-code opniew te vragen ?
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:42 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zal het kort houden :
Telefoon verkocht, geld ontvangen, telefoon verzonden, e-mail contact, telefoon nog niet aangekomen en persoon dreigt met het aanklagen.
Mijn vraag is wat ik het beste kan doen !
Ik heb helaas het verzendbewijs niet meer, ik hoef ook geen reacties dat het heel dom is omdat ik nu het enige bewijs kwijt ben.
( Had het verdomme ook kunnen weten, heb er ervaring mee op het werk )
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:01 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
![]()
![]()
had je nu maar geen topic aangemaakt sukkel
Koper zit in dit topic, die loopt me sinds het begin al te spammen.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:04 schreef jack4ya het volgende:
Houd de koper maar op de hoogte: Stuur gewoon 1 mail, dat je het uitzoekt voor hem, en dat je het laat weten als je meer informatie hebt, dan ben je 'nooit' verwijtbaar.
rare jongens, die fransen..quote:Op maandag 12 januari 2009 22:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Koper zit in dit topic, die loopt me sinds het begin al te spammen.
Opmerkingen als :
"Het zou een schande zijn als je op je 20e al achter de tralies zat" En dan nog benadrukken dat ik de 21 jarig ben..
Vind het een beetje raar om mensen op die manier te benaderen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef 100cc het volgende:
Edwin,
Klootzak wanneer gaat jij eindelijk nu eens keer uitzoeken waar de telefoon van mij is! Mijn advocaat zegt dat ik u doden magt als ik de telefoon snel niet zie.
Xavier
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:11 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
In een ander topic is een of andere 100cc ook niet zo blij:
[..]
Ik ga je vragen hier niet beantwoorden. Je krijgt mail van mij.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:16 schreef xaf het volgende:
EDWIN,
Hebt u de beleeft aan mijn vragen aantwoorden !!!
Dank u.
Het is nu 22:20quote:Op maandag 12 januari 2009 22:18 schreef John.Milton het volgende:
Ik zou maar eens snel gaan kijken waar die telefoon gebleven is.
"Het verzendbewijs vergeten" is niet echt een goed excuus. Als ik de koper was dan bleef ik er ook op hameren dat ik mijn geld terug kreeg of mijn GSM zou ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |