quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
Winners: 19-19
UE: 48-65
Dat was denk ik de slechtste wedstrijd ooit.
Dan kan ik nu mooi de 1e set van de derde wedstrijd winnenquote:
Nee, ze wankelde alleen op 3-0* 15-40 3e set. Verder was het eigenlijk vrij duidelijk dat ze uiteindelijk toch ging winnen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:22 schreef franklop het volgende:
Wou bericht over safina plaatsen met als titel; Safina door het oog van de naald.. denk niet dat dat een realistisch beeld is
Maak er maar een andere titel van: Safina wint slechtste wedstrijd ooitquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:22 schreef franklop het volgende:
Wou bericht over safina plaatsen met als titel; Safina door het oog van de naald.. denk niet dat dat een realistisch beeld is
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat een foto trouwens:
[ afbeelding ]
Darcis![]()
6-1 voor Troickiquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan kan ik nu mooi de 1e set van de derde wedstrijd winnen
Er is echt helemaal niks boeiends nu, dus dan maar een partij die bijna klaar is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom in godesnaam Cilic - Sweeting uitzenden, ffs ....
Correctie. Ljubo is dramatisch.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ljubo geeft weer veel te makkelijk zijn eerste servicegame weg, net als in de eerste set. 6-3 1*-0.
Djokovic staat redelijk te spelen, doet wat hij moet doen.
Hoezo? Gonzalez staat te spelenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er is echt helemaal niks boeiends nu, dus dan maar een partij die bijna klaar is.
Ja en tegen wiequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoezo? Gonzalez staat te spelen!
One man showquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en tegen wie, spanning is er nergens.
En Murray - Gulbisquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:57 schreef qonmann het volgende:
Nu nog een tijdje wachten op Maria & Ana ..
wordt wel laat ja:quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:58 schreef Szura het volgende:
[..]
En Murray - Gulbis
jammer dat die zo laat is, moet morgen om 7u op![]()
Twijfel of ik hem ga kijken
Beter in week 2 wat kortere nachten imo, maar zo'n eerste rondepotje gaat wat ver lijkt me. Kan ook zo na 5-en worden voor je dan slaaptquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:58 schreef Szura het volgende:
[..]
En Murray - Gulbis
jammer dat die zo laat is, moet morgen om 7u op![]()
Twijfel of ik hem ga kijken
Is ook wel zo maar met Gulbis weet je het nooit, kan zomaar een prachtige pot worden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beter in week 2 wat kortere nachten imo, maar zo'n eerste rondepotje gaat wat ver lijkt me. Kan ook zo na 5-en worden voor je dan slaapt.
Murray verliest alleen een set als 'ie niet wakker is, die kans lijkt me niet zo groot halverwege de avond. Gewoon een simpele 3-0, beetje zelfde niveauverschil als Djoko-Ljubo nu.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:05 schreef Szura het volgende:
Is ook wel zo maar met Gulbis weet je het nooit, kan zomaar een prachtige pot worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |