quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
Doe eens normaal
je zegt toch geen hummus![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:17 schreef Drinky het volgende:
Tegenwoordig krijg je overal kanker van dus /care
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:17 schreef Drinky het volgende:
Tegenwoordig krijg je overal kanker van dus /care
Dat is het meerendeel van de topics in KLBquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Dus is je OP niet op ons van toepassing.
Beter gezegd, je OP slaat gewoon nergens op. Jonge kinderen mogen ook geen honing, zal ik nu een topic openen waarin ik stel dat niemand honing mag?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:25 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Dat is het meerendeel van de topics in KLB
Ik weet het sorry ervoor, maar weet je wel wat de remweg is van die SUV?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:22 schreef Lakitu het volgende:
Dit is niet grappig. M'n oma is overleden aan hummus.
Wat probeer je me nou te bashen mafkeesquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:27 schreef TNA het volgende:
[..]
Beter gezegd, je OP slaat gewoon nergens op. Jonge kinderen mogen ook geen honing, zal ik nu een topic openen waarin ik stel dat niemand honing mag?
Dat wil dus zeggen, van 1 tot 18 jaar. Dat zijn heel wat kinderen, ook al zou je zelf misschien zeggen van niet. En dan nog, dat ze weer zoiets publiceren, wie the fuck boeit het nou dat je 0,00003% (spreekwoordelijk mocht je het niet begrijpen) meer kans loopt om weetikveel-kanker te krijgen?quote:In het Verdrag inzake de Rechten van het Kind wordt onder een kind verstaan, ieder mens jonger dan 18 jaar
Ik ken de definitie van een kind, quasi-juristquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:33 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Wat probeer je me nou te bashen mafkees![]()
![]()
![]()
[..]
Anders wat, ga je me aanklagen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ken de definitie van een kind, quasi-juristWaarom zet je niet gewoon in je OP dat het over kinderen gaat.
Je hoort nog van mijn advocaten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:37 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Anders wat, ga je me aanklagen?![]()
Dat het over kinderen ging was me ontgaan.
Zullen we passioneel elkaar een tongzoen geven?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Als we dit allemaal moeten geloven zouden we ook allemaal kanker krijgen
Daar krijgen we vast en zeker ook kanker vanquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zullen we passioneel elkaar een tongzoen geven?
Én een gespierde tongquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar krijgen we vast en zeker ook kanker van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |