Misschien Grimm met Jacob Derwig?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:23 schreef GhostfaceKillah het volgende:
Afgelopen week werd er bij De Wereld Draait Door (dacht ik, ben er nu ik dit typ niet eens zo zeker meer van) het fenomeen Belgisch/Nederlandse films in de Engelse en Spaanse taal besproken. Hierbij werd er een fragment getoond van een (ik meen) Belgische film waarin je een meisje angstig in het bos zag rondlopen. Er werd bijgezegd dat dit een horrorfilm is, en het zal waarschijnlijk ook een nieuwe film zijn, dus van dit jaar, of wellicht vorig jaar, en Engels-gesproken.
Iemand idee wat de titel is van deze film?
Grimm is niet engels gesproken toch?quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien Grimm met Jacob Derwig?
Misschien volgens dat fenomeen wel....quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Grimm is niet engels gesproken toch?
Nee, dat is een Nederlandse film van 6 jaar geleden, een drama/comedy, en tevens met halina reijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien Grimm met Jacob Derwig?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:24 schreef Klonterpot het volgende:
Misschien niet helemaal het goede topic maar ik waag een gok.
Ik zoek een reclame waarin honderden mensen in een zwarte ruimte staan en een wit t-shirt aanhebben. Eén iemand geeft een ander een zoen waardoor deze een rood t-shirt krijgt. Iedereen met een rood t-shirt blijft mensen met de witte t-shirts kussen totdat iedereen een rood t-shirt heeft. Volgens mij was het een reclamecampagne tegen een één of andere ziekte, maar dat weet ik niet zeker. Kan iemand me vertellen welke reclame dit was?
Dat klinkt meer als Love Actually waar die gozer uit My Family (Kris Marshall) naar Amerika gaat met een tas vol condooms en 3 (uiteindelijk 5) dames aan de haak slaat.....quote:Op woensdag 30 september 2009 20:19 schreef ch0c0mel het volgende:
Ik zoek een film die ik een tijd geleden heb gezien, Matthew Lillard speelde hier in (extra info) en het was zo dat hij naar Zweden ging en daar 3 meisjes scoorde. Soort van backpacking met een tas vol met condooms, ben alleen de titel vergeten van deze film.
Iemand enig idee?
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als Love Actually waar die gozer uit My Family (Kris Marshall) naar Amerika gaat met een tas vol condooms en 3 (uiteindelijk 5) dames aan de haak slaat.....
Banansplit idd met Henk Bres die uit de kast kwam.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:39 schreef magnetronmaaltijd het volgende:
Oke mijn eerste post op het FOK forum.
Iets waar ik toch al een tijdje mee in m'n hoofd zit.
Heb vroeger(5-7 jr. geleden?) eens op tv een aflevering gezien waar iemand voor de gek werd gehouden op een verjaardagsfeestje. Hij is toen in een kast gestopt en hem verteld dat ie hier in moest blijven zitten tot ie werd geroepen want ze wilden de jarige verrassen. Daarna heeft de TV crew de complete feest-setting vervangen echt het complete interieur. Toen 2 ouwe mensen neergezet aan een keukentafel. Toen die vent uit de kast kwam wist ie echt totaal niet wat ie moest zeggen toen ie bij 2 oudjes thuis was en niet op het verjaardagsfeestje.
Volgens mij was het niet Bananasplit maar weet het niet zeker.
Wie kan mij helpen?
The Mothman Prophecies met Richard Gerequote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:36 schreef Jessah het volgende:
Ik post dit voor een vriend van me, die opzoek is naar deze film:
"Beste fockers,
Ik ben opzoek naar een horror/thriller film die ik een paar jaar geleden heb gezien. Het gaat over een soort van bat-figure die verscheen in een klein gehucht, over de telefoon kon hij met je praten en verschenen er geloof ik ook verschijningen van een bat in het huis.
Er is duidelijk één hoofdpersoon, man/vrouw weet ik niet meer. Ik weet nog wel een stuk uit de film waar hij/zij over een weg heen reed in het donker en deze bat-figure voor het autoraam plots verscheen.
De bat-figure was een soort van schim van Jeepers Creepers herinner ik me...
(ik heb ook het idee dat de bat-figure een soort paranormaal verschijnsel was, maar dit weet ik niet zeker)
Mocht iemand deze film herkennen geef dan please een comment.
Alvast bedankt!"
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:36 schreef Jessah het volgende:
Ik post dit voor een vriend van me, die opzoek is naar deze film:
"Beste fockers,
Ik ben opzoek naar een horror/thriller film die ik een paar jaar geleden heb gezien. Het gaat over een soort van bat-figure die verscheen in een klein gehucht, over de telefoon kon hij met je praten en verschenen er geloof ik ook verschijningen van een bat in het huis.
Er is duidelijk één hoofdpersoon, man/vrouw weet ik niet meer. Ik weet nog wel een stuk uit de film waar hij/zij over een weg heen reed in het donker en deze bat-figure voor het autoraam plots verscheen.
De bat-figure was een soort van schim van Jeepers Creepers herinner ik me...
(ik heb ook het idee dat de bat-figure een soort paranormaal verschijnsel was, maar dit weet ik niet zeker)
Mocht iemand deze film herkennen geef dan please een comment.
Alvast bedankt!"
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nightflier van Stephen King met Miguel Ferrer?
Haha, wat is het internet ook geweldig hè? Echt hartstikke bedankt!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:39 schreef Patch het volgende:
[..]
The Mothman Prophecies met Richard Gere
Niks te danken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:41 schreef Jessah het volgende:
[..]
Haha, wat is het internet ook geweldig hè? Echt hartstikke bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |