Misschien Grimm met Jacob Derwig?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:23 schreef GhostfaceKillah het volgende:
Afgelopen week werd er bij De Wereld Draait Door (dacht ik, ben er nu ik dit typ niet eens zo zeker meer van) het fenomeen Belgisch/Nederlandse films in de Engelse en Spaanse taal besproken. Hierbij werd er een fragment getoond van een (ik meen) Belgische film waarin je een meisje angstig in het bos zag rondlopen. Er werd bijgezegd dat dit een horrorfilm is, en het zal waarschijnlijk ook een nieuwe film zijn, dus van dit jaar, of wellicht vorig jaar, en Engels-gesproken.
Iemand idee wat de titel is van deze film?
Grimm is niet engels gesproken toch?quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien Grimm met Jacob Derwig?
Misschien volgens dat fenomeen wel....quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Grimm is niet engels gesproken toch?
Nee, dat is een Nederlandse film van 6 jaar geleden, een drama/comedy, en tevens met halina reijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien Grimm met Jacob Derwig?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:24 schreef Klonterpot het volgende:
Misschien niet helemaal het goede topic maar ik waag een gok.
Ik zoek een reclame waarin honderden mensen in een zwarte ruimte staan en een wit t-shirt aanhebben. Eén iemand geeft een ander een zoen waardoor deze een rood t-shirt krijgt. Iedereen met een rood t-shirt blijft mensen met de witte t-shirts kussen totdat iedereen een rood t-shirt heeft. Volgens mij was het een reclamecampagne tegen een één of andere ziekte, maar dat weet ik niet zeker. Kan iemand me vertellen welke reclame dit was?
Dat klinkt meer als Love Actually waar die gozer uit My Family (Kris Marshall) naar Amerika gaat met een tas vol condooms en 3 (uiteindelijk 5) dames aan de haak slaat.....quote:Op woensdag 30 september 2009 20:19 schreef ch0c0mel het volgende:
Ik zoek een film die ik een tijd geleden heb gezien, Matthew Lillard speelde hier in (extra info) en het was zo dat hij naar Zweden ging en daar 3 meisjes scoorde. Soort van backpacking met een tas vol met condooms, ben alleen de titel vergeten van deze film.
Iemand enig idee?
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als Love Actually waar die gozer uit My Family (Kris Marshall) naar Amerika gaat met een tas vol condooms en 3 (uiteindelijk 5) dames aan de haak slaat.....
Banansplit idd met Henk Bres die uit de kast kwam.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:39 schreef magnetronmaaltijd het volgende:
Oke mijn eerste post op het FOK forum.
Iets waar ik toch al een tijdje mee in m'n hoofd zit.
Heb vroeger(5-7 jr. geleden?) eens op tv een aflevering gezien waar iemand voor de gek werd gehouden op een verjaardagsfeestje. Hij is toen in een kast gestopt en hem verteld dat ie hier in moest blijven zitten tot ie werd geroepen want ze wilden de jarige verrassen. Daarna heeft de TV crew de complete feest-setting vervangen echt het complete interieur. Toen 2 ouwe mensen neergezet aan een keukentafel. Toen die vent uit de kast kwam wist ie echt totaal niet wat ie moest zeggen toen ie bij 2 oudjes thuis was en niet op het verjaardagsfeestje.
Volgens mij was het niet Bananasplit maar weet het niet zeker.
Wie kan mij helpen?
The Mothman Prophecies met Richard Gerequote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:36 schreef Jessah het volgende:
Ik post dit voor een vriend van me, die opzoek is naar deze film:
"Beste fockers,
Ik ben opzoek naar een horror/thriller film die ik een paar jaar geleden heb gezien. Het gaat over een soort van bat-figure die verscheen in een klein gehucht, over de telefoon kon hij met je praten en verschenen er geloof ik ook verschijningen van een bat in het huis.
Er is duidelijk één hoofdpersoon, man/vrouw weet ik niet meer. Ik weet nog wel een stuk uit de film waar hij/zij over een weg heen reed in het donker en deze bat-figure voor het autoraam plots verscheen.
De bat-figure was een soort van schim van Jeepers Creepers herinner ik me...
(ik heb ook het idee dat de bat-figure een soort paranormaal verschijnsel was, maar dit weet ik niet zeker)
Mocht iemand deze film herkennen geef dan please een comment.
Alvast bedankt!"
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:36 schreef Jessah het volgende:
Ik post dit voor een vriend van me, die opzoek is naar deze film:
"Beste fockers,
Ik ben opzoek naar een horror/thriller film die ik een paar jaar geleden heb gezien. Het gaat over een soort van bat-figure die verscheen in een klein gehucht, over de telefoon kon hij met je praten en verschenen er geloof ik ook verschijningen van een bat in het huis.
Er is duidelijk één hoofdpersoon, man/vrouw weet ik niet meer. Ik weet nog wel een stuk uit de film waar hij/zij over een weg heen reed in het donker en deze bat-figure voor het autoraam plots verscheen.
De bat-figure was een soort van schim van Jeepers Creepers herinner ik me...
(ik heb ook het idee dat de bat-figure een soort paranormaal verschijnsel was, maar dit weet ik niet zeker)
Mocht iemand deze film herkennen geef dan please een comment.
Alvast bedankt!"
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nightflier van Stephen King met Miguel Ferrer?
Haha, wat is het internet ook geweldig hè? Echt hartstikke bedankt!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:39 schreef Patch het volgende:
[..]
The Mothman Prophecies met Richard Gere
Niks te danken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:41 schreef Jessah het volgende:
[..]
Haha, wat is het internet ook geweldig hè? Echt hartstikke bedankt!
ja hoor, was wel serieus...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:27 schreef Guppi het volgende:
Ik zit te twijfelen of dit een serieuze post is of niet![]()
Heel kort:
-een normaal eiland (dus niet afgelegen of onbewoond)
-in Schotland (dus geen tropisch eiland)
-een dorpje op het eiland, het gaat over het reilen en zeilen daar
-op een gegeven moment komt er een man wonen die belangrijk wordt in de verhaallijn
-dit alles was ongeveer 5 jaar geleden op tv
Maar, bedankt voor het meedenken!
Two thousand acres of sky met Paul Kaye en Michelle Collins.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:20 schreef Guppi het volgende:
"Het eiland heeft een haven waar vissers hun boot hebben en waar een pont
ligt die naar de wal vaart met een wat knorrige man geloof ik. Dan is er een
Kingdom of the spiders?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:20 schreef Luna3 het volgende:
Sohee, ik dacht dat IK veel film en tv keek, maar jullie zijn ECHT goed!! Ik wist er echt maar een paar, terwijl ik dan achteraf zag dat ik de gezochte film wel gewoon had gezien. Waarschijnlijk onthoud ik andere details. Of alleen maar details, haha. Maar; maak jullie borst maar nat, want ik heb er een paar voor jullie. Zal ze los van elkaar posten, da's wat makkelijker reageren.
Nr 1
Een speelfilm uit de jaren 80. Begin jaren 80 denk ik, want ik weet nog dat mijn ouders mij veel te jong vonden om die film te kunnen zien, maar ze hadden het niet kunnen tegenhouden omdat ik hem bij de buurjongentjes had gekeken. Het was een horrorfilm. (Tja, mijn ouders hadden ook gewoon gelijk hoor, maar toch.) "Enkele" nachtmerries later weet ik echt niet meer hoe hij heet. Het ging over een dorpje dat werd overspoeld met tarantula's. Geen oversized spinnen dus, maar gewoon de erg grote versie van die er bestaat. Ik kan me nog herinneren dat de mensen van het dropje helemaal ingesponnen werden door honderden van die beestjes, en het einde van de film liep zo:
Het beeld zoomde langzaam uit, een steeds wijdere blik, zodat je op het laatste shot het hele dorp zag, wat HELEMAAL ingesponnen bleek te zijn!! Ik concludeerde daar uit dat de spinnen zichzelf ook hadden uitgeroeid, omdat ze niet meer konden voortbeweging door die dikke massa spinrag, maar ik denk dat dat een beetje een draai van mijzelf als peuter/kleuter is geweest om er een soort van happy ending aan te breien. Haha, schattig heh.
Het is dus een beetje de Arachnofobia vanuit mijn kindertijd, ergens in de jaren 80. Op vhs.
...de volgende komt zo.
Deze met het horloge is volgens mij de beginscene van From Russia with Love. Beginscene zit voor de openingscredits en wordt er soms door tv-zenders afgehaald. Niet vaak gelukkig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:31 schreef Luna3 het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat ik nog een scene heb onthouden, maar wat ik nu vertel kan ook best uit een ander verhaal komen:
Man heeft een horloge, het opdraai knopje (vroeger had je horloges die je moest opwinden, haha, jaaa, techniekje heh) en als 'ie aan dat knopje trekt, komt er een heel dun scherp draadje uit, waarmee iemand gewurgd wordt. Dit klinkt ook heel erg "de wrekers- en James Bond-achtig". Toch was de de wrekers vroeger nooit in de bioscoop dacht ik en ik heb later ook nooit meer een James Bond gezien waar 1 van deze twee scenes met devices in voor komen...toch?
Help me out.
Ja dat is hem!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:57 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Two thousand acres of sky met Paul Kaye en Michelle Collins.
http://www.imdb.com/title/tt0287276/
Jep, heb het inderdaad gevonden:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:10 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Deze met het horloge is volgens mij de beginscene van From Russia with Love. Beginscene zit voor de openingscredits en wordt er soms door tv-zenders afgehaald. Niet vaak gelukkig.
Fijn!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:57 schreef kvd het volgende:
via IMDB.com, search op keyword zetten, zoekopdracht tarantula, dan krijg je allemaal resultaten, kies je voor exact matches, genre horror en kijk je naar de jaartallen waarin ze uit zijn gekomen....heel simpel eigenlijk
Disney's "The Old Mill"quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:03 schreef Morodeepdelver het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik gok het er maar op
Ik zoek een klein animatiefilmpje van een minuut of 2.
Het filmpje gaat over een windmolen die zware wind te voorduren te krijgt, maar toch blijft staan.
De windmolen staat in een groot grasveld.
En dan na een stormbui is alles weer rustig en word alles weer groen.
Ik zoek dit filmpje omdat er hele mooie muziek bij zit, tenmiste, dat heb ik onthouden
Heb niet zoveel info, maar het gaat om zo een soort molen:
http://www.kushaiah.com/windmill/images/windmill-c.jpg
Hoop dat het bij iemand een belletje doet rinkelen
Nee helaas, het is echt computeranimatie van een jaar of 2 geleden.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:57 schreef pieterjanjorishenks het volgende:
Hey, Ik ben op zoek naar een oud nederlands/belgisch tv programma. vermoedelijk uit eind jaren '90. Het betreft een spelshow waarin 2 teams (belgen en nederlanders) het tegen elkaar opnemen. het speelt zich af in de ardennen, en is een soort van voorloper van de nederlandse fear factor.
Iemand die het mss weet?
en anders "de 7 plagen?" is wel van recenter (Talpa)...quote:
...en mooie muziek ook!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:14 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Nee helaas, het is echt computeranimatie van een jaar of 2 geleden.
Maar wel bedankt voor 't filmpje, ook leuk =D
Die van de die vrouw die op dat dak zit op de Lijnbaan te Rotterdam en met foto's strooit?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:53 schreef EvanStone het volgende:
Commercial van een Nederlands bedrijf dat waarschuwt dat je niet al je gegevens op internet moet zetten. Iemand?
Ja presies, er zijn er heel veel. Die van de cybermafia was gaaf, maar die is niet meer te bekijken. Dan was alles gelinkt aan je eigen hyvesprofiel; scary!!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:53 schreef EvanStone het volgende:
Commercial van een Nederlands bedrijf dat waarschuwt dat je niet al je gegevens op internet moet zetten. Iemand?
Ah jij kunt snel zoeken!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:19 schreef Luna3 het volgende:
http://www.veiliginternetten.nl/
(de lijnbaan!)
ik ben een vluggertje!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah jij kunt snel zoeken!![]()
Ja het is echt de Lijnbaan. Het gebouw waar ze op zit is de grote lijn.
quote:
Die ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die van de die vrouw die op dat dak zit op de Lijnbaan te Rotterdam en met foto's strooit?
Sorry, ken het niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:37 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
![]()
Ik ben op zoek naar een serie die een paar jaar geleden op MTV te zien was. Het ging over een groep mensen die allemaal verschillende vechtsporten beoefenden en hier allerlei opdrachten kregen wat ze moesten uitvoeren anders werden ze naar huis gestuurd. Aan het eind van de 'dag' moesten er ook altijd nog 2 mensen tegen elkaar vechten, iemand enig idee?
Misschien ken ik het wel. Was dat met Lucia Rijker als trainster? Was niet bij MTV namelijk, dus weet niet of het dat is wat je bedoeld. Uhm...f*ck, hoe heette dat..quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Final_fu ?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:37 schreef ch0c0mel het volgende:
Ik ben op zoek naar een serie die een paar jaar geleden op MTV te zien was. Het ging over een groep mensen die allemaal verschillende vechtsporten beoefenden en hier allerlei opdrachten kregen wat ze moesten uitvoeren anders werden ze naar huis gestuurd. Aan het eind van de 'dag' moesten er ook altijd nog 2 mensen tegen elkaar vechten, iemand enig idee?
Oja, dat kan ook nog, ik dacht aan "Fight masters". Op Veronica ipv MTV.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:58 schreef Modus het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Final_fu ?
Daar dacht ik later ook aan maar die is van de 70-er jaren. En daar blijft de hoofd persoon niet alleen (volgens mij Hulot weer) maar met die officials... Enne deze is in kleur toch? Dat hightech parijs kan wel eens kloppen... Ik zal eens kijken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:26 schreef Muzzie het volgende:
Tati heeft maar een paar films gemaakt. Dit is waarschijnlijk Play Time (film speelt geheel in een nep 'studio' Parijs).
Misschien Charlot og Charlotte? http://www.imdb.com/title/tt0115133/quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:41 schreef eigendeegcookie het volgende:
Ik zoek die leuke Deense serie uit [weet niet zeker] 1995 , kan een paar jaar dr naast zitten.
T begin had ik gemist , maar elke aflevering ging weer over 2 jonge vrouwen die samen wat rondreden.
Een was klein en blond , en liet dacht ik haar man en/of baan en huis achter , wegens saai ,
de ander lang ,donker haar . zwarte zonnbril ,androgyn type , die liet niets achter
en die noemde de blonde telkens PROPJE
Wie weet welke serie ik bedoel?
Kan ik dat nog ergens terugkijken?
Via cat walking on table with baby socks falling off kom ik al rap op kitten mittens.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:42 schreef Jazzmaster het volgende:
Ik weet niets eens of het wel uit een film/serie komt, maar ik ben toch wel benieuwd.
[ afbeelding ]
Weet iemand waar dit van is?
Ik had die film al eens gezien, maar heb hem toch op moeten zoeken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:53 schreef Hogeland het volgende:
2. Gaat over een jongen die in zijn bed plast en een gemene moeder heeft die dan zijn lakens buiten hang om hem een 'lesje te leren'.
hij rent elke dag van school naar huis om die lakens binnen te hale, en uiteindelijk leert ie het bedplassen af en eindigt op de olympische spelen op een ren onderdeel![]()
verhaal is gebaseerd op een waargebeurd verhaal volgens mijn moeder![]()
alvast bedankt!
The Descentquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:51 schreef Folmer het volgende:
Hoi ik zoek deze film:
Het begint met een groepje in een bos, en dan lopen of vallen ze in een grot. In die grot zitten allemaal rare beesten die blind zijn en komen op geluid af. En het heeft een heel raar einde ofzo. Iemand een idee?
thanks!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:18 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik had die film al eens gezien, maar heb hem toch op moeten zoeken.
Had niet verwacht dat ie al zo oud was.
The Loneliest Runner
Ja, het is een autobiographie van Michael Landonquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:29 schreef Hogeland het volgende:
[..]
thanks!![]()
maarruh was ie nou gebaseerd op een waar verhaal? of weet je dat niet?
Yup, ik ken hem alleen in het duits gesynchroniseerd..maar dat is hem wel...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:42 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ja, het is een autobiographie van Michael Landon
Landon also battled a childhood problem (bedwetting) that was documented in his biography, Michael Landon: His Triumph and Tragedy. His mother would put his wet sheets on display outside his window for all to see. He would run home every day and try to remove them before his classmates could see.
Komt uit de show "It's Always Sunny in Philadelphia"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:42 schreef Jazzmaster het volgende:
Ik weet niets eens of het wel uit een film/serie komt, maar ik ben toch wel benieuwd.
[ afbeelding ]
Weet iemand waar dit van is?
Power of one (1992) ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:53 schreef Hogeland het volgende:
1. Het verhaal gaat over een jongetje dat geboren wordt en zwaar gehandicapped is, dit jongetje wordt geadopteerd door pleegouders en deze leren het jongetje zwemmen.
Op een avond hoort het jongetje piano muziek en sluipt 's nachts naar beneden om piano te spelen.
De pleegvader hoort dit en ontdekt dat het jongetje een echt natuurtalent is.
Ik denk helaas niet dat 1 van die het is, maar zal het eens navragen aan mijn ma.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:31 schreef Nerrick het volgende:
[..]
Power of one (1992) ?
Fingers (1977 of 1978 dacht ik) ? Staat me iets van bij dat dat ging om een gehandicapt persoon maar weet niet of wat jij beschreef (evt. als flashback) in de film voorkomt
Ben benieuwd of je geholpen bent.
N.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:21 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Komt uit de show "It's Always Sunny in Philadelphia"
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:26 schreef tombolafan het volgende:
en dat is charly day, is een aflevering van it's always sunny in philadelphia...
deze
wat mij het meeste nog bijstaat ik toen Charlo had willen zijn...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:42 schreef SuperPoekie het volgende:
Geen probleemHet enige dat mij nog goed bijstaat was dat de titelsong van die serie Bang van REM was en dat de namen uitgesproken werden als Charlo og Charlore.
Ik heb hem zelf gevonden, het was niet Ellen Burstyn die erin meespeelde, maar Carol Burnett (Burstyn-Burnett, daar ging het mis wrs). De film is A wedding uit 1978, van Robert Altman. Ik ga hem vanavond zien.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zoek de titel van een film over een trouwerij, wordt een enorme chaos, grote familie ook, volgens mij een Iers-Amerikaanse familie, en ik dacht dat Ellen Burstyn erin meespeelde, maar dat is toch niet zo. Iig de moeder van de bruid, heeft rood haar. Staat me niet meer bij wie er precies in meespeelde. Was een comedy, uit ongeveer midden tot eind jaren 70.
Mogelijk staat hij in dit lijstje: http://en.wikipedia.org/wiki/Metal_Hero_Seriesquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:18 schreef richies08 het volgende:
Hallo,
Ik en mijn neef zijn al 4 jaar (niet fulltime natuurlijk) op zoek naar een tv serie van vroeger.
Het gaat om een soort van Power Rangers alleen dan meer robot. (LIVE ACTION, geen tekenfilm dus)
Ze konden volgens mij niet transformeren naar mens en ik dacht dat ze met z'n 3e waren.
Rood, blauw of groen en geel. Met z'n 4e kan ook. Eentje kon vliegen en eentje was iets van een motor.
Het kwam op een Duitse zender rond 1995 op RTL of KRTL (kinder RTL).
Ik heb al contact opgenome zelfs met die omroep, maar ze konden me niet helpen.
De helm lijkt een beetje op de helm van Warrior Wheels (laatste seconde):
Ik hoop dat iemand me dan eindelijk kan vertellen waar ik al heel lang naar opzoek ben!
Alsvast bedankt!
Het is geen Transformers of VR Troopers
http://player.omroep.nl/?aflID=10225378quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:40 schreef Modus het volgende:
Nog maar een keer vragen, de muziek van de begin- en eindtune van Triana, nu op Ned 3.
Het zou natuurlijk best een bestaand nummer kunnen zijn, maar ik weet dat tv-tunes vaak speciaal voor het programma worden gecomponeerd; een kennis van me heeft dat lange tijd gedaan en ondanks dat dat goed verdient, is het voor programmamakers toch nog vaak goedkoper om dat te betalen, dan de rechten voor een bestaand nummer te betalen. Als je het nou nergens kan vinden is het waarschijnlijk ergens door een componist van een bedrijfje gemaakt...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:40 schreef Modus het volgende:
Nog maar een keer vragen, de muziek van de begin- en eindtune van Triana, nu op Ned 3.
Wow, is het al zo oud? Ik kende het nog niet. Waardeloos dat de NPS niets liet weten trouwens. Geloof dat ik je niet verder kan helpen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:22 schreef Modus het volgende:
In MUZ ook al eens geprobeerd, ook de NPS al gemaild. Ik ken het deuntje van vroeger, ms eind jaren 80 zelfs al. Ik meen dat het toen ook gebruikt werd als tune voor iets (metalprogramma op Sky Channel ofzo, of radio iets). Maar dan kan het nog steeds ook nog wel een bestaand nummer geweest zijn. Maar wat.... NPS heeft nooit meer wat van zich laten horen afgezien van een standaard replymail.
Het klinkt als 80s trashband Paradox, maar daarvan kan ik niks vinden wat het zou kunnen zijn.
Bekend uit de film Wild At Heart en als begintune van MTV At The Moviesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:40 schreef Modus het volgende:
Wauw. Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:33 schreef Modus het volgende:
Ha ik wist dat het zoiets was, een vriend heeft me ook net op weg geholpen.
Thanks.
Weet niet of je nog zo blij bent als je hem gezien hebtquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:12 schreef RGS18 het volgende:
[..]
JAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Duizendmaal bedankt, Mark.
Ik heb hem al een aantal keer gezienquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Weet niet of je nog zo blij bent als je hem gezien hebtMaar vooral dat stukje over die 2 broers was vrij herkenbaar.
Iets minder cryptisch dan dit mag wel...quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:11 schreef Madolf.Piepenstein het volgende:
gaat over maffia, en dan valt iemand in rolstoel van trap oid door paar jongens. die gaan dan naar gevangenis, en later worden ze pijn gedaan daar. en dan gaan zien ze later die gevangenisbaas als ze uit gevangenis zijn?
sorry, ik kan me maar vaag herrineren. gaat over paar jochies die bij de maffia willen ofzo. dan valt iemand van de trap door hun, in rolstoel volgens mij. en daarna worden ze verkracht in gevangenis. later zijn er uit gevangenis, en dan zien ze die baas daarvan. dan vermoorden ze hem.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:14 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Iets minder cryptisch dan dit mag wel...
Holy Smokequote:Op woensdag 28 oktober 2009 04:06 schreef richard. het volgende:
Ik zoek een film waar ik nog een paar vage herinneringen van heb,
ik weet bijna zeker dat Kate Winslet 1 van de 2 hoofdrollen speelt.
Er wordt heel weinig gepraat in deze film.
Kate Winslet speelt als een tienermeisje die ergens in een huisje zit en dat er dan af en toe een
vaag persoon langs komt (een veel oudere man) die dan elke keer als hij bij dat huisje komt
sex met haar heeft.
Veel meer weet ik er niet meer over te melden, wat ik wel weet is dat het een hele vette film is!
Mijn dank is groot voor degene die mij de titel kan vertellen!
Dankje (vooral om de snelle reactie).quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:33 schreef tombolafan het volgende:
ik heb hem ook gezien. van te voren kwam in beeld; "partly cloudy'
ik dacht dat dat een verwijzing was naar de film "partly cloudy with a chance of meatballs", maar het zou ook de titel van het filmpje kunnen zijn...
Held! Bedanktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Drumline
http://www.imdb.com/title/tt0303933/
Weet precies waar je 't over hebt, was 'n docu op Discovery. Heb 'm 2 keer gezien. Gast die zwarte vingertopjes idd afzaagde; zeiler die idd een abces in z'n elleboog zelf moest behandelen; en ook nog 'n visser die z'n arm met 'n klein mesje moest afsnijden omdat ie in zo'n automatisch-net-oprol-systeem vast zat; een sporter die ineens een hersenoperatie nodig had ergens in Afrika oid waar ze met 'n handboortje z'n schedel open hebben gemaakt; en een jager in Canada die met het villen van 'n rendier z'n mes door z'n eigen kuit heen stak en dat zelf moest gaan hechten (en tussendoor tucjes ging eten).quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:12 schreef Laura_ het volgende:
hoi,
ik had heel lang geleden ooit eens iets op tv gezien, maar ik heb geen idee van welke serie, afleveringen of zelfs maar televisienet.
Wat ik weet is dat het over mensen ging die ergens in middle of nowhere zaten en toen ineens iets ergs kregen, bijvoorbeeld weet ik nog over een man waarvan zen vingers waren afgestorven(onderkoeling)en toen heeft hij zijn eigen vingers afgezaagd, omdat hij tegen moest houden dat het naar zijn arm zou gaan.
Ook kan ik me herinneren over iemand die een boottocht ging maken, en die er ineens achterkwam dat hij.zij ergens een soort blaasje had. Deze heeft zichzelf moeten opereren omdat deze midden op zee was
iemand enig idee waar ik het over heb
ik dacht in eerste instantie maximum exposure, omdat ik ook een andere aflevering daarvan gezien had (over dierenaanvallen) maar misschien ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |