Disney's "The Old Mill"quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:03 schreef Morodeepdelver het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik gok het er maar op
Ik zoek een klein animatiefilmpje van een minuut of 2.
Het filmpje gaat over een windmolen die zware wind te voorduren te krijgt, maar toch blijft staan.
De windmolen staat in een groot grasveld.
En dan na een stormbui is alles weer rustig en word alles weer groen.
Ik zoek dit filmpje omdat er hele mooie muziek bij zit, tenmiste, dat heb ik onthouden
Heb niet zoveel info, maar het gaat om zo een soort molen:
http://www.kushaiah.com/windmill/images/windmill-c.jpg
Hoop dat het bij iemand een belletje doet rinkelen
Nee helaas, het is echt computeranimatie van een jaar of 2 geleden.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:57 schreef pieterjanjorishenks het volgende:
Hey, Ik ben op zoek naar een oud nederlands/belgisch tv programma. vermoedelijk uit eind jaren '90. Het betreft een spelshow waarin 2 teams (belgen en nederlanders) het tegen elkaar opnemen. het speelt zich af in de ardennen, en is een soort van voorloper van de nederlandse fear factor.
Iemand die het mss weet?
en anders "de 7 plagen?" is wel van recenter (Talpa)...quote:
...en mooie muziek ook!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:14 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Nee helaas, het is echt computeranimatie van een jaar of 2 geleden.
Maar wel bedankt voor 't filmpje, ook leuk =D
Die van de die vrouw die op dat dak zit op de Lijnbaan te Rotterdam en met foto's strooit?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:53 schreef EvanStone het volgende:
Commercial van een Nederlands bedrijf dat waarschuwt dat je niet al je gegevens op internet moet zetten. Iemand?
Ja presies, er zijn er heel veel. Die van de cybermafia was gaaf, maar die is niet meer te bekijken. Dan was alles gelinkt aan je eigen hyvesprofiel; scary!!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:53 schreef EvanStone het volgende:
Commercial van een Nederlands bedrijf dat waarschuwt dat je niet al je gegevens op internet moet zetten. Iemand?
Ah jij kunt snel zoeken!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:19 schreef Luna3 het volgende:
http://www.veiliginternetten.nl/
(de lijnbaan!)
ik ben een vluggertje!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah jij kunt snel zoeken!![]()
Ja het is echt de Lijnbaan. Het gebouw waar ze op zit is de grote lijn.
quote:
Die ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die van de die vrouw die op dat dak zit op de Lijnbaan te Rotterdam en met foto's strooit?
Sorry, ken het niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:37 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
![]()
Ik ben op zoek naar een serie die een paar jaar geleden op MTV te zien was. Het ging over een groep mensen die allemaal verschillende vechtsporten beoefenden en hier allerlei opdrachten kregen wat ze moesten uitvoeren anders werden ze naar huis gestuurd. Aan het eind van de 'dag' moesten er ook altijd nog 2 mensen tegen elkaar vechten, iemand enig idee?
Misschien ken ik het wel. Was dat met Lucia Rijker als trainster? Was niet bij MTV namelijk, dus weet niet of het dat is wat je bedoeld. Uhm...f*ck, hoe heette dat..quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Final_fu ?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:37 schreef ch0c0mel het volgende:
Ik ben op zoek naar een serie die een paar jaar geleden op MTV te zien was. Het ging over een groep mensen die allemaal verschillende vechtsporten beoefenden en hier allerlei opdrachten kregen wat ze moesten uitvoeren anders werden ze naar huis gestuurd. Aan het eind van de 'dag' moesten er ook altijd nog 2 mensen tegen elkaar vechten, iemand enig idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |