abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72468233
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:26 schreef Hamilcar het volgende:
We zullen het wel zien. Het belangrijkste is dat de sportieve prestaties in ieder geval al een stuk beter zijn. Als je dat vast houdt en daar op voortborduurt dan maak je grote stappen voorwaards. Het probleem is dan dat elke klap die je ontvangt moeilijk op te vangen is - een speler die vertrekt, lang geblesseerd is - en fataal kan zijn.
Dat geldt eigenlijk alleen in de spitsenpositie hoor. Voor de rest is de bank prima bezet, zeker voor het middenveld. Zoals jij nu denkt/praat, dacht ik precies een jaar geleden ook nog maar het contrast met vorig seizoen is echt wel enorm groot op sportief gebied. Alleen al het feit dat we maar 1(!) blessure hebben nu en dat er in de kleedkamer niet meer gewed wordt om een iPhone of de trainer de kerst haalt. En zo kan ik nog wel 5 dingen noemen.
quote:
Laten we vooral niet 'Mission Accomplished!' gaan roepen voor we daadwerkelijk van de grootste schulden af zijn
O dat zegt ook nog niemand hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ritmo op 05-09-2009 19:55:06 ]
-
  zaterdag 5 september 2009 @ 19:46:51 #252
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72468642
Ritmo, begin je nu eindelijk eens verstandig te worden joh? Begint opeens zinvol te ouwehoeren.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72468744
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:46 schreef Happel het volgende:
Ritmo, begin je nu eindelijk eens verstandig te worden joh? Begint opeens zinvol te ouwehoeren.
Nee, ik vind de omslag die ze deze zomer hebben gemaakt gewoon goed. Zowel de financiele als sportieve kant van de club bewaken en deze niet (teveel) onder elkaar laten lijden. Verder staat er zowel in de basis als in de breedte de beste selectie sinds jaren.

Alleen de scouting nog overhoop gooien nu.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ritmo op 05-09-2009 19:59:45 ]
-
  zaterdag 5 september 2009 @ 19:50:34 #254
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72468760
quote:
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_72469576
quote:
Nu jij nog!
pi_72469711
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:31 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat geldt eigenlijk alleen in de spitsenpositie hoor. Voor de rest is de bank prima bezet, zeker voor het middenveld. Zoals jij nu denkt/praat, dacht ik precies een jaar geleden ook nog maar het contrast met vorig seizoen is echt wel enorm groot op sportief gebied. Alleen al het feit dat we maar 1(!) blessure hebben nu en dat er in de kleedkamer niet meer gewed wordt om een iPhone of de trainer de kerst haalt. En zo kan ik nog wel 5 dingen noemen.
[..]

O dat zegt ook nog niemand hoor.
Sure, maar het is allemaal nog erg wankel. Als Fer, Van Bronckhorst of Tomasson uitvalt heb je gewoon een probleem dat je niet kan opvangen. Ik heb tot nu toe elke wedstrijd gekeken en het ziet er inderdaad een heel stuk beter uit en dat is mooi. Het blijft alleen erg broos. Niet dat dat zo'n probleem is, zolang je niet in die situatie terecht komt doet het niet terzake

Hopelijk zien we nog meer jeugdspelers doorbreken de komende jaren, want dat is toch echt waar we het van moeten hebben en we krijgen zo nog eens spelers met clubliefde!
pi_72469927
Mogelijke opties:

Fer > Landzaat
Gio > De Cler
Tomasson > Makaay (of Wijnaldum, De Guzman of Bruins)

Idd te kansloos. Ik wou dat wij Krompkamp of Olegeur in konden brengen.
-
pi_72470085
Als De Cler z'n vorm weer vindt dan is het geen slechte vervanger. Minder dan Gio ja, maar zeker niet slecht. Landzaat lijkt gewoon al erg lang nergens meer op en moet goddelijke inspiratie krijgen voor hij weer opgesteld verdiend te worden. Makaay? Tja, je kan niet om hem heen maar ik zie liever Tomasson. Ik heb geen idee hoe Wijnaldum of Biseswar het daar zouden doen - ik denk veelste wisselvallig, maar dat is koffiedik kijken
pi_72470405
Wat ik bedoelde is dat je moeilijk Honda of El Hamdoui als reservespeler kan halen, een bank vol gelijkwaardige spelers is bijna onmogelijk, maar wij zitten er aardig tegenaan. We hebben samen voor 75+ Oranje-interlands op de bank zitten, welke club kan dat zeggen?
-
pi_72470430
Ja als als als De Cler. En als Landzaat nou weer gewoon goed wordt (alhoewel, slechter dan El Ahmadi is moeilijk voor te stellen) en als Makaay nou weer gewoon 27 was.
Vind trouwens dat Van Bronckhorst veel te veel overtredingen nodig begint te krijgen, dus is het maar hopen dat Wattamaleo flink gaat groeien dit seizoen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_72470515
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Ja als als als De Cler. En als Landzaat nou weer gewoon goed wordt (alhoewel, slechter dan El Ahmadi is moeilijk voor te stellen) en als Makaay nou weer gewoon 27 was.
Vind trouwens dat Van Bronckhorst veel te veel overtredingen nodig begint te krijgen, dus is het maar hopen dat Wattamaleo flink gaat groeien dit seizoen
Dat heeft meer te maken met het feit dat de rest niet goed staat - je ziet het bij Oranje ook, als de rest fout staat lost hij het op. Niet dat hij nooit een foutje maakt ..

Van mij mag Landzaat weleens op de plek van El Ahmadi spelen - die speelt zo bedroevend de laatste tijd. Adriaanse mocht hem dan wel goed vinden, maar ik zag het echt niet
pi_72470619
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:46 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dat heeft meer te maken met het feit dat de rest niet goed staat - je ziet het bij Oranje ook, als de rest fout staat lost hij het op. Niet dat hij nooit een foutje maakt ..
Idd, overall ga je er niet echt op achteruit als De Cler een keer invalt voor Gio of Landzaat een keer voor El Ahmadi. Die spelers voldoen wel als het team een beetje draait, ze kunnen alleen niet de leiding zelf nemen is gebleken.

Alleen bij Vlaar ga je echt verschil merken.
-
pi_72470698
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:46 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Van mij mag Landzaat weleens op de plek van El Ahmadi spelen - die speelt zo bedroevend de laatste tijd. Adriaanse mocht hem dan wel goed vinden, maar ik zag het echt niet
Bij Twente zag ik het wel, maar daar stond het systeem ook zo dat zijn rol vooral balletje vasthouden, beetje lopen en dan een steekpass was. Bij Feyenoord moet hij een soort express-doorgeefluik zijn en dat ligt hem dus duidelijk niet: hij denkt te langzaam in verhouding tot het verplaatsende spel.

Je ziet bijvoorbeeld dat hij totaal niet doorheeft waar zijn medespelers lopen als ze in balbezit komen (want dan gaan vooral de zijkanten ineens lopen) en als hij het al doorheeft passt hij dan verkeerd (achter de man en altijd opzij) terwijl het eigenlijk tussen de linies door naar de vleugels (en dan vóór de man) of via het centrum had gemoeten (tweede station driehoekje, kaatsje).

Wat Landzaat (in vorm) zou doen is dat dus precies, dat is iemand die veel meer vooruit denkt en wil. Die kiest ook momenten om te gaan lopen en mee op te komen, op gevoel en inzicht. El Ahmadi moet eerst naar links en rechts kijken en dan nog eens nadenken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_72471041
Ik vind die Fernandez trouwens wel degelijk een aanwinst na een aantal wedstrijden, veel nuttiger en degelijker (stabieler) dan ik verwacht had.
-
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:07:32 #265
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72471078
Vind hem verdedigend alleen wat nonchalant.
2000 light years from home
pi_72471311
Hoort bij zo'n back, denk ik dan maar. Het is een speler die aanvallend veel toevoegd en op het middenveld ook van waarde is, maar als pure verdediger niet je van het is. Daarvoor heb je dan maar twee centrale verdedigers rondlopen en wat middenvelders die dat wel kunnen.

Ik ben benieuwd hoe jongens als Nieveld en Leerdam zich gaan ontwikkelen.
pi_72471363
Dat zijn backs altijd. Maar daar hebben we Fer en Vlaar voor.
-
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:22:23 #268
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72471492
Polen 0-1 achter.
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:23:35 #269
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72471529
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:17 schreef Ritmo het volgende:
Dat zijn backs altijd. Maar daar hebben we Fer en Vlaar voor.
Vergeet gewoon de beste van dit moment...
Elite
Tegen TTIP
pi_72471544
Van Dijk?
-
pi_72471655
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Vergeet gewoon de beste van dit moment...
Bahia?
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:28:36 #272
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72471694
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:27 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Bahia?
Si.
Elite
Tegen TTIP
pi_72471711
Je vindt Bahia beter dan Vlaar?
-
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:30:34 #274
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72471750
Dat Bahia zo goed speelt ligt ook aan Vlaar natuurlijk, maar verder heeft Happel wel gelijk.

André Bahia #1: De rots uit Rio.
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:33:27 #275
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72471851
Vlaar speelt ook nog helemaal niet zo geweldig, maar als je ziet van hoever hij komt is het wel uitstekend.

Fer vind ik zelf de beste dit seizoen.
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:37:09 #276
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72471947
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:29 schreef Ritmo het volgende:
Je vindt Bahia beter dan Vlaar?
Ja. Dat is te danken aan Vlaar naast hem, dat wel natuurlijk. En het vertrouwen dat Been in hem heeft.
Elite
Tegen TTIP
pi_72472463
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vlaar speelt ook nog helemaal niet zo geweldig, maar als je ziet van hoever hij komt is het wel uitstekend.
Vlaar heeft twee re-de-lij-ke wedstrijden afgeleverd na 3 steengoeie. Maar als je ziet hoe slim hij zich opstelt en vooruitdenkt, dan schat ik hem hoger in dan Bahia, een totaal ander type en beperktere speler die zich seizoen na seizoen blijft ontwikkelen. 2 jaar terug zou ik hem gratis weggegeven hebben, sindsdien gaat het steeds beter. Als hij dit doortrekt gaat ie voor zes nullen weg over 1 à 2 jaar. Vlaar -als ie heel blijft- voor 2x zoveel.
quote:
Fer vind ik zelf de beste dit seizoen.
Ik ook. Totdat Wijnaldum weer in vorm is denk ik. De jonkies
pi_72473409
Van wikipedia:

International career

In 2000 he was called up by Mário Zagallo to represent Brazil at the under 20 level, and some time later he even became the captain of this team.[1]

Bahia was dus gewoon teamcaptain in een team met blijkbaar mannekes als Kaka het is wel een typisch Braziliaanse verdediger die gewoon als aanvaller kan fungeren en redelijk wat doelpunten maakt met z'n hoofd. Daar moet je inderdaad een type als Vlaar naast hebben staan als compensatie, maar dan heb je ook wat. Ik denk dat we ons gelukkig mogen prijzen met Bahia
  zondag 6 september 2009 @ 14:12:59 #279
185115 Juk
Misschien
pi_72485366
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:33 schreef Hamilcar het volgende:
Van wikipedia:

International career

In 2000 he was called up by Mário Zagallo to represent Brazil at the under 20 level, and some time later he even became the captain of this team.[1]

Bahia was dus gewoon teamcaptain in een team met blijkbaar mannekes als Kaka het is wel een typisch Braziliaanse verdediger die gewoon als aanvaller kan fungeren en redelijk wat doelpunten maakt met z'n hoofd. Daar moet je inderdaad een type als Vlaar naast hebben staan als compensatie, maar dan heb je ook wat. Ik denk dat we ons gelukkig mogen prijzen met Bahia
Dat dacht ik ook altijd, maar het zijn er 2 tot 3 per seizoen. Natuurlijk mooi meegenomen voor een verdediger, maar voor mijn gevoel lag het meer bij 5 per seizoen.
The only thing I fear is my MoM
pi_72488906
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:12 schreef Juk het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook altijd, maar het zijn er 2 tot 3 per seizoen. Natuurlijk mooi meegenomen voor een verdediger, maar voor mijn gevoel lag het meer bij 5 per seizoen.
Het is in ieder geval meer dan wat Babovic tot nu toe heeft laten zien als aanvallende middenvelder. Mathijsen staat ook bekend om z'n kopgoals, maar maakt er net zo weinig als Bahia. Ik heb zelf het idee dat z'n goals wel bijdragen aan het behalen van punten, als hij ze maakt zijn ze belangrijk. Anyways, non-discussie, my bad
  maandag 7 september 2009 @ 11:26:44 #281
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72513956
vanavond dus Mario Been bij Holland Sport
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  maandag 7 september 2009 @ 15:50:05 #282
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_72520702
Nog wat gemist afgelopen week??
pi_72522066
Op naar zondag!
pi_72522495
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:37 schreef TN-FR het volgende:
Op naar zondag!
Nou inderdaad, tis behoorlijk stil nu Feyenoord niet speelt
  maandag 7 september 2009 @ 18:09:57 #285
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72525139
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:50 schreef Luni het volgende:

[..]

Nou inderdaad, tis behoorlijk stil nu Feyenoord niet speelt
Ook weleens lekker.
Elite
Tegen TTIP
pi_72525582
Kon ik idd weer eens voluit stappen op zaterdag zodat ik niet te brak was om zondag weer met moeite het eerste biertje erin te krijgen

Tevens weer eens Tim Vincken gespot in het Rotterdamse nachtleven, uiteraard even gefeliciteerd met zijn goal.
  maandag 7 september 2009 @ 18:44:30 #287
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_72526247
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:23 schreef TN-FR het volgende:
Kon ik idd weer eens voluit stappen op zaterdag zodat ik niet te brak was om zondag weer met moeite het eerste biertje erin te krijgen

Tevens weer eens Tim Vincken gespot in het Rotterdamse nachtleven, uiteraard even gefeliciteerd met zijn goal.
Waar? Skihut?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 7 september 2009 @ 18:48:46 #288
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72526395

De Rotterdamse denker is stiekem gewoon Tim de Cler.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_72526440
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:44 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Waar? Skihut?
met skihut beledig je mij ik was toen in de St. Tropez, schuilen voor de paardjes en busjes
pi_72527914
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:48 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]

-
  maandag 7 september 2009 @ 19:48:00 #291
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_72528688
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:50 schreef TN-FR het volgende:

[..]

met skihut beledig je mij ik was toen in de St. Tropez, schuilen voor de paardjes en busjes
St. Tropez

Hij kwam ook wel vaak bij m'n oude baantje langs (Cafe Rotterdam). Mja, Vlemmings zat daar ook eens achter me. Kwamen wel meer Feyenoorders
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:13:53 #292
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_72540037
lekker seizoen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_72543969
quote:
Op maandag 7 september 2009 11:26 schreef gitaarsnaar het volgende:
vanavond dus Mario Been bij Holland Sport
Was leuk!
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:49:01 #294
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72545022
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:48 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]

Zou die trui van De Cler mooier vinden zonder Feyenoord logo. Het lijkt er zo in de weg te staan.
Maar goed, het is natuurlijk Feyenoord merchandise.
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:03:59 #295
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72546882
quote:
Ignjatovic is een prima klaverjasser
Door SJOERD MOSSOU
Kijk, zei Mario Been en hij wees naar de bal. Als je met je voet tegen dat gekke ronde ding aantrapt, vliegt hij vanzelf naar de overkant. Toe maar, probeer het maar eens.
Het was een nogal curieus gezicht, vorige week vrijdag op Varkenoord. De trainer van Feyenoord stond aan één van zijn spelers uit te leggen hoe je een bal van A naar B trapt. Aleksandar Ignjatovic knikte braaf van ja, maar zijn voeten schudden van nee.

Pardoes zeilde er een bal tussen de coniferen.

Ignjatovic was een paar maanden geleden de perfecte aanwinst voor Feyenoord. Een Servische strijder met een woeste kop, type huurmoordenaar. Spotgoedkoop bovendien. Feyenoord kon hem een jaartje huren en mocht het goed bevallen, dan wilde zijn club FK Borac hem best verkopen. Desnoods in cadeauverpakking.

Eigenlijk was er maar één probleem, zo bleek al vrij snel. Ignjatovic kan niet voetballen. Aardige jongen hoor, daar niet van. Voorbeeldige inzet, uitstekende klaverjasser ook. Maar vergeleken bij de Serviër is Berry van Aerle een baltovenaar op balletschoenen. De Diego Armando Maradona van Helmond, zeg maar.

Fascinerend hoe dat soort dingen gaat. Scout Rinus Israel had Ignjatovic een keer zien lopen en noteerde zijn naam op een schrijfblokje. Leo Beenhakker vond het wel een gokje waard en hup, Feyenoord had zijn nieuwe centrumverdediger binnen. In Servië, niet echt het gezelligste land van Europa, lagen ze in een stuip van het lachen.

Gelukkig maalt er bij Feyenoord even niemand om. Als Mario straks op de Coolsingel staat, is iedereen Ignjatovic allang weer vergeten. De investeerders die nu zijn salaris ophoesten, zullen lachend aansluiten in de polonaise. Proostend op het nieuwe seizoen.

Feyenoord en miskopen; ze horen ook wel een beetje bij elkaar. Farrington, Plomp, Demetradze, Rovina, Claeys, Aros, Leonard, Landzaat, Ignjatovic.

Best een mooi rijtje.
quote:
Fer, nieuwe Vieira in de Kuip
Door MIKOS GOUKA
ROTTERDAM - Leroy Fer twijfelde lang of hij moest kiezen voor Oranje of de Nederlandse Antillen. De 19-jarige krachtpatser, die op Curaçao werd geboren, lijkt na een flitsende start van het seizoen al in beeld voor het grote Oranje.
afbeelding vergroten Leroy Fer. FOTO PRO SHOTS
De middenvelder van Feyenoord nam vrijdagavond Jong Oranje bij de hand tegen Jong Finland (2-0) en wil dat kunststukje zondagmiddag tegen Willem II herhalen.

Bondscoach Cor Pot wandelde tijdens het trainingskamp van Jong Oranje in Exloo aan het begin van vorige week even langs Leroy Fer. De trainer vertelde hem dat er opvallende overeenkomsten zijn tussen Fer en Patrick Vieira. De beroemde Fransman, die met zijn land en de clubs Arsenal, Juventus en Internazionale alles won wat er te winnen valt, hanteert volgens Pot dezelfde strijdwijze als de Feyenoorder. ,,Mooi toch?'' reageert Fer. ,,Dat was een enorm compliment. Als je met Vieira wordt vergeleken, dan is dat niet niets.''

De vergelijking wordt niet alleen getrokken door de fysieke gelijkenissen tussen beide spelers. Ook Vieira koos niet voor geboorteland Senegal, maar voor zijn tweede vaderland. De manier waarop Vieira zijn tegenstanders te lijf ging, is ook de wijze die Fer nastreeft. Bert van Marwijk liet zich eerder al positief uit over de Feyenoorder die volgens de bondscoach 'grote mogelijkheden heeft'. ,,Daarom ben ik ook zo blij met de goede start tegen Jong Finland,'' zegt Fer. ,,Ik speelde niet mijn allerbeste wedstrijd van het seizoen, maar ik heb me wel volledig aan het strijdplan gehouden.''

Woorden die Cor Pot bevestigt. ,,Leroy Fer speelde voor het grote publiek misschien sober, maar hij scoorde een dikke voldoende,'' zegt de bondscoach. ,,Bovendien stond hij aan de basis van beide treffers. Fer is een speler met veel toekomst.''

De middenvelder had die lovende woorden eerder al gehoord toen hij voormalig international René van der Gijp en Johan Derksen op televisie in koor hoorde roepen dat een uitnodiging voor het grote Oranje een kwestie van tijd is. ,,Ik zat thuis op de bank naar dat programma te kijken,'' zo lacht Fer. ,,Natuurlijk vond ik dat leuk. Mijn vrienden belden mij ook meteen op. Maar ik moet er ook aan toevoegen dat het allemaal speculatie is. Ik zit bij Jong Oranje en moet het allemaal nog laten zien. Vooral bij Feyenoord, dat is het belangrijkste.''

Tegen Willem II hoopt Fer dat de prima start van Feyenoord een vervolg krijgt. Van de Tilburgse opponent werd de afgelopen twee seizoenen smadelijk verloren (3-1 en 1-0). Tijdens de laatste editie, in oktober 2008, viel Fer tien minuten voor tijd in voor Tim de Cler. Inmiddels is zijn ster rijzende. Toch denkt hij eerder aan een andere gebeurtenis als tegenstander Willem II ter sprake komt. ,,Het mislopen van de landstitel in de A1,'' zucht hij. ,,Willem II kon daar niets aan doen, maar het blijft iets waar ik sportieve revanche voor wil nemen.''

De middenvelder stond in mei 2008 in de basiself van Feyenoord A1 op de laatste speeldag tegen Willem II. Achteraf bleek dat hij al te veel duels in Jong Feyenoord had afgewerkt. Feyenoord A1 kreeg drie punten in mindering en Sparta werd landskampioen. ,,Dat blijft een smet,'' zegt hij. ,,Maar zondag tellen er andere belangen.''

Bij Jong Oranje heeft Fer zichzelf een ultiem doel gesteld. De middenvelder wil naar de Olympische Spelen 2012 in Londen. Om daar, in het Olympisch dorp, sprinter Usain Bolt de hand te drukken. ,,Een levende legende,'' zegt hij over Bolt. ,,Die man is zo goed, ik ben een groot fan. Met Jonathan de Guzman heb ik laatst al een keer gejuicht zoals Bolt dat ook doet. Uit eerbetoon voor een fenomeen. Maar als ik hem echt kan ontmoeten op zo'n geweldig sportevenement, dan ben ik pas écht dolgelukkig.''
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:15:59 #296
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72547160
En weer eentje die denkt kampioen te worden met Feyenoord, wordt eerst maar eens 6e dan praten we verder.
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:30:47 #297
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72547521
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:15 schreef Cacciatore het volgende:
En weer eentje die denkt kampioen te worden met Feyenoord, wordt eerst maar eens 6e dan praten we verder.
Wie? Wat? En vooral: Waar?
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:32:42 #298
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72547575
Gelukkig maalt er bij Feyenoord even niemand om. Als Mario straks op de Coolsingel staat, is iedereen Ignjatovic allang weer vergeten. De investeerders die nu zijn salaris ophoesten, zullen lachend aansluiten in de polonaise. Proostend op het nieuwe seizoen.
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:35:45 #299
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72547648
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:32 schreef Cacciatore het volgende:
Tis een column, ei.
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:40:43 #300
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72547780
Dat was me ontgaan inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')