Hoe weet je dat hij het wasquote:
Ja hallo, ik moet toch een leuk plaatje vindenquote:
Dan is t nog wel een internetpersoonlijkheidquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM en ik gaan wel net even iets dieper dan alleen in deze SC rondhangen met zn 2en!
Heb je daar nog meer bevestiging voor nodig dan?quote:
Aansteller.quote:
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan is t nog wel een internetpersoonlijkheid
Pleonasme gespotquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:58 schreef jordeeeh het volgende:
K ga wel lachen als IQM een autistische gers blijkt te zijn die niks durft te zeggen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je daar nog meer bevestiging voor nodig dan?
Ik vind hem daar wel zo'n type voor.quote:
Tja, dan is de kwaliteit van leven zo ontzettend slecht dat het waarschijnlijk maar beter is dat er een eind aan is gekomen. Hoe hard dat ook klinkt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, de laatste paar maanden was ze echt een kasplantje. Toen we voor de laatste keer bij haar op bezoek waren kon ze ook geen woord meer zeggen, zelf niet meer bewegen, drinken kreeg ze uit een pakje en ze reageerde ook nergens meer op.
Er was in dat tehuis trouwens ook zo'n vrouw die aan iedereen haar bh wou laten zien en als die verpleegsters moesten er constant voor zorgen dat ze haar kleren aanhield![]()
Zo vaak heb ik geen polo aan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef IQM het volgende:
Liever tienduizend mensen die hun kleren bij de Zeeman of C&A kopen dan gasten die blijven pochen over hun polo's of Van Bommel-schoenen.
Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zoeen vriend van mij draagt prada's![]()
Hoevaak hebben jullie elkaar al in real life ontmoet?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:58 schreef jordeeeh het volgende:
K ga wel lachen als IQM een autistische gers blijkt te zijn die niks durft te zeggen.
En zo is het maar net.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM en ik gaan wel net even iets dieper dan alleen in deze SC rondhangen met zn 2en!
quote:
quote:
Ja ik herken mensen snel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij het was? En was het een echte faler?
Zo vaak kom ik hier ook weer niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je daar nog meer bevestiging voor nodig dan?
Ze hebben gebeld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoevaak hebben jullie elkaar al in real life ontmoet?
Dat zal je leren!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik sloeg trouwens net een lens van mezelf uit.
Ik heb een paar dagen terug van een zekere Graseter geleerd dat je per post maar op 1 bericht moet reageren wil je een hoge postcount krijgenquote:
Yeah I know.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Noes, dat is ook gewoon via een verbinding.
Dus nog niet eens elkaar in het echt gezien?quote:
Al wat teruggehoord?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik herken mensen snel.En ik heb 'm gesmst. :'D
jullie relatie gaat dan ook dieper dan een beetje rondhangen in een scquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:12 schreef jordeeeh het volgende:
Ik heb trouwens Bt ook aan de telefoon gehad.
wel de ananas eraf halen of nietquote:
Hopelijk wel.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jullie relatie gaat dan ook dieper dan een beetje rondhangen in een sc
Waarom zou D_A op die pizza willen zitten?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wel de ananas eraf halen of niet?
Oeehhh, internetrelatiequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef IQM het volgende:
Wat Bt placht te zeggen is dat het contact wel wat verder gaat dan oppervlakkig geslowchat of gefobo.
Mensen die pizza Hawai zonder ananas eten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou D_A op die pizza willen zitten?
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:58 schreef jordeeeh het volgende:
Je snapt m niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Mensen die pizza Hawai zonder ananas eten.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
De Efteling is ook een heel leuk park maar was net iets te duur.
Eten en drinken is daar duurder dan in slagharen(en het is in slagharen al niet te betalen:P)
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Ik ben geen 9 ik ben van 1990.
Nou sorry hoor. Na 3 posts wist ik al genoeg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik hier ook weer niet.
Hoge postcounts zijn voor no-livers!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen terug van een zekere Graseter geleerd dat je per post maar op 1 bericht moet reageren wil je een hoge postcount krijgen![]()
Och ik vond het ook wel als een kankeridioot over komen en nogal dom ook, maar misschien is ie IRL juist superhip!!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou sorry hoor. Na 3 posts wist ik al genoeg.
Hoever?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef IQM het volgende:
Wat Bt placht te zeggen is dat het contact wel wat verder gaat dan oppervlakkig geslowchat of gefobo.
* Wat draag je vandaag allemaal Bt?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef IQM het volgende:
No liver is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoge postcounts zijn voor no-livers!
quote:
Dan ben ik dat toch lekkerquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoge postcounts zijn voor no-livers!
Mensen die op internet superhip overkomen zijn al ontzettend faal (zie Emimich) als ze zich dus op internet al als een idioot gedragen kan dat alleen maar erger zijn in het echt. Tenminste, zo schat ik gers is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Och ik vond het ook wel als een kankeridioot over komen en nogal dom ook, maar misschien is ie IRL juist superhip!!!!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
* Wat draag je vandaag allemaal Bt?Alleen een rood lingeriesetje
* Lekker, ik haal nu mijn lul uit mijn broek.Oja IQM, je maakt me helemaal nat
[..]
Ik bevestigquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die op internet superhip overkomen zijn al ontzettend faal (zie Emimich) als ze zich dus op internet al als een idioot gedragen kan dat alleen maar erger zijn in het echt. Tenminste, zo schat ik gers is.
Whaha, wat een meesterlijke postquote:
Mja dat hoeft natuurlijk he.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die op internet superhip overkomen zijn al ontzettend faal (zie Emimich) als ze zich dus op internet al als een idioot gedragen kan dat alleen maar erger zijn in het echt. Tenminste, zo schat ik gers is.
Ik weet niet wat jij onder hip verstaat hoor, maar Emimich hipquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
...quote:
"Niet" moest ertussen.quote:
ik help je even, want anders raakt bobby in de waarquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mja dat hoeft natuurlijk niet he.
Hip is wellicht niet het goede woord ervoor. Het gaat om het idee.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder hip verstaat hoor, maar Emimich hip?
*Proestquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef Japsnars het volgende:
* Ik kom al bijna sgatje!Oja IQM, die van mij is nu ook wel heel erg hard!
* Je tepels bedoel je?Neej [ afbeelding ]
* Waitwut![]()
Kankerfaler past meer bij hem.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hip is wellicht niet het goede woord ervoor. Het gaat om het idee.
Wat enorm lelijk, en die plek ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Niet" moest ertussen.![]()
[ afbeelding ]
Het doet al pijn als ik ernaar kijk.
wie heeft dat? en waaromquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat had ik niet eens doorquote:
Ze heeft er ook 1 door d'r lip.quote:
er, waarom zit dat ding ivn daar?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O wacht, die gast is bradley van dijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whaha, wat een meesterlijke post
Volgens mij waren wij de enige die dit zagen, want de rest aanbad hemquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kankerfaler past meer bij hem.
[..]
Inderdaad, ik zie werkelijk niet in wat daar mooi aan is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat enorm lelijk, en die plek ookwtf.
Hoax, ik zou nooit 'sgatje' typen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef Japsnars het volgende:
* Waitwut![]()
Dat snap ik ook niet bij tunnels in je oren of je hele armen onder de tats. Maar dat is wellicht een betere discussie als WD er weer is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie werkelijk niet in wat daar mooi aan is.
HEUJ!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef Japsnars het volgende:
* Waitwut![]()
Het was een beetje uitmelking van die eerste maar hij moest gewoon gepost wordenquote:
troll.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet bij tunnels in je oren of je hele armen onder de tats. Maar dat is wellicht een betere discussie als WD er weer is.
nee hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgens mij waren wij de enige die dit zagen, want de rest aanbad hem
K vind dat ie een beetje te grote bek begint te krijgen voor zijn doen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:34 schreef swarmahoer het volgende:
wat is dr met gers, uitgekotst door de klbsc zoals ik t lees of
Neej hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:34 schreef swarmahoer het volgende:
wat is dr met gers, uitgekotst door de klbsc zoals ik t lees of
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, we plagen hem gewoon een beetje![]()
Echtquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Yeah, no.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neej man, jullie bellen toch ookquote:
Ik ben het VOLLEDIG met jou eensquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet bij tunnels in je oren of je hele armen onder de tats. Maar dat is wellicht een betere discussie als WD er weer is.
Jullie zijn gewoon een stel haters met z'n allen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Neej man, jullie bellen toch ook
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben het VOLLEDIG met jou eens
Nee, gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon een stel haters met z'n allen!
Ze proberen je op de kaste te jagen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Neej man, ik ben hartstikke jaloers!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat dusquote:
K weet er niks meer van.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vond je ons telefoongesprek niet leuk dan?
De dagdag + emmimich kaste?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze proberen je op de kaste te jagen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan krijg je toch alleen maar gekanker dat haar mening de enige juiste is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De eerste was wel beter.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het was een beetje uitmelking van die eerste maar hij moest gewoon gepost worden
quote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Neej man, ik ben hartstikke jaloers!
Ik las "uit de kast".quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij moet wel heeeeeeeel bijzonder zijn.quote:
M'n grapje, wat doe je?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan krijg je toch alleen maar gekanker dat haar mening de enige juiste is.
Want?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij moet wel heeeeeeeel bijzonder zijn.
Inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet direct iets bij te voelen, je wist al dat dit ging gebeuren.. De impact van het eerste bericht was ongetwijfeld groter omdat je dat niet aan zag komen, dit wel.
Bel de inlichtingendienst, die hebben vast nog wel een kopietje van het gesprek.quote:
quote:
Ik krijg braakneigingen van die reclame.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat kind kwijlt nog net niet zeg, wat een debielen blik heeft dat kreng
Toen dat ventje op z'n knietjes ging dacht ik even "Ehh wait wutquote:
Maar t was wel heel speciaalquote:
Een week in het verleden had ook ik mijn eerste lesdag erop zittenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Over een week heb ik nu gewoon mijn eerste lesdag erop zitten!
BWHEHEHHEEHHEHE!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een week in het verleden had ook ik mijn eerste lesdag erop zitten
Hihi dat zou ik serieus wel leuk vinden om te horen. Ik heb met Jordy gebeld toen ik of aangeschoten of stoned was dusquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bel de inlichtingendienst, die hebben vast nog wel een kopietje van het gesprek.
Toen je zei dat hij wel heeeeel bijzonder moest zijn, moest ik meteen aan die reclame denken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg braakneigingen van die reclame.
Wat een debiele tijd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
Vroegen m'n huisgenoten zo eindelijk van, eet je met ons vanavond? Heb ik college van 6 tot 8
!
Wat een kuttijdquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
Vroegen m'n huisgenoten zo eindelijk van, eet je met ons vanavond? Heb ik college van 6 tot 8
!
Joah ik at chips.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een debiele tijd.Moet je nu niet wat gaan eten dan?
Bt, je moet wel goed eten.quote:
Hmm, je moet zorgen dat ze het niet zien.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
En ik ga zo een halve meloen eten en dan neem ik de andere helft mee + een banaan voor tijdens m'n collegeof zou dat niet mogen
?
Joh, Valerio heeft eens een hele rijsttafel gegeten tijdens collegequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
En ik ga zo een halve meloen eten en dan neem ik de andere helft mee + een banaan voor tijdens m'n collegeof zou dat niet mogen
?
Mag wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
?
Jawel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
?
H@H@ PK denkt aan FOK irlquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een kuttijd. Ik zal aan je denken als ik op het voetbalveld sta.
Dat was nog voor 6pack toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Joh, Valerio heeft eens een hele rijsttafel gegeten tijdens college
Ik at gisteren bijzonder opzichtig een banaan en ik heb geen klachten gehoord.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bt, je moet wel goed eten.Your body is a temple.
[..]
Hmm, je moet zorgen dat ze het niet zien.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Joh, Valerio heeft eens een hele rijsttafel gegeten tijdens college
Ja was met 6pack inderdaadquote:
Ik heb een keer een half happymeal tijdens hoorcollege gegetenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
?
Ja, ik zag het al.quote:
Waar is dat?quote:
Hij stond in het begin bij oudemanshuispoort in amsterdamquote:
O nee, niet jij weerquote:
Dat duurde ook langquote:
Nou zegquote:
Waarn een happymeal en waarom een halvequote:Op dinsdag 1 september 2009 17:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb een keer een half happymeal tijdens hoorcollege gegeten
Check de Posticon voortaan eerst eensquote:
Klopt, ik herkende het al.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij stond in het begin bij oudemanshuispoort in amsterdam
Omdat ik honger had en omdat ik hem deelde.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarn een happymeal en waarom een halve
Slechte PI.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Check de Posticon voortaan eerst eens
Nou poeh, regen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme het regent hier keihard en ik moet nog een kwartier fietsen.
Dat is niet coolquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou zeg
Vanwaar die haat.. Wat heb ik nou weer gedaan!
Ga ik deze vraag nou elke dag krijgen?quote:
Ja hallo, je kan hier niet zomaar binnen komen vallen als vrouw.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga ik deze vraag nou elke dag krijgen?
Dit is al de 3e dag!
Maar.. Ik ben al heel open geweest over mezelf!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja hallo, je kan hier niet zomaar binnen komen vallen als vrouw.
Ik moet straks in de regen voetballen, hoe drama is dát?!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat vind ik balen, kom je ergens helemaal doorweekt aan. Nouja ik ben weg![]()
!
Als je honger hebt deel je hem toch niet? En dan neem je toch een lekkere quarter pounder of bigtasty?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Klopt, ik herkende het al.![]()
[..]
Omdat ik honger had en omdat ik hem deelde.
Dan moet je toch maar je rijbewijs halenquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is niet cool
Hier regent t ook al de hele dag..
Regen
Japsnars![]()
![]()
Ik wil weten of je doenbaar bent.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar.. Ik ben al heel open geweest over mezelf!!!
Ach nou jaaa.. Wat wil je weten
Dan had ik geen honger maar trek.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je honger hebt deel je hem toch niet? En dan neem je toch een lekkere quarter pounder of bigtasty?
Nou, ik blijf bescheiden, maar ik denk dat t wel goed zitquote:
Waar.. Dat moet ik gezien hebben!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:27 schreef Japsnars het volgende:
WHAHAHAHAHAH KANKERMOOI WHAHAHAHAH ER GAAN HIER VERDOMME VIJFTIG RENNERS ONDERUIT![]()
Nederland 1, straks ongetwijfeld op youtube.quote:
Ik hou t in de gaten nu!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nederland 1, straks ongetwijfeld op youtube.
En nu heeft zo'n kutduitser de etappe gewonnen omdat zijn ploeggenootjes alle goede renners en alle nederlanders onderuit heeft laten gaan
Zo'n vent reed tegen de stoeprand bij een rotonde waarna hij en een paar anderen onderuit gingen en de hele weg blokkeerden waardoor iedereen onderuit ging.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:30 schreef jordeeeh het volgende:
Komt er nog een herhaling van die valpartij?
K zie t ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo'n vent reed tegen de stoeprand bij een rotonde waarna hij en een paar anderen onderuit gingen en de hele weg blokkeerden waardoor iedereen onderuit ging.
Whehe een zoeen gast wordt nu door twee ploeggenoten binnengeduwd.
Wat een mooi gezicht![]()
Het is al 2x herhaaldquote:
Honger hebben negers in Afrikaquote:
hon·ger de; m 1 behoefte aan voedsel 2 hevige begeerte: (Belg) op zijn ~ blijven (zitten) niet (meteen) krijgen wat je hebben wiltquote:
Picsquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:40 schreef Japsnars het volgende:
Ik zie hier een vent bij wie het er heel erg naar uitziets alsof hij een openbot breuk heeft bij zijn linkerellenboog.
Note dat witte stukje op zijn arm
Die met dat korte pittige zwarte haar?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:41 schreef jordeeeh het volgende:
Wie zijn die lui op die paarden?
Chickieee
Ik heb maar ff een fobo aangemaaktquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil weten of je doenbaar bent.
[..]
Dan had ik geen honger maar trek.
Is dat je vriendin met wie je op de foto staat?quote:
Blondquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die met dat korte pittige zwarte haar?
quote:
Da's een exquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat je vriendin met wie je op de foto staat?
Ik heb m'n haar al in vele kleurtjes gehad,quote:
Dat ging niet over jouquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb m'n haar al in vele kleurtjes gehad,
maar van nature ben ik blond ja
Helemaal niequote:
En een voorliefde voor scheermesjes.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helemaal nie
P.s.. Emo's zijn enge wannabee goths met issues
En sorry jordeeeh
Dus dat ja!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En een voorliefde voor scheermesjes.
Bovendien hebben emo's hun haar heel anders dan gothics.
Wie heeft die laatste erin gezet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een hoop nieuwen in de op zeg
You should be.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat ja!
Ik ben bang voor scheermesjes
Hoiquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:51 schreef NoelGallagher het volgende:
OMG ja, dat is helemaal eng..quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
You should be.
Er zijn trouwens mensen die ze inslikken voor aandacht.
Omdat z aandacht willenquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
OMG ja, dat is helemaal eng..
Waarom vraag ik me dan af.. WAAROM!!
Maar je kunt ook gewoon heelquote:
Die was wel naaiisquote:
Psychische problemen en tekort aan aandacht.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
OMG ja, dat is helemaal eng..
Waarom vraag ik me dan af.. WAAROM!!
Of je zorgt gewoon dat je net zo leuk bent als ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar je kunt ook gewoon heel
kwaad gaan brullen om die aandacht..
Dan krijg je t ook wel, het zij positief, het zij negatief
Tsja, maak hun dat maar eens duidelijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar je kunt ook gewoon heel
kwaad gaan brullen om die aandacht..
Dan krijg je t ook wel, het zij positief, het zij negatief
Wat een lekker ding.quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:56 schreef Ploertendoder het volgende:
maar om daarvoor scheermesjes en dergelijke naar binnen te werken voor aandacht vind ik wel wat ver gaan
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:56 schreef Fascination het volgende:
Hoezo ging het uit? Hihi, hoef je niet op te antwoorden hoor.
O shit, blijkbaar heeft bobby de OPweer aangepast.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Gekke mensjes..quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Psychische problemen en tekort aan aandacht.
Misschien is het wel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
You should be.
Er zijn trouwens mensen die ze inslikken voor aandacht.
Ik antwoord toch..quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een lekker ding.![]()
Hoezo ging het uit? Hihi, hoef je niet op te antwoorden hoor.
WAITWUT?!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik antwoord toch..
Ik had iemand anders op t oog![]()
Of ben jij mijn ex
Oh scene ...quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gekke mensjes..
Laatst zag ik nog een hele groep emo/scene kids
hier in Arnhem lopen.. In Arnhem..
T verbaasde me dat ze nog liepen!
quote:
Dat je zo'n iemand laat schieten, zeg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik antwoord toch..
Ik had iemand anders op t oog![]()
True, maar ook niet veel soepsquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh scene ...
Dat is weer iets anders dan emo, toch?
Nooitquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Misschien is het wel lekkerScheermesjes met ketschup of zo, maar wanneer zijn die dingen gaar om het te kunnen eten?
![]()
![]()
Jawel.. Als ze roodgloeiend zijn!!quote:
Ja srsly, zus van vriend is verpleegster zodoende.quote:
Oeeh lekkerquote:
Breng hem nou niet op het idee.quote:
Gers die ontmaagd wordt!quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja srsly, zus van vriend is verpleegster zodoende.
Zelfde gek ging daarna over op aardappelmesjes.
Er zitten nog wat gaten in de psychische zorg.
Jij die niet meer played.quote:
Waarom niet? Jouw ex woonde niet in Nijmegen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
True, maar ook niet veel soeps
En Japsnars..
Ik had dat niet voor niets weggehaald..
Want ze kan t niet zijn
srsly?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorryquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Breng hem nou niet op het idee.
Whoot?quote:
Dat is echt niet normaal. Gelukkig ken ik zulk soort mensen niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik play heulemaal niet!quote:
Ja ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is echt niet normaal. Gelukkig ken ik zulk soort mensen niet.
Nee daar woont/woonde ze niet neequote:Op dinsdag 1 september 2009 18:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom niet? Jouw ex woonde niet in Nijmegen?
HOO HOO HOO 4ebe onze seksgodin.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik play heulemaal niet!
Ik heb al 2 weken geen seks meer gehad hoor, dat kan jij niet zeggen.
Volgens mij ben je in de war met ontgroenen ipv ontmaagden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik play heulemaal niet!
Ik heb al 2 weken geen seks meer gehad hoor, dat kan jij niet zeggen.
Doe je een imitatie van de kerstman?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
HOO HOO HOO 4ebe onze seksgodin.
We maken Gersje altijd een beetje belachelijk.quote:
Ik zou eigenlijk geen contact met zo'n iemand willen, maar ja ook zo hard om iemand zo te laten vallen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ook niet.![]()
Je zou toch maar iemand kennen die zoiets doet.
Dat is serieus niet leuk.
Vertel eens wat meer over haar.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze moet je even uitleggen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met ontgroenen ipv ontmaagden.
Whaha ohhhquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We maken Gersje altijd een beetje belachelijk.
Eigenlijk was: "Wanneer wordt Gers ontmaagd?" beter.
waar kan ik de films bestellen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
OMG Fasquote:
Je wilt iets met haar beginnen ofzo?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over haar.![]()
Ik moest gisteren zo werken in een NH hotel. Het vaste personeel heeft allemaal naambadges op met daarop de talen die zij spreken. Bij al die kamermeisjes zag je alleen maar de Poolse vlag.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:08 schreef Japsnars het volgende:
Gekke polen. Gaan ze een beetje - samen met Merkel en Putin - het begin van WO II herdenken
Dan herdenk je toch juist het einde van de oorlog![]()
Waarom, Fas?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel hoor, zo iemand hoort in een gesloten inrichting met hele zachte muren.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk geen contact met zo'n iemand willen, maar ja ook zo hard om iemand zo te laten vallen.![]()
[..]
Goed voor de communicatiequote:Op dinsdag 1 september 2009 18:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moest gisteren zo werken in een NH hotel. Het vaste personeel heeft allemaal naambadges op met daarop de talen die zij spreken. Bij al die kamermeisjes zag je alleen maar de Poolse vlag.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whaha ohhh
Ja ik ben nog niet helemaal ingeburgerd hier
Dank je wel voor de update iig
Inderdaad. Kom op zeg.quote:
Nouja, gers is zoquote:
Gers wordt ontgroend niet ontmaagd.quote:
Er was er 1 met de Engelse vlag.quote:
Ik vind jou best wel een beetje eng!quote:
Arme jijquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:11 schreef Japsnars het volgende:
Kankerrrr, afte op de binnenkant van me lip
Dat is zooo niet coolquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:11 schreef Japsnars het volgende:
NH hotelsquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moest gisteren zo werken in een NH hotel. Het vaste personeel heeft allemaal naambadges op met daarop de talen die zij spreken. Bij al die kamermeisjes zag je alleen maar de Poolse vlag.
Wodka?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NH hotels![]()
Ik heb een poolse collega, even vragen wat een scheldwoord in het pools is.
Nou dat je haar zo goed kent, niet iedereen kan dat zeggen hier. Ik wel natuurlijk.quote:
Kaasschaafquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:11 schreef Japsnars het volgende:
Ja maar met die seks had ik het over mij.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gers wordt ontgroend niet ontmaagd.
Iets met een aanmelding bij een studentenvereniging.
Dat is Russisch?quote:
Wat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind jou best wel een beetje eng!
Maar dat maakt t wel spannend natuurlijk
Welke?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar met die seks had ik het over mij.
Of denk je dat iedereen die Martijn heet...
Anyway, Gers bij een studentenvereniging, dat kan toch niet goed gaan?
Geen ideequote:Op dinsdag 1 september 2009 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is Russisch?
Haten Polen de Russen dan?
Ik ben ook bang dat dat een teleurstelling gaat worden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar met die seks had ik het over mij.
Of denk je dat iedereen die Martijn heet...
Anyway, Gers bij een studentenvereniging, dat kan toch niet goed gaan?
Pas maar op, anders bespringt ze jou ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar dat maakt t wel spannend natuurlijk
Mwha, ik vind Hotels Van Oranje toch een stuk mooier en leuker om te werken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NH hotels![]()
Ik heb een poolse collega, even vragen wat een scheldwoord in het pools is.
Kurwaquote:
Ik vind mensen nou eenmaal snel engquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat?Hoezo dat? Ik meen niet alles serieus hoor.
Anders doe jij het wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pas maar op, anders bespringt ze jou ook.
[..]
Mwha, ik vind Hotels Van Oranje toch een stuk mooier en leuker om te werken.
You're not the only onequote:Op dinsdag 1 september 2009 18:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent ook best engquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind mensen nou eenmaal snel eng![]()
..
Je wilt niet weten hoe ik mezelf meer dan de helft van de tijd ervaar
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:16 schreef Ploertendoder het volgende:
Zo, heb mijn eten weer door mijn strot heen
En nee, geen gebakken scheermesjes, maar lasagne![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |