Ja, maar wat is hetquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vloeibaar voedsel met vooral suikers lijkt me?
Alhoewelquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
Break Safina, zal nu wel doorstoten, zoals altijd.
Ja, lachwekkend gewoonquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:01 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Alhoewel! Wat een dramatische service heeft die Safina toch
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:08 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik kan die Safina echt niet zien of luchten, dus hoe sneller eruit, hoe beter
Ja, slechts een toernooi gewonnen vorige week.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:11 schreef Szura het volgende:
Dat Verdasco niet in vorm is was wel bekend.
Gonzalez staat gewoon 15 plaatsen hoger op de ranking..quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:22 schreef Szura het volgende:
Becker wat doe je![]()
Troicki 2-0 in sets
GSM M. Gonzalez dan nu toch
Beck
Het gaat erom hoe.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gonzalez staat gewoon 15 plaatsen hoger op de ranking..
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:25 schreef Smart_ass het volgende:
Oh er doen twee Gonzalez mannen mee?
Geweldig om Capdeville, Seppi, Melzer simpel te verslaan ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, slechts een toernooi gewonnen vorige week.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Geweldig om Capdeville, Seppi, Melzer simpel te verslaan ja.
Daarna met moeite van Andreev winnen.
En ok Querrey in de finale.
Maar in Cincinatti echt een drama partij spelen tegen Lopez.
In New Haven deed ie trouwens op een WC mee, zeker omdat ie zo bagger was in Cincinnati.
Ha-ha.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:28 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ha-ha.
Fernando doet toch ook gewoon mee mag ik hopen.
Safina zien falen is nog wel leukquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:48 schreef Nalbandian het volgende:
Waarom zit ik in godsnaam naar damestennis te kijken?!?!
de kans dat het nog goed komt voor haar is helaas groot, maar je weet nooitquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:50 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Safina zien falen is nog wel leuk
Serena zou er idd 6-3 van hebben gemaakt, maar Safina is de nummer 1 niet waardig, dus zij niet. Standaard iedere wedstrijd geeft ze een punt of 10-15 weg met DF, dat is gewoon kansloos.quote:
al een tijdje ja ..ook de coach is zo nu en dan moedeloosquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:57 schreef Szura het volgende:
Safina heeft trouwens 1 fan, haar coach.
De rest van het stadion is voor Rogowska
Waar wordt het uitgezonden, alleen op atdhe.net?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
Weer de break terug. Maar nog altijd achter.
Heb hier een erg relaxte stream: http://atdhe.net/watch-us-open.php?i=1quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar wordt het uitgezonden, atdhe.net?
Nee dat is gewoon vrouwentennisquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:00 schreef Fukjoeman het volgende:
Nu wéer een break zou ronduit schandalig zijn.
Alsof het dat nog niet isquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:00 schreef Fukjoeman het volgende:
Nu wéer een break zou ronduit schandalig zijn.
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar wordt het uitgezonden, alleen op atdhe.net?
Yeah.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Ja, die doet mee.
Eurosport 2quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar wordt het uitgezonden, alleen op atdhe.net?
Altijd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:09 schreef Szura het volgende:
Scoreboard loopt zelfs voor op ES 1
Zeg dat nooit bij Safina.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
Winners: 19-19
UE: 48-65
Dat was denk ik de slechtste wedstrijd ooit.
Dan kan ik nu mooi de 1e set van de derde wedstrijd winnenquote:
Nee, ze wankelde alleen op 3-0* 15-40 3e set. Verder was het eigenlijk vrij duidelijk dat ze uiteindelijk toch ging winnen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:22 schreef franklop het volgende:
Wou bericht over safina plaatsen met als titel; Safina door het oog van de naald.. denk niet dat dat een realistisch beeld is
Maak er maar een andere titel van: Safina wint slechtste wedstrijd ooitquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:22 schreef franklop het volgende:
Wou bericht over safina plaatsen met als titel; Safina door het oog van de naald.. denk niet dat dat een realistisch beeld is
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat een foto trouwens:
[ afbeelding ]
Darcis![]()
6-1 voor Troickiquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan kan ik nu mooi de 1e set van de derde wedstrijd winnen
Er is echt helemaal niks boeiends nu, dus dan maar een partij die bijna klaar is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom in godesnaam Cilic - Sweeting uitzenden, ffs ....
Correctie. Ljubo is dramatisch.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ljubo geeft weer veel te makkelijk zijn eerste servicegame weg, net als in de eerste set. 6-3 1*-0.
Djokovic staat redelijk te spelen, doet wat hij moet doen.
Hoezo? Gonzalez staat te spelenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er is echt helemaal niks boeiends nu, dus dan maar een partij die bijna klaar is.
Ja en tegen wiequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoezo? Gonzalez staat te spelen!
One man showquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en tegen wie, spanning is er nergens.
En Murray - Gulbisquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:57 schreef qonmann het volgende:
Nu nog een tijdje wachten op Maria & Ana ..
wordt wel laat ja:quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:58 schreef Szura het volgende:
[..]
En Murray - Gulbis
jammer dat die zo laat is, moet morgen om 7u op![]()
Twijfel of ik hem ga kijken
Beter in week 2 wat kortere nachten imo, maar zo'n eerste rondepotje gaat wat ver lijkt me. Kan ook zo na 5-en worden voor je dan slaaptquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:58 schreef Szura het volgende:
[..]
En Murray - Gulbis
jammer dat die zo laat is, moet morgen om 7u op![]()
Twijfel of ik hem ga kijken
Is ook wel zo maar met Gulbis weet je het nooit, kan zomaar een prachtige pot worden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beter in week 2 wat kortere nachten imo, maar zo'n eerste rondepotje gaat wat ver lijkt me. Kan ook zo na 5-en worden voor je dan slaapt.
Murray verliest alleen een set als 'ie niet wakker is, die kans lijkt me niet zo groot halverwege de avond. Gewoon een simpele 3-0, beetje zelfde niveauverschil als Djoko-Ljubo nu.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:05 schreef Szura het volgende:
Is ook wel zo maar met Gulbis weet je het nooit, kan zomaar een prachtige pot worden.
Ik wou zeggenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sela trapt ook nog maar es het gas in tegen Kim, 3-6 5-0
Dat volk wel, maar Nederlanders, ho maarquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:29 schreef Chriz2k het volgende:
Ligt het aan mij of hebben er in tijden niet zoveel oninteressante spelers aan een Grand Slam meegedaan?
Als ik alleen vandaag al neem: Buchanan, Witten, K. Beck, Berrer, Zeballos, Luczak, Istomin, Evans, Sweeting, Ram, Capdeville, Crivoi, Kim, Ball, Yani.
Rogiertje speelt met een andere Duiters, Michael Kohlmann. Ze mogen tegen Donaldquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:29 schreef Szura het volgende:
Doet Rogiertje Wassen niet mee?![]()
Ik zie zijn partner Kas nu met Petzschner dubbelen...
2e set ook naar Wawa
Ach die Amerikanen heb je toch altijd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:29 schreef Chriz2k het volgende:
Ligt het aan mij of hebben er in tijden niet zoveel oninteressante spelers aan een Grand Slam meegedaan?
Als ik alleen vandaag al neem: Buchanan, Witten, K. Beck, Berrer, Zeballos, Luczak, Istomin, Evans, Sweeting, Ram, Capdeville, Crivoi, Kim, Ball, Yani.
Franse Griep?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Gonzo, 3 keer 6-3.
Serra heeft ook de Franse choke-ziekte. Hij wil waarschijnlijk 3 tie-breaks winnen.
Serra wil inderdaad Tiebreak King wordenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
Tips redt 3MP, een 3e tie-break daar.
Hij zal het ''punt voor punt spelen'' wel weer te letterlijk hebben genomenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:50 schreef Ambrosius het volgende:
"Topspeelsters zijn niet bezig met de score tijdens een wedstrijd", ok, Ed.
Dat moet gewoon Dementieva - Sharapova worden in de 3e ronde.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:00 schreef qonmann het volgende:
En Elena in razend tempo door !
6-1, 6-2 tegen Pin
Mooi affichequote:Op woensdag 2 september 2009 00:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat moet gewoon Dementieva - Sharapova worden in de 3e ronde.
Weinig tegenstand voor die twee in de eerste twee rondes
Querrey is een koningquote:Op woensdag 2 september 2009 00:11 schreef Chriz2k het volgende:
Die kop van Querrey maakt me altijd weer aan het lachen.
Ja hij is goed op weg de laatste tijdquote:Op woensdag 2 september 2009 00:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Querrey is een koning
Ik twijfel alleen. Cultheld in wording, of issie eral?
Nou ja, een cultheld mag natuurlijk niet teveel winnen.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja hij is goed op weg de laatste tijd![]()
Kom op Dent, nu breaken
En, ook supercult, hij heeft een vriend van de middelbare school aangenomen als hulpje. Dantheinternquote:@home in LA right now, watching a game tonight. Life is good!.
Hoeveel aces heeft de Ace of Spade nodig om uitgeschakeld te worden?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:51 schreef Tim86 het volgende:
Karlovic meteen een break achter tegen Navarro![]()
55quote:Op woensdag 2 september 2009 01:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoeveel aces heeft de Ace of Spade nodig om uitgeschakeld te worden?
Ze falen allebei, zoals de commentator op ES terecht zegt.quote:Op woensdag 2 september 2009 03:53 schreef danusz1986 het volgende:
Uh volgens mij stond Bondarenko 4-1 voor en 2 breaks.. zij faalt hier
Hij is tegenwoordig te goed om als cultheld door te gaanquote:Op woensdag 2 september 2009 00:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Querrey is een koning
Ik twijfel alleen. Cultheld in wording, of issie eral?
quote:Op woensdag 2 september 2009 03:56 schreef Szura het volgende:
Nou nou DF op MP wat een armoe Bondarenko.
MP 2 nu dan voor Bondarenko
Je zag al bij die 2e opslag dat dat fout zou gaan bij Ana
GSM Bondarenko
Wat een mooi nieuws om mee wakker te wordenquote:Op woensdag 2 september 2009 02:43 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
GSM Dent
Dent is een baas![]()
![]()
Komt die eerste foto uit een enge film?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]!
Ja, ik schrok vanochtend ook. Die liggen er wel erg snel uit zeg.quote:
Nou, waar is dat filmpje dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 16:50 schreef N.i.c.k het volgende:
M'n ouders terug uit NYC hebben leuk fimpje gemaakt van Hewitt die gewoon zijn trainingsrondje doet door Central Park. Hij kan daar gewoon ongestoord rondlopen
quote:
Dat zegt bij hem niks, kan zo in Hollywood aan de slag.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:53 schreef nightcowboy het volgende:
Monfils glijdt uit en lijkt een beetje last van z'n pols te hebben..
Of bij een circus, laatst kwam hij tijdens een game twee keer in een spagaat terecht.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
Dat zegt bij hem niks, kan zo in Hollywood aan de slag.
Zijn bijnaam luidt niet voor niets 'el mano de caoutchouc' (de man van rubber).quote:Op woensdag 2 september 2009 17:53 schreef nightcowboy het volgende:
Monfils glijdt uit en lijkt een beetje last van z'n pols te hebben..
quote:
Ik weet niet waar jij kijkt maar ik zie toch echt een 7-6 in set 1quote:
True..nou ja de eerste set is binnen.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij kijkt maar ik zie toch echt een 7-6 in set 1![]()
43 ofzo, niks bijzonders voor 2 bagels. Kan nog wel wat sneller.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoeveel minuten was het?
Damn Jeremy, nu terugbreaken
Vrouwentennisquote:Op woensdag 2 september 2009 19:09 schreef TheGeneral het volgende:
Kirilenko - Radwanska op Eurosport 2.
Maar ja, mannenpartij op Eurosport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:17 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Vrouwentennis
Kirilenko is het kijken waard. Ook al is het vrouwentennis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar lijkt het op, al blijf ik denken en vooral hopen dat hij z'n magie genoeg boven brengt. Dan moet het nog best kunnen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:36 schreef Nalbandian het volgende:
Ok, vanaf nu gaat het bergafwaarts met Safin in deze wedstrijd !
En nu weer Ferrero naar 3-4*quote:Op woensdag 2 september 2009 19:39 schreef TheGeneral het volgende:
Santoro van 0-1* achter naar *3-1 voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |