Ik ben hier ook niet meer 24/7quote:Op woensdag 2 september 2009 03:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je loopt achter
Want dat was al heel erg uitgebreid duidelijk gemaakt ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 september 2009 03:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ben hier ook niet meer 24/7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whaha
Nee, want ik ben ook erg bezet zeg maar
Kijk, als m'n vriendin dat triootje zou willen.. Jaaaa misschien dan
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Welterusten!!quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 03:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whaha
Nee, want ik ben ook erg bezet zeg maar
Kijk, als m'n vriendin dat triootje zou willen.. Jaaaa misschien dan
Nee. 5 uur was vroeg.quote:
Nee, ik doe max 5 aanpassingen per week.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Bob, je bent de laatste tijd toch al zo in de weer met de OP, zou je de mijne ook aan kunnen passen?
quote:Op woensdag 2 september 2009 09:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik doe max 5 aanpassingen per week.
Pas maar op, dalijk krijg je nog het woord 'emo' naar je kop geslingertquote:
http://fotoboek.fok.nl/J2EElitequote:Op dinsdag 1 september 2009 @ 12:51 schreef J2EElite het volgende:
[..]
Oh leuk waar heb je die gedownload? Heb je ip adressen waar ik 'm kan downloaden?
quote:Beroep Consultant @ BREIN
nah, tis een collega van mij.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Pas maar op, dalijk krijg je nog het woord 'emo' naar je kop geslingert
Tja, het zogenaamde gezond leven is een grote hoax. En zo zie je maar weer dat je er beter van kan genieten, want het kan zo gebeurd zijn met je. In dat opzicht is het leven wellicht oneerlijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:50 schreef jagga het volgende:
[..]
nah, tis een collega van mij.
6 weken geleden, ontzettend last van zijn keel, naar het ziekenhuis (onderzoek) blijkt hij slokdarmkanker te hebben met uitzaaiingen naar zijn lever.
Helemaal volgepompt met de meest chemische rommel die ze konden vinden. Eergisteren nog scan gehad.
Hielp geen zak, gisteravond overleden.
Die kerel dronk haast nooit, sportte keiveel, at nooit frituur of iets dergelijks nooit gerookt.
51 jaar en binnen 1.5 maand is het gebeurd.
Wel als je voor 1 uur college zo vroeg moet opstaan.quote:
quote:
Ploertendoder isquote:Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom staan die laatste 3 pauper UI's in de OP?
ik ben tot maandag nog vrij.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga vandaag niet naar college
Voel me er echt niet naar
Eens.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom staan die laatste 3 pauper UI's in de OP?
Doet me aan die westboro baptist church denkenquote:
Er staan ook zoveel UIs in van mensen die hier gewoon nooit meer komen.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:51 schreef bloodysunday het volgende:
Vroegâh moest je er nog wat voor doen om in de OP te komen (niet dat het boeit dat je er in staat)
Dat ben ik uiteraardquote:Op woensdag 2 september 2009 11:54 schreef bloodysunday het volgende:
Ik vraag me sowieso af wie het zijn vanaf LS, ken er maar 1 daar.
Ik denk dat ze dan met Fas willen, niet met jouwquote:
Die gasten zijn freaking eng en sporen van geen kanten.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Doet me aan die westboro baptist church denken
waarom sta jij er dan in?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:51 schreef bloodysunday het volgende:
Vroegâh moest je er nog wat voor doen om in de OP te komen (niet dat het boeit dat je er in staat)
Zeiken over guns en oorlogen maar dan wel Obama alleen op de zwarten gaan zeiken terwijl de Bush familie wel o zo heilig isquote:
Die denken ook echt dat ze gelijk hebben met hun smerige escapades bij begrafenissen van soldatenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Die gasten zijn freaking eng en sporen van geen kanten.
heb eens respect voor degenen die heen zijn gegaan ja. want jullie zijn de oorzaakquote:Op woensdag 2 september 2009 11:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Er staan ook zoveel UIs in van mensen die hier gewoon nooit meer komen.
Afcajos bijvoorbeeld
Zo moeilijk zijn ze toch nietquote:Op woensdag 2 september 2009 11:54 schreef bloodysunday het volgende:
Ik vraag me sowieso af wie het zijn vanaf LS, ken er maar 1 daar.
Pfff ik moet even klagen hoor, ik heb vandaag gewoon géén colleges! Dan kan ik dus zoveel slapen als ik wil, en daar wordt een mens moe van.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:03 schreef Japsnars het volgende:
Al die mensen die zeiken over zo vroeg opstaan of geen zin hebben om naar college te gaan terwijl ze maar 1 uurtje hebben en zo weer thuis zijn en verder kunnen slapen/chillen
Flikker toch een eind op man, mensen met een fulltimebaan of fulltime school zijn de enige die mogen klagen
Tegen de tijd dat ik hier in de SC ging posten was hij al redelijk uitgekotst door KLB met al die fake verhalen en kk bazen topicsquote:Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
heb eens respect voor degenen die heen zijn gegaan ja. want jullie zijn de oorzaak
Hij is nooit uitgekotst geweest.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik hier in de SC ging posten was hij al redelijk uitgekotst door KLB met al die fake verhalen en kk bazen topics
Hoiquote:Op woensdag 2 september 2009 12:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfff ik moet even klagen hoor, ik heb vandaag gewoon géén colleges! Dan kan ik dus zoveel slapen als ik wil, en daar wordt een mens moe van.
Nouja, al die verzonnen topis van hem en consorten danquote:
Wie zijn dat allemaal dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo moeilijk zijn ze toch niet
Eerst ezio en dark_angelus met daarna de -altijd van avatar veranderende - maisnon gevolgd door ik, ploertendoder dqod en goofisch
Je bent vast ook wel jaloers als ik zeg dat ik nu een lekker stokbrood met kaas ga etenquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent vast ook wel jaloers als ik zeg dat ik nu een lekker stokbrood met kaas ga etenciao
!
jos is een baas die moet gewoon in de OP blijvenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Er staan ook zoveel UIs in van mensen die hier gewoon nooit meer komen.
Afcajos bijvoorbeeld
une pain du stoque.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent vast ook wel jaloers als ik zeg dat ik nu een lekker stokbrood met kaas ga etenciao
!
Dat is dan ook niet de reden dat ik niet gaquote:Op woensdag 2 september 2009 12:03 schreef Japsnars het volgende:
Al die mensen die zeiken over zo vroeg opstaan of geen zin hebben om naar college te gaan terwijl ze maar 1 uurtje hebben en zo weer thuis zijn en verder kunnen slapen/chillen
Flikker toch een eind op man, mensen met een fulltimebaan of fulltime school zijn de enige die mogen klagen
Afcajos uitgekotst?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik hier in de SC ging posten was hij al redelijk uitgekotst door KLB met al die fake verhalen en kk bazen topics
Zodra jij stopt met zijn ballen te likken, vuige slijmbalquote:Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
heb eens respect voor degenen die heen zijn gegaan ja. want jullie zijn de oorzaak
ga wegquote:Op woensdag 2 september 2009 12:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zodra jij stopt met zijn ballen te likken, vuige slijmbal
newbies die nog steeds denken dat het verzonnen vrhalen zijnquote:Op woensdag 2 september 2009 12:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nouja, al die verzonnen topis van hem en consorten dan
Omdat ie er een snickers tussen heeft gestopt?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
newbies die nog steeds denken dat het verzonnen vrhalen zijn
en waarom zou k zijn aars willen likken?
Sst, misschien komt ie nu weer in de SC om mij op mijn plek te zettenquote:
Helaas ben ik waarschijnlijk niet zo jaloers als jij die hoort dat ik nu een stuk turks brood met roerei en gebakken katenspek ga etenquote:Op woensdag 2 september 2009 12:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Die overdreven afcajos verheerlijking.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:49 schreef BigKahuna het volgende:
Iemand in de SC die zegt dat afcajos uitgekotst is![]()
![]()
![]()
![]()
.
Opkankeren uit de SC dan.
Zoiets lees ik nou nooit over mijquote:Op woensdag 2 september 2009 12:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die overdreven afcajos verheerlijking.![]()
![]()
quote:
Ben jij al thuisquote:Op woensdag 2 september 2009 13:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zoiets lees ik nou nooit over mij
[..]
Er is een groot gedeelte dat nog nepper is dan de tieten van Jordan.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
newbies die nog steeds denken dat het verzonnen vrhalen zijn
en waarom zou k zijn aars willen likken?
Wat doe je nu op school dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ben jij al thuis
Zit ik hier nog op school
Ja, daarom was ik bij zoveel van zijn verhalen aanwezigquote:Op woensdag 2 september 2009 13:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er is een groot gedeelte dat nog nepper is dan de tieten van Jordan.
Anders was die vent allang bekende geweest bij heel Nederlands
Dan kots ik hem uit met zijn sprookjes en zijn leger kontlikkende slijmballetjes zoals jij en jordyquote:Op woensdag 2 september 2009 12:49 schreef BigKahuna het volgende:
Iemand in de SC die zegt dat afcajos uitgekotst is![]()
![]()
![]()
![]()
.
Opkankeren uit de SC dan.
Tuurlijk joh, heldquote:Op woensdag 2 september 2009 13:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat doe je nu op school dan?
[..]
Ja, daarom was ik bij zoveel van zijn verhalen aanwezig
Ik word verplicht door me groep, ze willen dit jaar serieus wat gaan doen om dit jaar echt school af te makenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat doe je nu op school dan?
[..]
Ja, daarom was ik bij zoveel van zijn verhalen aanwezig
Dan geloof je het nietquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan kots ik hem uit met zijn sprookjes en zijn leger kontlikkende slijmballetjes zoals jij en jordy
Mja wij wilden dus ook wat gaan doen vandaag nog, maar we kunnen niks doen vanwege gekut met de rechten nog.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik word verplicht door me groep, ze willen dit jaar serieus wat gaan doen om dit jaar echt school af te maken
Amen!quote:Op woensdag 2 september 2009 13:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet
Van alle verhalen die Jos gepost heeft is 1 verzonnen. En natuurlijk zijn sommige dingen wat aangedikt, maar grotendeels is gewoon waargebeurd
Ja ik ben godverdomme ingelogd onder een cursist accountquote:Op woensdag 2 september 2009 13:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja wij wilden dus ook wat gaan doen vandaag nog, maar we kunnen niks doen vanwege gekut met de rechten nog.
Oke dan is er maar 1 verzonnen maar 90% is - erg - aangediktquote:Op woensdag 2 september 2009 13:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet
Van alle verhalen die Jos gepost heeft is 1 verzonnen. En natuurlijk zijn sommige dingen wat aangedikt, maar grotendeels is gewoon waargebeurd
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 2 september 2009 13:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja ik ben godverdomme ingelogd onder een cursist account![]()
Noem eens voorbeelden dan.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke dan is er maar 1 verzonnen maar 90% is - erg - aangedikt
Laten ze direct de rest dan ook doenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus![]()
En je kunt niet eens een virtual machine draaien
Maar Brander zei al dat server1 gecrasht was ofzo, dus hij moest heel AD opnieuw installeren
Ik zit op een crackmacbook met de CPU snelheid waar een slak zelfs nog om zou lachen, dus een andere keer.quote:
Al zat je op een supersnelle pc, dan nog zou iedereen om je lachen.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zit op een crackmacbook met de CPU snelheid waar een slak zelfs nog om zou lachen, dus een andere keer.
Shoarma, gyros, mixed grill, entrecot, frikandellen, bratwurst, broodje unoxquote:
Alleen jij en je vriendjesquote:Op woensdag 2 september 2009 13:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Al zat je op een supersnelle pc, dan nog zou iedereen om je lachen.
Ik heb geen vriendjesquote:Op woensdag 2 september 2009 13:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alleen jij en je vriendjes
[ afbeelding ]
Damn krijg nu hongerquote:Op woensdag 2 september 2009 13:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Shoarma, gyros, mixed grill, entrecot, frikandellen, bratwurst, broodje unox
Whehe.quote:
quote:
Hij lijkt daar wel een uitkeringstrekker.quote:
School: Damstedequote:
Niks verder zoeken. Gewoon die school mailen en de docent LO inlichten.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
School: Damstede
Wie zoekt er verder
Helemaal vergeten gisterenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Japsnars, de laatste Weeds is echt kankergeniaal!
Kijken!
Nu!
quote:AGU
A. Aguire
AND
C.T.M. Andela
APP
P.A.M. Appelman
BAR
G. Barendse
BEZ
H.G.M. Bezuyen
BRE
A.J. de Bree
BSK
H.P.W. Beurskens
BWM
W. Bouwmeester
DKS
N. Dirks
DRM
L. van Diermen
DRP
C. van Dorp
DUI
A.M. Duivenvoorden
DYK
P.J. van Dijkman
EST
J.G.E. Estourgie-Swaen
FER
D. Ferkenius
GOO
K.A. de Gooijer-van Essen
GRA
C. de Graaf
GRT
W. Weiland-Groot
HBK
M. Honsbeek
HED
B. Hendriks
HEJ
J. van der Heiden
HKP
F.M. van Harskamp
HLS
H.J. Hilarides
HOF
J. op 't Hof
HOO
A.M. Hoonhout
HRW
H.A. van Heerwaarden
JSN
T. Jansen
KAR
E.H. Karten
KIJ
J.E. Kooijman
KKN
R. Kuiken
KML
S. Kamlag
KMP
C.D.G. van der Kamp
KNB
R. Knijnenburg
KNG
E.B.T. König
KOL
R.P. van Koldenhoven
KOR
H. Korenhof
KOX
X. Koorndijk
KRT
M. de Kort
KZR
J. Keijzer-Plotnikova
LED
R.H.O. Lede
LNE
L. de Lange
LTS
R.J.G. Leijtens
MEY
E. Meijer
MTA
A.P.M. Matena-Langelaan
NAZ
M. Nazih
NES
P.D. Nessen
NIL
G.J. Nielsen
NOJ
J. Nol
NOL
S. Nolte
NOO
E.D. van Noort
NRT
C.E.E. van der Noort
NUY
J. Nuij
OVR
B. Overwater
PFF
J. Pfeiffer
PLA
C. Platvoet
POR
J. Portz
POS
W.S. Posch
PST
R. Post
REC
A.P.F. Reckman
RIE
M. te Rietmolen
RLF
J.B. Roelofsen-Blank
RMM
M.R.R. Rommens
ROM
J. Rom
ROO
A. Rookmaker
SBE
E. Snabilie
SCO
F. Schoute
SMK
J.B.M. Siemerink
SST
M.H. van Soest
STA
P.J.M. Staats
SWI
A. Swirkowski
THS
B.J. Thijs
TIG
J. Tiggelman
VNN
G.H.M. van de Venne
VRI
J. de Vries
VRW
R. Verwer
VTS
C.M.J. Voets
WAN
F. Wanders
WGN
J. van Willigen-Brouwer
WLG
A. van Willigen
WLM
H.F. Willems
ZHD
J.C.M. Zwarthoed
ZKA
E.M. Zaleska
En toen deed je de kaart open en stond er: 'Dus als je even ervoor kunt zorgen dat deze de kaart krijgt'.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kreeg net zo'n lief kaartje van een vriendin van memet op de voorkant: 'deze kaart is voor een intelligent, leuk, fantastisch, grappig en charmant iemand'
!
Jij houdt wel vaker verkeerd geadresseerde kaarten voor jezelf?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kreeg net zo'n lief kaartje van een vriendin van memet op de voorkant: 'deze kaart is voor een intelligent, leuk, fantastisch, grappig en charmant iemand'
!
Whehe, als wij eens een les LO hadden gemist moesten we een extra les bij een andere klas volgen, zij komen er tenminste lekker makkelijk vanaf metquote:laatste update 20-08-2009
emailadres Bwm: w.bouwmeester@damstede.net .
emailadres Goo: k.de.gooijer@damstede.net
emailadres Nuy: j.nuij@damstede.net
emailadres Vrw: r.verwer@damstede.net
quote:Wanneer je op de schaatsdag 25 rondjes schaatst telt dit als 1 inhaalles voor een geoorloofd gemiste les
Jammerquote:Op woensdag 2 september 2009 13:35 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik jou niet. Je komt uit een corrupt boevennest!
Toen deed ik de kaart open en toen stond erquote:Op woensdag 2 september 2009 13:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En toen deed je de kaart open en stond er: 'Dus als je even ervoor kunt zorgen dat deze de kaart krijgt'.
MIJN NAAM STOND OP DE ENVELOP HOORquote:Op woensdag 2 september 2009 13:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij houdt wel vaker verkeerd geadresseerde kaarten voor jezelf?
Een hotlinkfail, hoe schattig.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:48 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Dat broekje, hoe schattig.
Damn it.quote:
Gelukkig ben ik niet de beroerdste.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn it.Geen zin om het ergens anders te gaan uploaden.
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de beroerdste.
[ afbeelding ]
Danke.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de beroerdste.
[ afbeelding ]
Niet dat ik vaak op msn te bewonderen ben latelyquote:
Ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Danke.Imagedash? Oh wacht, je was gebanned op tinypic he.
![]()
![]()
Ik heb je geblocktquote:Op woensdag 2 september 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet dat ik vaak op msn te bewonderen ben lately, maar ben jij nou zo weinig online of heb je me geblockt?
PWND! Dat noem je nou karmaquote:
En ze is online.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb je geblocktnee ik ben gewoon nooit meer op msn
!
[..]
PWND! Dat noem je nou karmaeerst mij een beetje uitlachen, pff tssss.
Hulde.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Uhuh.quote:PWND! Dat noem je nou karmaeerst mij een beetje uitlachen, pff tssss.
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat ik toch allemaal teweegbreng, hè.
O M Gquote:
Wat een geweldige afleveringquote:
Link? Of enkel offline?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:20 schreef Zotheid het volgende:
De Selexyz heeft gratis agenda's voor studenten.
Ja, de nadelen van het leven met andere mensen.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
En ik ben een beetje boos. Al m'n huisgenoten zijn er weer en het is aan de ene kant wel gezellig maar aan de andere kant kan ik niet meer halfnaakt rondlopen en niet meer douchen op rare tijdstippen en me niet aankleden enzo.
Ze lagen in op de studieboekenafdeling in Leiden in grote getale. Prima dingetje, maar 3 bladzijdes reclame.quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
[..]
PWND! Dat noem je nou karmaeerst mij een beetje uitlachen, pff tssss.
Ja briljant hèquote:Op woensdag 2 september 2009 14:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat een geweldige afleveringVooral dat onverwachtte eind
![]()
Ook leuk om te zien dat Ignacio en Sanjay weer terug gaan komen als main cast
Wat is de NKT? Laat me raden, iets met ballerige jongetjes?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze lagen in op de studieboekenafdeling in Leiden in grote getale. Prima dingetje, maar 3 bladzijdes reclame.
Ik zit eraan te denken om naar de NKT van Minerva te gaan.
Hoe the fuck kom je er bijquote:
NaKennismakingstijd.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is de NKT? Laat me raden, iets met ballerige jongetjes?
Vragen om meer posts, en dan degene die op jou reageert volledig negerenquote:
Eten denk ik.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
He Otis, waar is die sappige roze vriend van je?
[ afbeelding ]
Ja Doug en Dean zijn inderdaad wel pussy's (geworden)quote:Op woensdag 2 september 2009 14:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja briljant hè
Ik schrok me wild, had het never ever zien aankomen!
Ja dat is ook wel vet, Sanjay is weer lang geleden!
Ik vind dat Doug en Dean zich wel erg makkelijk laten afschepen tho'
Hij heeft een fetish voor oude homo's in luiers? Ehw, Grossquote:Op woensdag 2 september 2009 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij zocht op 'gay grandpa diaper'.
Waar reageer jij op mij dan? Daar heb ik overheen gelezen ofzo.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vragen om meer posts, en dan degene die op jou reageert volledig negeren
Dat!
Oké.quote:
quote:
Aightquote:Op woensdag 2 september 2009 14:40 schreef Broekpaling het volgende:
Seizoen 3 begonnen, 4 aan het downloaden.
Hoor ik het menstruatie-vogeltje daar weer snerpen?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie ben jij in hemelsnaam? Tyf op ofzo.
Ja, die postte ik eergisteren nog in de SC.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://threeframes.net/
Spacende shit
Ja dat is een beetje een 1 + 1 = 2 verhaaltje he. Buikpijn + chagrijnigheid = BING BING BING, JACKPOT!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoor ik het menstruatie-vogeltje daar weer snerpen?
Jij doucht nog sneller dan supermanquote:Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* Jap luistert naar de twee albums van Calvin Harris.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:50 schreef IQM het volgende:
* IQM luistert naar het album 'She' van Grand Avenue.
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is toch die fag die van die 'me singing' filmpjes op youtube zet?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:50 schreef IQM het volgende:
* IQM luistert naar het album 'She' van Grand Avenue.
Jeetjequote:Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gedouchedquote:Op woensdag 2 september 2009 14:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij doucht nog sneller dan superman
Oeh, hoe is dat nieuwe album?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
* Jap luistert naar de twee albums van Calvin Harris.
Wait, wut?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:52 schreef Otis. het volgende:
[..]
Dat is toch die fag die van die 'me singing' filmpjes op youtube zet?
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha liefje sorry, wist ik veel dat jij het was![]()
!
Ah, dat dacht ik al.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:55 schreef Otis. het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde deze;
Boyce Avenue dus, foutje.
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Je kent Otis toch wel? Iedere ochtend op Nickelodeonquote:Op woensdag 2 september 2009 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
BAN BAN BAN BAN[/wd]quote:
Hij viel best tegen. Staan nog best wel wat chille nummers in met vrolijke electrische britpop deuntjes maar hij is lang niet zo goed als de eerste.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, hoe is dat nieuwe album?
Heul erg langzaamquote:Op woensdag 2 september 2009 15:03 schreef Zotheid het volgende:
Gaat Fok bij jullie ook zo langzaam?
Ik zal een foto's van wd posten.quote:
die post ze zelf ook vaak genoegquote:Op woensdag 2 september 2009 15:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal een foto's van wd posten.
Zou je het nieuwe album van George Strait eens moeten proberen. Die is wel gewoon weer top als vanouds.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij viel best tegen. Staan nog best wel wat chille nummers in met vrolijke electrische britpop deuntjes maar hij is lang niet zo goed als de eerste.
Sure, doe wat je niet laten kan.quote:
Dan moet ik eerst eens even wat anders gaan luisteren want meteen omschakelen naar country is nou ook wel weer heel erg.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:06 schreef Otis. het volgende:
[..]
Zou je het nieuwe album van George Strait eens moeten proberen. Die is wel gewoon weer top als vanouds.
Als het kapitein koekje maar niet isquote:
Daarom!quote:Op woensdag 2 september 2009 15:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
die post ze zelf ook vaak genoeg
Ik weet het niet, straks vind ik het ontzettend tegenvallen.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sure, doe wat je niet laten kan.
Dan ga je eerst maar even luisteren naar dit album:quote:Op woensdag 2 september 2009 15:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst eens even wat anders gaan luisteren want meteen omschakelen naar country is nou ook wel weer heel erg.
Oud x 1000.quote:
Wel tof though.quote:
BigKahuna is it you?!??!quote:Op woensdag 2 september 2009 15:09 schreef Otis. het volgende:
[..]
Dan ga je eerst maar even luisteren naar dit album:
[ afbeelding ]
Ook nieuw, ook top. Toegankelijker wel.
Zo dan:quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo geweldig vind ik dat album ook weer niet.quote:
Die koe is uit Barnyard hèquote:Op woensdag 2 september 2009 15:17 schreef Otis. het volgende:
Ik ben geen kloon. Ik lees hier al een tijdje mee en vond het wel eens tijd om me te registreren. Ik ken BT irl, vandaar die reactie van haar.
Inglorious Bastards uit 1978.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:15 schreef Japsnars het volgende:
Raad de film en win een koekje:
[ afbeelding ]
Gozer. Doe dit nou niet. Dit maakt je alleen maar ongeloofwaardiger.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:17 schreef Otis. het volgende:
Ik ben geen kloon. Ik lees hier al een tijdje mee en vond het wel eens tijd om me te registreren. Ik ken BT irl, vandaar die reactie van haar.
Jackie Brown?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:15 schreef Japsnars het volgende:
Raad de film en win een koekje:
[ afbeelding ]
Waar tegen?quote:Op woensdag 2 september 2009 16:05 schreef Lakitu het volgende:
Godverdomme ik kan daar dus niet tegen he![]()
Langzame websitesquote:
Misschien moet ik dat ook maar eens doenquote:Op woensdag 2 september 2009 15:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Zo, begin weer aan een sit en gotje
Tegen wie praat je nou? Beetje onduidelijk zeg.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:52 schreef Japsnars het volgende:
Ik ga je niet quoten want dat duurt meteen weer 5 minuten langer
Maar dat is toch juist makkelijk geld als ze er niks van kunnen?
Oud en helemaal plat gedraaid hier in de omgevingquote:
Nou, niet tegen jou hequote:Op woensdag 2 september 2009 16:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Tegen wie praat je nou? Beetje onduidelijk zeg.
Nee want di gaan dan met vanalles mee waardoor je gebeat wordt op de riverquote:Op woensdag 2 september 2009 16:52 schreef Japsnars het volgende:
Ik ga je niet quoten want dat duurt meteen weer 5 minuten langer
Maar dat is toch juist makkelijk geld als ze er niks van kunnen?
Precies. Alleen de paupers komen er nu nog mee aanzetten.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oud en helemaal plat gedraaid hier in de omgeving
Weet ik, maar ik zag hem zojuist weer, blijf er om lachenquote:Op woensdag 2 september 2009 16:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oud en helemaal plat gedraaid hier in de omgeving
quote:Op woensdag 2 september 2009 16:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. Alleen de paupers komen er nu nog mee aanzetten.
Jij bent er volgens mij ook echt zo eentjequote:Op woensdag 2 september 2009 16:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. Alleen de paupers komen er nu nog mee aanzetten.
c-c-c-c-c-c-ccoooooooombobreaker!!!!quote:Op woensdag 2 september 2009 16:58 schreef jordeeeh het volgende:
AAAAAAAAH IK VERVEEL ME VERDOMME.
EN DIE ZOOI VOOR SCHOOL WERKT NIET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |