Dat geldt eigenlijk alleen in de spitsenpositie hoor. Voor de rest is de bank prima bezet, zeker voor het middenveld. Zoals jij nu denkt/praat, dacht ik precies een jaar geleden ook nog maar het contrast met vorig seizoen is echt wel enorm groot op sportief gebied. Alleen al het feit dat we maar 1(!) blessure hebben nu en dat er in de kleedkamer niet meer gewed wordt om een iPhone of de trainer de kerst haalt. En zo kan ik nog wel 5 dingen noemen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:26 schreef Hamilcar het volgende:
We zullen het wel zien. Het belangrijkste is dat de sportieve prestaties in ieder geval al een stuk beter zijn. Als je dat vast houdt en daar op voortborduurt dan maak je grote stappen voorwaards. Het probleem is dan dat elke klap die je ontvangt moeilijk op te vangen is - een speler die vertrekt, lang geblesseerd is - en fataal kan zijn.
O dat zegt ook nog niemand hoor.quote:Laten we vooral niet 'Mission Accomplished!' gaan roepen voor we daadwerkelijk van de grootste schulden af zijn
Nee, ik vind de omslag die ze deze zomer hebben gemaakt gewoon goed.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:46 schreef Happel het volgende:
Ritmo, begin je nu eindelijk eens verstandig te worden joh? Begint opeens zinvol te ouwehoeren.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:46 schreef Happel het volgende:
Ritmo, begin je nu eindelijk eens verstandig te worden joh? Begint opeens zinvol te ouwehoeren.
Nu jij nog!quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:46 schreef Happel het volgende:
Sure, maar het is allemaal nog erg wankel. Als Fer, Van Bronckhorst of Tomasson uitvalt heb je gewoon een probleem dat je niet kan opvangen. Ik heb tot nu toe elke wedstrijd gekeken en het ziet er inderdaad een heel stuk beter uit en dat is mooi. Het blijft alleen erg broos. Niet dat dat zo'n probleem is, zolang je niet in die situatie terecht komt doet het niet terzakequote:Op zaterdag 5 september 2009 19:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk alleen in de spitsenpositie hoor. Voor de rest is de bank prima bezet, zeker voor het middenveld. Zoals jij nu denkt/praat, dacht ik precies een jaar geleden ook nog maar het contrast met vorig seizoen is echt wel enorm groot op sportief gebied. Alleen al het feit dat we maar 1(!) blessure hebben nu en dat er in de kleedkamer niet meer gewed wordt om een iPhone of de trainer de kerst haalt. En zo kan ik nog wel 5 dingen noemen.
[..]
O dat zegt ook nog niemand hoor.
Dat heeft meer te maken met het feit dat de rest niet goed staat - je ziet het bij Oranje ook, als de rest fout staat lost hij het op. Niet dat hij nooit een foutje maakt ..quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Ja als als als De Cler. En als Landzaat nou weer gewoon goed wordt (alhoewel, slechter dan El Ahmadi is moeilijk voor te stellen) en als Makaay nou weer gewoon 27 was.
Vind trouwens dat Van Bronckhorst veel te veel overtredingen nodig begint te krijgen, dus is het maar hopen dat Wattamaleo flink gaat groeien dit seizoen
Idd, overall ga je er niet echt op achteruit als De Cler een keer invalt voor Gio of Landzaat een keer voor El Ahmadi. Die spelers voldoen wel als het team een beetje draait, ze kunnen alleen niet de leiding zelf nemen is gebleken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:46 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met het feit dat de rest niet goed staat - je ziet het bij Oranje ook, als de rest fout staat lost hij het op. Niet dat hij nooit een foutje maakt ..
Bij Twente zag ik het wel, maar daar stond het systeem ook zo dat zijn rol vooral balletje vasthouden, beetje lopen en dan een steekpass was. Bij Feyenoord moet hij een soort express-doorgeefluik zijn en dat ligt hem dus duidelijk niet: hij denkt te langzaam in verhouding tot het verplaatsende spel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:46 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met het feit dat de rest niet goed staat - je ziet het bij Oranje ook, als de rest fout staat lost hij het op. Niet dat hij nooit een foutje maakt ..
Van mij mag Landzaat weleens op de plek van El Ahmadi spelen - die speelt zo bedroevend de laatste tijd. Adriaanse mocht hem dan wel goed vinden, maar ik zag het echt niet
Vergeet gewoon de beste van dit moment...quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:17 schreef Ritmo het volgende:
Dat zijn backs altijd. Maar daar hebben we Fer en Vlaar voor.
Bahia?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Vergeet gewoon de beste van dit moment...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |