Hoe weet je dat hij het wasquote:
Ja hallo, ik moet toch een leuk plaatje vindenquote:
Dan is t nog wel een internetpersoonlijkheidquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM en ik gaan wel net even iets dieper dan alleen in deze SC rondhangen met zn 2en!
Heb je daar nog meer bevestiging voor nodig dan?quote:
Aansteller.quote:
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan is t nog wel een internetpersoonlijkheid
Pleonasme gespotquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:58 schreef jordeeeh het volgende:
K ga wel lachen als IQM een autistische gers blijkt te zijn die niks durft te zeggen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je daar nog meer bevestiging voor nodig dan?
Ik vind hem daar wel zo'n type voor.quote:
Tja, dan is de kwaliteit van leven zo ontzettend slecht dat het waarschijnlijk maar beter is dat er een eind aan is gekomen. Hoe hard dat ook klinkt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, de laatste paar maanden was ze echt een kasplantje. Toen we voor de laatste keer bij haar op bezoek waren kon ze ook geen woord meer zeggen, zelf niet meer bewegen, drinken kreeg ze uit een pakje en ze reageerde ook nergens meer op.
Er was in dat tehuis trouwens ook zo'n vrouw die aan iedereen haar bh wou laten zien en als die verpleegsters moesten er constant voor zorgen dat ze haar kleren aanhield![]()
Zo vaak heb ik geen polo aan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef IQM het volgende:
Liever tienduizend mensen die hun kleren bij de Zeeman of C&A kopen dan gasten die blijven pochen over hun polo's of Van Bommel-schoenen.
Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zoeen vriend van mij draagt prada's![]()
Hoevaak hebben jullie elkaar al in real life ontmoet?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:58 schreef jordeeeh het volgende:
K ga wel lachen als IQM een autistische gers blijkt te zijn die niks durft te zeggen.
En zo is het maar net.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM en ik gaan wel net even iets dieper dan alleen in deze SC rondhangen met zn 2en!
quote:
quote:
Ja ik herken mensen snel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij het was? En was het een echte faler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |