Ze falen allebei, zoals de commentator op ES terecht zegt.quote:Op woensdag 2 september 2009 03:53 schreef danusz1986 het volgende:
Uh volgens mij stond Bondarenko 4-1 voor en 2 breaks.. zij faalt hier
Hij is tegenwoordig te goed om als cultheld door te gaanquote:Op woensdag 2 september 2009 00:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Querrey is een koning
Ik twijfel alleen. Cultheld in wording, of issie eral?
quote:Op woensdag 2 september 2009 03:56 schreef Szura het volgende:
Nou nou DF op MP wat een armoe Bondarenko.
MP 2 nu dan voor Bondarenko
Je zag al bij die 2e opslag dat dat fout zou gaan bij Ana
GSM Bondarenko
Wat een mooi nieuws om mee wakker te wordenquote:Op woensdag 2 september 2009 02:43 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
GSM Dent
Dent is een baas![]()
![]()
Komt die eerste foto uit een enge film?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]!
Ja, ik schrok vanochtend ook. Die liggen er wel erg snel uit zeg.quote:
Nou, waar is dat filmpje dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 16:50 schreef N.i.c.k het volgende:
M'n ouders terug uit NYC hebben leuk fimpje gemaakt van Hewitt die gewoon zijn trainingsrondje doet door Central Park. Hij kan daar gewoon ongestoord rondlopen
quote:
Dat zegt bij hem niks, kan zo in Hollywood aan de slag.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:53 schreef nightcowboy het volgende:
Monfils glijdt uit en lijkt een beetje last van z'n pols te hebben..
Of bij een circus, laatst kwam hij tijdens een game twee keer in een spagaat terecht.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
Dat zegt bij hem niks, kan zo in Hollywood aan de slag.
Zijn bijnaam luidt niet voor niets 'el mano de caoutchouc' (de man van rubber).quote:Op woensdag 2 september 2009 17:53 schreef nightcowboy het volgende:
Monfils glijdt uit en lijkt een beetje last van z'n pols te hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |