Stuk over jack, regels staan er nu bij en ik heb de vorige topics lijst bewerkt, eigenlijk nog meer maar dat ben ik nu nog aan het aanpassen in de wikiquote:
Zo te zien ben jij de eerste die van deze kopers een 16gb mp4 speler koopt. Ben benieuwd. kakalotte heeft verder wel een hoop positieve comments.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:16 schreef Kadooosh het volgende:
Net een 16gb mp3 speler gekocht voor ¤17,50 op Ebay... en nu lees ik dit http://sosfakeflash.wordp(...)g-kong/#comment-3687.
Was ook te mooi om waar ze zijn.
Als ik hem ontvang en hij doet het niet dan maar een paypal dispute openen.. weet iemand hoe dat precies in zijn werking gaat?
Ik heb hem bij safe2star gekocht(die van die link) .quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:25 schreef veda het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij de eerste die van deze kopers een 16gb mp4 speler koopt. Ben benieuwd. kakalotte heeft verder wel een hoop positieve comments.
He'll appreciate that.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:16 schreef Kadooosh het volgende:
Net een 16gb mp3 speler gekocht voor ¤17,50 op Ebay... en nu lees ik dit http://sosfakeflash.wordp(...)g-kong/#comment-3687.
Was ook te mooi om waar ze zijn.
Als ik hem ontvang en hij doet het niet dan maar een paypal dispute openen.. weet iemand hoe dat precies in zijn werking gaat?
sluit aanquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:49 schreef PedroN het volgende:
nog maar weer een tvp'tje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door jopiede op 01-09-2009 22:20:01 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Dat is toch slecht nieuws..quote:
Bij mij is nog eea onderweg, een RB-bril bijvoorbeeld (DP). Nu maar hopen dat de douane niet is aangescherpt iddquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:36 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Dat is toch slecht nieuws..Misschien dat de douane nog wat extra gaat controleren bij airmail vanuit hong kong.
kan me niet voorstellen dat ze zoiets eruit halen. gaan ze geen tijd aan besteden. kost ze volgens mij teveel tijd terwijl het niks opbrengt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:55 schreef DeHeer het volgende:
[..]
Bij mij is nog eea onderweg, een RB-bril bijvoorbeeld (DP). Nu maar hopen dat de douane niet is aangescherpt idd
Tja, dat risico loop je altijd héquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:00 schreef Mirjam het volgende:
er zijn van mij ook 2 DP pakketjes onderweg, hoop dat ze er niet uitgepikt worden ja
ja, maar da's eik wel jammer, het is toch fantastisch dat je zo shit kan laten overkomen voor een mooie prijsquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, dat risico loop je altijd hé
Is het ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar da's eik wel jammer, het is toch fantastisch dat je zo shit kan laten overkomen voor een mooie prijs
ik snap het wel, maar vind het ook stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |