Hoe weet je dat hij het wasquote:
Ja hallo, ik moet toch een leuk plaatje vindenquote:
Dan is t nog wel een internetpersoonlijkheidquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM en ik gaan wel net even iets dieper dan alleen in deze SC rondhangen met zn 2en!
Heb je daar nog meer bevestiging voor nodig dan?quote:
Aansteller.quote:
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan is t nog wel een internetpersoonlijkheid
Pleonasme gespotquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:58 schreef jordeeeh het volgende:
K ga wel lachen als IQM een autistische gers blijkt te zijn die niks durft te zeggen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je daar nog meer bevestiging voor nodig dan?
Ik vind hem daar wel zo'n type voor.quote:
Tja, dan is de kwaliteit van leven zo ontzettend slecht dat het waarschijnlijk maar beter is dat er een eind aan is gekomen. Hoe hard dat ook klinkt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, de laatste paar maanden was ze echt een kasplantje. Toen we voor de laatste keer bij haar op bezoek waren kon ze ook geen woord meer zeggen, zelf niet meer bewegen, drinken kreeg ze uit een pakje en ze reageerde ook nergens meer op.
Er was in dat tehuis trouwens ook zo'n vrouw die aan iedereen haar bh wou laten zien en als die verpleegsters moesten er constant voor zorgen dat ze haar kleren aanhield![]()
Zo vaak heb ik geen polo aan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef IQM het volgende:
Liever tienduizend mensen die hun kleren bij de Zeeman of C&A kopen dan gasten die blijven pochen over hun polo's of Van Bommel-schoenen.
Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zoeen vriend van mij draagt prada's![]()
Hoevaak hebben jullie elkaar al in real life ontmoet?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:58 schreef jordeeeh het volgende:
K ga wel lachen als IQM een autistische gers blijkt te zijn die niks durft te zeggen.
En zo is het maar net.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM en ik gaan wel net even iets dieper dan alleen in deze SC rondhangen met zn 2en!
quote:
quote:
Ja ik herken mensen snel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij het was? En was het een echte faler?
Zo vaak kom ik hier ook weer niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je daar nog meer bevestiging voor nodig dan?
Ze hebben gebeld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoevaak hebben jullie elkaar al in real life ontmoet?
Dat zal je leren!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik sloeg trouwens net een lens van mezelf uit.
Ik heb een paar dagen terug van een zekere Graseter geleerd dat je per post maar op 1 bericht moet reageren wil je een hoge postcount krijgenquote:
Yeah I know.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Noes, dat is ook gewoon via een verbinding.
Dus nog niet eens elkaar in het echt gezien?quote:
Al wat teruggehoord?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik herken mensen snel.En ik heb 'm gesmst. :'D
jullie relatie gaat dan ook dieper dan een beetje rondhangen in een scquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:12 schreef jordeeeh het volgende:
Ik heb trouwens Bt ook aan de telefoon gehad.
wel de ananas eraf halen of nietquote:
Hopelijk wel.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jullie relatie gaat dan ook dieper dan een beetje rondhangen in een sc
Waarom zou D_A op die pizza willen zitten?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wel de ananas eraf halen of niet?
Oeehhh, internetrelatiequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef IQM het volgende:
Wat Bt placht te zeggen is dat het contact wel wat verder gaat dan oppervlakkig geslowchat of gefobo.
Mensen die pizza Hawai zonder ananas eten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou D_A op die pizza willen zitten?
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:58 schreef jordeeeh het volgende:
Je snapt m niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Mensen die pizza Hawai zonder ananas eten.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
De Efteling is ook een heel leuk park maar was net iets te duur.
Eten en drinken is daar duurder dan in slagharen(en het is in slagharen al niet te betalen:P)
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Ik ben geen 9 ik ben van 1990.
Nou sorry hoor. Na 3 posts wist ik al genoeg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik hier ook weer niet.
Hoge postcounts zijn voor no-livers!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen terug van een zekere Graseter geleerd dat je per post maar op 1 bericht moet reageren wil je een hoge postcount krijgen![]()
Och ik vond het ook wel als een kankeridioot over komen en nogal dom ook, maar misschien is ie IRL juist superhip!!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou sorry hoor. Na 3 posts wist ik al genoeg.
Hoever?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef IQM het volgende:
Wat Bt placht te zeggen is dat het contact wel wat verder gaat dan oppervlakkig geslowchat of gefobo.
* Wat draag je vandaag allemaal Bt?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef IQM het volgende:
No liver is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoge postcounts zijn voor no-livers!
quote:
Dan ben ik dat toch lekkerquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoge postcounts zijn voor no-livers!
Mensen die op internet superhip overkomen zijn al ontzettend faal (zie Emimich) als ze zich dus op internet al als een idioot gedragen kan dat alleen maar erger zijn in het echt. Tenminste, zo schat ik gers is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Och ik vond het ook wel als een kankeridioot over komen en nogal dom ook, maar misschien is ie IRL juist superhip!!!!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
* Wat draag je vandaag allemaal Bt?Alleen een rood lingeriesetje
* Lekker, ik haal nu mijn lul uit mijn broek.Oja IQM, je maakt me helemaal nat
[..]
Ik bevestigquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die op internet superhip overkomen zijn al ontzettend faal (zie Emimich) als ze zich dus op internet al als een idioot gedragen kan dat alleen maar erger zijn in het echt. Tenminste, zo schat ik gers is.
Whaha, wat een meesterlijke postquote:
Mja dat hoeft natuurlijk he.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die op internet superhip overkomen zijn al ontzettend faal (zie Emimich) als ze zich dus op internet al als een idioot gedragen kan dat alleen maar erger zijn in het echt. Tenminste, zo schat ik gers is.
Ik weet niet wat jij onder hip verstaat hoor, maar Emimich hipquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
...quote:
"Niet" moest ertussen.quote:
ik help je even, want anders raakt bobby in de waarquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mja dat hoeft natuurlijk niet he.
Hip is wellicht niet het goede woord ervoor. Het gaat om het idee.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder hip verstaat hoor, maar Emimich hip?
*Proestquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef Japsnars het volgende:
* Ik kom al bijna sgatje!Oja IQM, die van mij is nu ook wel heel erg hard!
* Je tepels bedoel je?Neej [ afbeelding ]
* Waitwut![]()
Kankerfaler past meer bij hem.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hip is wellicht niet het goede woord ervoor. Het gaat om het idee.
Wat enorm lelijk, en die plek ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Niet" moest ertussen.![]()
[ afbeelding ]
Het doet al pijn als ik ernaar kijk.
wie heeft dat? en waaromquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat had ik niet eens doorquote:
Ze heeft er ook 1 door d'r lip.quote:
er, waarom zit dat ding ivn daar?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O wacht, die gast is bradley van dijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whaha, wat een meesterlijke post
Volgens mij waren wij de enige die dit zagen, want de rest aanbad hemquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kankerfaler past meer bij hem.
[..]
Inderdaad, ik zie werkelijk niet in wat daar mooi aan is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat enorm lelijk, en die plek ookwtf.
Hoax, ik zou nooit 'sgatje' typen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef Japsnars het volgende:
* Waitwut![]()
Dat snap ik ook niet bij tunnels in je oren of je hele armen onder de tats. Maar dat is wellicht een betere discussie als WD er weer is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie werkelijk niet in wat daar mooi aan is.
HEUJ!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef Japsnars het volgende:
* Waitwut![]()
Het was een beetje uitmelking van die eerste maar hij moest gewoon gepost wordenquote:
troll.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet bij tunnels in je oren of je hele armen onder de tats. Maar dat is wellicht een betere discussie als WD er weer is.
nee hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgens mij waren wij de enige die dit zagen, want de rest aanbad hem
K vind dat ie een beetje te grote bek begint te krijgen voor zijn doen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:34 schreef swarmahoer het volgende:
wat is dr met gers, uitgekotst door de klbsc zoals ik t lees of
Neej hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:34 schreef swarmahoer het volgende:
wat is dr met gers, uitgekotst door de klbsc zoals ik t lees of
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, we plagen hem gewoon een beetje![]()
Echtquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Yeah, no.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neej man, jullie bellen toch ookquote:
Ik ben het VOLLEDIG met jou eensquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet bij tunnels in je oren of je hele armen onder de tats. Maar dat is wellicht een betere discussie als WD er weer is.
Jullie zijn gewoon een stel haters met z'n allen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Neej man, jullie bellen toch ook
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben het VOLLEDIG met jou eens
Nee, gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon een stel haters met z'n allen!
Ze proberen je op de kaste te jagen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon een stel haters met z'n allen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |