abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72352294

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de �22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en �22 tot �150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks

[01] | [02] | [03] | [04] |
[05] | [06] | [07] | [08] |
[09] | [10] | [11] | [12] |
[13] | [14] |

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

pi_72352350
quote:
Mijn pakketje heeft Hong Kong op afgelopen donderdag 28 augustus verlaten, wanneer kan ik 'm dan ongeveer verwachten?

Ja ik ben ongeduldig
  dinsdag 1 september 2009 @ 20:35:31 #3
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_72352354
Dubbel..!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_72352378
youre to late
pi_72352424
Jack in de krant?
pi_72352436
2 setjes lampjes bij Budgetgadgets besteld, alle 4 werken ze niet... Vorige setjes deden het wel gewoon. Maar een mailtje gestuurd, ben benieuwd hoe de klantenservice is.
pi_72352469
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:36 schreef mtchel112 het volgende:
youre to late
Nee.
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:37 schreef RacerDKB het volgende:
Jack in de krant?
Klik.
pi_72352574
[quote]Op dinsdag 1 september 2009 20:38 schreef baggerhoofd het volgende:

[..]

Nee.

jawel toen ik mn topic had geplaatst stonddie van jou er nog niet bij toen refreshte ik m en stondie van jou er ook bij klonk is gewoon corrupt
  dinsdag 1 september 2009 @ 20:47:55 #9
48067 neo2000
pi_72352801
Leer quoten!

Om maar weer eens wat bij te dragen aan het topic (er worden soms vragen gesteld die heul niet meer beantwoord worden in het topic! )
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:21 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

8 euro bij de action, klinkt als een krachtcentrale turbine of is dit filmpje gaar

Ligt aan de douchekop zelf.. Sommige van die douchekoppen hebben geen batterijen nodig.. Deze worden aangedreven door de waterdruk. Water wat dus onder druk ergens langs loopt. En dat maakt die herrie. Nu heb ik mij laten vertellen dat er ook modellen zijn met batterijen. Maar goed, batterijen + water + chinees spul, i don't know..
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_72352963
tvp voordat het topic weer vol is
  dinsdag 1 september 2009 @ 20:52:40 #11
261797 Onbepaald
Met citroentje graag!
pi_72352978
Jack in de krant!
Geef rijst en train je Engels!
pi_72353115
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:47 schreef neo2000 het volgende: Maar goed, batterijen + water + chinees spul, i don't know..
Och, er gaan hooguit 2 batterijen in, daar merk je weinig van als dat kortsluit (behalve dan dat je lampjes stoppen).
pi_72353172
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:52 schreef Onbepaald het volgende:
Jack in de krant!
hadden we mijn titel maar aangehouden
pi_72353197
ik hoop dat ik binnenkort mijn taobao order binnenkrijg zonder bemoeienissen van de douane
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72353274
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:58 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

hadden we mijn titel maar aangehouden
quote:
Mijn pakketje heeft Hong Kong op afgelopen donderdag 28 augustus verlaten, wanneer kan ik 'm dan ongeveer verwachten?

Ja ik ben ongeduldig
Niemand een antwoord? Ik ben over een paar dagen namelijk weg en het is wel zo fijn om het dan te hebben.
pi_72353297
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:01 schreef baggerhoofd het volgende:

[..]

[..]

Niemand een antwoord? Ik ben over een paar dagen namelijk weg.
reken maar op een dag of 10 bezorgtijd. werkdagen.
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:02:43 #17
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72353330
Mag er ook een sterretje achter mijn naam?
(Gaat over de iPot)
pi_72353345
quote:
Niemand een antwoord? Ik ben over een paar dagen namelijk weg en het is wel zo fijn om het dan te hebben.
pi_72353442
quote:

[..]

[..]

Nja bij mij duurt het altijd 5 dagen. Als die van jou donderdag is verstuurd heb je kans dat hij morgen of overmorgen komt.

Mja er zijn ook mensen die hun pakketje na een maand nog niet hebben
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:06:35 #20
48067 neo2000
pi_72353484
quote:

[..]

[..]

Mijn glazen bol zegt dat je hem zeker binnen 6 weken binnen hebt. Mits de douane zich er niet mee bemoeit. Dan KAN het iets langer duren.
pi_72353491
quote:

Delperfect geeft aan dat ze 14 dagen verzendtijd hebben met het vliegtuig en met EMS 7 dagen (oid). Dus als er haast bij was had je EMS moeten kiezen.

Edit: Mijn pakje verzonden op 22-8 is ook nog altijd niet binnen.
pi_72353536
Wat vinden jullie van mijn kleine OP update ?
pi_72353555
Naja bedankt voor de reacties, ik zie het wel. Nu houd ik m'n bek weer
pi_72353582
Welk stuk is geüpdatet?
pi_72353627
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:06 schreef veda het volgende:

[..]

Delperfect geeft aan dat ze 14 dagen verzendtijd hebben met het vliegtuig en met EMS 7 dagen (oid). Dus als er haast bij was had je EMS moeten kiezen.

Edit: Mijn pakje verzonden op 22-8 is ook nog altijd niet binnen.
EmS kan niet naar nl dan word t DHL
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:10:55 #26
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_72353630
Me ouders: Hé,, wist je dat je in china dingen kon bestellen?? Hadden ze dus mooi in de krant gelezen
Ik: Hé,, krijg ik niet binnekort per ongeluk z'n pakketje!
Dx en Rachel melde eergister dat t'verzonden was dus zal binnekort wel op de mat verschijnen!
(btw http://tinyurl.com/lya6z3 Sterretje?)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_72353738
ik wil een titel met : jack in de krant

wel gek datie gwn inde krant staat:p
pi_72353758
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Welk stuk is geüpdatet?
Stuk over jack, regels staan er nu bij en ik heb de vorige topics lijst bewerkt, eigenlijk nog meer maar dat ben ik nu nog aan het aanpassen in de wiki
pi_72353821
Net een 16gb mp3 speler gekocht voor ¤17,50 op Ebay... en nu lees ik dit http://sosfakeflash.wordp(...)g-kong/#comment-3687 .
Was ook te mooi om waar ze zijn.
Als ik hem ontvang en hij doet het niet dan maar een paypal dispute openen.. weet iemand hoe dat precies in zijn werking gaat?
pi_72354034
tvp
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:23:12 #31
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72354075

Groetjes van Dion!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_72354130
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:16 schreef Kadooosh het volgende:
Net een 16gb mp3 speler gekocht voor ¤17,50 op Ebay... en nu lees ik dit http://sosfakeflash.wordp(...)g-kong/#comment-3687 .
Als ik hem ontvang en hij doet het niet dan maar een paypal dispute openen.. weet iemand hoe dat precies in zijn werking gaat?
Zo te zien ben jij de eerste die van deze kopers een 16gb mp4 speler koopt. Ben benieuwd. kakalotte heeft verder wel een hoop positieve comments.

Edit na bericht hieronder: Oh ik had 2 andere verkopers idd.

[ Bericht 3% gewijzigd door veda op 01-09-2009 21:36:26 ]
pi_72354201
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:25 schreef veda het volgende:

[..]

Zo te zien ben jij de eerste die van deze kopers een 16gb mp4 speler koopt. Ben benieuwd. kakalotte heeft verder wel een hoop positieve comments.
Ik heb hem bij safe2star gekocht(die van die link) .
http://myworld.ebay.com/safe2star/... niet slecht die rating .
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:29:53 #34
48067 neo2000
pi_72354282
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:23 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]

Groetjes van Dion!
He'll appreciate that.
pi_72354950
nog maar weer een tvp'tje
pi_72355628
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:16 schreef Kadooosh het volgende:

Link naar item?
  dinsdag 1 september 2009 @ 22:08:43 #37
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72355655
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:49 schreef PedroN het volgende:
nog maar weer een tvp'tje
sluit aan
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_72355826
toch grappig dat jack in de krant staat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door jopiede op 01-09-2009 22:20:01 ]
pi_72356087
jack is awesome
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_72356581
Iets van Taobao gekocht, jack naar de prijs gevraagd, en met het gewicht van 1000 kg zou het op 46 dollar uitkomen.

Terwijl er op Taobao staat dat het 215 gram weegt
pi_72356616
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:38 schreef baggerhoofd het volgende:

[..]

Nee.
[..]

Klik.
Dat is toch slecht nieuws.. Misschien dat de douane nog wat extra gaat controleren bij airmail vanuit hong kong.
pi_72357293
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:36 schreef Chuphinh het volgende:

[..]

Dat is toch slecht nieuws.. Misschien dat de douane nog wat extra gaat controleren bij airmail vanuit hong kong.
Bij mij is nog eea onderweg, een RB-bril bijvoorbeeld (DP). Nu maar hopen dat de douane niet is aangescherpt idd
pi_72357455
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:55 schreef DeHeer het volgende:

[..]

Bij mij is nog eea onderweg, een RB-bril bijvoorbeeld (DP). Nu maar hopen dat de douane niet is aangescherpt idd
kan me niet voorstellen dat ze zoiets eruit halen. gaan ze geen tijd aan besteden. kost ze volgens mij teveel tijd terwijl het niks opbrengt.
pi_72357476
er zijn van mij ook 2 DP pakketjes onderweg, hoop dat ze er niet uitgepikt worden ja
pi_72357508
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:00 schreef Mirjam het volgende:
er zijn van mij ook 2 DP pakketjes onderweg, hoop dat ze er niet uitgepikt worden ja
Tja, dat risico loop je altijd hé
pi_72357657
Nieuwe lijst:

Nano
2x Geel 8GB ( Skiet + Mcwops*)
2x Blauw 8GB( Downstar* + Mstr*)
1x Roze 8GB ( FrankP*)
1x Zwart 8GB (Joene94*)
1x Rood 8GB (DeHeer*)
1x Paars 8GB (Ayca*)
1x Groen 8GB ( Roynaldinho*)
1x Zilver 8GB ( Kwork)
1 x Ipot ( Robin-e30*) ( kleur onbekend ?)

Prijzen:
1 = $34.62
3+ =$32.04
5+ =$30.86.
10+ = $ ??

Shuffle
1 x Groen 4GB ( Dionysiou)

Prijzen:
1 =$ 22.40 ( prijs onbekend mocht iemand het weten..)
3+ =$ ?? ( prijs onbekend mocht iemand het weten..)
5+ =$?? ( prijs onbekend mocht iemand het weten..)

nog meer liefhebbers voor ipots, hoe goedkoper het word ..

meld even als je hem sws wil of dat je hem ook onder voorbehoud koopt( dan kan er een ster achter je naam)

( * = alleen onder voor behoud dat het een ander is dan die van jack zn site (andere interface)!)
pi_72357702
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Tja, dat risico loop je altijd hé
ja, maar da's eik wel jammer, het is toch fantastisch dat je zo shit kan laten overkomen voor een mooie prijs
ik snap het wel, maar vind het ook stom
pi_72357799
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:06 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ja, maar da's eik wel jammer, het is toch fantastisch dat je zo shit kan laten overkomen voor een mooie prijs
ik snap het wel, maar vind het ook stom
Is het ook

Maar zo blijft het altijd wel spannend, wanneer het over komt, en als het überhaupt het wel over komt. Als je het bij kleine pakketjes houd, dan is de kans erg klein
pi_72357809
we hebben nu dus 11 ipot nano's ;

Ik zal Rachel + Jack een mailtje sturen ; dat we graag deze Ipots willen.
en of hij/zij er bijvoorbeeld al vast 1 kan kopen; foto's hier van maakt en deze vervolgens op zijn site zet
zodat we allemaal los op zn site kunnen zetten ( en hij eventueel een kortings coupon aan ons kan geven ?)

Of heeft iemand andere ideeen hoe ik jack kan vragen 11 ipods te bestellen ! ?

Voor de shuffle is geen intresse haast dus ik ga er van uit dan als Dionysiou de shuffle nog wil op eigen initiatief de shuffle kan bestellen ?
pi_72357832
ik heb m'n bestelling expres in 2 laten splitsen, 2 items per pak, maar het is iets groter dan gewoon een sleutelhanger o.i.d.
ben stiekem wel een beetje zenuwachtig
pi_72357886
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:10 schreef Mirjam het volgende:
ik heb m'n bestelling expres in 2 laten splitsen, 2 items per pak, maar het is iets groter dan gewoon een sleutelhanger o.i.d.
Och wees maar niet bang Komt wel over

Ik ben nog in onderhandeling met jack over de prijs, http://item.taobao.com/au(...)36fc5.jhtml?cm_cat=0

Dit heeft een wat grotere kans pak denk ik

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2009 23:15:05 ]
pi_72358211
Jack in krant wat een held
SPOILER
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_72358255
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik ben nog in onderhandeling met jack over de prijs, http://item.taobao.com/au(...)36fc5.jhtml?cm_cat=0

je weet wat er met dion gebeurd is he, die heeft er ook 1 besteld
pi_72358357
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:22 schreef Mirjam het volgende:

[..]

je weet wat er met dion gebeurd is he, die heeft er ook 1 besteld
Ik weet het Maar die van Dion was ook wat groter
mcwops heeft ook dezelfde als mij gekocht, en die heeft hem al ontvangen zonder problemen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2009 23:25:52 ]
pi_72358369
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik weet het Maar die van Dion was ook wat groter
mcwops heeft ook dezlefde als mij gekocht, en die heeft hem al ontvangen zonder problemen
oh, ok
pi_72359109
Inmiddels is de eeuwen lange mail verstuurd naar jack

ik hoop dat ze t een beetje begrijpen..

Ik heb 2 opties erin gezet;

1. Jack zet de ipods op zn site ; en geeft ons een Couponcode zodat alleen wij ( fok( de mensen uit het lijstje) ) de Code kunnen gebruiken omdat we 10+ bestellen.. ( dan gaan de orders dus allemaal apart ; betalen we apart ; en hebben we aparte verzend adressen; en iedereen heeft zijn eigen kleur kunnen kiezen dan.) [ lijkt me handigste ]

2. Jack stuurt iedereen die een Ipod wil ; een Paypal rekening naar zijn paypal
Met het verzoek om het bedrag voor de ipod te betalen; vervolgens betaal je het ; en jack stuurt het naar je op..
( dit lijkt me niet echt handig ; ik denk dat jack dan fouten gaat maken in wie welke kleur wil etc , tevens moet hij dan alle Paypal adressen van iedereen in t lijstje krijgen...)

Nu wachten op een email terug ; ik hou jullie op de hoogte

Slaapze allemaal

[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 02-09-2009 00:26:07 ]
pi_72359143
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:49 schreef Downstar het volgende:
Inmiddels is de eeuwen lange mail verstuurd naar jack

ik hoop dat ze t een beetje begrijpen..

Ik heb 2 opties erin gezet;

1. Jack zet de ipods op zn site ; en geeft ons een Couponcode zodat alleen wij ( fok( de mensen uit het lijstje) ) de Code kunnen gebruiken omdat we 10+ bestellen.. ( dan gaan de orders dus allemaal apart ; betalen we apart ; en hebben we aparte verzend adressen; en iedereen heeft zijn eigen kleur kunnen kiezen dan.) [ lijkt me handigste ]

2. Jack stuurt iedereen die een Ipod wil ; een Paypal check naar zijn paypal
Met het verzoek om het bedrag voor de ipod te betalen; vervolgens betaal je het ; en jack stuurt het naar je op..
( dit lijkt me niet echt handig ; ik denk dat jack dan fouten gaat maken in wie welke kleur wil etc , tevens moet hij dan alle Paypal adressen van iedereen in t lijstje krijgen...)

Nu wachten op een email terug ; ik hou jullie op de hoogte

Slaapze allemaal
Oke, prima! Ik ben benieuwd! In ieder geval al bedankt voor wat je al gedaan hebt!!
pi_72359297
Ik ken een aantal mensen die regelmatig dingen bij chinese webshops bestellen, vooral op het gebied van badminton en games. Nog nooit geen problemen gehad. Rackets en kleding komen gewoon over en de controlers en games ook.

Wel moet ik aangeven dat de pakketjes er vaak uitzien alsof ze gewoon persoonlijk zijn. Gewoon bruin papier er omheen en veel stempels en zegels. Heel rommelig allemaal, maar gewoon binnen gekomen!
pi_72359634
Heb voor het eerst sinds tijden een rariteitje met DX. Ik heb 2 bestellingen die beiden op de 20ste van de vorige maand verzonden zijn, de ene heb ik al een tijdje binnen maar van de ander ontbreekt ieder spoor. Het probleem is dat die twee pakketjes bij elkaar horen ( een mp3 speler en een in-ear headphone, die in-ear headphone heeft trouwens de beste kwaliteit die ik tot nu toe ben tegengekomen ) Weet iemand wat het kan zijn?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_72359802
quote:
Op woensdag 2 september 2009 00:09 schreef sweetlady-o het volgende:
Heb voor het eerst sinds tijden een rariteitje met DX. Ik heb 2 bestellingen die beiden op de 20ste van de vorige maand verzonden zijn, de ene heb ik al een tijdje binnen maar van de ander ontbreekt ieder spoor. Het probleem is dat die twee pakketjes bij elkaar horen ( een mp3 speler en een in-ear headphone, die in-ear headphone heeft trouwens de beste kwaliteit die ik tot nu toe ben tegengekomen ) Weet iemand wat het kan zijn?
Het zou bij de douane kunnen liggen. Een collega van mij heeft dat een keer gehad. Dan krijg je van zelf een bericht! Moet je alleen wel boete betalen. Ik hoop dat voor jou dat het gewoon lang onderweg is!
pi_72360103
Zowel naar Jack als Rachel gemaild voor een product via Taobao en de prijs van de eerste is $15 lager dan die van de tweede Goed afgesproken daar.
pi_72360149
jack is altijd goedkoper merk ik idd
pi_72360696
Zou ik nog op de lijst kunnen of ben ik te laat? Zo ja, Blauw Nano 8GB graag Mooi spul.
pi_72361391
Pakketje lossen...
oooh gaat dat zo.
  FOK!fotograaf woensdag 2 september 2009 @ 07:37:22 #66
145146 Andyy
pi_72362296
quote:
Op woensdag 2 september 2009 00:16 schreef Pixelodion het volgende:

[..]

Het zou bij de douane kunnen liggen. Een collega van mij heeft dat een keer gehad. Dan krijg je van zelf een bericht! Moet je alleen wel boete betalen. Ik hoop dat voor jou dat het gewoon lang onderweg is!
Geen boete
gewoon invoerkosten + btw als je pakketje meer dan 120 euro ofzo is
pi_72362325
Jah, ik snap het ook niet waar jullie je zorgen overmaken, ik heb ook nog een trui van Humooooor(merk) op de post. Maar voor 20 euro kan je best GENUINE een soortgelijke trui kopen(in china) dus daar gaan ze echt niet over zeiken zolang het maar geen ralph lauren voor 2 euro is of zo. Verder zit ik netjes onder de 22 euro dus mag ik vrij invoeren
pi_72362869
Onder voorbehoud van de uiteindelijke prijs en kwaliteit van het product, heb ik intresse in een blauwe iPot.
pi_72363548
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:00 schreef Mirjam het volgende:
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:10 schreef Mirjam het volgende:
Nu het in de krant staat denkt iedereen in een keer: "Oh oh, douane?".
De douane is echt niet dom en die weten ook wel dat er allerlei illegale shit in die pakketjes zitten, echter hebben ze er geen fluit aan want daar kunnen ze geen geld op vangen, en dat is wat ze willen.
In Australië en Canada pikken ze er echt heel veel uit als je even rond leest op de DX forums, Nederlandse douane ziet er gewoon geen brood in.

[ Bericht 3% gewijzigd door Granaatappel op 02-09-2009 09:47:00 ]
pi_72363656
Nou de MP3 speler gaan we zeker bij Jack bestellen aangezien dit zijn prijs is voor 1 unit

http://item.taobao.com/au(...)60e7f302aef81d.jhtml
31.64$ including shipping cost
  woensdag 2 september 2009 @ 10:08:23 #71
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72364055
onder voorbehoud van betere interface bestel ik behalve de gele ook de lila 8gb
pi_72364155
Ik krijg een nieuwe wiebelbloem
Tap tap tap
pi_72364163
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg een nieuwe wiebelbloem

Ik wil hem binnen hebben. Leuk op kantoor (komen dan naast me sea monkeys die ook nog niet binnen zijn)
pi_72364191
Ik mag de kapotte houden, even betere lijm kopen want hij valt toch steeds weer uit elkaar . En ik was juist zo blij dat ik een roze had .
Tap tap tap
  woensdag 2 september 2009 @ 11:06:26 #75
48067 neo2000
pi_72365328
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag de kapotte houden, even betere lijm kopen want hij valt toch steeds weer uit elkaar . En ik was juist zo blij dat ik een roze had .
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.634 ?
pi_72365366
quote:

Als ze humor hadden, zouden ze die opsturen .
Tap tap tap
pi_72365526
Rachel is duurder ja.
Product was bij Jack voor $4.50, bij Rachel $12.50
ne okuyon, bokmu var?
pi_72365623
kan ik nog mee doen?

Nieuwe lijst:

Nano
1x Roze 8GB ( FrankP*)
1x Zwart 8GB (Joene94*)
1x Rood 8GB (DeHeer*)
1x Paars 8GB (Ayca*)
2x Zilver 8GB ( Kwork, marco_sire

Prijzen:
1 = $34.62
3+ =$32.04
5+ =$30.86.
10+ = $ ??

Shuffle

Prijzen:

meld even als je hem sws wil of dat je hem ook onder voorbehoud koopt( dan kan er een ster achter je naam)

( * = alleen onder voor behoud dat het een ander is dan die van jack zn site (andere interface)!)
pi_72366003
Downstar, Rachel heeft je net een antwoord gestuurd. Wacht even Jack af, die zal goedkoper zijn denk ik.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:47:54 #80
48067 neo2000
pi_72367872
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als ze humor hadden, zouden ze die opsturen .
Ik zou er niet op wachten, Is volgens mij niet zo heel sterk ontwikkeld bij die chinezen.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:51:34 #81
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72367964
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:47 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ik zou er niet op wachten, Is volgens mij niet zo heel sterk ontwikkeld bij die chinezen.
Dan weet jij zeker niet wat ze allemaal in die loempia's stoppen bij de afhaal Chinees
pi_72368133
waarom is volumerate zo vaak uit de lucht?
  woensdag 2 september 2009 @ 13:13:44 #83
48067 neo2000
pi_72368491
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:51 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dan weet jij zeker niet wat ze allemaal in die loempia's stoppen bij de afhaal Chinees
Humor is er teringzooi in stoppen, wachten tot mensen het voor je neus opeten en ze dan haarfijn uitleggen wat je er net ingestopt hebt.
  woensdag 2 september 2009 @ 13:15:27 #84
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_72368529
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:10 schreef Downstar het volgende:
we hebben nu dus 11 ipot nano's ;

Ik zal Rachel + Jack een mailtje sturen ; dat we graag deze Ipots willen.
en of hij/zij er bijvoorbeeld al vast 1 kan kopen; foto's hier van maakt en deze vervolgens op zijn site zet
zodat we allemaal los op zn site kunnen zetten ( en hij eventueel een kortings coupon aan ons kan geven ?)

Of heeft iemand andere ideeen hoe ik jack kan vragen 11 ipods te bestellen ! ?

Voor de shuffle is geen intresse haast dus ik ga er van uit dan als Dionysiou de shuffle nog wil op eigen initiatief de shuffle kan bestellen ?
Mag ik nog?? Oranje, met sterretje, en als het even lukt <28$ (ca 20¤ dus) (een Nano dus)
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_72368785
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:05 schreef Downstar het volgende:
Nieuwe lijst:

Nano
1x Roze 8GB ( FrankP*)
1x Zwart 8GB (Joene94*)
1x Rood 8GB (DeHeer*)
1x Paars 8GB (Ayca*)
1x Zilver 8GB ( Kwork)

Prijzen:
1 = $34.62
3+ =$32.04
5+ =$30.86.
10+ = $ ??

Shuffle

Prijzen:

Ik dacht dat er geen clubjes meer mochten zijn op het forum met een bestelling die vervolgens door meer mensen wordt gekocht?
  woensdag 2 september 2009 @ 13:31:05 #86
206640 Beelzebufo
pi_72368963
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:24 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ik dacht dat er geen clubjes meer mochten zijn op het forum met een bestelling die vervolgens door meer mensen wordt gekocht?
Dit is een belangstellingsregistratie voor Jack van DP. Daarna koopt iedereen zélf zo'n ding, toch?

Je hebt mazzel dat ik mijn moraalridderplaatje even kwijt ben.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_72369785
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:31 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Dit is een belangstellingsregistratie voor Jack van DP. Daarna koopt iedereen zélf zo'n ding, toch?

Dus dat, iedereen koopt hem gewoon zelf. Zie niet in wat hier niet aan zou mogen.
pi_72370258
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:31 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]
Zal wel ergens zitten waar de zon niet komt... Als ik 1 ding niet ben is het wel een moraalridder...

Maar het leek op deze regel:
quote:
- Geen handeltjes.
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:04 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dus dat, iedereen koopt hem gewoon zelf. Zie niet in wat hier niet aan zou mogen.
Dus waarom dan die lijstjes hier... Is het zo moeilijk het zelf te regelen? Wat zal het schelen... 2 euro?
  woensdag 2 september 2009 @ 14:26:29 #89
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_72370358
volgende keer besteld ik ook niet meer bij rachel van taobao ik vind haar wel erg duur idd,

mn bestelling bij dp gewijzigd (drinking bird bij DX goedkoper) drinking bird voor booze in-ear 1st gen
pi_72371466
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:24 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Zal wel ergens zitten waar de zon niet komt... Als ik 1 ding niet ben is het wel een moraalridder...

Maar het leek op deze regel:
[..]

[..]

Dus waarom dan die lijstjes hier... Is het zo moeilijk het zelf te regelen? Wat zal het schelen... 2 euro?
Jank niet zo, korting is korting toch? ze doen toch niks fout.... En heb je er last van?
pi_72371921
1x iPot 8gb blauw
Deezertje (*)
pi_72372002
quote:
Op woensdag 2 september 2009 15:13 schreef Semmm het volgende:

[..]

Jank niet zo, korting is korting toch? ze doen toch niks fout.... En heb je er last van?
Nou... Ik vond het leuker te zien dat mensen reviews plaatsten en niet een soort verkapte iBood praktijken... Maar goed, ik probeer er wel overheen te lezen...
pi_72372092
Vandaag pakketje voor m'n moeder
1 x 6 microvezeldoekjes (1 euro ofzo op dealextreme )
Zat trouwens in een bruine envelop, gemaakt van dikker papier dan die gele enveloppen die je normaal krijgt.
pi_72372453
quote:
Op woensdag 2 september 2009 16:58 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag pakketje voor m'n moeder
1 x 6 microvezeldoekjes (1 euro ofzo op dealextreme )
Zat trouwens in een bruine envelop, gemaakt van dikker papier dan die gele enveloppen die je normaal krijgt.
ja klopt zijn van die hele kleine, had een keer screenprotector besteld en kwam ook in een donkerbruin hard papier,
pi_72372754
quote:
Op woensdag 2 september 2009 16:56 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Nou... Ik vond het leuker te zien dat mensen reviews plaatsten en niet een soort verkapte iBood praktijken... Maar goed, ik probeer er wel overheen te lezen...
Reviews lezen doe je in het review topic en niet in deze
pi_72373327
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:51 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Oke, prima! Ik ben benieuwd! In ieder geval al bedankt voor wat je al gedaan hebt!!
Geen dank !
quote:
Op woensdag 2 september 2009 01:13 schreef jens007 het volgende:
Zou ik nog op de lijst kunnen of ben ik te laat? Zo ja, Blauw Nano 8GB graag Mooi spul.
Ik ben even met jack en rachel in overleg ; dus tot die tijd is het lijstje gesloten. sorry!
quote:
Op woensdag 2 september 2009 08:54 schreef Deezertje het volgende:
Onder voorbehoud van de uiteindelijke prijs en kwaliteit van het product, heb ik intresse in een blauwe iPot.
zie bovenstaande ( lijstje is [tijdelijk?] gesloten)
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:08 schreef mcwops het volgende:
onder voorbehoud van betere interface bestel ik behalve de gele ook de lila 8gb
Zie hierboven ..
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:35 schreef Skiet het volgende:
Downstar, Rachel heeft je net een antwoord gestuurd. Wacht even Jack af, die zal goedkoper zijn denk ik.
ik heb idd een mail van rachel:
quote:
Hi, Downstar,

This is Rachel.

Thank you for your inquiry about the Ipod 4generation 8GB player.

For your information, a customer has placed an order via me. And I have purchased the silver 8GB for him. It is supposed to arrive tomorrow. And once I receive it, I will take some picture for your reference. You will check the item yourself.

And for the wholesale order, if you are satisfied with the player after checking the picture and would like to place the order. I will definitely give you a better price and place the order in only one order. But I will note the details shipping information (to different shipping address) in my word document as well as the color and etc. Then ship them separately as you required. And you can ask the other FOK members to transfer the money to your account.

Is it fine with you and other FOK memebers?

Please advise. And hope to hear from you soon.

Best regards,
Rachel
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:15 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Mag ik nog?? Oranje, met sterretje, en als het even lukt <28$ (ca 20¤ dus) (een Nano dus)
quote:
Op woensdag 2 september 2009 16:52 schreef Deezertje het volgende:
1x iPot 8gb blauw
Deezertje (*)
Lijstje is gesloten tijdelijk! ( we wachten eerst af op duidelijk heid )
pi_72373432
Voor de duidelijkheid ;

Rachel wil dus graag 1 order ; die word betaald en vervolgens worden de ipods gesheiden naar iedereen verstuurd ..

maar ik zie het niet zo zitten om van iedereen geld te ontvangen, en jullie vast ook niet om mij te betalen ( en terecht ik vertrouw ook niet zomaar iedereen..)

ik zou Rachel dus toch moeten vragen om een andere manier
pi_72373433
Ok, klinkt goed. Al moet je haar echt wijzen op de lagere prijs die Jack gaf voor 1 stuk!!! Misschien dat ze er samen uit komen (of is dat niet verstandig in verband met lagere prijs van Jack die dan opeens omhoog gaat?)

Beetje moeilijk geval dit. De prijs verwacht ik toch echt wel onder de 30 dollar te komen ruim!
pi_72373476
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:53 schreef Downstar het volgende:
Voor de duidelijkheid ;

Rachel wil dus graag 1 order ; die word betaald en vervolgens worden de ipods gesheiden naar iedereen verstuurd ..

maar ik zie het niet zo zitten om van iedereen geld te ontvangen, en jullie vast ook niet om mij te betalen ( en terecht ik vertrouw ook niet zomaar iedereen..)

ik zou Rachel dus toch moeten vragen om een andere manier

Hmm kan ik begrijpen. Beetje lullig als mensen gewoon dat ding ontvangen en daarna niks meer van zich laten horen hier.
pi_72373546
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:53 schreef Skiet het volgende:
Ok, klinkt goed. Al moet je haar echt wijzen op de lagere prijs die Jack gaf voor 1 stuk!!! Misschien dat ze er samen uit komen (of is dat niet verstandig in verband met lagere prijs van Jack die dan opeens omhoog gaat?)

Beetje moeilijk geval dit. De prijs verwacht ik toch echt wel onder de 30 dollar te komen ruim!
Hoe wist je trouwens dat rachel me had gemailt ?

Gebruik jij gewoon je naam skiet bij ze ?

Anders stuur ik ze zo een mail dat jij ( skiet ) van Jack voor 1 een prijs van $ 31.64 kon kopen

( ben jij toevallig die ene die al een zilvere heeft besteld dan ? zoals ik uit de mail haal heeft er dus 1 hem al besteld.. )
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:55 schreef Skiet het volgende:

[..]

Hmm kan ik begrijpen. Beetje lullig als mensen gewoon dat ding ontvangen en daarna niks meer van zich laten horen hier.
Ook dit kan ik begrijpen.. lastig dit
pi_72373718
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:58 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hoe wist je trouwens dat rachel me had gemailt ?

Gebruik jij gewoon je naam skiet bij ze ?

Anders stuur ik ze zo een mail dat jij ( skiet ) van Jack voor 1 een prijs van $ 31.64 kon kopen

( ben jij toevallig die ene die al een zilvere heeft besteld dan ? zoals ik uit de mail haal heeft er dus 1 hem al besteld.. )
[..]

Ook dit kan ik begrijpen.. lastig dit
Nee, ik gebruik niet de naam Skiet bij ze. Maar ik denk dat als je zegt dat het om de andere persoon ging met de vragen over de hogere aantallen ipoots via FOK dat ze het wel weet. Ik heb de zilveren niet in bestelling.

Vanavond komt Jack vast wel weer online, misschien handiger om even te wachten en op Skype te contacten. (Heb je dat, anders ff installeren daar is rachel sowieso elke ochtend te vinden)

Dan kan je hem direct vragen hoeveel het kost voor die hoeveelheid en dan kan je dat aan Rachel doorgeven.
  woensdag 2 september 2009 @ 18:05:54 #103
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72373789
Goddamn wat een figuren bij FocalPrice, met hun nieuwe inlogsysteem. Je paswoord moet ineens 6 characters hebben maar die van mij bestond altijd uit 5. Ik kan dus gewoon niet meer inloggen en de passmailer werkt niet
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_72373841
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:03 schreef Skiet het volgende:

[..]

Nee, ik gebruik niet de naam Skiet bij ze. Maar ik denk dat als je zegt dat het om de andere persoon ging met de vragen over de hogere aantallen ipoots via FOK dat ze het wel weet. Ik heb de zilveren niet in bestelling.

Vanavond komt Jack vast wel weer online, misschien handiger om even te wachten en op Skype te contacten. (Heb je dat, anders ff installeren daar is rachel sowieso elke ochtend te vinden)

Dan kan je hem direct vragen hoeveel het kost voor die hoeveelheid en dan kan je dat aan Rachel doorgeven.
Ik heb idd skype ; en ik zal rachel ook toevoegen op skype..
maar het is zo dat ik werk dus smorgens kan ik niet op skype ..

Ik leg ze wel uit dat 1 order niet gaat ; omdat we elkaar niet kennen allemaal ; en dus niet zomaar geld gaan sturen naar elkaar..

ik hoop dat we nog een oplossing er voor vinden ,

en anders misschien toch kortingscoupon of iets degelijks ..

in iedergeval krijg ik als het goed is morgen wat foto's van de ipots

ben nu even eten; later
pi_72373905
iemand nog tips voor taobao vesten?

[ Bericht 7% gewijzigd door mtchel112 op 02-09-2009 18:29:54 ]
pi_72373939
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:10 schreef mtchel112 het volgende:
iemand nog tips voor taobao namaak vesten?
Gewoon niet naar vragen hier
pi_72374093
owja sorry, iemand nog links voor goede djie-ster vesten of aadiedaaz? Pm maar;)
pi_72374162
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:17 schreef mtchel112 het volgende:
owja sorry, iemand nog links voor goede djie-ster vesten of aadiedaaz? Pm maar;)
Kerel, verkloot het nou niet voor anderen? Opdonderen met nepkleding en pm geauwehoer.
pi_72374463
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Kerel, verkloot het nou niet voor anderen? Opdonderen met nepkleding en pm geauwehoer.
gozer ik heb het niet over nepkleding JIJ wel ik heb het over djie-ster vesten doe niet moeilijk dat mag hier
  woensdag 2 september 2009 @ 18:31:25 #110
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72374487
Zakenmannetjes hier met die ipod, snurk snurk

Een stormvloed aan mailtjes om een paar dollar eraf te schaven. Dat ding is al schijtgoedkoop en allerlei vage constructies verzinnen om het te regelen.

Gewoon "FOK ipod deal" mailtje versturen naar Jack binnen 24 uur als je interesse hebt met kleur en aantal, Jack stuurt een betaalbericht via paypal. Geen lijstjes, geen onderling gedoe

Ik had jullie allemaal al behandeld met anti clinging spray en een jumping egg in je achterste gedouwd na zo'n eeuwige mail actie. Jack zal eens 1 dollar teveel winst maken op een 20 euro product
pi_72374762
Was er al meer info over de interface? Ik zag laatst een review van eentje maar was niet onder de indruk. Ik begreep dat die van deze beter zou zijn?

Wat is dat e-mailadres dat ik moet mailen? (PM)
pi_72375157
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:58 schreef Downstar het volgende:

Ik ben degene die de 8GB zilver bij Rachel in bestelling heeft.
Had hem een dag eerder besteld dan dat er hier op het forum over samen bestellen werd gepraat.
Zie hem wel verschijnen en voor die prijs zal het best een mooi ding zijn.

Toch stiekem wel benieuwd naar de foto's die morgen gemaakt worden.
pi_72375411
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:53 schreef Rupkeii het volgende:

[..]

Ik ben degene die de 8GB zilver bij Rachel in bestelling heeft.
Had hem een dag eerder besteld dan dat er hier op het forum over samen bestellen werd gepraat.
Zie hem wel verschijnen en voor die prijs zal het best een mooi ding zijn.

Toch stiekem wel benieuwd naar de foto's die morgen gemaakt worden.
Oke !

Ik krijg idd de foto's van Rachel toegestuurd ; ik heb gevraagd op foto's van de voorkant / achterkant

en uitteraard ( genoeg) foto's van het interface/menu

tevens heb ik haar mede gedeeld dat wij niet alles in 1 order kunnen betalen, en we dus een andere optie moeten kiezen..
ik wacht op antwoord ( zal ik morgen wel krijgen )
pi_72375526
Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe ipot, hoop wel dat jack em dan gewoon op DP zet. En geen gezeik via groepen enzo.

Weet iemand waar ik op moet zoeken om een soortgelijk muts te krijgen bij taobao?:
pi_72375711
Ik hoop ook dat jack ze gewoon op DP zet;

en ons eventueel een Kortingscoupon door kan sturen naar de email adress van de mensen of iets dergelijks

tjaa korting is altijd mooi ..

For one pcs, $34.62
For three pcs, $32.04
For five pcs, $30.86.
voor 10 dus waarschijnlijk nog meer ; laten we zeggen $28..

Dan scheelt t toch mooi even 6,50 dollar he monkeybrain.. toch weer z'n 4,5 euro..

maargoed ik wacht eerst de foto's af ; straks is dit de zelfde interface als jack zn site..
Dan vallen er al heel veel af ..
  woensdag 2 september 2009 @ 19:16:22 #116
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72375829
Wat moeten we nu precies doen om de iPot te krijgen?
pi_72375913
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:16 schreef mstr het volgende:
Wat moeten we nu precies doen om de iPot te krijgen?
afwachten

Ik heb ze gemaild dat alle geld in 1 order niet gaat werken,
kijken of ze nog andere ideen hebben..

Dus morgen zullen we wel de foto's krijgen + eventueel een ander idee of wat..
  woensdag 2 september 2009 @ 19:19:12 #118
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72375924
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:12 schreef Downstar het volgende:

en ons eventueel een Kortingscoupon door kan sturen naar de email adress van de mensen of iets dergelijks

For one pcs, $34.62
For three pcs, $32.04
For five pcs, $30.86.

Dan scheelt t toch mooi even 6,50 dollar he monkeybrain.. toch weer z'n 4,5 euro..
Je snapt werkelijk niet wat ik probeer te zeggen
Waarom moet je in hemelsnaam zo'n emailverkeer veroorzaken met halfbakke deals?

Dat had gewoon in 1 mailtje kunnen passen + een betaling oplossing zoals ik al had aangegeven.
Nu zit je nog steeds to kutten met samen betalen, apart betalen, dat moet je direct in mail nr. 1 duidelijk maken hoe je dit geregeld wilt hebben. Lekker wachten tot morgen voor meer halve antwoorden, snurk snurk

Als je de prijs van 5 stuks al weet dan is naar 10 stuks 2 dollar verschil, dat geef je zelf aan in je theoretische berekening.... geen 6.5 slimmerd Koop er 100, dan zijn ze 0 dollar met je kortingswaanzin

Geef mij ook nog foto's Rachel en daarna nog 2 dollar korting, oh wat ben ik een leuke klant
pi_72375960
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:12 schreef Downstar het volgende:

For one pcs, $34.62
For three pcs, $32.04
For five pcs, $30.86.

maargoed ik wacht eerst de foto's af ; straks is dit de zelfde interface als jack zn site..
Dan vallen er al heel veel af ..
dat is als je ze in 1 pakketje besteld denk je nou echt datie die fikse korting gaat geven als hij alles los moet versturen? dat staat gelijk als gwn 1 piece kopen
pi_72376255
Uitteraard snap ik dat we die 6,50 dollar korting zeker niet krijgen, ik neem het even als voorbeeld
aangezien we er nog niet uitzijn wat de prijs word ..

wij doen er verder niet moeilijk over .. maar jack wil natuurlijk ook wel dat hij er 10 opeens verkoopt
voor hem is dat toch wel even wat winst pakken en zekerheid hebben..

Tevens monkeybrain; heb je de mail van Rachel gelezen ; ze wou ze best voor die prijs ook verzenden naar iedereen apart..

maar in plaats van te zeiken idd ; gewoon afwachten morgen en we zullen dan wel zien als jack een voorstel heeft..

ontopic nu weer !
pi_72376423
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:19 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je snapt werkelijk niet wat ik probeer te zeggen
Waarom moet je in hemelsnaam zo'n emailverkeer veroorzaken met halfbakke deals?

Dat had gewoon in 1 mailtje kunnen passen + een betaling oplossing zoals ik al had aangegeven.
Nu zit je nog steeds to kutten met samen betalen, apart betalen, dat moet je direct in mail nr. 1 duidelijk maken hoe je dit geregeld wilt hebben. Lekker wachten tot morgen voor meer halve antwoorden, snurk snurk

Als je de prijs van 5 stuks al weet dan is naar 10 stuks 2 dollar verschil, dat geef je zelf aan in je theoretische berekening.... geen 6.5 slimmerd Koop er 100, dan zijn ze 0 dollar met je kortingswaanzin

Geef mij ook nog foto's Rachel en daarna nog 2 dollar korting, oh wat ben ik een leuke klant

Ik snap niet waar je je mee aan het bemoeien bent. Dit heet gewoon overleggen en onderhandelen. We zijn gewoon consumenten die bij een bedrijf willen kopen, al sturen we 100 e-mails we willen gewoon een goede deal hebben met een bedrijf. Geen handel, geen gedoe gewoon een product inkopen tegen een scherpe prijs. Als ik het voor 1 dollar goedkoper of 5 dollar goedkoper kan krijgen maakt niet uit, geld is geld.
  woensdag 2 september 2009 @ 19:36:00 #122
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72376479
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:20 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

dat is als je ze in 1 pakketje besteld denk je nou echt datie die fikse korting gaat geven als hij alles los moet versturen? dat staat gelijk als gwn 1 piece kopen
De enigste korting is van de handelaar naar Jack, dat kost 1 dollar ipv 10 dollar in een groep.
Een paar dollar om de "grote" deal te smeren, that's it.

Ondertussen al een uur bezig met gare mailtjes te beantwoorden

Hi Rachel,

We want a group buy for this ipod.

Conditions:
- seperate shipping
- seperate payment

Please tell us your price for 10 orders and people that are interested will mail you with subject "FOK ipod deal" within 24 hours. You can send each a paypal payment request and order in bulk from taobao.

Wow, moeilijke shit een beetje zaken doen. Had je gisteren al een deal klaar voor iedereen.

Edit: ik bemoei me overal mee.
  woensdag 2 september 2009 @ 19:38:58 #123
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72376600
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:29 schreef Downstar het volgende:
Uitteraard snap ik dat we die 6,50 dollar korting zeker niet krijgen, ik neem het even als voorbeeld
aangezien we er nog niet uitzijn wat de prijs word ..

wij doen er verder niet moeilijk over .. maar jack wil natuurlijk ook wel dat hij er 10 opeens verkoopt
voor hem is dat toch wel even wat winst pakken en zekerheid hebben..

Nu doen we niet moeilijk (doe je wel), de korting is uiterst onzeker en ook nog de illusie hebben dat Jack flink geld gaat verdienen aan zo'n deal whaha

Het is dat de lonen om te janken zijn in China maar anders... Ondertussen wacht ik al 24 uur op een mail, heeft ie geen tijd voor met klanten zoals jij.
  woensdag 2 september 2009 @ 19:47:21 #124
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72376880
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:34 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik snap niet waar je je mee aan het bemoeien bent. Dit heet gewoon overleggen en onderhandelen. We zijn gewoon consumenten die bij een bedrijf willen kopen, al sturen we 100 e-mails we willen gewoon een goede deal hebben met een bedrijf. Geen handel, geen gedoe gewoon een product inkopen tegen een scherpe prijs. Als ik het voor 1 dollar goedkoper of 5 dollar goedkoper kan krijgen maakt niet uit, geld is geld.
Mijn hele punt is dat het amateur tijd is hier, durf je dit onderhandelen te noemen?
Geld is inderdaad geld, tijd is ook geld slimmerd.

Als je zo zaken doet voor een bedrijf schopt de baas je eruit na dag 1. Je hebt als consument ook niet "het recht" om 100 emails te versturen om te janken voor 2 dollar korting. Hoe ondankbaar moeten wij niet klinken in de oren van onze Chinese vrienden. Straks sluiten ze de tent gewoon, geen deal mee te maken met die blanke idioten in Europa.
pi_72377090
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:36 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De enigste korting is van de handelaar naar Jack, dat kost 1 dollar ipv 10 dollar in een groep.
Een paar dollar om de "grote" deal te smeren, that's it.

Ondertussen al een uur bezig met gare mailtjes te beantwoorden

Hi Rachel,

We want a group buy for this ipod.

Conditions:
- seperate shipping
- seperate payment

Please tell us your price for 10 orders and people that are interested will mail you with subject "FOK ipod deal" within 24 hours. You can send each a paypal payment request and order in bulk from taobao.

Wow, moeilijke shit een beetje zaken doen. Had je gisteren al een deal klaar voor iedereen.

Edit: ik bemoei me overal mee.
Ik moet toegeven dat dit wel een hele duidelijke email is
maargoed we zullen zien , verder wil ik het hier niet meer over hebben..
laten we de topics gewoon schoon houden idd.
pi_72377120
Jezus he, wat een gejank hier om 2 euro voordeel, hoe pauper moet je zijn om echt het onderste uit de kan te halen? Dat vele geregel + tijd etc. is toch echt niet die 2 euro waard? Maarja, ik ben dan ook geen 13 jaar meer die op elke euro moet letten.
  woensdag 2 september 2009 @ 20:12:31 #127
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72377812
Dion wil ook op het lijstje PM't 'ie net. Vijf rode en vijf blauwe, ook vijf gouden als ze bestaan!
pi_72378007
Iemand die over het lijstje gaat?

Wat wil ook wel een shuffle
AFCA!
pi_72378072
Lijstje is gesloten is meerder malen gemeld.

we kijken eerst hoe het gaat verlopen.
( morgen krijgen we als goed is foto's en zien we hoe we t verder regelen met jack)
mochten we er niet uitkomen ,

Dan stuur ik de mail zoals Monkeybrain hem heeft opgesteld ; persoonlijk vind ik dit een zeer duidelijke en nette email.
afwachten dus..
pi_72378304
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:12 schreef Zapper het volgende:
Dion wil ook op het lijstje PM't 'ie net. Vijf rode en vijf blauwe, ook vijf gouden als ze bestaan!
Wanneer mogelijk, ook nog eentje voor mij erbij, 1 rode. Vriendin wilt er toch eentje.
pi_72378492
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik heb ook wel interesse, heb je nog wat van hen gehoord?
  woensdag 2 september 2009 @ 20:56:46 #132
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72379482
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:20 schreef Downstar het volgende:
Lijstje is gesloten is meerder malen gemeld.

we kijken eerst hoe het gaat verlopen.
( morgen krijgen we als goed is foto's en zien we hoe we t verder regelen met jack)
mochten we er niet uitkomen ,

Dan stuur ik de mail zoals Monkeybrain hem heeft opgesteld ; persoonlijk vind ik dit een zeer duidelijke en nette email.
afwachten dus..
Ja logisch, Dion wilt er 10 en dan sluit je hem uit terwijl je nog niks hebt geregeld
Of je er nu 10 of 20 gaat bestellen voor die prijs maakt niks uit, maak je Jack wel blij mee.
Regel gewoon een vaste prijs en daarna mag iedereen via "de code" Jack of Rachel mailen binnen 24 uur met kleur en aantal -> paypal payment request -> geregeld.... simpel.
pi_72380046
bestel gewoon appart scheelt n stuk minder gekut enzo en mischien scheelt t n dollar of 2
pi_72380211
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:10 schreef mtchel112 het volgende:
bestel gewoon appart scheelt n stuk minder gekut enzo en mischien scheelt t n dollar of 2
En hoe gaat dat in zn werk dan? Want van dat taobao word ik niet echt veel wijzer
AFCA!
pi_72380261
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:54 schreef Apekoek het volgende:
Jezus he, wat een gejank hier om 2 euro voordeel, hoe pauper moet je zijn om echt het onderste uit de kan te halen? Dat vele geregel + tijd etc. is toch echt niet die 2 euro waard? Maarja, ik ben dan ook geen 13 jaar meer die op elke euro moet letten.

Haha nee want als je veel geld verdiend ga je met geld smijten. Sorry, maar die paar euro vind ik gewoon de moeite wat mijn salaris ook moge zijn. Als ik/we elke keer 2 dollar bij een bestelling pakken dan scheelt dat op jaarbasis aanzienlijk. Daar is niks pauper aan en leeftijd staat daar ook los van.

Daarnaast valt het wel mee met de hoeveelheid e-mails die heen en weer gaan. Beetje kansloos dat mensen hier zo lopen te bitchen. Iedereen weet dat dit weer een tijdelijke hype is en het zo weer over is. En dat is het laatste wat ik erover zeg in verdedigende zin.
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:10 schreef mtchel112 het volgende:
De prijs per stuk is al een verschil van 3 dollar dacht ik tussen Jack en Rachel. De uiteindelijke korting zal dus aanzienlijk zijn. Genoeg voor mij om zo nu en dan hier even aandacht aan te besteden tussen mijn dagelijkse werkzaamheden door.
  woensdag 2 september 2009 @ 21:20:48 #136
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72380408
Als je 5 euro per uur verdiend weet ik wel hoeveel dit geklooi en getik op het forum waard is

Zorg nu gewoon voor een bulk "code" en daarna kan iedereen apart zijn bestelling doen. Kletskoek over geld besparen, het is gewoon voor de leuk een betere prijs te krijgen. Totaal niet logisch maar het voelt zo lekker.
pi_72380442
"Het grote gekut om een chinese ipot 2 dollar goedkoper te krijgen topic..."
pi_72380482
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:20 schreef monkeybrain het volgende:
Als je 5 euro per uur verdiend weet ik wel hoeveel dit geklooi en getik op het forum waard is

Zorg nu gewoon voor een bulk "code" en daarna kan iedereen apart zijn bestelling doen.

Je moet het precies zoals in NRC.Next hebt kunnen lezen zien als een hobby. Ik vraag me wel af hoe je erbij komt dat ik 13 ben en 5 euro per uur zou verdienen (die insinuaties maak je).

En nu allemaal lekker met jezelf bezig houden en ons lekker laten kutten voor die paar dollar bij dit product.

We betalen nu nog steeds teveel overigens voor dit product.
pi_72380882
tvp
  woensdag 2 september 2009 @ 21:38:02 #140
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72381009
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:22 schreef Skiet het volgende:

[..]

Je moet het precies zoals in NRC.Next hebt kunnen lezen zien als een hobby. Ik vraag me wel af hoe je erbij komt dat ik 13 ben en 5 euro per uur zou verdienen (die insinuaties maak je).

En nu allemaal lekker met jezelf bezig houden en ons lekker laten kutten voor die paar dollar bij dit product.

We betalen nu nog steeds teveel overigens voor dit product.
Als je 13 bent verdien je geen 5 euro per uur, dan mag je niet eens werken.
Ik wilde alleen even een absurd voorbeeld geven dat 5 euro per uur verdienen zelfs je tijd meer waard maakt.

Ik zal eerlijk toegeven dat de posts van vandaag me het idee gaf dat hier een hoop 13 jarige knulletjes rondlopen. Of hele paupere 16-jarige ....... (vul maar een willekeurige lage flut opleiding in) maar die wel het woord insinuatie kennen... wat een paradox

We betalen nog steeds teveel voor dit product? Kun je eens wat details geven waarom je dit zegt?
Volgens mij heb jij geen flauw idee hoe de hele keten in elkaar zit van dit product. Dat ze alle zooi voor enkele dollar van de fabriek naar je huis sturen is alleen maar mogelijk door dikke subsidie. Je "te dure" China pot wordt gemaakt met bijna slavenarbeid en milieuregels kennen ze ook niet.

De prijs van dit product is veel te laag als je een beetje fatsoen hebt gekregen van je ouders
Je moet echt trots zijn op jezelf met dit soort uitspraken Ik hoop dat je een heel vervelend baantje gaat krijgen waar klanten respectloos elke dag het onderste uit de kan lopen te zuigen. Geen mogelijkheid voor enige fatsoenlijke winst voor 40 uur werk per week Karma is een bitch....
pi_72381350
Monkeybrain: amen.
pi_72381400
leuke discussies zijn hier gaande
  woensdag 2 september 2009 @ 21:51:52 #143
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_72381588
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zal eerlijk toegeven dat de posts van vandaag me het idee gaf dat hier een hoop 13 jarige knulletjes rondlopen. Of hele paupere 16-jarige ....... (vul maar een willekeurige lage flut opleiding in) maar die wel het woord insinuatie kennen... wat een paradox
Er zit een verschil tussen pauper zijn (voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten) en onderhandelen over een prijs om niet met geld te smijten. Overigens is afdingen en dergelijke volgens mij ook in China aan de orde van de dag.

Kortom, laat degenen die willen onderhandelen lekker onderhandelen, en ga je er niet in mengen. Je hebt er namelijk helemaal niets mee te maken. Als zij dat willen, wat is dan het probleem? Als Jack/Rachel er gek van worden, dan kunnen ze dat prima zelf laten weten, zij zijn namelijk ook geen 13 meer.

Overigens, denk je echt dat Jack "geen zaken meer wil doen met die blanken" omdat er een paar aan het onderhandelen zijn? Dan gooit ie z'n eigen ruiten in, het grootste deel van zijn klanten zijn volgens mij namelijk "die blanken". Denk eerst eens even realistisch na voor je begint te brullen.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_72382430
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als je 13 bent verdien je geen 5 euro per uur, dan mag je niet eens werken.
Ik wilde alleen even een absurd voorbeeld geven dat 5 euro per uur verdienen zelfs je tijd meer waard maakt.

We betalen nog steeds teveel voor dit product? Kun je eens wat details geven waarom je dit zegt?
Volgens mij heb jij geen flauw idee hoe de hele keten in elkaar zit van dit product. Dat ze alle zooi voor enkele dollar van de fabriek naar je huis sturen is alleen maar mogelijk door dikke subsidie. Je "te dure" China pot wordt gemaakt met bijna slavenarbeid en milieuregels kennen ze ook niet.

De prijs van dit product is veel te laag als je een beetje fatsoen hebt gekregen van je ouders
Je moet echt trots zijn op jezelf met dit soort uitspraken Ik hoop dat je een heel vervelend baantje gaat krijgen waar klanten respectloos elke dag het onderste uit de kan lopen te zuigen. Geen mogelijkheid voor enige fatsoenlijke winst voor 40 uur werk per week Karma is een bitch....
Als je 13 bent mag je niet werken? Grappenmaker haha, uiteraard geen lichamelijk zware arbeid maar er zijn legio baantjes voor 13 jarigen welke gewoon mogen.

Verder verbaas ik me echt over je analyses en de manier waarop je conclusies kan trekken. En waarom ik zeg dat we teveel betalen voor dit product is omdat we korting krijgen, wanneer je korting krijgt betaal je in principe altijd teveel is mijn mening. Daarmee doel ik niet op milieuregels of de subsidie omdat ze in een bepaalde regio/stad zitten met hun kantoor.

En de prijs te laag? Ik denk niet dat er veel ontwikkelingskosten waren voor dit product en er zullen ook geen hoogwaardige onderdelen gebruikt worden. Natuurlijk, het is laag maar denk je dat de arbeider in de fabriek er iets van merkt wanner wij 3 dollar korting krijgen?

Daarnaast heb ik toevallig al een heel vervelend baantje, laat het nou net een internationaal bedrijf zijn en laten we nou ook nog eens produceren in China. Ik ben bang dat je me onderschat, maar dat maakt niet uit.
  woensdag 2 september 2009 @ 22:16:57 #145
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72382656
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:51 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen pauper zijn (voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten) en onderhandelen over een prijs om niet met geld te smijten. Overigens is afdingen en dergelijke volgens mij ook in China aan de orde van de dag.

Kortom, laat degenen die willen onderhandelen lekker onderhandelen, en ga je er niet in mengen. Je hebt er namelijk helemaal niets mee te maken. Als zij dat willen, wat is dan het probleem? Als Jack/Rachel er gek van worden, dan kunnen ze dat prima zelf laten weten, zij zijn namelijk ook geen 13 meer.

Overigens, denk je echt dat Jack "geen zaken meer wil doen met die blanken" omdat er een paar aan het onderhandelen zijn? Dan gooit ie z'n eigen ruiten in, het grootste deel van zijn klanten zijn volgens mij namelijk "die blanken". Denk eerst eens even realistisch na voor je begint te brullen.
Niet met geld smijten Na 4 dollar korting blijven poepen over 2 extra dollar. Wil je dat ding nu snel hebben of ga je 2 weken moeilijk doen voor een paar cent. Ik gebruik ook coupons op DP maar dat is zo gepiept.

In China pingelen ze graag, so what. Pingelen op vakantie doe je ook niet tot het extreme, zo'n figuur zonder tanden en een modderhut vertellen dat je toch echt maar 1 dollar ipv 2 dollar wilt betalen De prijs is al fantastisch en je mag god op je knieën danken dat je überhaupt op het internet bent. Voor Nederland is zo'n China pot echt schijt goedkoop, dat ga je vergelijken met een "3e wereld land" zoals China waar ze pingelen

Ik vraag me echt af hoe Jack en Rachel denken over dit soort zaken. Ik ben niet erg bekend met de Chinese cultuur, heel veel mensen op dit forum niet. Zover ik weet zijn Chinezen nogal erg beleefd en behulpzaam, ze zullen de klant/persoon niet snel afzeiken zoals een Nederlander heel confronterend doet. Maar van die strontvervelende bulk emailers die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten wordt niemand vrolijk. Zuigen voor enkele dollar korting maar wel voor honderden dollars komen kopen alsof het aan hun kont groeit.

Je kunt op het forum van DP af en toe wat onderbuikse gevoelens lezen van DP als men weer zeurt over meer korting. Even vrij vertaald, je kunt een winkel niet alleen maar beoordelen op de laagste prijs, ook service telt. Maar inderdaad zal DP zijn glazen ingooien als ze dit soort prut klanten een schop onder de kont geven, daarom accepteren ze dit gezeur omdat ze anders niks te vreten hebben. Ze proberen toch hun winkel op te bouwen, wat een nachtmerrie lijkt me dat.

Straks ook nog zeuren als de China pot niet werkt of iets anders dat gefixt moet worden via de klantenservice

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 02-09-2009 22:31:06 ]
  woensdag 2 september 2009 @ 22:28:30 #146
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72383161
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:11 schreef Skiet het volgende:

[..]

Als je 13 bent mag je niet werken? Grappenmaker haha, uiteraard geen lichamelijk zware arbeid maar er zijn legio baantjes voor 13 jarigen welke gewoon mogen.

Verder verbaas ik me echt over je analyses en de manier waarop je conclusies kan trekken. En waarom ik zeg dat we teveel betalen voor dit product is omdat we korting krijgen, wanneer je korting krijgt betaal je in principe altijd teveel is mijn mening. Daarmee doel ik niet op milieuregels of de subsidie omdat ze in een bepaalde regio/stad zitten met hun kantoor.

En de prijs te laag? Ik denk niet dat er veel ontwikkelingskosten waren voor dit product en er zullen ook geen hoogwaardige onderdelen gebruikt worden. Natuurlijk, het is laag maar denk je dat de arbeider in de fabriek er iets van merkt wanner wij 3 dollar korting krijgen?

Daarnaast heb ik toevallig al een heel vervelend baantje, laat het nou net een internationaal bedrijf zijn en laten we nou ook nog eens produceren in China. Ik ben bang dat je me onderschat, maar dat maakt niet uit.
De focus leggen op 13 jaar niet op het punt dat ik maak prima dan is het het 12 jaar. Zelfs met het minimum loon van een 13-jarige is dit gedoe zonde van je tijd.

De arbeider, ik praat ook over Jack die best wel 2 dollar extra kan gebruiken voor zijn winkel.
Je snapt toch wel dat DP binnenkort gewoon kan verdwijnen omdat DX ze uit de markt prijst. Geen Taobao meer en dan loopt iedereen hier te huilen. Beter iets dan niets zal vaak gebeuren bij DP maar dat is een doodlopende weg. Lekker tot het het uiterste blijven zuigen, gaat je leven heel veel beter door worden.
pi_72383201
Je moet Art of War van Sun Tzu maar eens lezen, sowieso een leuk boek om te lezen. Kan je wat van leren (niet negatief ofzo). Verder kan ik je nog wel leuke anekdotes vertellen over onderhandelingen tussen ons westerlingen en chinezen, maar daar heb ik nu geen zin in.
  woensdag 2 september 2009 @ 22:35:22 #148
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72383416
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:29 schreef Skiet het volgende:
Je moet Art of War van Sun Tzu maar eens lezen, sowieso een leuk boek om te lezen. Kan je wat van leren (niet negatief ofzo). Verder kan ik je nog wel leuke anekdotes vertellen over onderhandelingen tussen ons westerlingen en chinezen, maar daar heb ik nu geen zin in.
Ja Sun Tzu, ik ken mijn klassiekers hoor.
Wat dit in hemelsnaam heeft te maken met een China pot kopen en 2 dollar korting. Laat Jack maar zogenaamd met zijn pijlen richten en ik ga voor die 2 dollar relaxed op mijn pakje wachten op de bank.

Gebruik Sun Tzu maar om de Nederlandse overheid omver te werpen, scheelt je duizenden euro's belasting dat niet in een zwart gat verdwijnt
pi_72383530
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:28 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De focus leggen op 13 jaar niet op het punt dat ik maak prima dan is het het 12 jaar. Zelfs met het minimum loon van een 13-jarige is dit gedoe zonde van je tijd.

De arbeider, ik praat ook over Jack die best wel 2 dollar extra kan gebruiken voor zijn winkel.
Je snapt toch wel dat DP binnenkort gewoon kan verdwijnen omdat DX ze uit de markt prijst. Geen Taobao meer en dan loopt iedereen hier te huilen. Beter iets dan niets zal vaak gebeuren bij DP maar dat is een doodlopende weg. Lekker tot het het uiterste blijven zuigen, gaat je leven heel veel beter door worden.
Volgens mij reageerde ik daar eerder al op, ik wijs je nu alleen even op een feit.

En ik ben niet van het fonds, ik ben gewoon een consument die niet om een winkel te helpen meer gaat betalen dan nodig is. Jack zal geen domme jongen zijn en weet dondersgoed hoe het werkt. En mocht DP verdwijnen dan zal er een andere Chinees in het gat springen dat ontstaat.

Stel dat van die 12 mensen er 4 nog niet bij DP een bestelling hebben gedaan, mocht dit bevallen (en het product) dan kan je erop rekenen dat ze meer gaan bestellen bij DP en ook hun vriendjes/vriendinnetjes zullen dat dan doen. Dus op termijn kan hij door ons nu even te helpen een aanzienlijke omzet genereren. Overigens doet hij dat al dankzij alle aandacht op FOK. Dagelijks komen hier nog mensen met vragen over zijn diensten en wij verwijzen vrijwel iedereen keurig naar hem door.

Dus denk je echt dat hij gaat klagen omdat we nu welgeteld 3 e-mails naar hem hebben gestuurd met vragen over een korting bij aanschaf van 12 producten.... Jack mag blij met ons/fok zijn en alle aandacht die we hem geven. Hij weet ook dat er voor hem 10 andere klaarstaan om ze plek over te nemen
  woensdag 2 september 2009 @ 22:42:40 #150
48067 neo2000
pi_72383702
Jongens, dit gaat werkelijk nergens meer over. Misschien maar weer over tot de orde van de dag voordat het topic binnenkort _echt_ definitief dicht gaat?
  woensdag 2 september 2009 @ 22:52:02 #151
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72384121
Zullen we een group buy doen, om stoom af te blazen
Even Jack mailen (ik ben er klaar mee )

pi_72385117
haha ja schrijf mij maar in voor zo'n double hole cup haha
pi_72386953
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:52 schreef monkeybrain het volgende:
Zullen we een group buy doen, om stoom af te blazen
Even Jack mailen (ik ben er klaar mee )

[ afbeelding ]
Zet mij ook maar op de lijst met een ster erbij, ik wil hem namelijk alleen als we $2,69 korting krijgen.
pi_72387298
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:29 schreef Skiet het volgende:
Jij bent echt de weg kwijt om je geblêr voor 2 euro goed te praten door aan Sun Tzu te refereren.
pi_72389483
quote:
Op donderdag 3 september 2009 00:20 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Jij bent echt de weg kwijt om je geblêr voor 2 euro goed te praten door aan Sun Tzu te refereren.
Ik snap serieus niet wat het probleem is om een korting te vragen als je meerdere producten afneemt met een groep. Zo werkt dat eigenlijk altijd en overal, ook gewoon in China dus. Ik hoop dan ook echt dat jullie je nu lekker met jezelf gaan bemoeien.

En hoe je erbij komt dat ik het probeer goed te praten door aan Sun Tzu te refereren weet ik echt niet. Maar knap is het wel!

Ik zei dat omdat iemand begon over cultuur en dergelijke, het stond dus helemaal los van de discussie. Maar dat krijg je als mensen zich zomaar in een discussie/gesprek willen mengen.
pi_72389562
Dudes, ga nouw gewoon eens lekker PM'en. Helaas hadden ze geen TI-84 in de aanbieding, die was ook gewoon 70-80 dollar.. Ben eigenlijk nog steeds opzoek naar me mutsje, maar krijg niet het goede engels woord voor me. Beanies, cap, hat. Welke is nouw correct?
pi_72389565
zullen we even weer wat producten aanprijzen i.p.v. om 3 dollar een heel topic te vervuilen, jack van zijn werk te houden en zo veel moeite doen dat die korting niet eens meer te rechtvaardigen is?
pi_72392537
Iemand deze al gezien of ervaring mee?

Volgens mij iets minder dan 8 euro. Lijkt me wel een geinig ding, maar alleen als ie echt lekker krachtig en vlot is
  donderdag 3 september 2009 @ 10:52:28 #159
48067 neo2000
pi_72392709
quote:
Op donderdag 3 september 2009 07:35 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik snap serieus niet wat het probleem is om een korting te vragen als je meerdere producten afneemt met een groep. Zo werkt dat eigenlijk altijd en overal, ook gewoon in China dus. Ik hoop dan ook echt dat jullie je nu lekker met jezelf gaan bemoeien.

En hoe je erbij komt dat ik het probeer goed te praten door aan Sun Tzu te refereren weet ik echt niet. Maar knap is het wel!

Ik zei dat omdat iemand begon over cultuur en dergelijke, het stond dus helemaal los van de discussie. Maar dat krijg je als mensen zich zomaar in een discussie/gesprek willen mengen.
Ja, maar ik zag laatst Herman den Blijker op tv en die maakte spruitjes klaar! ALs dat geen reden is om 2 euro korting te krijgen.. dan haal ik clown Bassie er ook nog wel bij, mkay..
pi_72393157
Korting is begrijpelijk, we bestellen niet voor niets bij DX en DP: We willen goedkope gadgets hebben, dus bij een "bulkaanschaf" is het absoluut niet verkeerd om wat korting te krijgen/vragen.
Als korting en goedkoop niets uit zou maken voor iemands portemonnee, dan koopt die persoon gewoon alles in Nederland.
Voor mezelf kan ik alleen maar zeggen dat ik het niet in China hoef te kopen, maar dat ik het gewoon wil!!!

Dus:
Laten we gewoon weer gezellig over onze aankopen gaan praten.
Ik hoop deze week deze telefoon binnen te krijgen.
Eindelijk weer mijn 2 simkaarten in 1 telefoon kunnen proppen
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_72393479
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:06 schreef jopiede het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe ipot, hoop wel dat jack em dan gewoon op DP zet. En geen gezeik via groepen enzo.

Weet iemand waar ik op moet zoeken om een soortgelijk muts te krijgen bij taobao?:
[ afbeelding ]
Ik zoek een pet van Relph Laoren Pola, iemand een goede zoekterm?
pi_72393673
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:20 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Ik zoek een pet van Relph Laoren Pola, iemand een goede zoekterm?
http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,obxwy3zayoyq----------------40--commend-0-all-0.htm?ssid=e-s5&at_topsearch=1

Succes
  donderdag 3 september 2009 @ 11:35:40 #163
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72393895
quote:
he downstar, al bericht van jack the man gehad met pics?
pi_72393959
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:35 schreef mcwops het volgende:

[..]

he downstar, al bericht van jack the man gehad met pics?
helaas ( nog ) niet..

Wel een mail gehad van rachel over een price request voor wat anders van me..

maar geen mail met foto's.. dus ik denk dat we hem morgen pas kunnen verwachten.
( Jack & Rachel zullen nu wel slapen )
Nog even afwachten dus.
pi_72394226
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:38 schreef Downstar het volgende:

[..]

helaas ( nog ) niet..

Wel een mail gehad van rachel over een price request voor wat anders van me..

maar geen mail met foto's.. dus ik denk dat we hem morgen pas kunnen verwachten.
( Jack & Rachel zullen nu wel slapen )
Nog even afwachten dus.
rachel is nog op msn en kreeg net een mail van jack
pi_72394232
quote:
Dankje!
Ik dus net via Rachel deze pet doorgeven, 56 yuan, dat is 8 dollar. Dan geeft rachel mij een prijs van 19 dollar! Dikke winst zeg, is dat voortaan bij iedereen zo?
Dan zegt ze, ja is registered airmail, zonder registered is het 15 dollar, dus 4 dollar voor registered airmail? Bij FP kost registered maar 1.70 dollar meer?
pi_72394410
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Dankje!
Ik dus net via Rachel deze pet doorgeven, 56 yuan, dat is 8 dollar. Dan geeft rachel mij een prijs van 19 dollar! Dikke winst zeg, is dat voortaan bij iedereen zo?
Dan zegt ze, ja is registered airmail, zonder registered is het 15 dollar, dus 4 dollar voor registered airmail? Bij FP kost registered maar 1.70 dollar meer?
probeer is bij jack

enneuh waarom zon kak pet, als je kakker bent heb je genoeg geld om een ralph lauren pet te kopen in de winkel
pi_72394433
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:47 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

rachel is nog op msn en kreeg net een mail van jack
Owh mooi , nouja misschien straks dan de foto's..
ik hou de mail in de gaten
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Dankje!
Volgens mij rekenen ze ook de verzending van de supplier ( tb) naar hun zelf in die prijs mee hoor..
maargoed die 56 yuan naar 8 dollar is een rechtstreekse omzetting denk ik ?
jack betaald ook nog paypal fees ; nouja de verzending naar je toe .. de verzending dus van TB supplier naar hem zelf + winst .. dus dik zal de winst wel niet zijn en uitteraard mag hij wel wat winst pakken.
maar je zou het eens zelf een beetje kunnen narekenen ( op dealperfect forum staat wel hoe)
pi_72394468
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:54 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

probeer is bij jack

enneuh waarom zon kak pet, als je kakker bent heb je genoeg geld om een ralph lauren pet te kopen in de winkel
Ken genoeg mensen die deze pet hebben en geen kakker zijn, is geen kak pet .
Heb hem trouwens besteld voor $19.27.
Wel vaag, heb dan zo'n PayPal link gekregen, maar staat de order niet in m'n order list, zou volgens Rachel wel in hun systeem staan en de programmer zal het updaten.

[ Bericht 10% gewijzigd door Granaatappel op 03-09-2009 12:20:47 ]
  donderdag 3 september 2009 @ 12:25:20 #170
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72395279
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:45 schreef Skiet het volgende:

[ afbeelding ]

Volgens mij iets minder dan 8 euro. Lijkt me wel een geinig ding, maar alleen als ie echt lekker krachtig en vlot is
Zijn best vlot maar heel klein en het bereik is niet zo ver, een paar meter ofzo.
Je kunt ook aan de afstandbediening zien dat het zo'n drukknoop ding is, dat stuurt heel anders dan met zo'n kantel pook. Er gaat maar 1 signaal naar de auto dus half gas en zachtjes sturen gaat niet werken.

Die kak pet van Wangpeer was bij mij

For 1pcs:18.6$ including shipping and tracking number

For 5pcs:14.5$ each including shipping and tracking number

Gewoon zonder tracking nemen, het spul komt toch altijd aan.
pi_72395350
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zijn best vlot maar heel klein en het bereik is niet zo ver, een paar meter ofzo.
Je kunt ook aan de afstandbediening zien dat het zo'n drukknoop ding is, dat stuurt heel anders dan met zo'n kantel pook. Er gaat maar 1 signaal naar de auto dus half gas en zachtjes sturen gaat niet werken.

Die kak pet van Wangpeer was bij mij

For 1pcs:18.6$ including shipping and tracking number

For 5pcs:14.5$ each including shipping and tracking number

Gewoon zonder tracking nemen, het spul komt toch altijd aan.
Ja, vergeten te editen, heb de pet nu voor $15 zonder tracking, komt toch aan inderdaad.
pi_72395352
als ik m'n order track, staat er
quote:
The item left Hong Kong for its destination on 1-Sep-2009
da's nu al de derde keer dat de shippingdate kennelijk veranderd is, rachel beloofde me anderhalve week geleden al dat het opgestuurd was
pi_72395433
Ik heb trouwens zo een Old Amsterdam pet voor 8 dollar besteld, gewoon zwart. Wel even maat opgenomen, ben benieuwd naar de kwaliteit.
  donderdag 3 september 2009 @ 12:56:54 #174
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72396194
We hebben een nieuwe bij DP. Is trouwens een goede porno afkorting, ik lig al weken in een scheur.

Tiffany(Service):

Geil hoor, even de service uit proberen
pi_72396236
In het geval van een bulkorder wordt het pakket natuurlijk een stuk interessanter voor de douane, verwachten jullie daar geen problemen?
pi_72396294
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:58 schreef DeHeer het volgende:
In het geval van een bulkorder wordt het pakket natuurlijk een stuk interessanter voor de douane, verwachten jullie daar geen problemen?
Nee, omdat als je alles had gelezen je zou weten dat het per stuk verstuurd zal worden als alles doorgaat.
  donderdag 3 september 2009 @ 13:04:34 #177
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72396393
Ja hoor, ze hebben weer een klassieker gemaakt. Dit is op het hoge niveau van de schreeuw kip...

donderdag 3 september 2009 @ 13:14:04 #178
48067 neo2000
pi_72396665
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:54 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

probeer is bij jack

Misschien omdat smaken (gelukkig) verschillen?
Wel grappig; had laatst een gesprek met een kennis uit de detailhandel, en die gaf aan dat ie niet van z'n kleding af kwam.. Ja, wel van G-star spul, maar diesel, bikkemberg en bjorn borg spul, kwam ie bijna niet af.

Er zijn gelukkig mensen die gewoon hun eigen ding doen, spullen kopen die zij leuk vinden en niet zo met de massa mee willen lopen als een grijze muis..
pi_72400623
quote:
left Hong Kong for its destination on 3-Sep-2009
Dus volgende week binnen?
pi_72400816
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:28 schreef Stroopwafels het volgende:

[..]

Dus volgende week binnen?
mijn pakketje is ook vandaag verzonden, kijken welke eerder binnen is
pi_72402122
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:04 schreef monkeybrain het volgende:
Ja hoor, ze hebben weer een klassieker gemaakt. Dit is op het hoge niveau van de schreeuw kip...

WTF
pi_72402156
Wie is trouwens de eerste die deze bestelt? http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24569
pi_72404755
Niks ontvangen nog van jack..
voor de gene die t zich afvroeg
zal wel morgen worden!
pi_72404859
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:45 schreef Downstar het volgende:
Niks ontvangen nog van jack..
voor de gene die t zich afvroeg
zal wel morgen worden!
Jackson komt meestal in de avond nog online
pi_72408006
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:55 schreef JEFFreal het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24607

we gonna be rich boys
Top, kan ik hem ook ombouwen naar euro's?
pi_72408333
De herfst is weer begonnen, dus ik ben eigenlijk op zoek naar een leuke herstjas. Niet te dik dus, maar wel een beetje bestand tegen de elementen als wind en regen. Probleem is alleen mijn lengte, ook in NL wil dit nog weleens tot problemen leiden. Laten we zeggen dat de 200CM reeds gepasseerd is. Mensen die wat leuke dingen met extra lange mouwen gezien hebben? Tips hoor ik graag... van TB natuurlijk
pi_72408455
in hongkong zijn alle mensen toch 1.65?
pi_72409150
Vanmiddag toen ik thuis kwam: pakketjestijd

De bekende bruine envelop

Nckla E55

Nou hopen dat er morgen weer een pakketje komt
pi_72409571
is het een echte of zo'n chinees kloonding
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
  donderdag 3 september 2009 @ 20:22:29 #191
206640 Beelzebufo
pi_72409985
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:11 schreef gers het volgende:
Het is een echte Nckia! (of schrijf je dat als Nckla?)
pi_72410095
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:11 schreef gers het volgende:
Het is een echte Chinese kloon, zoals ik al eerder zei: I love dual sim

edit: Idd, Beelzebufo
pi_72410117
ik las nokia
pi_72410205
ik las het ook verkeerd het is zoals Beelzebufo zei:

nckia
  donderdag 3 september 2009 @ 20:29:53 #195
183846 joepie91
pi_72410289
quote:
Op donderdag 3 september 2009 07:49 schreef jopiede het volgende:
Dudes, ga nouw gewoon eens lekker PM'en. Helaas hadden ze geen TI-84 in de aanbieding, die was ook gewoon 70-80 dollar.. Ben eigenlijk nog steeds opzoek naar me mutsje, maar krijg niet het goede engels woord voor me. Beanies, cap, hat. Welke is nouw correct?
Misschien heb je met 'hood' meer effect...
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:45 schreef Skiet het volgende:

[ afbeelding ]

Ziet er wel erg goedkoop uit :S
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:07 schreef FrankP het volgende:
Korting is begrijpelijk, we bestellen niet voor niets bij DX en DP: We willen goedkope gadgets hebben, dus bij een "bulkaanschaf" is het absoluut niet verkeerd om wat korting te krijgen/vragen.
Als korting en goedkoop niets uit zou maken voor iemands portemonnee, dan koopt die persoon gewoon alles in Nederland.
Voor mezelf kan ik alleen maar zeggen dat ik het niet in China hoef te kopen, maar dat ik het gewoon wil!!!

Dus:
Laten we gewoon weer gezellig over onze aankopen gaan praten.
Ik hoop deze week deze telefoon binnen te krijgen.
Eindelijk weer mijn 2 simkaarten in 1 telefoon kunnen proppen
Zou je alsjeblieft een videodemonstratie kunnen maken ervan? Dan weet ik of het interessant is om er ook een te bestellen...
  donderdag 3 september 2009 @ 20:36:05 #196
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72410513
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:15 schreef Semmm het volgende:

[..]

WTF
Kan zo op discovery channel, Chinese crocodile hunter

Ik vind die Peer YouPhone dingen van 80 dollar met touchscreen etc. ook wel apart. Iemand daar nog ervaring mee?
Voor dat geld krijg je in den Nederlandert niet veel soeps.
pi_72411545
Jack 2 dagen terug gemaild, nog steeds geen antwoord terug
  donderdag 3 september 2009 @ 21:02:01 #198
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72411599
Joh Jack is veel te druk met nieuwe klanten na dat stuk in de krant.
pi_72412160
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:02 schreef Zapper het volgende:
Zal ook vast een rede zijn waarom er nu een Tiffany daar in dienst is.
  donderdag 3 september 2009 @ 21:16:34 #200
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72412311
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jack 2 dagen terug gemaild, nog steeds geen antwoord terug
Net ook bericht gehad, zo'n 48 uur.
Komt goed.

Zul je toch wel aan moeten wennen, DP blijft niet exclusief voor Fok
Ik moet zeggen dat Jack toch wel een eerste klas vent is, nooit een teleurgesteld antwoord gekregen op allerlei zaken. Ook niet van die gierige antwoorden, gewoon leuk om business mee te doen.

Iemand ervaring met deze rode kruis alles-in-1 messen?
Ik heb bij de Action voor 65 cent zo'n zilver ding gehaald dat ook op DP staat maar dat is toch echt veel te ruw afgewerkt. Ik wil wel dat het zaakjes netjes in elkaar vouwt en geen olie rotzooi in de scharnieren.

donderdag 3 september 2009 @ 21:17:30 #201
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72412368
Jack is inderdaad een flinke baas!
pi_72413003
quote:
Maar...maar...ik ben vaste klant
pi_72413334
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:29 schreef joepie91 het volgende:

Zou je alsjeblieft een videodemonstratie kunnen maken ervan? Dan weet ik of het interessant is om er ook een te bestellen...
Ja zal ik (proberen) te doen, maar dan moet je nog wel even een weekje of 1,5 geduld hebben.
Kan alvast wel zeggen dat het instellen e.d. erg makkelijk gaat en gelukkig niet erg omslachtig is.
Vertalingen zijn ook erg goed in vergelijking met mijn eerdere ervaringen.
Telefoontje voelt goed, is wel wat aan de lange kant, maar wel zeer dun en licht.
pi_72414050
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een leuke media speler voor in de trein, het liefst een 7 inch scherm maar iets kleiner dan dat is ook geen probleem. Het hoeft geen 16GB ding te zijn, ik zet er wel gewoon nieuw spul op indien nodig. Iemand tips of iets gezien wat interessant kan zijn?
pi_72414949
Ik kreeg uurtje terug nog een mailtje terug van Jack, dus raar dat hij jou niet heeft terug gemaild.
pi_72415258
quote:
Alsof iemand de NRC leest
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_72415374
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:03 schreef Semmm het volgende:
Ik kreeg uurtje terug nog een mailtje terug van Jack, dus raar dat hij jou niet heeft terug gemaild.
mmm, ik wacht nog steeds op antwoord van me mailtje van dinsdag, net maar hetzelfde opnieuw gemaild
  donderdag 3 september 2009 @ 22:17:31 #208
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72415559
Al meer info over die iKaPots?
pi_72416027
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:17 schreef mstr het volgende:
Jack ontvangt vandaag of morgen een stuk ervan en gaat foto's maken en stuurt dit door. Na het bekijken daarvan beslis ik of ik hem wel. Het is even wachten op die foto's
pi_72417156
quote:
iKaPotsZ? Ooooh, je bedoelt die neppe iPods die iedereen samen inkoopt.
pi_72419712
Ik wil ook wel een ''nano''
Maareh, ik heb dus geen idee hoe het zit met lijstjes etc.
Kan iemand mij dat even uitleggen?

En waar wacht iedereen op?
Jack heeft toch al nano's geplaatst?

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23668

Hopelijk kan iemand me dit hele verhaal even uitleggen

Thnx!
pi_72419829
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:58 schreef Qaox het volgende:

Thnx!
Lees even de vorige 13 topic's door, daar posten ze er alleen maar over
pi_72419847
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:16 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Net ook bericht gehad, zo'n 48 uur.
Komt goed.

Zul je toch wel aan moeten wennen, DP blijft niet exclusief voor Fok
Ik moet zeggen dat Jack toch wel een eerste klas vent is, nooit een teleurgesteld antwoord gekregen op allerlei zaken. Ook niet van die gierige antwoorden, gewoon leuk om business mee te doen.

Iemand ervaring met deze rode kruis alles-in-1 messen?
Ik heb bij de Action voor 65 cent zo'n zilver ding gehaald dat ook op DP staat maar dat is toch echt veel te ruw afgewerkt. Ik wil wel dat het zaakjes netjes in elkaar vouwt en geen olie rotzooi in de scharnieren.

[ afbeelding ]
Onlangs eentje ontvangen.
Haalt het niet bij de echte, maar voor het geld is het prima.
Geen referral hier.
pi_72420417
Triest stuk uit NRC Next Jack is niet de baas van DealPerfect zoals telkens beweerd word, hij is slechts een aandeelhouder.
  vrijdag 4 september 2009 @ 00:23:49 #215
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72420491
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Onlangs eentje ontvangen.
Haalt het niet bij de echte, maar voor het geld is het prima.
Maar de afwerking is dus mooi?
Niet dat het boeltje echt goedkoop aanvoelt maar lekker strak? Netjes inklapt niet half scheef? Netjes geslepen? Het ijzer heeft geen plekken waar "roest" zit?

De Zwitserse heeft speciale legering etc en kost 60+ euro, dat is alleen nodig als je echt in de bossen gaat survivalen. Dit is meer voor op de koffietafel dus hoeft niet super sterk te zijn, maar wel netjes.

[ Bericht 10% gewijzigd door monkeybrain op 04-09-2009 00:30:54 ]
  vrijdag 4 september 2009 @ 02:50:33 #216
11697 Junkie
pi_72422464
't linkje mag in de OP geplaatst worden. Hij blijft daar nog wel even staan.

Download - 3,6MB
  vrijdag 4 september 2009 @ 07:48:54 #217
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_72423279
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

mmm, ik wacht nog steeds op antwoord van me mailtje van dinsdag, net maar hetzelfde opnieuw gemaild
Had ik eerst ook hij was eerst een keer 2 dagen weg. Stuur gewoon eentje naar Rachel...
pi_72425751
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:45 schreef Skiet het volgende:
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een leuke media speler voor in de trein, het liefst een 7 inch scherm maar iets kleiner dan dat is ook geen probleem. Het hoeft geen 16GB ding te zijn, ik zet er wel gewoon nieuw spul op indien nodig. Iemand tips of iets gezien wat interessant kan zijn?
Mag het ook 5 inch zijn?
Ik heb zonet gemaild dat het volgende mag besteld worden:
De RAmos T11RK met 8GB intern geheugen (uitbreidbaar met microSD)

Player op TaoBao

Quote Rachel: The price for Luxury combo is $137.59 with registered shipping. Estimated weight is around 600g.

Dit "Luxury" pakket bevat alles: de speler, charger, silicone beschermhoesje, leuk beschermzakje in stof, screenprotector, en nog wat spul.

Review: http://mp4nation.net/blog(...)screen-video-review/
jaja, en azo...
pi_72425776
Net voor de eerste keer gehad dat ik iets aanvroeg van taobao en dat rachel goedkoper was :S
pi_72425786
Foutje
pi_72425855
quote:
idd even wachten op de foto's zouden vandaag wel eens kunnen komen ..
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:58 schreef Qaox het volgende:

Thnx!
De Ipots nano's die nu zijn besteld door jack, en waar we allen op de foto's wachten.
is waarschijnlijk een andere dan van de site van jack. ( andere interface waarschijnlijk )

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 04-09-2009 10:35:35 ]
pi_72425884
quote:
Mag het ook 5 inch zijn?
[ afbeelding ]
Player op TaoBao

Quote Rachel: The price for Luxury combo is $137.59 with registered shipping. Estimated weight is around 600g.

Dit "Luxury" pakket bevat alles: de speler, charger, silicone beschermhoesje, leuk beschermzakje in stof, screenprotector, en nog wat spul.

Dan is ie hier goedkoper: http://mp4nation.net/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=1_6&products_id=338 want daar krijg je er ook allerlei accesoires bij en free shipping
pi_72425978
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:23 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Mag het ook 5 inch zijn?
[ afbeelding ]
Player op TaoBao

Heel tof. Welke zoekopdracht heb je hiervoor gebruikt?
pi_72426225
Als ik op Ramos zoek dan lijkt het wel alsof hij ook de Chinese vertalingen kan vinden. Is dit nieuw of was dat al zo?
pi_72426319
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:34 schreef Skiet het volgende:

[..]

Heel tof. Welke zoekopdracht heb je hiervoor gebruikt?
Heel simpel T11
Als je een 7 inch zoekt kan je naar bijvoorbeeld onda of VX797 zoeken.
Succes ermee.
jaja, en azo...
pi_72427197
Heb ook nog het volgende taobao spul in bestelling staan:

$14.98

$12.95
jaja, en azo...
  vrijdag 4 september 2009 @ 12:03:57 #227
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72428237
Gecondoleerd
Voor de kinderen neem ik aan

Gaat die flapdrol nog zijn krokoshirt foto's plaatsen? Ik moet 10 dollar besteden en dit staat nog in het lijstje.
Kan iemand even bevestigen met een foto hoe die hagedis eruit ziet? Zit het model erg wijd of erg strak om het lijf?
pi_72428304
quote:

[..]

Mag het ook 5 inch zijn?
[ afbeelding ]
Player op TaoBao

Leuk ding hoor! Daar niet van, maar persoonlijk vind ik iets van 120 euro toch wel erg duur voor zo'n dergelijke chineze speler. Je haalt het al speciaal uit Azie waar het voor een appel en een ei wordt gemaakt, en dan betaal je alsnog een bijna westerse prijs?
  vrijdag 4 september 2009 @ 12:20:00 #229
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72428605
Uhh, volgens mij kost zoiets meer 300/400 euro in Nederland. Flink scherm, touchscreen.
Of zijn de prijzen sinds kort erg gedaald?
pi_72428974
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:20 schreef monkeybrain het volgende:
Uhh, volgens mij kost zoiets meer 300/400 euro in Nederland. Flink scherm, touchscreen.
Of zijn de prijzen sinds kort erg gedaald?
Hmm ok, dan heb ik niets gezegd. Maar goed laten we eerlijk zijn, het is en blijft een vaag merk.
pi_72430084
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:03 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Voor de kinderen neem ik aan
[..]
Nee hoor, om die ramos t11 in te steken Tuurlijk, is voor m'n dochtertje...
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:07 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Leuk ding hoor! Daar niet van, maar persoonlijk vind ik iets van 120 euro toch wel erg duur voor zo'n dergelijke chineze speler. Je haalt het al speciaal uit Azie waar het voor een appel en een ei wordt gemaakt, en dan betaal je alsnog een bijna westerse prijs?
Aan de huidige koers kost me dit 96 euries. Als het pakje niet wordt onderschept bij de douane (invoerrechten/belasting) ben ik dus met mijn 96 euries klaar! Dat is een gok die je neemt als je in het buitenland bestelt...
Neem maar een kijkje op het forum van mp4nation. Je zal zien dat het niet om rommel gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door thecuriousone op 04-09-2009 14:02:31 ]
jaja, en azo...
pi_72431166

Die RAmos T11RK ziet er erg goed uit, ik wil de gok best wagen.

Alleen waarom zou de douane dit onderscheppen?
pi_72431237
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:51 schreef baggerhoofd het volgende:

Je moet er natuurlijk in dit geval wel even BTW over betalen a 19%
pi_72431240
quote:

belasting? Btw Mijn sea monkeys zijn binnen
pi_72431256
quote:

Invoerrechten?
pi_72431471
19% valt nog wel te overzien als het rond de $137 is. Dan kom je inclusief invoerrechten op ongeveer ¤113 uit.
pi_72431567
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:54 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Invoerrechten?
Onder de 150 euro betaal je geen invoerrechten, alleen btw
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:09:06 #238
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72431657
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:24 schreef Elias3 het volgende:
Net voor de eerste keer gehad dat ik iets aanvroeg van taobao en dat rachel goedkoper was :S
Wel vaag, iemand keek ook voor de prijs van de pet die ik heb besteld en dat verschilt ook nog eens onderling met Rachel. Zelfde pet, bij de een is het $15 en de ander $14.
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:54 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Invoerrechten?

alleen als de douane het onderschept natuurlijk.
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:14:23 #239
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72431800
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:54 schreef Elias3 het volgende:

[..]

belasting? Btw Mijn sea monkeys zijn binnen
De mijne zijn zo beetje allemaal dood
Ik tel er zo snel een stuk of 4 dikke, zaten er wel 200 in ofzo toen het feest begon

Volgens mij moet je die dingen echt goed warm en in het licht houden. Na 10 dagen onder de lamp houden heb ik ze bij het raam gezet.
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:17:51 #240
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72431922
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:13 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Nee hoor, om die ramos t11 in te steken Tuurlijk, is voor m'n dochtertje...
[..]

Het ene dochtertje mag het in elkaar naaien en dan mag het andere dochtertje ermee rondlopen
pi_72432585
Volgens mij vreten die beesten elkaar op.
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:11:18 #242
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72433329
Mijn 10 inch sleeve is binnen van FP, prima spul voor zo'n 3 euro
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:13:46 #243
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72433401
Het gaat wel hard hier zeg.
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:17:19 #244
183846 joepie91
pi_72433519
Pakketje sea monsters binnen
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:20:24 #245
183846 joepie91
pi_72433652
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:14 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De mijne zijn zo beetje allemaal dood
Ik tel er zo snel een stuk of 4 dikke, zaten er wel 200 in ofzo toen het feest begon

Volgens mij moet je die dingen echt goed warm en in het licht houden. Na 10 dagen onder de lamp houden heb ik ze bij het raam gezet.
26 celsius volgens de verpakking. Heb je die gelezen?
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:28:56 #246
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72433917
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:20 schreef joepie91 het volgende:

[..]

26 celsius volgens de verpakking. Heb je die gelezen?
Ja, maar in Nederland is dat vrij moeilijk om die beesten zo warm te houden
Ik had ze de eerste 14 dagen mooi op de stikhete zolder gezet toen de zon lekker scheen, de laatste paar dagen kan ik ze niet tot 26 graden verwarmen. Dan moet ik ze op het fornuis zetten, op zo'n stoofplaat
pi_72434296
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:28 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik had ze de eerste 14 dagen mooi op de stikhete zolder gezet toen de zon lekker scheen, de laatste paar dagen kan ik ze niet tot 26 graden verwarmen. Dan moet ik ze op het fornuis zetten, op zo'n stoofplaat

lol 26 graden, wat denken ze daar wel niet? ik zie wel of ze het gaan doen, heb ze nog niet binnen
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:52:28 #248
11697 Junkie
pi_72434591
quote:

[..]

Mag het ook 5 inch zijn?
[ afbeelding ]
Player op TaoBao

Wat een gaaf ding!

Wachten op bestellingen: Duuurrrrtttt llaannnggg....
pi_72434969
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:28 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Beetje koken water bij gooien.

pi_72435003
ik zit te wachten op me soundmagic pl50
pi_72436630
Wat loopt DX te klooien, eerst pending, dan ready, dan shipped en dan weer pending?
Nouja, er is geen haast bij dus we zien wel wat er gaat gebeuren. Mijn pakketje wordt ook in drie delen opgestuurd, waarvan maar één met Drop Shipment and Gift Service. Ze zitten me gewoon te pesten he?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_72437697
Mn kanen md-52 van DP ontvangen! Top geluid
pi_72437703
DX laat de laatste tijd meer en meer steken vallen...
Ik sta nu al weken met een order in status "Processing - Contact us for the latest updates."
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22525 (class 6 4 GB microSD)
Order werd geplaatst op 14 augustus, toen stond er "Typically ships in 2 to 5 business days"... yeah right!
Blijkt nu dat ze problemen hebben om nog aan het class 6 kaartje te geraken...
Als het kaartje ooit aankomt wordt het op snelheid getest, als het te traag is eis ik een refund
jaja, en azo...
pi_72438305
Zo eindelijk me horloge binnen. Hier wat foto's voor diegene die zich afvragen hoe zo horloge eruit ziet enzo. Oja en de seconde wijzer gaat mooi smooth

vrijdag 4 september 2009 @ 18:06:40 #255
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72438558
Mooie patserklok voor bij de bushalte
pi_72438588
Als ze vragen of ie echt is dan geef ik altijd eerlijk antwoord dus zo patserig valt wel mee En bushokjes die zie ik ik alleen maar als ik er voorbij rij met de auto. Openbaar vervoer Trouwens dat moet ik maar eens aan Jack vragen, of ze ook replica BMW's hebben Dan is het plaatje compleet, RB brilletje op, mooi BT horloge en een dikke BMW
pi_72439611
Ik ben op zoek naar een goedkope mobiele telefoon met een goede speaker, weet iemand er eentje?
pi_72439772
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:07 schreef Wisheh het volgende:
Als ze vragen of ie echt is dan geef ik altijd eerlijk antwoord dus zo patserig valt wel mee En bushokjes die zie ik ik alleen maar als ik er voorbij rij met de auto. Openbaar vervoer Trouwens dat moet ik maar eens aan Jack vragen, of ze ook replica BMW's hebben Dan is het plaatje compleet, RB brilletje op, mooi BT horloge en een dikke BMW
Wat is de link trouwens van dat horloge?
AFCA!
pi_72439846
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22050

Er staan gelijk nieuwe foto's op, heb zon idee dat het mijn horloge is op de nieuwe foto's
pi_72441127
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:42 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope mobiele telefoon met een goede speaker, weet iemand er eentje?
Nou, in ieder geval niets van DX of DP, die verkopen alleen maar crap. Ik zou naar je lokale telefoonturk gaan en iets goedkoops uitzoeken.
pi_72441183
Weet iemand trouwens ook een link voor een iSnot Buffle? Kan alleen de Pano vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Angelob op 04-09-2009 19:39:56 ]
AFCA!
pi_72443363
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 17:58 schreef Wisheh het volgende:
Zo eindelijk me horloge binnen. Hier wat foto's voor diegene die zich afvragen hoe zo horloge eruit ziet enzo. Oja en de seconde wijzer gaat mooi smooth

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg mooi horloge!
Hoeveel heeft hij je gekost, en linkje?
Werken alle klokjes ook, of is het slechts voor de sier.
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:39:58 #263
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72443521
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:58 schreef TJV het volgende:
Wat loopt DX te klooien, eerst pending, dan ready, dan shipped en dan weer pending?
Nouja, er is geen haast bij dus we zien wel wat er gaat gebeuren. Mijn pakketje wordt ook in drie delen opgestuurd, waarvan maar één met Drop Shipment and Gift Service. Ze zitten me gewoon te pesten he?
Bij mij ook, bij de Creditcard Lockpick Set.
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:02:03 #264
97745 Thorical
finding a way
pi_72444321
Hier is DX al drie dagen bezig met inpakken.
Maar volgens mij is het bubbeltjes plastic op.
Maar ik heb wel mijn keramischgroentenmes mogen ontvangen.
pi_72445150
9/2/2009 6:03:48 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
9/2/2009 9:16:49 AM Collecting Products Now
9/4/2009 2:37:45 AM Update Information jack edit
9/4/2009 2:39:32 AM Instant Order Received jack edit,the customer has done a great promotion for us,reward for 20$.
9/4/2009 10:54:52 AM Collecting Products Now
9/4/2009 4:16:46 PM Package Shipped [Tracking # Added: 66668888]

Wat een raar tracking nummer....
pi_72446184
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef Angelob het volgende:
Weet iemand trouwens ook een link voor een iSnot Buffle? Kan alleen de Pano vinden
http://item.taobao.com/au(...)b4d6f.jhtml?cm_cat=0
pi_72446504
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:25 schreef Semmm het volgende:
9/2/2009 6:03:48 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
9/4/2009 2:39:32 AM Instant Order Received jack edit,the customer has done a great promotion for us,reward for 20$.

wat heb jij dan voor jack gedaan
pi_72446652
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:02 schreef Thorical het volgende:
..
Maar ik heb wel mijn keramischgroentenmes mogen ontvangen.
Hoe is die, is het wat en is ie ook goed scherp? Welke grootte heb je
pi_72447517
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:01 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

wat heb jij dan voor jack gedaan
Tijd geleden een lijstje gemaakt voor Memorysticks enzo.

voor de geintereseerden:
http://www.megaupload.com/?d=VVUMP3C5
pi_72447544
quote:
Thnx! En hoe zit dat mat taobao dan? Hoe kan ik het dan bestellen, via Jack ofzo? En zo ja, wat is zijn mailadres.

En hoeveel is 56.00 - 88.00 ongeveer in Euro's?

Bedankt alvast
AFCA!
pi_72447634
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:26 schreef Angelob het volgende:

[..]

Thnx! En hoe zit dat mat taobao dan? Hoe kan ik het dan bestellen, via Jack ofzo? En zo ja, wat is zijn mailadres.

En hoeveel is 56.00 - 88.00 ongeveer in Euro's?

Bedankt alvast
6-9 euro maar is zonder verzendkosten.
pi_72447904
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:29 schreef Semmm het volgende:

[..]

6-9 euro maar is zonder verzendkosten.
En hoe zit het met het bestellen van de producten op taobao dan?
AFCA!
pi_72447942
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:37 schreef Angelob het volgende:

[..]

En hoe zit het met het bestellen van de producten op taobao dan?
Mailtje sturen naar Jack of rachel met een linkje van het product.
pi_72448992
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:38 schreef Semmm het volgende:

[..]

Mailtje sturen naar Jack of rachel met een linkje van het product.
Laat maar. Heb nooit de OP echt goed gelezen .. Heb inmiddels een mail gestuurd.
AFCA!
  vrijdag 4 september 2009 @ 23:26:02 #275
183846 joepie91
pi_72449664
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:58 schreef TJV het volgende:
Rustig maar, alles komt met Drop Shipment and Gift Service aan... ze zetten het alleen maar één keer neer, omdat ze anders hun ordersysteem naar de klote helpen

Ik heb het ook gehad
pi_72449764
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 20:36 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Werken alle klokjes ook, of is het slechts voor de sier.
dat wil ik eigenlijk ook wel graag weten, aan je fotos te zien zijn de andere klokjes voor de sier?
pi_72450253
quote:
Die zijn via bijv bol.com voor een zeer schappelijke prijs te kopen nu
pi_72450611
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 02:50 schreef Junkie het volgende:
't linkje mag in de OP geplaatst worden. Hij blijft daar nog wel even staan.

Download - 3,6MB
Ik heb jouw scan even omgezet naar PDF (en OCR eroverheen gegooid),

Download - 28.0Kb

klein verschil in bestandsgrootte
pi_72450829
Godverdomme, nu gaat heel Nederland het doen. Ik kreeg net zo'n 4chan gevoel bij deze sites: je waant het als een goed bewaard geheim.
pi_72452597
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:29 schreef dj_ko het volgende:

[..]

dat wil ik eigenlijk ook wel graag weten, aan je fotos te zien zijn de andere klokjes voor de sier?
nee die chronometers doen het ook echt. Ik snap de bedoeling niet echt maar ze werken echt als ik op de knopjes druk
pi_72454981
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 00:00 schreef t1m0k het volgende:
Godverdomme, nu gaat heel Nederland het doen. Ik kreeg net zo'n 4chan gevoel bij deze sites: je waant het als een goed bewaard geheim.
Dat zal wel loslopen. Er zijn wel vaker berichten over geweest...
pi_72455155
Bij mij staat de bestelling al bijna een week op Collecting Products Now.
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:52:07 #283
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72455814
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:14 schreef Wisheh het volgende:

[..]

nee die chronometers doen het ook echt. Ik snap de bedoeling niet echt maar ze werken echt als ik op de knopjes druk
Ze doen het eigenlijk niet, dat hoort een chronograaf te zijn aka uren, minuten stopwatch.
Dat ze bewegen en een andere functie hebben klopt Dat is voor die prijs ook niet te doen, dat is een meer complex uurwerk.
pi_72456525
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 09:58 schreef Roynaldinho het volgende:
Bij mij staat de bestelling al bijna een week op Collecting Products Now.
Geduld is een schone zaak...
pi_72456655
was bij mij ook gewoon lekker wachten
pi_72458848
Gisteren de seamonkey dingen binnen gekregen. Even kijken of ik dat vandaag al kan doen, anders morgen even een lekker bad klaarmaken voor ze. Ben benieuwd.

Iemand nog wat leuke/handige dingen gezien op TB of DP of DX? Ik heb het idee dat ik alles al een keer gekocht heb wat nog enige nut heeft qua gadgets en andere dingen.

Jack is wel een stuk trager met e-mails trouwens
pi_72459409
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24482

Iemand ervaring hiermee? 40 euro moet het kosten en het ziet er best aardig uit.
pi_72459722
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:39 schreef Skiet het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24482

Iemand ervaring hiermee? 40 euro moet het kosten en het ziet er best aardig uit.
Ghehe als je de laatste foto bekijkt zie je dat er een merknaam opstaat

Hij kan trouwens geen .mkv afspelen. Ik weet niet of je veel HD bekijkt.
pi_72459793
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:25 schreef Semmm het volgende:

Misschien zijn ze RB......HK vergeten. dan zou het RB66668888HK zijn.
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:57:14 #290
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72459803
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:26 schreef Semmm het volgende:

[..]

Tijd geleden een lijstje gemaakt voor Memorysticks enzo.

voor de geintereseerden:
http://www.megaupload.com/?d=VVUMP3C5
Wel lekker makkelijk $20 vangen voor een kleine spreadsheet.
pi_72460146
Heeft hier iemand een geode search voor ipod video onderdelen? Ik moet de jack replacement kit+battery replacement kit hebben. Anyone?

WTF:P Krijg net deze mail:

Hi, Jopiede,

I just received the sweater.

But sorry that I wrongly estimate the weight. It is not 400g, but 750g.

So I have to addtionally charge you the extra shipping fee.

If shipped via registered, $10 more needs to be paid. If shipped via airmail, $5 more.

Please advise.

Sorry for the trouble caused to you.

Best regards,
Rachel.
SPOILER

[ Bericht 57% gewijzigd door jopiede op 05-09-2009 14:27:58 ]
pi_72460641
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:12 schreef jopiede het volgende:
Heeft hier iemand een geode search voor ipod video onderdelen? Ik moet de jack replacement kit+battery replacement kit hebben. Anyone?

WTF:P Krijg net deze mail:

Hi, Jopiede,

I just received the sweater.

But sorry that I wrongly estimate the weight. It is not 400g, but 750g.

So I have to addtionally charge you the extra shipping fee.

If shipped via registered, $10 more needs to be paid. If shipped via airmail, $5 more.

Please advise.

Sorry for the trouble caused to you.

Best regards,
Rachel.
SPOILER
Dat is deze manier van handelen. Kunnen zij ook niet zo denderend veel aan doen.
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:14 schreef Wisheh het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zit er een subdial op met 12 tikjes die iedere maand verder tikt (maand). Een met 7 of 14 tikjes die iedere nacht 1 of 2 opschuift (dag 1-7) en een die 1 rondje maakt waar de kleine wijzer er 2 maakt (24 uurs).
Zo werken de meeste klokjes van dit soort.

Automatische horloges (dus zonder batterij) met een stopwatch krijg je over het algemeen niet voor beneden de 100 euro.

[ Bericht 13% gewijzigd door veda op 05-09-2009 14:46:51 ]
pi_72460741
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:56 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Misschien zijn ze RB......HK vergeten. dan zou het RB66668888HK zijn.
rond topic 70 van vorige reeks had iemand het zelfde tracking nummer maar hij wist ook niet wat het was. Dus ik ben wel beniuwd
pi_72460768
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:57 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Wel lekker makkelijk $20 vangen voor een kleine spreadsheet.
Ben er toch best lang mee bezig geweest hoor
pi_72470297
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:04 schreef PedroN het volgende:

[..]

Hoe is die, is het wat en is ie ook goed scherp? Welke grootte heb je
Ik krijg dat mes ook binnenkort binnen, hope dat het wat is.
pi_72471737
Ik zit nu naar die horloges te kijken bij db maar ze lijken veel duurder te zijn dan vroeger
pi_72474146
Ik zag op Taobao, iPod nano's voor 86 yuan? ofzo..
Staat gelijk aan 13 dollar, kan dat?
En hoe de fuck bestel ik die?
pi_72475272
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:59 schreef Qaox het volgende:
Ik zag op Taobao, iPod nano's voor 86 yuan? ofzo..
Staat gelijk aan 13 dollar, kan dat?
En hoe de fuck bestel ik die?
Ten 1e ; Zal wel een 2 gb versie zijn.
Ten 2e; 86 yuan kan best 13 dollar zijn ; maar dit is niet de prijs die jij ervoor betaald als je hem bij jack besteld.
Ten 3e; READ THE FUCKING OP !
pi_72475900
zijn de foto's er al (van de nono)
pi_72476275
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 23:59 schreef Ayca het volgende:
zijn de foto's er al (van de nono)
Ja, waar blijven ze, ze zouden er iets van vrijdag al zijn maar nu nog steeds niets van te zien..
pi_72476381
Nee heb de foto's nog niet mogen ontvangen.

ik zou ze idd donderdag ofzo al moeten ontvangen..

Nog niks gehoord van Rachel/Jack..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')