Ik wou zeggenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sela trapt ook nog maar es het gas in tegen Kim, 3-6 5-0
Dat volk wel, maar Nederlanders, ho maarquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:29 schreef Chriz2k het volgende:
Ligt het aan mij of hebben er in tijden niet zoveel oninteressante spelers aan een Grand Slam meegedaan?
Als ik alleen vandaag al neem: Buchanan, Witten, K. Beck, Berrer, Zeballos, Luczak, Istomin, Evans, Sweeting, Ram, Capdeville, Crivoi, Kim, Ball, Yani.
Rogiertje speelt met een andere Duiters, Michael Kohlmann. Ze mogen tegen Donaldquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:29 schreef Szura het volgende:
Doet Rogiertje Wassen niet mee?![]()
Ik zie zijn partner Kas nu met Petzschner dubbelen...
2e set ook naar Wawa
Ach die Amerikanen heb je toch altijd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:29 schreef Chriz2k het volgende:
Ligt het aan mij of hebben er in tijden niet zoveel oninteressante spelers aan een Grand Slam meegedaan?
Als ik alleen vandaag al neem: Buchanan, Witten, K. Beck, Berrer, Zeballos, Luczak, Istomin, Evans, Sweeting, Ram, Capdeville, Crivoi, Kim, Ball, Yani.
Franse Griep?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Gonzo, 3 keer 6-3.
Serra heeft ook de Franse choke-ziekte. Hij wil waarschijnlijk 3 tie-breaks winnen.
Serra wil inderdaad Tiebreak King wordenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
Tips redt 3MP, een 3e tie-break daar.
Hij zal het ''punt voor punt spelen'' wel weer te letterlijk hebben genomenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:50 schreef Ambrosius het volgende:
"Topspeelsters zijn niet bezig met de score tijdens een wedstrijd", ok, Ed.
Dat moet gewoon Dementieva - Sharapova worden in de 3e ronde.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:00 schreef qonmann het volgende:
En Elena in razend tempo door !
6-1, 6-2 tegen Pin
Mooi affichequote:Op woensdag 2 september 2009 00:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat moet gewoon Dementieva - Sharapova worden in de 3e ronde.
Weinig tegenstand voor die twee in de eerste twee rondes
Querrey is een koningquote:Op woensdag 2 september 2009 00:11 schreef Chriz2k het volgende:
Die kop van Querrey maakt me altijd weer aan het lachen.
Ja hij is goed op weg de laatste tijdquote:Op woensdag 2 september 2009 00:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Querrey is een koning
Ik twijfel alleen. Cultheld in wording, of issie eral?
Nou ja, een cultheld mag natuurlijk niet teveel winnen.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja hij is goed op weg de laatste tijd![]()
Kom op Dent, nu breaken
En, ook supercult, hij heeft een vriend van de middelbare school aangenomen als hulpje. Dantheinternquote:@home in LA right now, watching a game tonight. Life is good!.
Hoeveel aces heeft de Ace of Spade nodig om uitgeschakeld te worden?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:51 schreef Tim86 het volgende:
Karlovic meteen een break achter tegen Navarro![]()
55quote:Op woensdag 2 september 2009 01:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoeveel aces heeft de Ace of Spade nodig om uitgeschakeld te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |