?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:00 schreef Noshiba het volgende:
Wees blij dat hij je geen boete geeft lul. De boete's gaan nog per voet ook.
Waar staat dat dat fout is?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:01 schreef Modus het volgende:
Mensen die iets bewust fout doen en dan de janklul uit gaan hangen als ze er terecht op aan worden gesproken.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:00 schreef Noshiba het volgende:
Zelf is Tim er nogal goed in om te dreigen met boetes.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:00 schreef Noshiba het volgende:
Jatwerk!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:59 schreef TimKuik het volgende:
Ik zit dus in de trein, komt de conducteur langs. Dat gebeurt wel eens.
Die paljas staat dus een beetje kaartjes te controleren bij de mensen voor mij waarna hij zich richting mijn zitplaats snelt. Plots zegt deze heer "Doe je dat thuis ook, met je voeten op de bank zitten?" met een geïrriteerde toon in zijn stem, ik besef me dat ik thuis meestal met mijn voeten op de bank zit. De trein is bijna leeg dus zo erg zal ik mensen er niet mee irriteren/lastig vallen. Dus ik zeg tegen deze knakker "Doe je dat thuis ook, de hele dag kaartjes knippen?".
Bij mij wel, ik had 1 voet en m'n maatje 2 voeten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:03 schreef Thieske het volgende:
[..]
![]()
Dit meen je toch niet serieus he? Per voet.
Ik hoop dat je nog meer kut mongolen op internet ontmoetquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:09 schreef jslavenburg het volgende:
Door kut mongolen als jij krijg ik tyfus. Sterf hondelul
Op 't bordje in de treinquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
?
[..]
Waar staat dat dat fout is?
Houd het schoonquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
?
[..]
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jatwerk!
Exacte kopie van een Sjef van Oekelstrip.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef flipsen het volgende:
Ik vind het "Nee, ik heb thuis geen trein" antwoord leuker overigens...
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef flipsen het volgende:
Moet alles jou voorgekauwd worden dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
?
[..]
Ome Henkquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef flipsen het volgende:
Ja, per voet, zouden ze bij de politie ook moeten doen...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:00 schreef Noshiba het volgende:
Hij blijft leuk de 4e keerquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:43 schreef mrfool het volgende:
"Doe je dat thuis ook?"
"nee conduc, thuis heb ik geen trein!"
Hoax+Hoax.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:00 schreef Noshiba het volgende:
Ome Henkquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef flipsen het volgende:
Na 't lezen van dit topic 65% zekerquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:22 schreef NoBody122 het volgende:
Bijdehande gladjakker tijdens mijn werk
Was jij dat toevallig TS?![]()
![]()
100%quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Na 't lezen van dit topic 65% zeker
Jullie de reizigers zijn juist degenen die lekker kunnen blijven zitten terwijl die knippert daar dag-in dag-uit door die treinen moet sjokken om kaartjes af te knippen en tegelijk beledigingen incasseren van vervelende trein-reizigers als jij, en soms bedreigingen. Dan vindt ik het nog knap dat die beste man nog zo goed zijn werk kan doen zonder serieus uit zijn slof te schieten. Wat jij ziet als een grapje kan voor hem misschien een veel ontvangen belediging zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:59 schreef TimKuik het volgende:
Dus ik hem maar verteld dat hij het nogal makkelijk had daar op zijn troon bij de NS en hij niet moest zeiken. Gelukkig was de trein al bij de bestemming waar ik moest zijn en ben ik uit gestapt.
Maar stel je zet je voeten op een stoel, wat dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:13 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Houd het schoon
Houd het schoon voor andere reizigers.
Geen voeten op de bank.
bron
Dan geldt nog steeds 'houd het schoon'. Krantje onder je poten dus of opbokken.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar stel je zet je voeten op een stoel, wat dan?
Je plaats verlaten in dezelfde staat als waarin je hem aantreft.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:55 schreef Drinky het volgende:
Maar wat is "schoon" ?
Dat is ook zo subjectief
dat jij dat subjectief vindt, zegt meer over jou dan dat het zegt over de manier waarop het bijv. in de huisregels van de NS staat.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:55 schreef Drinky het volgende:
Maar wat is "schoon" ?
Dat is ook zo subjectief
Net zoals die sneue figuren bij wegmisbruikersquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:01 schreef Modus het volgende:
Mensen die iets bewust fout doen en dan de janklul uit gaan hangen als ze er terecht op aan worden gesproken.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 september 2009 02:32 schreef Roerkoning het volgende:
Iemand die Tim Kruik heet zou zowieso een linksdraaiende hartklep kanker moeten krijgen, TS. Maar jij mag er wat mij betreft ook nog een hondstrontverklontering in je slingerschijtkanaal bij oplopen.
Beetje aso en bijdehand gaan lopen doen en dan gauw uitstappen. Te laf dus om de gevolgen van je gedrag te dragen.
Maar dat past dan wel weer bij iemand die Tim Kruik heet.
In Nederland geloof ik dat nog ook, omdat je anders discussies krijgt "maar ik had mijn voeten niet op de bank, maar één voet."quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:00 schreef Noshiba het volgende:
dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jatwerk!
Exacte kopie van een Sjef van Oekelstrip.
Drinkyoghurtquote:Op woensdag 2 september 2009 02:55 schreef Drinky het volgende:
Maar wat is "schoon" ?
Dat is ook zo subjectief
quote:
Scheelt weer dat ik (bijna) nooit met het ov gaquote:Op woensdag 2 september 2009 10:06 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dat jij dat subjectief vindt, zegt meer over jou dan dat het zegt over de manier waarop het bijv. in de huisregels van de NS staat.
Ja, maar wie??quote:
WTFquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:04 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Bij mij wel, ik had 1 voet en m'n maatje 2 voeten.
30 euro en 60 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |