Ik ben hier ook niet meer 24/7quote:Op woensdag 2 september 2009 03:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je loopt achter
Want dat was al heel erg uitgebreid duidelijk gemaakt ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 september 2009 03:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ben hier ook niet meer 24/7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whaha
Nee, want ik ben ook erg bezet zeg maar
Kijk, als m'n vriendin dat triootje zou willen.. Jaaaa misschien dan
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Welterusten!!quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 03:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whaha
Nee, want ik ben ook erg bezet zeg maar
Kijk, als m'n vriendin dat triootje zou willen.. Jaaaa misschien dan
Nee. 5 uur was vroeg.quote:
Nee, ik doe max 5 aanpassingen per week.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Bob, je bent de laatste tijd toch al zo in de weer met de OP, zou je de mijne ook aan kunnen passen?
quote:Op woensdag 2 september 2009 09:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik doe max 5 aanpassingen per week.
Pas maar op, dalijk krijg je nog het woord 'emo' naar je kop geslingertquote:
http://fotoboek.fok.nl/J2EElitequote:Op dinsdag 1 september 2009 @ 12:51 schreef J2EElite het volgende:
[..]
Oh leuk waar heb je die gedownload? Heb je ip adressen waar ik 'm kan downloaden?
quote:Beroep Consultant @ BREIN
nah, tis een collega van mij.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Pas maar op, dalijk krijg je nog het woord 'emo' naar je kop geslingert
Tja, het zogenaamde gezond leven is een grote hoax. En zo zie je maar weer dat je er beter van kan genieten, want het kan zo gebeurd zijn met je. In dat opzicht is het leven wellicht oneerlijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:50 schreef jagga het volgende:
[..]
nah, tis een collega van mij.
6 weken geleden, ontzettend last van zijn keel, naar het ziekenhuis (onderzoek) blijkt hij slokdarmkanker te hebben met uitzaaiingen naar zijn lever.
Helemaal volgepompt met de meest chemische rommel die ze konden vinden. Eergisteren nog scan gehad.
Hielp geen zak, gisteravond overleden.
Die kerel dronk haast nooit, sportte keiveel, at nooit frituur of iets dergelijks nooit gerookt.
51 jaar en binnen 1.5 maand is het gebeurd.
Wel als je voor 1 uur college zo vroeg moet opstaan.quote:
quote:
Ploertendoder isquote:Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom staan die laatste 3 pauper UI's in de OP?
ik ben tot maandag nog vrij.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga vandaag niet naar college
Voel me er echt niet naar
Eens.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom staan die laatste 3 pauper UI's in de OP?
Doet me aan die westboro baptist church denkenquote:
Er staan ook zoveel UIs in van mensen die hier gewoon nooit meer komen.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:51 schreef bloodysunday het volgende:
Vroegâh moest je er nog wat voor doen om in de OP te komen (niet dat het boeit dat je er in staat)
Dat ben ik uiteraardquote:Op woensdag 2 september 2009 11:54 schreef bloodysunday het volgende:
Ik vraag me sowieso af wie het zijn vanaf LS, ken er maar 1 daar.
Ik denk dat ze dan met Fas willen, niet met jouwquote:
Die gasten zijn freaking eng en sporen van geen kanten.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Doet me aan die westboro baptist church denken
waarom sta jij er dan in?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:51 schreef bloodysunday het volgende:
Vroegâh moest je er nog wat voor doen om in de OP te komen (niet dat het boeit dat je er in staat)
Zeiken over guns en oorlogen maar dan wel Obama alleen op de zwarten gaan zeiken terwijl de Bush familie wel o zo heilig isquote:
Die denken ook echt dat ze gelijk hebben met hun smerige escapades bij begrafenissen van soldatenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Die gasten zijn freaking eng en sporen van geen kanten.
heb eens respect voor degenen die heen zijn gegaan ja. want jullie zijn de oorzaakquote:Op woensdag 2 september 2009 11:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Er staan ook zoveel UIs in van mensen die hier gewoon nooit meer komen.
Afcajos bijvoorbeeld
Zo moeilijk zijn ze toch nietquote:Op woensdag 2 september 2009 11:54 schreef bloodysunday het volgende:
Ik vraag me sowieso af wie het zijn vanaf LS, ken er maar 1 daar.
Pfff ik moet even klagen hoor, ik heb vandaag gewoon géén colleges! Dan kan ik dus zoveel slapen als ik wil, en daar wordt een mens moe van.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:03 schreef Japsnars het volgende:
Al die mensen die zeiken over zo vroeg opstaan of geen zin hebben om naar college te gaan terwijl ze maar 1 uurtje hebben en zo weer thuis zijn en verder kunnen slapen/chillen
Flikker toch een eind op man, mensen met een fulltimebaan of fulltime school zijn de enige die mogen klagen
Tegen de tijd dat ik hier in de SC ging posten was hij al redelijk uitgekotst door KLB met al die fake verhalen en kk bazen topicsquote:Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
heb eens respect voor degenen die heen zijn gegaan ja. want jullie zijn de oorzaak
Hij is nooit uitgekotst geweest.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik hier in de SC ging posten was hij al redelijk uitgekotst door KLB met al die fake verhalen en kk bazen topics
Hoiquote:Op woensdag 2 september 2009 12:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfff ik moet even klagen hoor, ik heb vandaag gewoon géén colleges! Dan kan ik dus zoveel slapen als ik wil, en daar wordt een mens moe van.
Nouja, al die verzonnen topis van hem en consorten danquote:
Wie zijn dat allemaal dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo moeilijk zijn ze toch niet
Eerst ezio en dark_angelus met daarna de -altijd van avatar veranderende - maisnon gevolgd door ik, ploertendoder dqod en goofisch
Je bent vast ook wel jaloers als ik zeg dat ik nu een lekker stokbrood met kaas ga etenquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent vast ook wel jaloers als ik zeg dat ik nu een lekker stokbrood met kaas ga etenciao
!
jos is een baas die moet gewoon in de OP blijvenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Er staan ook zoveel UIs in van mensen die hier gewoon nooit meer komen.
Afcajos bijvoorbeeld
une pain du stoque.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent vast ook wel jaloers als ik zeg dat ik nu een lekker stokbrood met kaas ga etenciao
!
Dat is dan ook niet de reden dat ik niet gaquote:Op woensdag 2 september 2009 12:03 schreef Japsnars het volgende:
Al die mensen die zeiken over zo vroeg opstaan of geen zin hebben om naar college te gaan terwijl ze maar 1 uurtje hebben en zo weer thuis zijn en verder kunnen slapen/chillen
Flikker toch een eind op man, mensen met een fulltimebaan of fulltime school zijn de enige die mogen klagen
Afcajos uitgekotst?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik hier in de SC ging posten was hij al redelijk uitgekotst door KLB met al die fake verhalen en kk bazen topics
Zodra jij stopt met zijn ballen te likken, vuige slijmbalquote:Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
heb eens respect voor degenen die heen zijn gegaan ja. want jullie zijn de oorzaak
ga wegquote:Op woensdag 2 september 2009 12:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zodra jij stopt met zijn ballen te likken, vuige slijmbal
newbies die nog steeds denken dat het verzonnen vrhalen zijnquote:Op woensdag 2 september 2009 12:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nouja, al die verzonnen topis van hem en consorten dan
Omdat ie er een snickers tussen heeft gestopt?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
newbies die nog steeds denken dat het verzonnen vrhalen zijn
en waarom zou k zijn aars willen likken?
Sst, misschien komt ie nu weer in de SC om mij op mijn plek te zettenquote:
Helaas ben ik waarschijnlijk niet zo jaloers als jij die hoort dat ik nu een stuk turks brood met roerei en gebakken katenspek ga etenquote:Op woensdag 2 september 2009 12:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Die overdreven afcajos verheerlijking.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:49 schreef BigKahuna het volgende:
Iemand in de SC die zegt dat afcajos uitgekotst is![]()
![]()
![]()
![]()
.
Opkankeren uit de SC dan.
Zoiets lees ik nou nooit over mijquote:Op woensdag 2 september 2009 12:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die overdreven afcajos verheerlijking.![]()
![]()
quote:
Ben jij al thuisquote:Op woensdag 2 september 2009 13:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zoiets lees ik nou nooit over mij
[..]
Er is een groot gedeelte dat nog nepper is dan de tieten van Jordan.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
newbies die nog steeds denken dat het verzonnen vrhalen zijn
en waarom zou k zijn aars willen likken?
Wat doe je nu op school dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ben jij al thuis
Zit ik hier nog op school
Ja, daarom was ik bij zoveel van zijn verhalen aanwezigquote:Op woensdag 2 september 2009 13:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er is een groot gedeelte dat nog nepper is dan de tieten van Jordan.
Anders was die vent allang bekende geweest bij heel Nederlands
Dan kots ik hem uit met zijn sprookjes en zijn leger kontlikkende slijmballetjes zoals jij en jordyquote:Op woensdag 2 september 2009 12:49 schreef BigKahuna het volgende:
Iemand in de SC die zegt dat afcajos uitgekotst is![]()
![]()
![]()
![]()
.
Opkankeren uit de SC dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |