abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73101584
Afgelopen week werd er bij De Wereld Draait Door (dacht ik, ben er nu ik dit typ niet eens zo zeker meer van) het fenomeen Belgisch/Nederlandse films in de Engelse en Spaanse taal besproken. Hierbij werd er een fragment getoond van een (ik meen) Belgische film waarin je een meisje angstig in het bos zag rondlopen. Er werd bijgezegd dat dit een horrorfilm is, en het zal waarschijnlijk ook een nieuwe film zijn, dus van dit jaar, of wellicht vorig jaar, en Engels-gesproken.

Iemand idee wat de titel is van deze film?
  vrijdag 25 september 2009 @ 17:54:44 #152
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_73105357
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:23 schreef GhostfaceKillah het volgende:
Afgelopen week werd er bij De Wereld Draait Door (dacht ik, ben er nu ik dit typ niet eens zo zeker meer van) het fenomeen Belgisch/Nederlandse films in de Engelse en Spaanse taal besproken. Hierbij werd er een fragment getoond van een (ik meen) Belgische film waarin je een meisje angstig in het bos zag rondlopen. Er werd bijgezegd dat dit een horrorfilm is, en het zal waarschijnlijk ook een nieuwe film zijn, dus van dit jaar, of wellicht vorig jaar, en Engels-gesproken.

Iemand idee wat de titel is van deze film?
Misschien Grimm met Jacob Derwig?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 25 september 2009 @ 17:55:28 #153
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_73105380
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Grimm is niet engels gesproken toch?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:03:38 #154
92644 mr_anonimous
pi_73105569
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:55 schreef Patch het volgende:

[..]

Grimm is niet engels gesproken toch?
Misschien volgens dat fenomeen wel....
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_73106052
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Nee, dat is een Nederlandse film van 6 jaar geleden, een drama/comedy, en tevens met halina reijn

Ik zoek een recente belgische horror/thriller in het engels
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:31:00 #156
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_73106257
Vinyan is een beetje Belgisch met een beetje Engels en is een beetje horror.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 25 september 2009 @ 21:57:32 #157
243024 ch0c0mel
de enige echte
pi_73112480
Ik heb een tijd geleden een film gezien, ik dacht op een van de film zenders van het digitale kastje, maar nu ben ik de naam hiervan kwijt. Het ging over een groep soldaten, denk dat ze uit rusland kwamen, en die moesten een berg verdedigen van de Taliban. Iemand enig idee?
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:16:25 #158
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_73113037
9 Rota (9th Company)
http://www.imdb.com/title/tt0417397/

Zeer vette film
Wat je vindt, ...
pi_73157468
Ik zoek een aflevering van Oprah,

Het moet afgelope week zijn geweest. kan me geen precieze datum herinneren, ik denk Donderdag.

Het ging over een millionair die zijn vrouw vroeg had verloren aan kanker, en nu een of ander gigantisch labaratorium heeft in Amerika waar ze voedsel onderzoeken.
En die gast zelf drinkt elke dag fruit mixes en doet pushups.

Iemand ?
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:24:10 #160
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_73223012
Misschien niet helemaal het goede topic maar ik waag een gok.

Ik zoek een reclame waarin honderden mensen in een zwarte ruimte staan en een wit t-shirt aanhebben. Eén iemand geeft een ander een zoen waardoor deze een rood t-shirt krijgt. Iedereen met een rood t-shirt blijft mensen met de witte t-shirts kussen totdat iedereen een rood t-shirt heeft. Volgens mij was het een reclamecampagne tegen een één of andere ziekte, maar dat weet ik niet zeker. Kan iemand me vertellen welke reclame dit was?
The remedy is the experience.
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:36:34 #161
92644 mr_anonimous
pi_73223476
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:24 schreef Klonterpot het volgende:
Misschien niet helemaal het goede topic maar ik waag een gok.

Ik zoek een reclame waarin honderden mensen in een zwarte ruimte staan en een wit t-shirt aanhebben. Eén iemand geeft een ander een zoen waardoor deze een rood t-shirt krijgt. Iedereen met een rood t-shirt blijft mensen met de witte t-shirts kussen totdat iedereen een rood t-shirt heeft. Volgens mij was het een reclamecampagne tegen een één of andere ziekte, maar dat weet ik niet zeker. Kan iemand me vertellen welke reclame dit was?
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:20:44 #162
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_73228332
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

oneMen, dat was hem ja.. geweldig!
Dankjewel!
The remedy is the experience.
  woensdag 30 september 2009 @ 20:19:27 #163
243024 ch0c0mel
de enige echte
pi_73254162
Ik zoek een film die ik een tijd geleden heb gezien, Matthew Lillard speelde hier in (extra info) en het was zo dat hij naar Zweden ging en daar 3 meisjes scoorde. Soort van backpacking met een tas vol met condooms, ben alleen de titel vergeten van deze film.

Iemand enig idee?
  woensdag 30 september 2009 @ 20:49:55 #164
92644 mr_anonimous
pi_73255346
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:19 schreef ch0c0mel het volgende:
Ik zoek een film die ik een tijd geleden heb gezien, Matthew Lillard speelde hier in (extra info) en het was zo dat hij naar Zweden ging en daar 3 meisjes scoorde. Soort van backpacking met een tas vol met condooms, ben alleen de titel vergeten van deze film.

Iemand enig idee?
Dat klinkt meer als Love Actually waar die gozer uit My Family (Kris Marshall) naar Amerika gaat met een tas vol condooms en 3 (uiteindelijk 5) dames aan de haak slaat.....
  woensdag 30 september 2009 @ 23:08:14 #165
243024 ch0c0mel
de enige echte
pi_73260451
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Dat klinkt meer als Love Actually waar die gozer uit My Family (Kris Marshall) naar Amerika gaat met een tas vol condooms en 3 (uiteindelijk 5) dames aan de haak slaat.....

Door al dat bier zijn een paar films door elkaar geschud in mijn hersenen maar goed, dat is 'm inderdaad!
Dank voor de hulp.. again
pi_73267643
Oke mijn eerste post op het FOK forum.

Iets waar ik toch al een tijdje mee in m'n hoofd zit.

Heb vroeger(5-7 jr. geleden?) eens op tv een aflevering gezien waar iemand voor de gek werd gehouden op een verjaardagsfeestje. Hij is toen in een kast gestopt en hem verteld dat ie hier in moest blijven zitten tot ie werd geroepen want ze wilden de jarige verrassen. Daarna heeft de TV crew de complete feest-setting vervangen echt het complete interieur. Toen 2 ouwe mensen neergezet aan een keukentafel. Toen die vent uit de kast kwam wist ie echt totaal niet wat ie moest zeggen toen ie bij 2 oudjes thuis was en niet op het verjaardagsfeestje.

Volgens mij was het niet Bananasplit maar weet het niet zeker.

Wie kan mij helpen?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:38:25 #167
92644 mr_anonimous
pi_73281769
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:39 schreef magnetronmaaltijd het volgende:
Oke mijn eerste post op het FOK forum.

Iets waar ik toch al een tijdje mee in m'n hoofd zit.

Heb vroeger(5-7 jr. geleden?) eens op tv een aflevering gezien waar iemand voor de gek werd gehouden op een verjaardagsfeestje. Hij is toen in een kast gestopt en hem verteld dat ie hier in moest blijven zitten tot ie werd geroepen want ze wilden de jarige verrassen. Daarna heeft de TV crew de complete feest-setting vervangen echt het complete interieur. Toen 2 ouwe mensen neergezet aan een keukentafel. Toen die vent uit de kast kwam wist ie echt totaal niet wat ie moest zeggen toen ie bij 2 oudjes thuis was en niet op het verjaardagsfeestje.

Volgens mij was het niet Bananasplit maar weet het niet zeker.

Wie kan mij helpen?
Banansplit idd met Henk Bres die uit de kast kwam.....
pi_73288157
Ik post dit voor een vriend van me, die opzoek is naar deze film:

"Beste fockers,

Ik ben opzoek naar een horror/thriller film die ik een paar jaar geleden heb gezien. Het gaat over een soort van bat-figure die verscheen in een klein gehucht, over de telefoon kon hij met je praten en verschenen er geloof ik ook verschijningen van een bat in het huis.

Er is duidelijk één hoofdpersoon, man/vrouw weet ik niet meer. Ik weet nog wel een stuk uit de film waar hij/zij over een weg heen reed in het donker en deze bat-figure voor het autoraam plots verscheen.

De bat-figure was een soort van schim van Jeepers Creepers herinner ik me...
(ik heb ook het idee dat de bat-figure een soort paranormaal verschijnsel was, maar dit weet ik niet zeker)

Mocht iemand deze film herkennen geef dan please een comment.

Alvast bedankt!"
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:39:12 #169
22457 Patch
pi_73288259
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:36 schreef Jessah het volgende:

"Beste fockers,

Ik ben opzoek naar een horror/thriller film die ik een paar jaar geleden heb gezien. Het gaat over een soort van bat-figure die verscheen in een klein gehucht, over de telefoon kon hij met je praten en verschenen er geloof ik ook verschijningen van een bat in het huis.

Er is duidelijk één hoofdpersoon, man/vrouw weet ik niet meer. Ik weet nog wel een stuk uit de film waar hij/zij over een weg heen reed in het donker en deze bat-figure voor het autoraam plots verscheen.

(ik heb ook het idee dat de bat-figure een soort paranormaal verschijnsel was, maar dit weet ik niet zeker)

Alvast bedankt!"
The Mothman Prophecies met Richard Gere
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:40:26 #170
92644 mr_anonimous
pi_73288318
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:36 schreef Jessah het volgende:

"Beste fockers,

Alvast bedankt!"

Nightflier van Stephen King met Miguel Ferrer?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:41:47 #171
22457 Patch
pi_73288377
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Nightflier van Stephen King met Miguel Ferrer?
pi_73288385
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:39 schreef Patch het volgende:

[..]

The Mothman Prophecies met Richard Gere
Haha, wat is het internet ook geweldig hè? Echt hartstikke bedankt!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:42:21 #173
22457 Patch
pi_73288398
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:41 schreef Jessah het volgende:

[..]

Haha, wat is het internet ook geweldig hè? Echt hartstikke bedankt!
Niks te danken.
pi_73334470
Heee,

Ik herinner me een film (volgens mij een komedie) over een gast die weinig heeft maar uiteindelijk een bedrijf erft, wat volgens mij in de sex industrie zit. (en voor de fokkers nee het is geen sexfilm haha).

Verder weet ik er heel weinig over, alleen dat aan het eind van de film dat je een straat vol ferrari's of lamborgini's staat 1 van die 2.

Ik weet het zeer weinig info:P maar ik hoop dat iemand kan helpen.
  zondag 4 oktober 2009 @ 10:16:41 #175
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_73351822
Orgazmo misschien, maar daar kan ik me ook maar heel weinig van herinneren
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_73356514
Ik heb hem al was geen sexbedrijf haha ging om mr deeds
pi_73376802
Hoi!

Ik ben op zoek voor mijn moeder. Ze herinnerde zich gisteren ineens een serie waar ze helemaal weg van was. Wat ik nu over de serie zeg, heb ik dus van haar.

Het is een Engelse serie en het gaat over een Schots eilandje. Het gaat gewoon over het reilen en zeilen in een dorpje op dat eiland. Op een dag komt er een man naar het eiland, blijkbaar is dat belangrijk voor de verhaallijn maar wat die man kwam doen, dat wist ze niet meer.

De acteur die die man speelt, is lelijk, maar wel een hele leuke acteur (a la James Nesbitt, maar die is het niet), en het zou heel goed kunnen dat hij in een band speelt.

Ze denkt dat de serie zo'n vijf jaar geleden werd uitgezonden.

Heeft iemand enig idee?
  woensdag 7 oktober 2009 @ 15:12:21 #178
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_73458172
Misschien Monarch of the Glen
Mens sana in corpore sano
pi_73459373
Bedankt voor je reactie, maar helaas is het het niet..
Het heeft niets met landheren e.d. te maken, het is een doodnormaal dorpje in deze tijd.

Blijkbaar was mijn moeder de enige die deze serie keek
pi_73472960
mmm, misschien castaway 2000? Dat gaat over "normale mensen" die op een normaal onbewoond eiland gaan wonen?
en anders heel misschien Balamory? Is wel een kinderserie... maar gaat wel over het normale leven...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_73474543
Ik zit te twijfelen of dit een serieuze post is of niet

Heel kort:
-een normaal eiland (dus niet afgelegen of onbewoond)
-in Schotland (dus geen tropisch eiland)
-een dorpje op het eiland, het gaat over het reilen en zeilen daar
-op een gegeven moment komt er een man wonen die belangrijk wordt in de verhaallijn
-dit alles was ongeveer 5 jaar geleden op tv

Maar, bedankt voor het meedenken!
pi_73477805
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 23:27 schreef Guppi het volgende:
Ik zit te twijfelen of dit een serieuze post is of niet

Heel kort:
-een normaal eiland (dus niet afgelegen of onbewoond)
-in Schotland (dus geen tropisch eiland)
-een dorpje op het eiland, het gaat over het reilen en zeilen daar
-op een gegeven moment komt er een man wonen die belangrijk wordt in de verhaallijn
-dit alles was ongeveer 5 jaar geleden op tv

Maar, bedankt voor het meedenken!
ja hoor, was wel serieus...
Cast Away 2000 gaat over een schots eiland waar wel huizen op staan maar wat een tijd lang onbewoond was. Een aantal mensen ging daar wonen en er werd gefilmd hoe dat ging, dus het had zomaar gekund dat dit is wat je moeder zocht... (zal misschien herhaald zijn, of vervolgseries...)

Je verhaal is een beetje vaag verder vind ik. Is er geen ander personage te beschrijven dan "een man die er komt wonen en belangrijk wordt voor de verhaallijn"? iets specifieker bijvoorbeeld? En op welk net?
pi_73481007
Daar heb je gelijk in, dat mijn verhaal wat vaag is. Ik zoek deze serie dan ook voor mijn moeder. Ik heb nu een hele lijst vragen gemaild, en zodra ik meer weet.. laat ik het jullie ook weten!
Bedankt!

Edit: mail terug!
Ik zal hem in zijn geheel kopieren zodat het in elk geval klopt:

"Het eiland heeft een haven waar vissers hun boot hebben en waar een pont
ligt die naar de wal vaart met een wat knorrige man geloof ik. Dan is er een
soort dijk met een weg erachter en daar staan huisjes. Van die oude
dijkhuisjes. Er is een cafe waar men vaak samenkomt met een dacht ik grote
kroegbaas en een vrouw. Er is een school of ik geloof die wordt gestart in
het verhaal. Volgens mij is de hoofdpersoon verliefd op de juf. De
hoofdpersoon is geen eilander maar komt uit dacht ik London. Wat hij precies
doet op het eiland dat weet ik niet meer. Hij gaat ergens inwonen maar later
heeft hij een eigen huisje (niet langs die dijk). De kroegbaas is ook bekend
van andere series maar vraag me niet welke. De hoofdpersoon is ong 30 jaar
en de kroegbaas is 50 ong. De hoofdpersoon ziet er een beetje shabby uit en
was misschien wel muziekant bedenk ik me nu. Hij is niet knap.
Het werd uitgezonden op ned 1,2 of 3. 1 keer per week. en het was een britse
serie. Er rijden auto's op het eiland.
Ik blijf er over nadenken. Vreemd dat ik wel weet dat ik het zo mooi vond en
verder er maar weinig van weet.|

[ Bericht 75% gewijzigd door Guppi op 08-10-2009 11:33:57 ]
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:57:32 #184
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_73485422
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:20 schreef Guppi het volgende:
"Het eiland heeft een haven waar vissers hun boot hebben en waar een pont
ligt die naar de wal vaart met een wat knorrige man geloof ik. Dan is er een

Two thousand acres of sky met Paul Kaye en Michelle Collins.

http://www.imdb.com/title/tt0287276/
pi_73488268
Sohee, ik dacht dat IK veel film en tv keek, maar jullie zijn ECHT goed!! Ik wist er echt maar een paar, terwijl ik dan achteraf zag dat ik de gezochte film wel gewoon had gezien. Waarschijnlijk onthoud ik andere details. Of alleen maar details, haha. Maar; maak jullie borst maar nat, want ik heb er een paar voor jullie. Zal ze los van elkaar posten, da's wat makkelijker reageren.

Nr 1

Een speelfilm uit de jaren 80. Begin jaren 80 denk ik, want ik weet nog dat mijn ouders mij veel te jong vonden om die film te kunnen zien, maar ze hadden het niet kunnen tegenhouden omdat ik hem bij de buurjongentjes had gekeken. Het was een horrorfilm. (Tja, mijn ouders hadden ook gewoon gelijk hoor, maar toch.) "Enkele" nachtmerries later weet ik echt niet meer hoe hij heet. Het ging over een dorpje dat werd overspoeld met tarantula's. Geen oversized spinnen dus, maar gewoon de erg grote versie van die er bestaat. Ik kan me nog herinneren dat de mensen van het dropje helemaal ingesponnen werden door honderden van die beestjes, en het einde van de film liep zo:

Het beeld zoomde langzaam uit, een steeds wijdere blik, zodat je op het laatste shot het hele dorp zag, wat HELEMAAL ingesponnen bleek te zijn!! Ik concludeerde daar uit dat de spinnen zichzelf ook hadden uitgeroeid, omdat ze niet meer konden voortbeweging door die dikke massa spinrag, maar ik denk dat dat een beetje een draai van mijzelf als peuter/kleuter is geweest om er een soort van happy ending aan te breien. Haha, schattig heh.

Het is dus een beetje de Arachnofobia vanuit mijn kindertijd, ergens in de jaren 80. Op vhs.

...de volgende komt zo.
pi_73488650
S.O.S. nummer twee:

Een film waar ik als kind met mijn zus en mijn vader naar toe ben geweest. De tijd, het verhaal en de setting hadden een "de wrekers" en een "james bond"achtige sfeer.
Leuk dat me vader me mee nam, hij zal wel gedacht hebben dat ik na die spinnenfilm wel wat aankon, maar niet dus Haha, het kan ook best een beetje een spannende komedie zijn geweest, maar whatthehell: IK vond 'm spannend.

De enige scene die ik me herinner:

De hoofdpersoon (goed of slecht, i donno) heeft een paraplu met een gifpijl eraan (in de punt van de paraplu) Ik kan me nog herinneren dat hij daarmee iemand (een hele dikke meneer) neerschiet/neersteekt die in een maatpak in een zwembad valt. Deze scene vond ik opvallend omdat ik als kind niet begreep waarom die dikke meneer -dood als tie was- in dat zwembad bleef DRIJVEN?!

Ik zal wel net m'n eerste zwemles hebben gehad in die periode, en ik bleef helemaal niet drijven!

Het zou zomaar kunnen dat ik nog een scene heb onthouden, maar wat ik nu vertel kan ook best uit een ander verhaal komen:

Man heeft een horloge, het opdraai knopje (vroeger had je horloges die je moest opwinden, haha, jaaa, techniekje heh) en als 'ie aan dat knopje trekt, komt er een heel dun scherp draadje uit, waarmee iemand gewurgd wordt. Dit klinkt ook heel erg "de wrekers- en James Bond-achtig". Toch was de de wrekers vroeger nooit in de bioscoop dacht ik en ik heb later ook nooit meer een James Bond gezien waar 1 van deze twee scenes met devices in voor komen...toch?

Help me out.
pi_73488755
Ennnnn; NEXT:

Nummer drie:

Jaren 80 kinderserie; (ja ik keek ook kinderseries!)
Groepje kinderen had een lift gevonden, midden in en weiland ofzo, en daarmee konder ze tijdreizen. Of die lift was misschien al van hunzelf en ze reisden door de tijd/locatie en landen gewoon los met die lift ergens in een weiland?
Nou, meer weet ik er niet meer van. Zijn we snel klaar.
pi_73488799
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:20 schreef Luna3 het volgende:
Sohee, ik dacht dat IK veel film en tv keek, maar jullie zijn ECHT goed!! Ik wist er echt maar een paar, terwijl ik dan achteraf zag dat ik de gezochte film wel gewoon had gezien. Waarschijnlijk onthoud ik andere details. Of alleen maar details, haha. Maar; maak jullie borst maar nat, want ik heb er een paar voor jullie. Zal ze los van elkaar posten, da's wat makkelijker reageren.

Nr 1

Een speelfilm uit de jaren 80. Begin jaren 80 denk ik, want ik weet nog dat mijn ouders mij veel te jong vonden om die film te kunnen zien, maar ze hadden het niet kunnen tegenhouden omdat ik hem bij de buurjongentjes had gekeken. Het was een horrorfilm. (Tja, mijn ouders hadden ook gewoon gelijk hoor, maar toch.) "Enkele" nachtmerries later weet ik echt niet meer hoe hij heet. Het ging over een dorpje dat werd overspoeld met tarantula's. Geen oversized spinnen dus, maar gewoon de erg grote versie van die er bestaat. Ik kan me nog herinneren dat de mensen van het dropje helemaal ingesponnen werden door honderden van die beestjes, en het einde van de film liep zo:

Het beeld zoomde langzaam uit, een steeds wijdere blik, zodat je op het laatste shot het hele dorp zag, wat HELEMAAL ingesponnen bleek te zijn!! Ik concludeerde daar uit dat de spinnen zichzelf ook hadden uitgeroeid, omdat ze niet meer konden voortbeweging door die dikke massa spinrag, maar ik denk dat dat een beetje een draai van mijzelf als peuter/kleuter is geweest om er een soort van happy ending aan te breien. Haha, schattig heh.

Het is dus een beetje de Arachnofobia vanuit mijn kindertijd, ergens in de jaren 80. Op vhs.

...de volgende komt zo.
Kingdom of the spiders?
http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_the_Spiders

Tarantulas: The Deadly Cargo?
http://www.imdb.com/title/tt0076798/
pi_73489055
En, voor nu: last but not least: Nummer vier:

Ben ooit 's avonds van mijn kamertje bij mijn ouders naar beneden gegaan, en toen viel ik midden in een film. Zou 'h graag helemaal eens zien. Pa probeerde het een en ander uit te leggen,(moeder houdt niet van films, tja) maar mijn pa's relaas had weinig toegevoegde waarde meer om hem destijds nog helemaal af te kijken.

Film, was op tv, misschien al jaren 90.

Scene waarbij ik binnen viel:

Man ontdekt dat zijn vrouw met een andere man afspreekt. Ze blijken volgens mij al lang contact te hebben per telefoon ofzo, maar hebben elkaar nog nooit echt ontmoet (dacht ik, not sure) Vervolgens heeft ze een date met de betreffende man, maar haar echtgenoot weet dat, volgt haar en komt in de kamer waar ze elkaar ontmoeten tussenbeiden. Hij dwingt ze vervolgens sex te hebben waar hijzelf bij is, omdat hij vindt ze dat toch al van plan waren en dat nu ook maar gewoon moeten doen waar hij bij is. (Odd?!) Dat gaat natuurlijk wat moeizaam. (ik val altijd op onhandige momenten ergens binnen...) Maar kan me ook herinneren dat er iets in die film is met een bos gekleurde ballonnen waar 1 van die mannen mee loopt, en ergens in de eindscene is er volgens mij ook iets met een buizenstelsel waar 1 van de mannen in een kelder aan vast wordt geketend...ofzo....vaag vaag vaag. Maar tevens nieuwsgierig.

Zo, nu zal ik jullie met rust laten, men kan weer even vooruit dacht ik zo.
pi_73489088
Ow te gek, ik ga het meteen even opzoeken. Hoop dat ie erbij zit!

Thanks!
pi_73489353
Ja man, het MOET die "Kingdom of the spiders" wel zijn. Er staat zelfs in dat die camerastand steeds verder uitzoomd. Kan niet missen!!! Wil 'm gewoon nog eens zien (wordt vast nog een probleem, haha) Maar ik ben zoooo blij dat ik het nu (bijna meer dan zeker) weet. Hoe heb je dat nou IGN kunnen vinden? Hulde!
pi_73489603
via IMDB.com, search op keyword zetten, zoekopdracht tarantula, dan krijg je allemaal resultaten, kies je voor exact matches, genre horror en kijk je naar de jaartallen waarin ze uit zijn gekomen....heel simpel eigenlijk
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:10:24 #193
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_73490027
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:31 schreef Luna3 het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat ik nog een scene heb onthouden, maar wat ik nu vertel kan ook best uit een ander verhaal komen:

Man heeft een horloge, het opdraai knopje (vroeger had je horloges die je moest opwinden, haha, jaaa, techniekje heh) en als 'ie aan dat knopje trekt, komt er een heel dun scherp draadje uit, waarmee iemand gewurgd wordt. Dit klinkt ook heel erg "de wrekers- en James Bond-achtig". Toch was de de wrekers vroeger nooit in de bioscoop dacht ik en ik heb later ook nooit meer een James Bond gezien waar 1 van deze twee scenes met devices in voor komen...toch?

Help me out.
Deze met het horloge is volgens mij de beginscene van From Russia with Love. Beginscene zit voor de openingscredits en wordt er soms door tv-zenders afgehaald. Niet vaak gelukkig.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:34:13 #194
231094 melvddonk
Just have fun!
pi_73490816
Mijn moeder zoekt:

Een oude filmreeks of serie (dat weer ze niet meer) en het gaat over een meisje (tiener, tegen haar 20 aan misschien) die ineens een tijdschrift gaat beginnen, helemaal zelf.

Iemand een idee? Meer weet ik niet.
pi_73490854
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:57 schreef SuperPoekie het volgende:

[..]

Two thousand acres of sky met Paul Kaye en Michelle Collins.

http://www.imdb.com/title/tt0287276/
Ja dat is hem!
Ik kreeg een dolenthousiast mailtje van m'n moeder terug, dus heel erg bedankt!
pi_73492668
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:10 schreef SuperPoekie het volgende:

[..]

Deze met het horloge is volgens mij de beginscene van From Russia with Love. Beginscene zit voor de openingscredits en wordt er soms door tv-zenders afgehaald. Niet vaak gelukkig.
Jep, heb het inderdaad gevonden:

Scene: Hij opent de koffer op de verkeerde manier zodat het traangas vrijkomt en Bond hem kan aanvallen. Na een lang verwoed gevecht tracht hij Bond te wurgen met het wurgkoord uit zijn horloge, maar Bond haalt uit één van de koffers het verborgen mes en steekt Grant ermee in zijn arm, waarna hij hem wurgt met zijn eigen koord.

Maar helaas is dat dan niet de film met de giftige paraplupunt...Had twee ingineuse moordwapens met elkaar gecombineerd denk ik...
pi_73493073
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:57 schreef kvd het volgende:
via IMDB.com, search op keyword zetten, zoekopdracht tarantula, dan krijg je allemaal resultaten, kies je voor exact matches, genre horror en kijk je naar de jaartallen waarin ze uit zijn gekomen....heel simpel eigenlijk
Fijn!
pi_73512916
Laat maar..

[ Bericht 93% gewijzigd door daand op 09-10-2009 10:50:30 ]
pi_73513476
Volgens mij bedoel je Jumper?
Alleen is Morgan Freeman dan in Samuel L. Jackson veranderd

pi_73513702
Thanks
pi_73535646
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik gok het er maar op

Ik zoek een klein animatiefilmpje van een minuut of 2.
Het filmpje gaat over een windmolen die zware wind te voorduren te krijgt, maar toch blijft staan.
De windmolen staat in een groot grasveld.
En dan na een stormbui is alles weer rustig en word alles weer groen.

Ik zoek dit filmpje omdat er hele mooie muziek bij zit, tenmiste, dat heb ik onthouden

Heb niet zoveel info, maar het gaat om zo een soort molen:
http://www.kushaiah.com/windmill/images/windmill-c.jpg

Hoop dat het bij iemand een belletje doet rinkelen
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:13:23 #202
22457 Patch
pi_73543668
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:03 schreef Morodeepdelver het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik gok het er maar op

Ik zoek een klein animatiefilmpje van een minuut of 2.
Het filmpje gaat over een windmolen die zware wind te voorduren te krijgt, maar toch blijft staan.
De windmolen staat in een groot grasveld.
En dan na een stormbui is alles weer rustig en word alles weer groen.

Ik zoek dit filmpje omdat er hele mooie muziek bij zit, tenmiste, dat heb ik onthouden

Heb niet zoveel info, maar het gaat om zo een soort molen:
http://www.kushaiah.com/windmill/images/windmill-c.jpg

Hoop dat het bij iemand een belletje doet rinkelen
Disney's "The Old Mill"

pi_73547851
Hey, Ik ben op zoek naar een oud nederlands/belgisch tv programma. vermoedelijk uit eind jaren '90. Het betreft een spelshow waarin 2 teams (belgen en nederlanders) het tegen elkaar opnemen. het speelt zich af in de ardennen, en is een soort van voorloper van de nederlandse fear factor.
Iemand die het mss weet?
  Donald Duck held zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:06:13 #204
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73548118
Now or Neverland
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_73548355
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:13 schreef Patch het volgende:

[..]

Disney's "The Old Mill"

Nee helaas, het is echt computeranimatie van een jaar of 2 geleden.
Maar wel bedankt voor 't filmpje, ook leuk =D
pi_73548516
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:57 schreef pieterjanjorishenks het volgende:
Hey, Ik ben op zoek naar een oud nederlands/belgisch tv programma. vermoedelijk uit eind jaren '90. Het betreft een spelshow waarin 2 teams (belgen en nederlanders) het tegen elkaar opnemen. het speelt zich af in de ardennen, en is een soort van voorloper van de nederlandse fear factor.
Iemand die het mss weet?
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Now or Neverland
en anders "de 7 plagen?" is wel van recenter (Talpa)...
pi_73548556
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:14 schreef Morodeepdelver het volgende:

[..]

Nee helaas, het is echt computeranimatie van een jaar of 2 geleden.
Maar wel bedankt voor 't filmpje, ook leuk =D
...en mooie muziek ook!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:53:32 #208
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_73556097
Commercial van een Nederlands bedrijf dat waarschuwt dat je niet al je gegevens op internet moet zetten. Iemand?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:17:18 #209
92644 mr_anonimous
pi_73556915
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:53 schreef EvanStone het volgende:
Commercial van een Nederlands bedrijf dat waarschuwt dat je niet al je gegevens op internet moet zetten. Iemand?
Die van de die vrouw die op dat dak zit op de Lijnbaan te Rotterdam en met foto's strooit?
pi_73556955
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:53 schreef EvanStone het volgende:
Ja presies, er zijn er heel veel. Die van de cybermafia was gaaf, maar die is niet meer te bekijken. Dan was alles gelinkt aan je eigen hyvesprofiel; scary!!!

http://www.nu.nl/internet(...)-cybermaffia-in.html
pi_73557077
Ow, gaaf, die van hyves staat er ook onder! Maar dan met een fictief persoon. Dat was dan allemaal aan je eigen profiel gekoppeld dus.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:28:20 #213
92644 mr_anonimous
pi_73557325
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:19 schreef Luna3 het volgende:
http://www.veiliginternetten.nl/

(de lijnbaan!)
Ah jij kunt snel zoeken!
Ja het is echt de Lijnbaan. Het gebouw waar ze op zit is de grote lijn.
pi_73559676
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ah jij kunt snel zoeken!
Ja het is echt de Lijnbaan. Het gebouw waar ze op zit is de grote lijn.
ik ben een vluggertje!
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:37:20 #215
243024 ch0c0mel
de enige echte
pi_73572719
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:52 schreef Luna3 het volgende:

[..]

ik ben een vluggertje!

Ik ben op zoek naar een serie die een paar jaar geleden op MTV te zien was. Het ging over een groep mensen die allemaal verschillende vechtsporten beoefenden en hier allerlei opdrachten kregen wat ze moesten uitvoeren anders werden ze naar huis gestuurd. Aan het eind van de 'dag' moesten er ook altijd nog 2 mensen tegen elkaar vechten, iemand enig idee?
  zondag 11 oktober 2009 @ 14:16:50 #216
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_73573988
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Die van de die vrouw die op dat dak zit op de Lijnbaan te Rotterdam en met foto's strooit?
Die ja.
pi_73579829
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:37 schreef ch0c0mel het volgende:

[..]

Ik ben op zoek naar een serie die een paar jaar geleden op MTV te zien was. Het ging over een groep mensen die allemaal verschillende vechtsporten beoefenden en hier allerlei opdrachten kregen wat ze moesten uitvoeren anders werden ze naar huis gestuurd. Aan het eind van de 'dag' moesten er ook altijd nog 2 mensen tegen elkaar vechten, iemand enig idee?
Sorry, ken het niet.
pi_73579872
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:16 schreef EvanStone het volgende:

[..]

Die ja.
Die staat al gepost. Nog een keertje dan maar
http://www.veiliginternetten.nl/
pi_73579933
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:17 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Sorry, ken het niet.
Misschien ken ik het wel. Was dat met Lucia Rijker als trainster? Was niet bij MTV namelijk, dus weet niet of het dat is wat je bedoeld. Uhm...f*ck, hoe heette dat..

Heb 'm: Veronica's Fight Master, bij Veronica dus. Hoop dat je die bedoelt!
pi_73600528
Pfff ik zoek naar deze:

Een franse film, en ik weet bijna zeker dat het een film van TATI moet zijn. hij is in zwart wit en de kijker volgt een man terwijl hij allerlei dingen gaat doen in de stad (Parijs?)

Deze Man komt in een bepaalde scene op een of andere beurs terecht.

Hij gaat op een gegeven moment bij een vriend op bezoek terwijl je als kijker buiten aan de overkant staat te "wachten"en het hele tafereel kunt volgen (een beetje zoals sommige delen van "The Party" met Peter Sellers zijn gefilmd dus).
Mij is destijds een titel als"les vacances de monsieur Hulot" bij gebeleven, maar dat is hem niet (want dat is niet in de stad, maar aan de kust). Maar blijkbaar iets dat erop lijkt.

De film die ik zoek is niet noodzakelijkerwijs een komische film.

Gezien de architectuur en de designs van de sets moet de film ergens in de late vijftig- vroege zestiger jaren zijn gemaakt.

Wie weet het? Ik vond hem geweldig en wil hem graag nog eens kunnen kijken...
lalalala ik kan je niet horen lalalalaa
pi_73616150
Is het Jour de Fête?
Hier komt een "fair" in voor, misschien was dat je beurs?
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:26:16 #222
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_73623331
Tati heeft maar een paar films gemaakt. Dit is waarschijnlijk Play Time (film speelt geheel in een nep 'studio' Parijs).
Mens sana in corpore sano
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:37:00 #223
67640 SaintOfKillers
pi_73630617
De meest waarschijnlijke lijkt me Mon Oncle, maar die is in kleur. Jour de Fete speelt zich helemaal af op de boerenbuiten, dus die zal 't wel niet zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_73660568
Ik zoek iets wat op TV was van de week, mag dat ook?

Bij een NL talig programma van de week was een item over online therapieen, maar ik kan niet meer terugvinden welk programma het was en van welke dag. Iemand die het zich nog kan herinneren?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_73662805
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:37 schreef ch0c0mel het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Final_fu ?
pi_73664102
quote:
Oja, dat kan ook nog, ik dacht aan "Fight masters". Op Veronica ipv MTV.
pi_73666908
Voor als iemand op zoek is naar een film met een scene met een ping-pong balletje: Children of men (2006), toevallig recent gezien.
pi_73701456

[ Bericht 51% gewijzigd door Nerrick op 15-10-2009 00:27:52 ]
pi_73701563
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:26 schreef Muzzie het volgende:
Tati heeft maar een paar films gemaakt. Dit is waarschijnlijk Play Time (film speelt geheel in een nep 'studio' Parijs).
Daar dacht ik later ook aan maar die is van de 70-er jaren. En daar blijft de hoofd persoon niet alleen (volgens mij Hulot weer) maar met die officials... Enne deze is in kleur toch? Dat hightech parijs kan wel eens kloppen... Ik zal eens kijken.

Mon Oncle kan het niet zijn want die heb ik. Trouwens nog een kenmerk. Net als met het beeld is het ook met het geluid zo dat je als kijker alles op een afstandje volgt. Dus als hij zijn vriend opzoekt in de stad sta je als kijker aan de overkant. Je ziet wel de mimiek van de twee, maar je hoort geen dialoog. Je hoort gewoon het verkeer op straat.

Toch bedankt

[ Bericht 13% gewijzigd door Nerrick op 15-10-2009 00:32:21 ]
pi_73703583
Ik zoek die leuke Deense serie uit [weet niet zeker] 1995 , kan een paar jaar dr naast zitten.
T begin had ik gemist , maar elke aflevering ging weer over 2 jonge vrouwen die samen wat rondreden.
Een was klein en blond , en liet dacht ik haar man en/of baan en huis achter , wegens saai ,
de ander lang ,donker haar . zwarte zonnbril ,androgyn type , die liet niets achter
en die noemde de blonde telkens PROPJE
Wie weet welke serie ik bedoel?
Kan ik dat nog ergens terugkijken?
uiteindelijk lukt altijd alles
  donderdag 15 oktober 2009 @ 10:44:56 #231
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_73706544
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 07:41 schreef eigendeegcookie het volgende:
Ik zoek die leuke Deense serie uit [weet niet zeker] 1995 , kan een paar jaar dr naast zitten.
T begin had ik gemist , maar elke aflevering ging weer over 2 jonge vrouwen die samen wat rondreden.
Een was klein en blond , en liet dacht ik haar man en/of baan en huis achter , wegens saai ,
de ander lang ,donker haar . zwarte zonnbril ,androgyn type , die liet niets achter
en die noemde de blonde telkens PROPJE
Wie weet welke serie ik bedoel?
Kan ik dat nog ergens terugkijken?
Misschien Charlot og Charlotte? http://www.imdb.com/title/tt0115133/
Dat van t propje weet ik niet meer, maar wel dat de beide Charlot(te)s flink verschillend waren.
[edit] en hier nog wat plaatjes: http://www.dr.dk/DRfiktio(...)e/20061002165241.htm
pi_73708234
Ik weet niets eens of het wel uit een film/serie komt, maar ik ben toch wel benieuwd.

Weet iemand waar dit van is?
pi_73708977
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:42 schreef Jazzmaster het volgende:
Ik weet niets eens of het wel uit een film/serie komt, maar ik ben toch wel benieuwd.

[ afbeelding ]

Via cat walking on table with baby socks falling off kom ik al rap op kitten mittens.
pi_73709582
en dat is charly day, is een aflevering van it's always sunny in philadelphia...

deze
pi_73737971
He! Superpoekie! Dankjewel!
Goh! dit is m zeker.
Nu gauw nog even ergens Deens leren.
Zeker lang geleden alles , de plaatjes geven 100% zekerheid ,
toch verschilt t een hoop met de plaatjes uit mn geheugen.....
nogmaals : heel erg bedankt!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:42:28 #236
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_73740230
Geen probleem Het enige dat mij nog goed bijstaat was dat de titelsong van die serie Bang van REM was en dat de namen uitgesproken werden als Charlo og Charlore.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:51:51 #237
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_73759719
Hoi ik zoek deze film:

Het begint met een groepje in een bos, en dan lopen of vallen ze in een grot. In die grot zitten allemaal rare beesten die blind zijn en komen op geluid af. En het heeft een heel raar einde ofzo. Iemand een idee?
pi_73759783
Hallo allemaal
ik ben op zoek naar 2 filmtitels aan de hand van scenario's, ik hoop dat ik hier geholpen wordt

1. Het verhaal gaat over een jongetje dat geboren wordt en zwaar gehandicapped is, dit jongetje wordt geadopteerd door pleegouders en deze leren het jongetje zwemmen.
Op een avond hoort het jongetje piano muziek en sluipt 's nachts naar beneden om piano te spelen.
De pleegvader hoort dit en ontdekt dat het jongetje een echt natuurtalent is.

2. Gaat over een jongen die in zijn bed plast en een gemene moeder heeft die dan zijn lakens buiten hang om hem een 'lesje te leren'.
hij rent elke dag van school naar huis om die lakens binnen te hale, en uiteindelijk leert ie het bedplassen af en eindigt op de olympische spelen op een ren onderdeel
verhaal is gebaseerd op een waargebeurd verhaal volgens mijn moeder

alvast bedankt!
Sallandse adoptie-Tukker met Gronings bloed.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:18:27 #239
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_73764906
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 19:53 schreef Hogeland het volgende:

2. Gaat over een jongen die in zijn bed plast en een gemene moeder heeft die dan zijn lakens buiten hang om hem een 'lesje te leren'.
hij rent elke dag van school naar huis om die lakens binnen te hale, en uiteindelijk leert ie het bedplassen af en eindigt op de olympische spelen op een ren onderdeel
verhaal is gebaseerd op een waargebeurd verhaal volgens mijn moeder

alvast bedankt!
Ik had die film al eens gezien, maar heb hem toch op moeten zoeken.
Had niet verwacht dat ie al zo oud was.

The Loneliest Runner
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:27:05 #240
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_73765250
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 19:51 schreef Folmer het volgende:
Hoi ik zoek deze film:

Het begint met een groepje in een bos, en dan lopen of vallen ze in een grot. In die grot zitten allemaal rare beesten die blind zijn en komen op geluid af. En het heeft een heel raar einde ofzo. Iemand een idee?
The Descent
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_73765383
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:18 schreef victorinox het volgende:

[..]

Ik had die film al eens gezien, maar heb hem toch op moeten zoeken.
Had niet verwacht dat ie al zo oud was.

The Loneliest Runner
thanks!
maarruh was ie nou gebaseerd op een waar verhaal? of weet je dat niet?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:42:16 #242
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_73765885
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:29 schreef Hogeland het volgende:

[..]

thanks!
maarruh was ie nou gebaseerd op een waar verhaal? of weet je dat niet?
Ja, het is een autobiographie van Michael Landon

Landon also battled a childhood problem (bedwetting) that was documented in his biography, Michael Landon: His Triumph and Tragedy. His mother would put his wet sheets on display outside his window for all to see. He would run home every day and try to remove them before his classmates could see.
IMDb Vote History
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:43:21 #243
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_73765926
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:27 schreef victorinox het volgende:

[..]

The Descent
Dat is 'm! Bedankt.
pi_73770570
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:42 schreef victorinox het volgende:

[..]

Ja, het is een autobiographie van Michael Landon

Landon also battled a childhood problem (bedwetting) that was documented in his biography, Michael Landon: His Triumph and Tragedy. His mother would put his wet sheets on display outside his window for all to see. He would run home every day and try to remove them before his classmates could see.
Yup, ik ken hem alleen in het duits gesynchroniseerd..maar dat is hem wel...
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:21:33 #245
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_73770661
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:42 schreef Jazzmaster het volgende:

[ afbeelding ]

Komt uit de show "It's Always Sunny in Philadelphia"
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_73771407
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 19:53 schreef Hogeland het volgende:

1. Het verhaal gaat over een jongetje dat geboren wordt en zwaar gehandicapped is, dit jongetje wordt geadopteerd door pleegouders en deze leren het jongetje zwemmen.
Op een avond hoort het jongetje piano muziek en sluipt 's nachts naar beneden om piano te spelen.
De pleegvader hoort dit en ontdekt dat het jongetje een echt natuurtalent is.
Power of one (1992) ?

Fingers (1977 of 1978 dacht ik) ? Staat me iets van bij dat dat ging om een gehandicapt persoon maar weet niet of wat jij beschreef (evt. als flashback) in de film voorkomt

Ben benieuwd of je geholpen bent.

N.

[ Bericht 9% gewijzigd door Nerrick op 17-10-2009 02:37:17 ]
pi_73777700
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 02:31 schreef Nerrick het volgende:

[..]

Power of one (1992) ?

Fingers (1977 of 1978 dacht ik) ? Staat me iets van bij dat dat ging om een gehandicapt persoon maar weet niet of wat jij beschreef (evt. als flashback) in de film voorkomt

Ben benieuwd of je geholpen bent.

N.
Ik denk helaas niet dat 1 van die het is, maar zal het eens navragen aan mijn ma.
iig bedankt voor de hulp
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:25:31 #248
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_73781021
Iemand een idee waar dit vandaan komt?

Haar hoofd - Zijn handen
Wat je vindt, ...
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:39:31 #249
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_73814479
Was al gezegd he...
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 01:21 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Komt uit de show "It's Always Sunny in Philadelphia"
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:26 schreef tombolafan het volgende:
en dat is charly day, is een aflevering van it's always sunny in philadelphia...

deze
pi_73831703
Ik zoek de titel van een film over een trouwerij, wordt een enorme chaos, grote familie ook, volgens mij een Iers-Amerikaanse familie, en ik dacht dat Ellen Burstyn erin meespeelde, maar dat is toch niet zo. Iig de moeder van de bruid, heeft rood haar. Staat me niet meer bij wie er precies in meespeelde. Was een comedy, uit ongeveer midden tot eind jaren 70.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 19-10-2009 03:07:31 ]
I´m back.
pi_73832840
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:42 schreef SuperPoekie het volgende:
Geen probleem Het enige dat mij nog goed bijstaat was dat de titelsong van die serie Bang van REM was en dat de namen uitgesproken werden als Charlo og Charlore.
wat mij het meeste nog bijstaat ik toen Charlo had willen zijn...
t was zo'n kuttijd toen....
pi_73852358
Ja ik zoek er een van 2 zwarte jongens, waren goede vrienden, eentje was iets gezet, anders mager, en het kwam altijd op cartoon network volgensmij, en voordat de show begon, en aan het einde praatten ze altijd tegen het publiek.

Die ene jongen heette volgensmij in het echt met zijn achter naam Thompson.

Wie o wie helpt mij?
pi_73852427
Hebbes, Kenan & Kel
pi_73852431
^ Kenan & Kel

maandag 19 oktober 2009 @ 18:25:21 #256
67640 SaintOfKillers
pi_73852441
Kenan & Kel?
pi_73853024
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zoek de titel van een film over een trouwerij, wordt een enorme chaos, grote familie ook, volgens mij een Iers-Amerikaanse familie, en ik dacht dat Ellen Burstyn erin meespeelde, maar dat is toch niet zo. Iig de moeder van de bruid, heeft rood haar. Staat me niet meer bij wie er precies in meespeelde. Was een comedy, uit ongeveer midden tot eind jaren 70.
Ik heb hem zelf gevonden, het was niet Ellen Burstyn die erin meespeelde, maar Carol Burnett (Burstyn-Burnett, daar ging het mis wrs). De film is A wedding uit 1978, van Robert Altman. Ik ga hem vanavond zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 19-10-2009 19:02:17 ]
I´m back.
pi_73853027
@richies08 bedoel je Beetleborgs?
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:51:12 #259
67640 SaintOfKillers
pi_73853421
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:18 schreef richies08 het volgende:
Hallo,

Ik en mijn neef zijn al 4 jaar (niet fulltime natuurlijk) op zoek naar een tv serie van vroeger.
Het gaat om een soort van Power Rangers alleen dan meer robot. (LIVE ACTION, geen tekenfilm dus)
Ze konden volgens mij niet transformeren naar mens en ik dacht dat ze met z'n 3e waren.
Rood, blauw of groen en geel. Met z'n 4e kan ook. Eentje kon vliegen en eentje was iets van een motor.
Het kwam op een Duitse zender rond 1995 op RTL of KRTL (kinder RTL).
Ik heb al contact opgenome zelfs met die omroep, maar ze konden me niet helpen.
De helm lijkt een beetje op de helm van Warrior Wheels (laatste seconde):

Ik hoop dat iemand me dan eindelijk kan vertellen waar ik al heel lang naar opzoek ben!
Alsvast bedankt!

Het is geen Transformers of VR Troopers
Mogelijk staat hij in dit lijstje: http://en.wikipedia.org/wiki/Metal_Hero_Series
pi_73936744
Bedankt saint of killers,
Ik was op zoek naar een tekenfilm over figuren met een edelsteen op hun voorhoofd met vijanden die soort auto's waren, maar als planten groeiden.

welnu, ik wilde de post plaatsen en zag nog net jouw vraag en kwam al op het antwoord. "Wheeled Warriors".

de door jou gevraagde serie komt me wel bekent voor maar heb het anhtwoord helaas ook (nog) niet. Ik zal mijn best doen....

gr. nerrick
pi_73948176
Ik zoek de naam van een film, het is geloof ik korte film over een nederlandse automonteur die verdwaald raakt in een japanse stad, en daar een week rondloopt omdat hij niemand kan duidelijk maken dat hij verdwaald is, het is echt gebeurd voor zover ik weet
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_73964187
Nog maar een keer vragen, de muziek van de begin- en eindtune van Triana, nu op Ned 3.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:00:07 #263
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_73973764
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:40 schreef Modus het volgende:
Nog maar een keer vragen, de muziek van de begin- en eindtune van Triana, nu op Ned 3.
http://player.omroep.nl/?aflID=10225378
Je bedoeld dat metal-rifje? -- geen idee

Post 'm anders hier ook 's. --> Help, ik zoek ... #273
Wat je vindt, ...
pi_73973885
Klinkt beetje als sepeltura
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_73981917
quote:
Het zou natuurlijk best een bestaand nummer kunnen zijn, maar ik weet dat tv-tunes vaak speciaal voor het programma worden gecomponeerd; een kennis van me heeft dat lange tijd gedaan en ondanks dat dat goed verdient, is het voor programmamakers toch nog vaak goedkoper om dat te betalen, dan de rechten voor een bestaand nummer te betalen. Als je het nou nergens kan vinden is het waarschijnlijk ergens door een componist van een bedrijfje gemaakt...
pi_73983744
In MUZ ook al eens geprobeerd, ook de NPS al gemaild. Ik ken het deuntje van vroeger, ms eind jaren 80 zelfs al. Ik meen dat het toen ook gebruikt werd als tune voor iets (metalprogramma op Sky Channel ofzo, of radio iets). Maar dan kan het nog steeds ook nog wel een bestaand nummer geweest zijn. Maar wat... . NPS heeft nooit meer wat van zich laten horen afgezien van een standaard replymail.

Het klinkt als 80s trashband Paradox, maar daarvan kan ik niks vinden wat het zou kunnen zijn.
pi_73986293
Ik ben op zoek naar de heineken 'commercial' die direct in de rust en na het einde vd wedstrijd getoond wordt. Volgens mij is het maar een stukje van 4 a 5 seconden ofzo.
Wil de sounds erin gebruiken om te sampelen, maar kan em echt nergens vinden. Thanks alvast!
Leh-kùr
pi_73988353
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:22 schreef Modus het volgende:
In MUZ ook al eens geprobeerd, ook de NPS al gemaild. Ik ken het deuntje van vroeger, ms eind jaren 80 zelfs al. Ik meen dat het toen ook gebruikt werd als tune voor iets (metalprogramma op Sky Channel ofzo, of radio iets). Maar dan kan het nog steeds ook nog wel een bestaand nummer geweest zijn. Maar wat... . NPS heeft nooit meer wat van zich laten horen afgezien van een standaard replymail.
Het klinkt als 80s trashband Paradox, maar daarvan kan ik niks vinden wat het zou kunnen zijn.
Wow, is het al zo oud? Ik kende het nog niet. Waardeloos dat de NPS niets liet weten trouwens. Geloof dat ik je niet verder kan helpen...
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:04:38 #269
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_73999784
quote:
Bekend uit de film Wild At Heart en als begintune van MTV At The Movies

[ Bericht 22% gewijzigd door n00biedoobiedoo op 23-10-2009 22:13:39 ]
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_74003026
Ha ik wist dat het zoiets was, een vriend heeft me ook net op weg geholpen.

Thanks.
pi_74016817
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:33 schreef Modus het volgende:
Ha ik wist dat het zoiets was, een vriend heeft me ook net op weg geholpen.

Thanks.
Wauw. Nooit van gehoord.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:09:07 #272
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_74016917
Je mist er niets aan, er zijn wel betere bands in het genre
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_74018986
Klopt, het is eik niks bijzonders, maar daar ging het me ook niet om. Ik wíst dat ik het ergens van kende, maar kwam er maar niet op wat precies.
pi_74030322
Hey fokkers,

Ik zoek een film titel maar ik kan maar niet op de naam komen.

Hier een beetje over de film.

De film is een beetje comedy/horror achtig, hij is ook best wel oud.

Het speelt zich af op een vuilnisbelt, op dat vuilnis belt staat een huis en in dat huis woont een soort van 'varkens' famillie die vermomt zijn als dood gewone mensen.

Op een dag komen er mensen gestrand daar en doen ze hun best daar uit te komen. In de midden van de film komen ze op de vuilnisbeld 2 2-lings broers tegen (met varkenshoofden). Ook herinner ik me nog een stukje over een soort van autoachtbaan waarin soort van rappers in een auto zitten en zich ter pletter rijden, dat was in de eerste scenes.

Sorry van mijn slechte uitleg, maar meer weet ik er niet over. Behalve dat hij best wel oud is.
Excuse me, but do you suck ballz?
  zondag 25 oktober 2009 @ 01:02:06 #275
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_74032314
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_74032539
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:02 schreef Mark het volgende:
Nothing but trouble?
JAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Duizendmaal bedankt, Mark.
  zondag 25 oktober 2009 @ 01:13:26 #277
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_74032569
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:12 schreef RGS18 het volgende:

[..]

JAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Duizendmaal bedankt, Mark.
Weet niet of je nog zo blij bent als je hem gezien hebt Maar vooral dat stukje over die 2 broers was vrij herkenbaar.
Dommage arachide-fromage
pi_74032753
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:13 schreef Mark het volgende:

[..]

Weet niet of je nog zo blij bent als je hem gezien hebt Maar vooral dat stukje over die 2 broers was vrij herkenbaar.
Ik heb hem al een aantal keer gezien Ben blij dat ik hem nog eens tezien krijg.
pi_74096334
gaat over maffia, en dan valt iemand in rolstoel van trap oid door paar jongens. die gaan dan naar gevangenis, en later worden ze pijn gedaan daar. en dan gaan zien ze later die gevangenisbaas als ze uit gevangenis zijn?
pi_74096450
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:11 schreef Madolf.Piepenstein het volgende:
gaat over maffia, en dan valt iemand in rolstoel van trap oid door paar jongens. die gaan dan naar gevangenis, en later worden ze pijn gedaan daar. en dan gaan zien ze later die gevangenisbaas als ze uit gevangenis zijn?
Iets minder cryptisch dan dit mag wel...
pi_74096760
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:14 schreef plakkert- het volgende:

[..]

Iets minder cryptisch dan dit mag wel...
sorry, ik kan me maar vaag herrineren. gaat over paar jochies die bij de maffia willen ofzo. dan valt iemand van de trap door hun, in rolstoel volgens mij. en daarna worden ze verkracht in gevangenis. later zijn er uit gevangenis, en dan zien ze die baas daarvan. dan vermoorden ze hem.
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:43:33 #282
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_74097440
Sleepers

En het is een hotdogkar die van de trap ketst
Dommage arachide-fromage
pi_74126170
handig topic voor in MyAt
Jusqu'ici tout va bien...
pi_74137616
Ik zoek een film waar ik nog een paar vage herinneringen van heb,
ik weet bijna zeker dat Kate Winslet 1 van de 2 hoofdrollen speelt.
Er wordt heel weinig gepraat in deze film.

Kate Winslet speelt als een tienermeisje die ergens in een huisje zit en dat er dan af en toe een
vaag persoon langs komt (een veel oudere man) die dan elke keer als hij bij dat huisje komt
sex met haar heeft.
Veel meer weet ik er niet meer over te melden, wat ik wel weet is dat het een hele vette film is!

Mijn dank is groot voor degene die mij de titel kan vertellen!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 07:18:57 #285
22457 Patch
pi_74137913
Hideous Kinky misschien?
Of Heavenly Creatures wellicht?
Ken beiden niet zo heel erg goed, maar volgens mij sext Harvey Keitel regelmatig met Kate in Hideous Kinky...
pi_74138521
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 04:06 schreef richard. het volgende:
Ik zoek een film waar ik nog een paar vage herinneringen van heb,
ik weet bijna zeker dat Kate Winslet 1 van de 2 hoofdrollen speelt.
Er wordt heel weinig gepraat in deze film.

Kate Winslet speelt als een tienermeisje die ergens in een huisje zit en dat er dan af en toe een
vaag persoon langs komt (een veel oudere man) die dan elke keer als hij bij dat huisje komt
sex met haar heeft.
Veel meer weet ik er niet meer over te melden, wat ik wel weet is dat het een hele vette film is!

Mijn dank is groot voor degene die mij de titel kan vertellen!
Holy Smoke Toffe film!
pi_74148900
Dank U!!!!!!
pi_74149258
hoi,
ik had heel lang geleden ooit eens iets op tv gezien, maar ik heb geen idee van welke serie, afleveringen of zelfs maar televisienet.

Wat ik weet is dat het over mensen ging die ergens in middle of nowhere zaten en toen ineens iets ergs kregen, bijvoorbeeld weet ik nog over een man waarvan zen vingers waren afgestorven(onderkoeling)en toen heeft hij zijn eigen vingers afgezaagd, omdat hij tegen moest houden dat het naar zijn arm zou gaan.
Ook kan ik me herinneren over iemand die een boottocht ging maken, en die er ineens achterkwam dat hij.zij ergens een soort blaasje had. Deze heeft zichzelf moeten opereren omdat deze midden op zee was

iemand enig idee waar ik het over heb

ik dacht in eerste instantie maximum exposure, omdat ik ook een andere aflevering daarvan gezien had (over dierenaanvallen) maar misschien ook niet.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 17:13:21 #289
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_74155821
Verdorie, hoe heet die tekenfilm ook al weer?!

Jeweetwel, over die dude met z'n gele watervliegtuig die altijd aangevallen wordt door een stel gemeneriken in gevechtsvliegtuigjes.

Zeg het mij
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  woensdag 28 oktober 2009 @ 17:15:53 #290
222384 Bonzai.
pi_74155917
TaleSpin?
waarin de stenen rusten,
  woensdag 28 oktober 2009 @ 17:16:04 #291
222384 Bonzai.
pi_74155925
Ja, ik denkt het wel.
waarin de stenen rusten,
  donderdag 29 oktober 2009 @ 10:29:54 #292
137556 L.no
Midlife crisis
pi_74178486
In de bioscoop zag ik gisteren een klein filmpje van tien minuten voordat de film (up) begon.
Het ging over wolken. Zij maakten alle kinderen en de ooienvaars moesten de kinderen brengen. een wolk was een aparte en maakte alleen gevaarlijke babydieren zoals een haai, een egel, agressieve bok, etc.
Die arme ooienvaar ishelemaal uitgeput van al die dieren.. al zijn veren zijn bijna weg.

Weet iemand wat de titel hiervan is?
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_74178586
ik heb hem ook gezien. van te voren kwam in beeld; "partly cloudy'
ik dacht dat dat een verwijzing was naar de film "partly cloudy with a chance of meatballs", maar het zou ook de titel van het filmpje kunnen zijn...

-edit- Ja, gevonden!

donderdag 29 oktober 2009 @ 10:35:49 #294
137556 L.no
Midlife crisis
pi_74178640
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 10:33 schreef tombolafan het volgende:
ik heb hem ook gezien. van te voren kwam in beeld; "partly cloudy'
ik dacht dat dat een verwijzing was naar de film "partly cloudy with a chance of meatballs", maar het zou ook de titel van het filmpje kunnen zijn...
Dankje (vooral om de snelle reactie).
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_74191093
Ik zoek de titel van een film.
Gaat over een (zwarte) jongen, die in een marching band wil komen (met drums). Bij de auditie moet hij op het sportveld in de kou een stuk spelen en de ouderejaars laten hun waardering blijken door met de koplampen van een auto te flitsen (of niet). Bij z'n auditie kijkt hij totaal niet op z'n bladmuziek, maar speelt hij het stuk feilloos omdat als hij een stuk éénmaal gehoord heeft, hij het foutloos kan spelen.

Iemand een idee?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 16:38:47 #296
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_74192271
Wat je vindt, ...
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:27:53 #297
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_74200450
(lang verhaal met veel vage details, * El_Chica_Del_Fuego klikt bijna op invoeren) the scorpion king. Nm.

Volgende:
Vroeger was er een verzameling films die in het weekend - misschien soms één, maar zeker af en toe een heel weekend (dwz ieg zaterdag- en zondagochtend) allemaal, die uitgezonden werden op een publieke zender (2 of 3 dan) of bij Telekids. Ze waren in het Engels, en duidelijk bedoeld voor kinderen/jongeren.
Ik weet geen enkele naam meer, maar nog van de meeste 'n paar steekwoorden of een vage outline:
1) Meisje/jongen, ik geloof meisje, in fantasiewereld - waar ze nog wel van opkijkt - met eenhoorns en andere vage wezens (1 lelijk dwergachtig figuur breekt een keer per ongeluk z'n schedel open maar daar doet ie 't niet minder om), in 'n mooi bos, maar op het eind een eng kasteel met 'n duivelse heks oid (iets met rood en zwart?) en een draakbeest dat de rivier bewaakt (en ze moeten natuurlijk die river over en dat kasteel in, ergens voor..)
2) Jongen gaat deltavliegen en komt in 'n soort bermuda-gebied waardoor ie in 'n andere wereld met 'n nomaden-achtig of prehistorisch-achtig volkje komt, die ieg leven zonder onze moderne dingen - maar ze spreken wel gewoon Engels. Hij wordt verliefd op 1 van die meisjes daar, maar dan blijkt dat ze ziek is - wat voor ziekte blijft vaag - en dat die mensen dat zelfs allemaal zijn, en er is niet echt 'n cure. Maar daar zou hij ze misschien aan kunnen helpen - maar hij wil natuurlijk ook gewoon terug naar huis en aan 't eind vliegt ie ook weer op nieuw door dat bermuda-gebied en lukt dat ook.
3) Meisje zit gevangen bij heks, meisje ontsnapt - ze zijn geloof ik met z'n tweeen, een kraai die spioneert voor heks.
4) Jongen doet mee aan quiz en daar gebeurt iets raars, iets met tijdreizen oid. Hij hangt ook rond in 'n winkelcentrum en daar staat zo'n levend standbeeld, 'n zilverkleurige robot, en er is daar iets met een klok, en iets met deja-vu's (dat krijg je met tijdreizen..).

Als iemand dit bekend voorkomt, cool! En als je ook nog de naam ervan weet: nog cooler!
*Think outside the box*
pi_74200482
quote:
Held! Bedankt
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:29:07 #299
pi_74200506
nm...
*Think outside the box*
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:36:25 #300
pi_74200779
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:12 schreef Laura_ het volgende:
hoi,
ik had heel lang geleden ooit eens iets op tv gezien, maar ik heb geen idee van welke serie, afleveringen of zelfs maar televisienet.

Wat ik weet is dat het over mensen ging die ergens in middle of nowhere zaten en toen ineens iets ergs kregen, bijvoorbeeld weet ik nog over een man waarvan zen vingers waren afgestorven(onderkoeling)en toen heeft hij zijn eigen vingers afgezaagd, omdat hij tegen moest houden dat het naar zijn arm zou gaan.
Ook kan ik me herinneren over iemand die een boottocht ging maken, en die er ineens achterkwam dat hij.zij ergens een soort blaasje had. Deze heeft zichzelf moeten opereren omdat deze midden op zee was

iemand enig idee waar ik het over heb

ik dacht in eerste instantie maximum exposure, omdat ik ook een andere aflevering daarvan gezien had (over dierenaanvallen) maar misschien ook niet.
Weet precies waar je 't over hebt, was 'n docu op Discovery. Heb 'm 2 keer gezien. Gast die zwarte vingertopjes idd afzaagde; zeiler die idd een abces in z'n elleboog zelf moest behandelen; en ook nog 'n visser die z'n arm met 'n klein mesje moest afsnijden omdat ie in zo'n automatisch-net-oprol-systeem vast zat; een sporter die ineens een hersenoperatie nodig had ergens in Afrika oid waar ze met 'n handboortje z'n schedel open hebben gemaakt; en een jager in Canada die met het villen van 'n rendier z'n mes door z'n eigen kuit heen stak en dat zelf moest gaan hechten (en tussendoor tucjes ging eten).
Ben alleen wel de naam vergeten, je kunt je misschien wel voorstellen dat als je 't al meer dan eens gezien hebt, je 't toch niet meer op gaat zoeken.....

Edit: 't zou iets met 'extreme' en 'survival' oid kunnen zijn.
*Think outside the box*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')