Lijkt erop dat ie dronken wasquote:Op woensdag 2 september 2009 13:48 schreef TC03 het volgende:
Ik kan niet lezen wat er staat. Woon je in een huis met verstandelijk gehandicapten ofzo? Zo'n handschrift had ik ook toen ik 5 was.
Werkelijk nog geen idee..quote:Op woensdag 2 september 2009 13:50 schreef Biogarde het volgende:
Maar wat is nou de kern van dit alles?
dit komt me bekend voor uit een topic.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Werkelijk nog geen idee..
Ik heb wel een vermoeden.
Hij had hier ooit in de gang een racefiets staan, maar deze is gestolen. Hij dacht toen dat ik het had verkocht.
Edwin!!!quote:
Kwam die deurwaarder voor TS? Waarschijnlijk niet want TS weet niet waar het over gaat.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
wtf, waarom zou hij jou bedreigen als er een deurwaarder langs komt? tenzij jullie daar illegaal zitten natuurlijk
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dit komt me bekend voor uit een topic.
Ik vertrouw hem niet helemaal, dat moet ik eerlijk bekennen.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:51 schreef Flurry het volgende:
Wat een mongool zeg. Echt zo'n stalker in de dop. Issie gevaarlijk of kan je 'm makkelijk hebben?
Wat een mongool zeg. En dat over een fucking fietsquote:Op woensdag 2 september 2009 13:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Edwin!!!
Laatste Kans!!
Deurwaarder + diefstal van ...
Je weet genoeg!
Eenige kans om gesprek aan te gaan!!
Deurwaarder + Extra !!
Ik heb bewijs!!
1 X next time ( daar staat een galg )
Save Yourself!!
Ja, hij had het al over een huisgenoot die hem beschuldigde van een fiets te hebben verkocht in dat topic wat ging over zijn huisgenoot die hem bschuldigde van zijn fiets te verkopen.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dit komt me bekend voor uit een topic.
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:53 schreef Mart1n het volgende:
Ik begrijp er geen reet van... Wat staat er in vredesnaam?
Hij heeft dus een galg op dat bord geklad.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Edwin!!!
Laatste Kans!!
Deurwaarder + diefstal van ...
Je weet genoeg!
Eenige kans om gesprek aan te gaan!!
Deurwaarder + Extra !!
Ik heb bewijs!!
1 X next time ( daar staat een galg )
Save Yourself!!
was dat jouw topic? zoja: linkje bitte.quote:
Die heb ik geüpload..quote:Op woensdag 2 september 2009 13:55 schreef mighty_myte het volgende:
wat wordt er gezegd in die voicemail?
Yupquote:Op woensdag 2 september 2009 13:55 schreef Nikmans het volgende:
We worden weer eens flink gehoaxt met zijn allen
Huisgenoot.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
was dat jouw topic? zoja: linkje bitte.
ga naar de huisgenoot toe met een camcorder!quote:Op woensdag 2 september 2009 13:58 schreef Edwinuss het volgende:
Het is geen lemming
En ik verzin dit niet
Hij is niet thuis. Hij neemt ook niet op.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ga naar de huisgenoot toe met een camcorder!
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij is niet thuis. Hij neemt ook niet op.
Goed adviesquote:Op woensdag 2 september 2009 13:57 schreef Armageddon het volgende:
Vannacht een kussen op z'n bek drukken. Scheelt de maatschappij weer een mongeaul.
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:57 schreef Armageddon het volgende:
Vannacht een kussen op z'n bek drukken. Scheelt de maatschappij weer een mongeaul.
Ik ga ook met m'n pappa straksquote:Op woensdag 2 september 2009 14:00 schreef Misan het volgende:
oh maar hiermee zou ik gewoon wel even langs het politiebureau lopen, zijn ze in elk geval op de hoogte Edje!
Ah, ik zag alleen een blij poppetje en snapte er dan ook nog minder van.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft dus een galg op dat bord geklad.
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:45 schreef Edwinuss het volgende:
ik kan niet ontkennen dat ik niet bang was.
lees het topic doorquote:Op woensdag 2 september 2009 14:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
![]()
Maarreh.. nu ben je ff naar die huisgenoot gelopen om te vragen of ze kater over was en welke deurwaarder er was?
Scan van aangifte oid anders hoaxquote:Op woensdag 2 september 2009 14:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga ook met m'n pappa straks
Op kamers gaan om 'op jezelf te wonen' en 'een beetje zelfstandigheid te kweken', maar wel huilend aan de hand van papa naar oom agent rennen?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, dat zal een hele geruststelling zijn voor TSquote:Op woensdag 2 september 2009 14:06 schreef Atreidez het volgende:
Ik zou iig een notitie bij de politie maken voor bedreiging.. Als je dan ineens in 3 stukken wordt gevonden in een of andere steeg, dan gaan ze eerst bij hem vragen.
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Op kamers gaan om 'op jezelf te wonen' en 'een beetje zelfstandigheid te kweken', maar wel huilend aan de hand van papa naar oom agent rennen?
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mijn pa is gewoon een sensatie zoekerquote:Op woensdag 2 september 2009 14:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Op kamers gaan om 'op jezelf te wonen' en 'een beetje zelfstandigheid te kweken', maar wel huilend aan de hand van papa naar oom agent rennen?
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:09 schreef Opperkwal het volgende:
Aan wie heb je dan die fiets verkocht?
quote:
Hij neemt zn camera mee om te zien hoe jij aangifte doet?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mijn pa is gewoon een sensatie zoeker
Wat een huisgenoot heb jijquote:Op woensdag 2 september 2009 13:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Werkelijk nog geen idee..
Ik heb wel een vermoeden.
Hij had hier ooit in de gang een racefiets staan, maar deze is gestolen. Hij dacht toen dat ik het had verkocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |