abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72329274
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:23 schreef Nashje het volgende:
Als dat van Atouba klopt is het toch wel een enorme fout van Jol zeg. Niet te geloven .
Wat moet er kloppen?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72329279
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kreeg een sms met: "Kerlon klopt niet.. Telegraaf heeft het overgenomen maar is niet waar.."

Maar goed, we'll see.
Maar ook al heeft de Telegraaf het overgenomen, dit is toch gewoon al in het nieuws geweest in Italie?
pi_72329293

Komt wel een beetje over als 'hey ik ben er beroemd mee geworden dus laat ik het maar doen elke keer als ik de kans krijg'

Check ook hóe die neergebeukt wordt
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:28:00 #154
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_72329318
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:26 schreef denthemen het volgende:

[..]

Wat moet er kloppen?
Dat hij maximaal 60 tot 70 minuten kan spelen in het eerste. Dit zag je overigens wel heel goed tegen PSV.
pi_72329320
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:26 schreef denthemen het volgende:

[..]

Wat moet er kloppen?
Is gewoon niet fit, vandaar dat vage gedoe rond hem. 1,4 miljoen voor 70 minuten voetbal momenteel, en ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel minuten bij gaan komen.
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:29:38 #156
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72329356
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat hij maximaal 60 tot 70 minuten kan spelen in het eerste. Dit zag je overigens wel heel goed tegen PSV.
Dat hij dus echt 40+ is.
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:30:07 #157
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72329366
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:26 schreef Nashje het volgende:

[..]

Maar ook al heeft de Telegraaf het overgenomen, dit is toch gewoon al in het nieuws geweest in Italie?
Eén site. Overgenomen door veel andere media. Maar goed, dit is wat ik doorkrijg.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72329374
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kreeg een sms met: "Kerlon klopt niet.. Telegraaf heeft het overgenomen maar is niet waar.."

Maar goed, we'll see.
Kon die wel zeggen wat er wel kwam?
pi_72329386
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:30 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Eén site. Overgenomen door veel andere media. Maar goed, dit is wat ik doorkrijg.
Het was bij skyitalia op tv geweest zeiden ze
pi_72329419
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Dat hij dus echt 40+ is.
Bij afrikanen ius het eerste wat je doet een botscan
pi_72329453
quote:
'Aanpassing contract Pantelic indien niet wedstrijdfit'
31 augustus 2009 RvN

In het voetbaldiscussie programma Voetbal International werd gemeld dat Ajax de overeengekomen contractvoorwaarden met Pantelic zou willen aanpassen indien de aanvaller niet wedstrijdfit blijkt. De spits kwam al maanden niet in actie en trainde de laatste weken mee bij Rode Ster Belgrado. Indien hij niet fit is, zou Ajax hem een contract willen aanbieden waarin hij betaald wordt naar rato van het aantal wedstrijden dat hij zou spelen.
Tja... Kun je dan niet beter een spits halen die wel meteen aan alle verwachingen kan voldoen? Of ben ik nou zo slim.
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:34:24 #162
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72329456
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:30 schreef Jasza het volgende:

[..]

Kon die wel zeggen wat er wel kwam?
Nee, ik denk persoonlijk dat alleen Marko Pantelic komt.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72329533
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

Tja... Kun je dan niet beter een spits halen die wel meteen aan alle verwachingen kan voldoen? Of ben ik nou zo slim.
Ach je kan het ook zo zien dat Ajax eindelijk de puntjes op de I gaat zetten financieel. Normaal gesproken zouden ze hem een goed contract geven ook al speelt hij niet. Dit is ene prestatiecontract speelt hij weinig krijgt ie geen zak. Moeten ze met de hele selectie doen eigenlijk.
pi_72329540
Die gast die bij het medisch centrum werkt ofiets was wel als eerste met dat nieuws rond 'Souza' en 'Araujo'. Heel vreemd.

Zwarthuis dacht overigens dat er niemand meer naar Ajax zou gaan. Dat terwijl Pantelic al voor de camera van EL was verschenen .
pi_72329548
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, ik denk persoonlijk dat alleen Marko Pantelic komt.
Hehe k, het enige wat het allemaal zo vaag maakt is die post van die gozer op Ajax.netwerk dat Ajax die 3 spelers ging keuren en dat er een Souza bij zat

Dat kan geen toeval zijn, of hij moet de Italianen hebben gebeld met hetzelfde nieuws.

Dattie weg is van de inter site is ook heel verdacht, afwachten dan maar.
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:39:20 #166
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72329573
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:37 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hehe k, het enige wat het allemaal zo vaag maakt is die post van die gozer op Ajax.netwerk dat Ajax die 3 spelers ging keuren en dat er een Souza bij zat

Dat kan geen toeval zijn, of hij moet de Italianen hebben gebeld met hetzelfde nieuws.
Vind ik persoonlijk ook heel toevallig, zeker aangezien dat bericht eerder was dan het bericht in Italië.
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:39:33 #167
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_72329579
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

Twee weekjes optrainen en tegen dat Timisoara en VVV eerste minuten laten maken. Kan 'ie tegen AGOVV de basis in en zijn we alweer bijna een maand verder.

Eind oktober en in november mag 'ie dan wel al in bloedvorm verkeren
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:42:03 #168
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_72329623
wie zegt dat die vent echt niet fit is dan?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:42:51 #169
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_72329639
Wedstrijden heeft hij in ieder geval niet in de benen...
pi_72329829
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:42 schreef Catch22- het volgende:
wie zegt dat die vent echt niet fit is dan?
Nou dat is wel te merken aan Jol z'n gedrag toch? Basis > tribune > basis > tribune.
pi_72329904
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:39 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Vind ik persoonlijk ook heel toevallig, zeker aangezien dat bericht eerder was dan het bericht in Italië.
Ja, ik kan geen enkele andere bron vinden die stamt van voor dat berichtje. Aan de andere kant zie ik geen link naar dat bericht en kan het bericht of het tijdstip best fake zijn... maar dat lijkt me sterk
pi_72330067
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:58 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Ja, ik kan geen enkele andere bron vinden die stamt van voor dat berichtje. Aan de andere kant zie ik geen link naar dat bericht en kan het bericht of het tijdstip best fake zijn... maar dat lijkt me sterk
Je kan ze niet editten en de tijd klopt wel op die site, dus het is sowieso om die tijd gepost.
pi_72330133
Klink ook wel een goed verhaal aangezien de bron (een medewerker van het ziekenhuis?) van deze poster de officiele andernamen van "Kerlon" (Souza) en "Zé Eduardo" (Araujo) gebruikt (zoals ze waarschijnlijk in het ziekenhuis worden geregistreerd) en niet de voetbalnamen die waarschijnlijk elke grappenmaker zou gebruiken. Maargoed, we merken het morgen wel.
pi_72330220
Ajax heeft geen geld en Jol wilde een grote sterke spits. Komen ze op het eind nog even met Kerlon aan . Jol zou zich hiermee wel volstrekt belachelijk maken.
pi_72330323
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:21 schreef Nashje het volgende:
Ajax heeft geen geld en Jol wilde een grote sterke spits. Komen ze op het eind nog even met Kerlon aan . Jol zou zich hiermee wel volstrekt belachelijk maken.
Het is een aanvallende middenvelder pffffffff.

iig geen diepe spits.
pi_72330339
Oohja nee oke dan hebben we ineens wel geld.
pi_72330741
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

En dat allemaal voor paniekaankopen.
Dat toetsenbord heb ik

Edit:
Ow ben niet de enige dus
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:04 schreef Rejected het volgende:

[..]

Hey dat toetsenbord heb ik.
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:06 schreef Trystar het volgende:

[..]

Ik ook
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_72331152
Wordt zo'n dag als vandaag toch nog 'spannend'. Maarja, zal wel met een anti-climax worden
  dinsdag 1 september 2009 @ 06:27:39 #179
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_72331156
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:29 schreef Nashje het volgende:
Oohja nee oke dan hebben we ineens wel geld.
lol. Er is een ziek transferbudget bij Ajax. Men springt er alleen erg zuinig mee om...dat moet ook wel door het missen van de CL keer op keer. Ook al hebben Cvitanich & Sulemani klauwen vol geld gekost dan nog zit er meer dan genoeg in kas.

Het heeft alleen geen zin om de miljoenen er zomaar door te jagen. Een kampioenschap koop je helaas niet. Men moet gewoon met de basis beginnen (jeugd) en dat langer proberen vast te houden.

[ Bericht 4% gewijzigd door PLAE@ op 01-09-2009 06:39:12 ]
pi_72331221
Telesport meld dat het rond is, maar volgens mij is dat gewoon overgenomen van de Italiaanse bron.

Maar zo te zien gaat de positie die topprioriteit had, de verdediging, niet versterkt worden. Dan maar zorgen dat we zo ontzettend veel scoren dat het de verdediging volledig compenseert.

Edit: ik lees nu dat die Ze Eduardo misschien ook een verdediger kan zijn, niemand schijnt dat te weten

[ Bericht 38% gewijzigd door EddyAlbena op 01-09-2009 07:29:55 ]
  dinsdag 1 september 2009 @ 07:04:58 #181
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72331234
Kerlon Dat is wel vet En Zé Eduardo ken ik totaal niet, maar dat klinkt ook wel goed. Ben erg benieuwd
pi_72331498
In eerste instantie waren die namen best leuk, maar na een nachtje geslapen te hebben begint het toch wel erg op paniekaankopen te lijken. We hebben een bejaarde Afrikaan gekregen voor de 12 miljoen de Vermaelen opbracht (geen waardige vervanger). Pantelic komt de aanval versterken, maar is blijkbaar niet erg fit. En vandaag zullen we zien of Kerlon en Eduardo komen. Beiden zijn middenvelders?

Waar zijn de versterkingen voor de verdediging?

Ik las overigens dat Inter het salaris van Kerlon betaalt en er een optie tot koop bestaat. Zuivere koffie is het allemaal niet, naar verluidt. Jol verdient mogelijk aan de komst van deze spelers die dezelfde zaakwaarnemer als hijzelf hebben. Op andere fora is men bang voor een Lemic - PSV - Tardelli gebeuren....

Cvitanich niet naar St Lorenzo (lokale bond geeft geen toestemming)

[ Bericht 1% gewijzigd door Dvm86 op 01-09-2009 08:12:53 ]
pi_72331513
quote:
Ajax strikt Kerlon: Speler van Inter bekend om ’zeehondendribbel’
door Mike Verweij

CRUZEIRO, dinsdag
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Internazionale over Kerlon Mauro Souza (21). De Amsterdammers ’huren’ de Braziliaan voor één jaar zonder salaris of huursom te betalen en bedongen een optie tot koop. De Braziliaan, die achter de spits, maar ook als links- en rechtsbuiten uit de voeten kan, verwierf mondiale bekendheid als ’de zeehond’, nadat hij met de bal op zijn hoofd het veld overstak. Door een enkelblessure en een verhuur aan Chievo Verona stagneerde de ontwikkeling van de jeugdinternational, die Inter destijds acht miljoen euro kostte.

Ajax legde naast Kerlon ook diens landgenoot Zé Eduardo (18) vast. Het talent, dat zowel links als rechts op het middenveld uit de voeten kan, is afkomstig van het Braziliaanse Cruzeiro, speelt in Brazilië onder twintig en wordt in zijn land als één van de drie grootste beloften gezien. Zé Eduardo tekent voor vijf jaar zodra de clubs eruit zijn. De twee Brazilianen doorstonden de medische keuring met glans.

Datzelfde gold voor Marko Pantelic (30). De Serviër is transfervrij, speelde het laatst voor Hertha BSC en tekende een contract voor één seizoen. „Ik wil voor een club met ambities spelen, die meedoet om de titel”, verklaarde de aanwinst voor de camera van Eredivisie Live zijn keuze. „Ik heb nog niet met Martin Jol gesproken over het systeem, maar heb de laatste vier jaar op topniveau gespeeld en kan in elk systeem voetballen.”

Conditioneel zit het wel goed, aldus de Serviër. „Ik heb de afgelopen anderhalve maand bij Rode Ster Belgrado getraind en extra conditionele arbeid geleverd. Ik hoop de volgende wedstrijd voor Ajax (NAC thuis, red.) te kunnen spelen.”

Een tegenvaller voor Ajax is dat het er niet in slaagde Dorian Dervite aan te trekken. De aanvoerder van Jong Frankrijk kwam in beeld nadat eerste keus Thiago Heleno (20) van Cruzeiro te duur bleek, maar meldde Jol gisteravond dat hij ervoor kiest om het shirt van Villarreal te dragen. Daartegenover staat dat de transfer van Oleguer naar AEK Athene voor 99,9 procent van de baan is. De financiële eisen van de Spanjaard om verhuurd te worden, waren Ajax te gortig.

Toch raakt Ajax op de valreep een aantal spelers kwijt. Evander Sno wordt voor een jaar verhuurd aan Bristol City, terwijl Darko Bodul op dezelfde basis is ingelijfd door Sparta. Jan-Arie van der Heijden gaat zo goed als zeker voor de huurperiode van één jaar naar Willem II. Verder staan Daley Blind, Javier Martina en Danilo Sousa Campos op het punt om bij HFC Haarlem te worden gestald.
pi_72331582
Geen toestemming voor de transfer van Cvitanich trouwens - http://www.canchallena.co(...)n-de-dario-cvitanich .
pi_72331590
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 08:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen toestemming voor de transfer van Cvitanich trouwens - http://www.canchallena.co(...)n-de-dario-cvitanich .
Versteegrobje.
pi_72331597
Gister voetbal international gemist dus ben benieuwd wat dat belangrijke nieuws is, ondanks dat er eerder werd gezegd dat het geen transfernieuws is lees ik ineens:
- Dat Kerlon gehuurd wordt met optie tot koop.
- En dat we Ze Eduardo, een middenvelder hebben gekocht.
Ok Kerlon als aanvallende middenvelder kan ik wel begrijpen maar Ze Eduardo ken ik niet en snap ik eigenlijk ook niet.
pi_72331682
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 08:12 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Versteegrobje.
Ik meld mijn bron tenminste .

Anyhow; Kerlon komt natuurlijk 'gratis en zonder salaris' voor de opleidingsvergoeding die Inter zou moeten afdragen aan Ajax voor de verkoop van Zlatan of aankoop van Sneijder .
pi_72331828
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 08:14 schreef Wooldoor het volgende:
Gister voetbal international gemist dus ben benieuwd wat dat belangrijke nieuws is, ondanks dat er eerder werd gezegd dat het geen transfernieuws is lees ik ineens:
- Dat Kerlon gehuurd wordt met optie tot koop.
- En dat we Ze Eduardo, een middenvelder hebben gekocht.
Ok Kerlon als aanvallende middenvelder kan ik wel begrijpen maar Ze Eduardo ken ik niet en snap ik eigenlijk ook niet.
Eduardo is voor de verdediging gehaald en heeft een 5 jarig contract getekent.

Bron: http://www.goal.com/nl/ne(...)lag-op-transfermarkt
quote:
Ajax slaat grote slag op transfermarkt
Op de laatste dag van de transfermarkt heeft Ajax een grote slag geslagen. Marko Pantelic (Herta BSC), Kerlon (Internazionale) en Zé Eduardo (FC Cruzeiro) komen de gelederen van Martin Jol versterken.

Marko Pantelic komt over van Herta BSC en heeft volgens de Telegraaf een éénjarig contract getekend bij Ajax. De spits vertelde tegenover de camera van Eredivisie Live dat hij vrijwel direct inzetbaar is en in meerdere systemen uit de voeten kan.

"Ik heb nog niet met Martin Jol gesproken over het systeem, maar heb de laatste vier jaar op topniveau gespeeld en kan in elk systeem voetballen. "Ik heb de afgelopen anderhalve maand bij Rode Ster Belgrado getraind en extra conditionele arbeid geleverd. Ik hoop de volgende wedstrijd voor Ajax (NAC Breda thuis, red.) te kunnen spelen."

Aanvallend zal Pantelic het komende seizoen worden ondersteund door de zeehondendribbelaar Kerlon. De Braziliaanse aanvaller komt over van Internazionale. De Amsterdammers huren Kerlon voor één seizoen en hebben een optie tot koop.

Op het middenveld wordt Ajax versterkt met Zé Eduardo. De achttienjarige speler komt over van Cruzeiro en tekent in Amsterdam een vijfjarig contract zodra de clubs het eens zijn.

Zé Eduardo wordt in Brazilië gezien als een groot talent. Hij komt uit voor Jong Brazilië.

De overgang van Oleguer naar AEK Athene is van de baan. De Catalaanse verdediger blijft voorlopig bij Ajax.
pi_72331986
Dario moet blijven.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 1 september 2009 @ 08:48:02 #190
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_72332002
Pantelic = 10 en spits?
Kerlon = 10?
Ze Eduardo = middenvelder?

Dus geen verdediger
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 1 september 2009 @ 08:50:55 #191
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72332045
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 08:48 schreef Catch22- het volgende:
Pantelic = 10 en spits?
Kerlon = 10?
Ze Eduardo = middenvelder?

Dus geen verdediger
Naar wat ik heb begrepen is Pantelic gehaald als diepe spits, Kerlon als 10 en Ze Eduardo als verdediger.
><(({°>
pi_72332092
Geweldig dat die zeehond komt, samen met Suarez maakt hij elke verdediging in Nederland dit seizoen helemaal gek. Bovendien lijkt het me wel vermakelijk om te zien (en Suarez zal al gauw niet meer de meest gehaatte speler van Ajax zijn vermoed ik)

Nog (vrijwel?) gratis ook met optie tot koop, beter kan niet lijkt me.
  dinsdag 1 september 2009 @ 08:56:37 #193
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_72332131
ja als ik het goed lees dan is het gewoon voor de geef en met optie tot koop?

Op zich heeft Ajax hier een heel slim spelletje gespeeld, gewoon wachten tot de markt bijna sluit en dan snel wat spelers oppikken. Inter had Kerlon nooit aan willen houden natuurlijk...
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_72332143
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 08:54 schreef Devz het volgende:
Geweldig dat die zeehond komt, samen met Suarez maakt hij elke verdediging in Nederland dit seizoen helemaal gek. Bovendien lijkt het me wel vermakelijk om te zien (en Suarez zal al gauw niet meer de meest gehaatte speler van Ajax zijn vermoed ik)

Ik wacht nog op definitieve bevestiging van Ajax zelf.
  dinsdag 1 september 2009 @ 08:58:03 #195
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72332153
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 08:57 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Ik wacht nog op definitieve bevestiging van Ajax zelf.
Ik ook. Al is telegraaf.nl wel erg stellig.
><(({°>
pi_72332186
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 08:54 schreef Devz het volgende:

Las dit ergens:
quote:
Ik zei het net al,het wordt echt een circus Jol daar.
Een aap met kunstjes atouba
Een pooier of drugsdealer als spits erbij.
Holle bolle Gijs op de goal
Een zeehond met bal op de neus op het middenveld
En een man met trainingspak en pet die de boel bij elkaar gaat houden met zijn "familie"
En die beste man is al de baan van TD belooft.
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:00:43 #197
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_72332191
Prachtige spelers die er dalijk spelen bij jullie, allemaal uit de eigen opleiding of uit de hollandse school. Prima.
Koop er nog maar een!
pi_72332212
Kerlon is een fantastische zet van Ajax, een geweldig talent wat met het aanvalsspel van ons uit kan groeien tot een grote.

Iemand bekend met Eduardo?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_72332213
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:00 schreef BeamofLight het volgende:
Prachtige spelers die er dalijk spelen bij jullie, allemaal uit de eigen opleiding of uit de hollandse school. Prima.
Koop er nog maar een!
Er zijn nog zat spelers uit de eigen opleiding in de selectie.
pi_72332222
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:00 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Las dit ergens:
[..]

Op Fok!Sport bedoel je
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:02:42 #201
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72332228
quote:
Koop er nog maar een!
Waarom zeg je dit niet in het Twente-topic?
><(({°>
pi_72332253
quote:
Koop er nog maar een!
jij snapt het

als het talent geen top is moet je extern halen. Als er in NL geen top loopt of onbetaalbaar is dan moet je extern halen.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:07:53 #203
242666 BeamofLight
pi_72332311
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:04 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

jij snapt het

als het talent geen top is moet je extern halen. Als er in NL geen top loopt of onbetaalbaar is dan moet je extern halen.
Vraag even aan el salvador wat hij ervan vindt.

Atouba, Pantelic en co zal hij sowieso top vinden, denk je niet.
pi_72332325
Er gebeurd volgens Cruzeiro in ieder geval iets met Ze Eduardo, te lezen op de officiele site.
quote:
Cruiser negotiates economic rights of the young steering wheel Zé Eduardo
THE Cruiser concluded in the night of this Monday the sale of the economic rights of the steering wheel Zé Eduardo, of 18 years, of the celestial junior team. A group of investors will pay to the Club 500 thousand euros (around R$ 2.6 millions).
The investors will go over again the player to an European club and the Cruiser will remain with 25% of the value of a future transference of the athlete. The percentage reflects about the value that will fall to the partners, and not to the future club of Zé Eduardo.
With six years of Club, Zé Eduardo frequented the Brazilian Selections of Base and was champion of the south american one Sub-20 in February of this year. He arrived it act in the professional team with Adilson Baptist and lately defended the juniores.
http://www.cruzeiro.com.br/index2.php?section=noticias&idn=5887
pi_72332357
Ajax Ajax Ajax toch. Tijdens de voorbereiding van het seizoen had Ajax als favoriet voor het kampioenschap staan. Maar nu er spelers als Atouba en Kerlon naar Ajax zijn gekomen begin ik er een beetje aan te twijfelen. Vooral Kerlon is zwaar overrated. Die gast is alleen bekent om zijn zeehonden kunstje.
En zijn stats liegen er ook niet om:
quote:
2005 Cruzeiro 5 0 Brazilië
2006 Cruzeiro 12 0 Brazilië
2007 Cruzeiro 10 0 Brazilië
2008/09 Chievo 4 0 Serie A
Totalen: 31 0
pi_72332379
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:04 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

jij snapt het

Aisatti en de Jong zijn beter dan Kerlon
pi_72332399
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Aisatti en de Jong zijn beter dan Kerlon
Aissati bedoel je?
En hoe vaak heb je Kerlon zien spelen dan?
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:13:30 #208
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72332413
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 08:58 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ik ook. Al is telegraaf.nl wel erg stellig.
Om even afbreuk te doen aan de stelligheid van de Telegraaf, die waren er volgens mij ook vrij zeker van dat Berg bij Ajax getekend had en dat men tot na het EK wachtte dat het rond was.

Even over Kerlon, ik heb al gezegd dat het voor de NL competitie vast wel een goede speler is, maar het is wel opvallend dat een dergelijk talent nauwelijks aan voetballen is toegekomen bij Inter en Chievo en dat men hem zo eenvoudig laat gaan..

Optie tot koop is wel een goede zet.
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:14:21 #209
242666 BeamofLight
pi_72332431
Wat is het verband:

unieke stijl - opleiding - herkenbaar - gochme - Jol - verneuken
pi_72332437
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Aissati bedoel je?
En hoe vaak heb je Kerlon zien spelen dan?
Aissati idd.

Ik heb Kerlon zelden zien spelen. Maar dat is ook niet vreemd want hij speelt nooit. Als je iets van hem ziet is het dat gekke kunstje van hem. Als hij daadwerkelijk zou kunnen voetballen dan had je wel meer van hem gezien dan alleen dat balletje op zijn kop houden.
pi_72332438
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:13 schreef Prosac het volgende:

[..]

Om even afbreuk te doen aan de stelligheid van de Telegraaf, die waren er volgens mij ook vrij zeker van dat Berg bij Ajax getekend had en dat men tot na het EK wachtte dat het rond was.

Even over Kerlon, ik heb al gezegd dat het voor de NL competitie vast wel een goede speler is, maar het is wel opvallend dat een dergelijk talent nauwelijks aan voetballen is toegekomen bij Inter en Chievo en dat men hem zo eenvoudig laat gaan..

Optie tot koop is wel een goede zet.
Omdat Inter alle niet-EU passen al had ingevuld voor dit seizoen.
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:15:45 #212
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72332461
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajax Ajax Ajax toch. Tijdens de voorbereiding van het seizoen had Ajax als favoriet voor het kampioenschap staan. Maar nu er spelers als Atouba en Kerlon naar Ajax zijn gekomen begin ik er een beetje aan te twijfelen. Vooral Kerlon is zwaar overrated. Die gast is alleen bekent om zijn zeehonden kunstje.
En zijn stats liegen er ook niet om:
[..]
Oke. Maar als hij niet bevalt is hij net zo snel weer weg. Hij is gehuurd en kost geen drol. Ongeveer het Feyenoord-idee dus.
><(({°>
pi_72332466
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Aissati idd.

Ik heb Kerlon zelden zien spelen. Maar dat is ook niet vreemd want hij speelt nooit. Als je iets van hem ziet is het dat gekke kunstje van hem. Als hij daadwerkelijk zou kunnen voetballen dan had je wel meer van hem gezien dan alleen dat balletje op zijn kop houden.
Hij schijnt ook een goede vrije trap te hebben en hij heeft 2 zware blessures achter de rug.
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:15 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Oke. Maar als hij niet bevalt is hij net zo snel weer weg. Hij is gehuurd en kost geen drol. Ongeveer het Feyenoord-idee dus.
Nee, want zijn vader betaalt het salaris niet
pi_72332503
Eduardo schijnt ook uit de voeten te kunnen in de verdediging.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:17:36 #215
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72332508
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Omdat Inter alle niet-EU passen al had ingevuld voor dit seizoen.
Ah, dan is het weer wat verklaarbaarder, Dan moeten die andere niet-EU spelers dus wel veel beter zijn.
pi_72332528
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:17 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ah, dan is het weer wat verklaarbaarder, Dan moeten die andere niet-EU spelers dus wel veel beter zijn.
Dat zijn dan ook weer niet de minste namen.
pi_72332548
Volgens mij betaalt Ajax én geen salaris én geen huursom, terwijl er wel een optie tot koop is bedongen. Ajax loopt dus weinig risico en als het wel een groot talent blijkt te zijn kunnen ze hem altijd kopen. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=85271
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:20:48 #218
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72332561
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat zijn dan ook weer niet de minste namen.
Zeker en vast. Ben benieuwd of de Telegraaf hun geloofwaardigheid weer wat op kan rekken. Blijft raar dat Montana juist andere dingen hoort..
pi_72332719
Ik begrijp de aankoop van Ze Eduardo echt niet.... Waarom nog een verdedigende middenvelder? Dit kan alleen maar de ontwikkeling van spelers zoals Donald en Van der Heijden belemmeren. Zou hij inzetbaar zijn als verdediger?
pi_72332727
Inter doet Kerlon alleen gratis weg omdat Ajax dan alle medische kosten op zich kan nemen denkik... Van mij hoeft ie ook niet echt te komen. Werd hij bij SV oid een hele tijd geleden niet afgekraakt door Piet de Visser, dat het een overschatte speler was die bij Cruzeiro altijd op de bank zat?

Ik ben wel benieuwd naar die Eduardo.

Maar onder één of andere manier komt het nieuws me allemaal niet echt betrouwbaar over, we zullen zien. De Telegraaf heeft er ook wel eens naast gezeten.
pi_72332810
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:30 schreef Kanariegeel het volgende:
Inter doet Kerlon alleen gratis weg omdat Ajax dan alle medische kosten op zich kan nemen denkik... Van mij hoeft ie ook niet echt te komen. Werd hij bij SV oid een hele tijd geleden niet afgekraakt door Piet de Visser, dat het een overschatte speler was die bij Cruzeiro altijd op de bank zat?

Ik ben wel benieuwd naar die Eduardo.

Maar onder één of andere manier komt het nieuws me allemaal niet echt betrouwbaar over, we zullen zien. De Telegraaf heeft er ook wel eens naast gezeten.
Piet de Visser heeft volgens mij meer miskopen naar Nederland gehaald dan geweldenaren. Ik vind de komt van Kerlon prima, ben benieuwd hoe dat er aan toe gaat samen met Suarez. Als je een dergelijk talent gratis kan ''lenen'' voor een seizoen met een optie tot koop, lijken me er weinig risico's aan vast te zitten.

Bij Ajax hebben ze klaarblijkelijk wel besloten om mee te gaan doen aan PSV en Twente praktijken. Via zaakwaarnemers en contactpersonen spelers aantrekken. Volgens mij komt het voort uit pure nood, want zonder deze schakels (zoals Lemic) is het vrijwel onmogelijk om nog talent naar Nederland te lokken. De rest van Nederland doet het, Ajax heeft moeten zwichten daar het niet te ver achterop wilt raken.

Verder ben ik echt benieuwd wat VI gisteren nou werkelijk wilde melden. Om een of andere reden is het in ieder geval in de doofpot gestopt. Volgens M0NTANA konden ze het niet vertellen. Ben benieuwd of het uit zal lekken.
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:40:25 #222
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_72332908
Ons Braziliaans duo wordt nu ook op NOS teletekst vermeld
Jawel, je keek.
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:40:58 #223
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72332917
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:40 schreef jna het volgende:
Nu Ajax.nl nog.
><(({°>
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:42:14 #224
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72332937
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:40 schreef jna het volgende:
Kijk aan, dan zal het wel goed komen.
pi_72332958
zelfs de NOS weet niet op welke positie Ze Eduardo nou speelt
pi_72332961
Wel apart dat er nu ineens volop interesse is in Zuid-Amerikaanse talenten, zal die komen door de zaakwaarnemers of is Ajax echt aan het scouten geslaten?
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:47:43 #227
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72333031
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:43 schreef Wooldoor het volgende:
Wel apart dat er nu ineens volop interesse is in Zuid-Amerikaanse talenten, zal die komen door de zaakwaarnemers of is Ajax echt aan het scouten geslaten?
Mijn gok: De zaakwaarnemers.

Want waarom zou Ajax nu opeens op het laatste moment spelers gaan binnen halen als ze daar de hele zomer voor hadden? Of ze moeten wat geld gehad hebben bij de transfers van Sneijder en Huntelaar?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:48:28 #228
131729 jna
pi_72333051
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:43 schreef Wooldoor het volgende:
dit kan je amper scouten noemen. Kerlon kent iedereen met internet en die Ze Eduardo wordt gezien als 1 van de grootste talenten.
Jawel, je keek.
pi_72333072
Klinkt als twee goede 'aankopen'. Netjes hoor.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_72333140
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:48 schreef jna het volgende:

[..]

dit kan je amper scouten noemen. Kerlon kent iedereen met internet en die Ze Eduardo wordt gezien als 1 van de grootste talenten.
De naam van Thiago Heleno ben ik ook regelmatig tegegekomen. En ook al is Ze Eduardo een groot talent, de laatste jaren heeft Ajax het volgens mij zelden geprobeerd bij zulke spelers.
pi_72333186
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Mijn gok: De zaakwaarnemers.

Want waarom zou Ajax nu opeens op het laatste moment spelers gaan binnen halen als ze daar de hele zomer voor hadden? Of ze moeten wat geld gehad hebben bij de transfers van Sneijder en Huntelaar?
Precies. Lees mijn vorige post. Beide spelers hebben dezelfde zaakwaarnemer als Jol (Mino Raiola)
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:53 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

De naam van Thiago Heleno ben ik ook regelmatig tegegekomen. En ook al is Ze Eduardo een groot talent, de laatste jaren heeft Ajax het volgens mij zelden geprobeerd bij zulke spelers.
Omdat je schakels zoals Lemic voor dit soort aankopen (vaak) nodig hebt. Ajax weigerde tot voor kort mee te doen aan dergelijke praktijken, maar hebben uiteindelijk toch eieren voor hun geld gekozen toen het bleek niet mogelijk te zijn om nog iemand aan te trekken zonder deze personen. Althans, dat is mijn theorie.
pi_72333211
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:56 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Precies. Lees mijn vorige post. Beide spelers hebben dezelfde zaakwaarnemer als Jol (Mino Raiola)
Van Kerlon is dat bekend ja maar hoe weet jij dat van Ze Eduardo?
pi_72333228
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Van Kerlon is dat bekend ja maar hoe weet jij dat van Ze Eduardo?
Wist die Steef te melden.
quote:
Jan-Arie van der Heijden van Ajax is rond met een club waar hij dit seizoen op huurbasis zal gaan spelen. De clubs zijn zelf nog niet rond, dus wacht de middenvelder af.

"Ik ben rond, maar daar ligt het niet aan. Het ligt aan de clubs", laat de speler weten tegen RTV Noord-Holland. Er wordt geen mededeling gedaan om welke club het gaat.

In ieder geval is het niet RKC Waalwijk. De promovendus leek de 21-jarige speler binnen te halen. "Ik doe geen uitspraken over clubs, want dan haakt de rest gelijk af. Maar RKC is in ieder geval niet meer aan de orde."
Bron: Elf
pi_72333293
Nu ook op het nieuws. Het is zeker dus.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:05:31 #235
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_72333381
En nu moeten we dus twee weken wachten tot we ook maar een kans maken om deze jongens te zien spelen
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:05:36 #236
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72333383
quote:
AMSTERDAM (ANP) - Ajax heeft zich vlak voor het sluiten van de transfermarkt met twee Brazilianen versterkt. Aanvaller Kerlon Mauro Souza (21) komt op huurbasis over van Internazionale en middenvelder Zé Eduardo (18) tekent dinsdag een meerjarig contract.
De bedoeling is dat ze eerst bij Jong Ajax in actie komen.
nu.nl
pi_72333407
Toch wel jammer voor Sulejmani. Zo wordt het nooit wat.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:08:15 #238
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72333438
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:59 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Bron: Elf
Was Willem II toch? Las ik gisteren ergens.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72333439
Volgens mij twee aankopen waar je je geen buil aanvalt... weet iemand nog meer over die Mexicaanse verdediger Aurajo die gisteren werd genoemd ?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_72333475
Toch fijn, alles weer zo op het allerlaatste moment. Dan krijgen dit soort acties veel sneller het idee van een wanhoopsactie. Alweer.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_72333542

dinsdag 1 september 2009 @ 10:13:31 #243
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72333561
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:09 schreef Suijk het volgende:
Toch fijn, alles weer zo op het allerlaatste moment. Dan krijgen dit soort acties veel sneller het idee van een wanhoopsactie. Alweer.
Zou voor Ajax wel mooi zijn als de verwachtingen dit keer wel waar worden gemaakt..
Maar goed, blijkbaar mogen ze rustig wennen, omdat ze niet als directe versterking lijken te zijn gehaald. (zijn ze qua leeftijd wss ook niet natuurlijk)
pi_72333583
Ik ga me pas zorgen maken als er geen verdediger meer komt. Erg leuk hoor, het Belgische duo, maar niet voor een heel seizoen.

@ Happel. Ik denk het wel, ja.
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:14:21 #245
131729 jna
pi_72333586
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:08 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij twee aankopen waar je je geen buil aanvalt... weet iemand nog meer over die Mexicaanse verdediger Aurajo die gisteren werd genoemd ?
José Eduardo de Araújo or simply Zé Eduardo (born August 16, 1991 in Uberaba)
Jawel, je keek.
pi_72333604
Kerlon

Fantastisch
pi_72333754
Hmm eigenlijk helemaal niet zo slecht.

Kerlon zo goed als gratis, dus totaal geen risico. Toen hij nog in Brazilie speelde stond hij wel bekend al groot talent, ook buiten dat ene trucje. Is het niks doen we hem zo weer weg.....

En die andere speelt in u-20 dus die zal heus wel wat kunnen zou je zeggen.
AFC Ajax
pi_72333803
Is die Kerlon nou echt zo goed? Of is ie bekend vanwege die zeehond aktie en is dat het verder?
Wat zijn de statistieken van die vent? Assists doelpunten vs wedstrijden etc
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72333835
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:14 schreef jna het volgende:

[..]

José Eduardo de Araújo or simply Zé Eduardo (born August 16, 1991 in Uberaba)
oh ok... dan heeft de poster hem verwisseld met een Mexicaan dus

Maar goed, misschien kan ie ook in de verdediging uit de voeten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_72333931

Hopelijk is hij wel wat meer afgetraint dan dit plaatje.
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:26:40 #251
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72333934
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:22 schreef fuckbuddy het volgende:
Is die Kerlon nou echt zo goed? Of is ie bekend vanwege die zeehond aktie en is dat het verder?
Wat zijn de statistieken van die vent? Assists doelpunten vs wedstrijden etc
Seizoen
2005–2008 Cruzeiro 27 (1)
2008 Inter 0 (0)
2008-2009 Chievo 4 (0)
pi_72334109
http://soccernet.espn.go.com/players/gamelog?id=82412&cc=5739

Vooral de laatste 10 minuutjes ofzo ingebracht dus.
Klik dan als je durft
pi_72334131
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:26 schreef Prosac het volgende:

[..]

Seizoen
2005–2008 Cruzeiro 27 (1)
2008 Inter 0 (0)
2008-2009 Chievo 4 (0)
Dan hoop ik niet dat het een spits is
Welke positie speelt ie?
pi_72334145
quote:
Ajax haalt Kerlon en onderhandelt over Zé Eduardo

01/09/2009 10:28

Ajax heeft met Kerlon de befaamde de 'zeehondendribbelaar' binnengehaald. De Amsterdamse club onderhandelt over de komst van een tweede Braziliaan.

Kerlon maakte in 2005 naam met zijn zeehondendribbel door de bal jonglerend op het hoofd mee te nemen. Maar met zijn carrière wil het mede door blessureleed niet echt vlotten. De 22-jarige Braziliaan maakte in 2008 de overstap van Cruzeiro naar Chievo, waar hij niet verder kwam dan vier invalbeurten.

Internazionale plukte Kerlon weg bij Chievo en liet de Braziliaan een contract tot medio 2012 tekenen. In Giuseppe Meazza zal Foquinha zich echter voorlopig niet laten zien. De Italianen verhuren hem voor een jaar aan Ajax.

Ajax is daarnaast in onderhandeling met Cruzeiro over de transfer van Zé Eduardo. De achttienjarige jeugdinternational debuteerde op 7 december 2008 voor zijn club, die de transferrechten van
Zé Eduardo voor een half miljoen euro overdeed aan een investeerdersgroep. Cruzeiro krijgt bij een definitieve overgang nog wel 25% van de transfersom.

Ze Eduardo dus nog niet definitief volgens vi.nl
AFC Ajax
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:36:59 #255
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72334185
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:34 schreef toma het volgende:

[..]

Dan hoop ik niet dat het een spits is
Welke positie speelt ie?
Spits/Aanvallende middenvelder.
Suarez/Sulejmani type.
pi_72334194
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:33 schreef Suijk het volgende:
http://soccernet.espn.go.com/players/gamelog?id=82412&cc=5739

Vooral de laatste 10 minuutjes ofzo ingebracht dus.
Hij is wel wat te zwaar geloof ik. 1.68m en 66kg

Voor mij nu al een held en als het niks wordt, maakt het me nog niet uit
pi_72334208
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Hij is wel wat te zwaar geloof ik. 1.68m en 66kg

Voor mij nu al een held en als het niks wordt, maakt het me nog niet uit
pi_72334216
Middenvelders en aanvallers blijven maar komen. De beste verdediging is de aanval.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:39:10 #259
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_72334242
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:38 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Een type Ronaldo/Adriano
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_72334247
Weer een kleintje op het middenveld dus, nee een kleine dikzak eigenlijk!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72334253
quote:

[..]

[ afbeelding ]
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:41:51 #262
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72334314
Heeft Ajax een nieuwe scoutingstactiek: zoek de meest lachwekkende youtubefilmpjes en haal die speler
pi_72334315
Haha ik hoor het Danny al zeggen: "Die Ronaldo Kerlon, dat is gewoon een dikke pad!"

Maar wie weet is hij inmiddels al wat fitter .
AFC Ajax
pi_72334336
Als Oleguer blijft heb je imo genoeg keuze achterin, en je kunt er vanuit gaan dat er in de winterstop nog een verdediger komt.

Wat een goeie ontwikkeling is, is het feit dat Ajax eens verder kijkt dan Studio Sport en deze echt van de scouting lijken te komen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:43:05 #265
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72334343
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Jorien had hem nooit gehaald.
pi_72334351
Met een gratis speler kun je weinig risico lopen. Als hij niks blijkt te zijn kun je m gewoon terug sturen naar Inter. Prima deal
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:44:43 #267
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72334382
Hmm, ik beginm toch te denken dat we best wat sterker gaan worden ben wel heel erg benieuwd!
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72334423
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:43 schreef Prosac het volgende:

[..]

Jorien had hem nooit gehaald.

que?
pi_72334446
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
que?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72334466
quote:

[..]

[ afbeelding ]
que?

nu al een cultheld.

Hoop trouwens stiekem wel dat vd Heijden naar WillemII gaat.
pi_72334471
Ik heb er nog geen goed gevoel over. Lijkt erop dat 'ie een paar goede jeugdtoernooien heeft gespeeld, het idee had er al te zijn en sindsdien weinig stappen heeft gemaakt.
Klik dan als je durft
pi_72334477
quote:

[..]

[ afbeelding ]
que?
sjimz hoopt z'n lijstje met culthelden snel aan te kunnen vullen.
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:49:35 #273
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72334498
quote:

[..]

[ afbeelding ]
que?
"Hij is wat dikkig"
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:49:52 #274
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_72334505
quote:

[..]

[ afbeelding ]
que?
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:50:55 #275
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_72334547
Dat lijkt me nou een goede zet van Ajax, ik ben benieuwd. De zeehondendribbel is trouwens typisch zo'n actie die je hooguit 2 keer kan doen in een competitie. Daarna heeft iedereen je door.

Is Pieterburen hier ook blij mij trouwens?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_72334556
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:48 schreef Suijk het volgende:
Ik heb er nog geen goed gevoel over. Lijkt erop dat 'ie een paar goede jeugdtoernooien heeft gespeeld, het idee had er al te zijn en sindsdien weinig stappen heeft gemaakt.
Daarom is huren ook de beste optie
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72334616
. Tja gratis. Das gewoon netjes gedaan door Ajax. Ben benieuwd naar die Eduardo. Nieuwe Alex toevallih?
pi_72334647
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:53 schreef Nashje het volgende:
. Tja gratis. Das gewoon netjes gedaan door Ajax. Ben benieuwd naar die Eduardo. Nieuwe Alex toevallih?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72334681
quote:
Deze speler is geen laatste dagaankoop, hij word al langer gevolgd door Ajax en deze deal zit er al meer dan een maand in, dat kan ik jullie verzekeren uit bronnen van binnen de club. Meer kan ik er niet over zeggen.
Iemand op AN over Zé Eduardo
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72334686
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)jax-huurt-Kerlon.htm
quote:
01 september 2009
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Internazionale over de huur van Kerlon Mauro Souza. De aanvallende middenvelder tekent in Amsterdam een huurcontract dat per direct in gaat en een looptijd heeft van één seizoen, tot 30 juni 2010. Er is voor Ajax tevens een optie tot koop in de overeenkomst opgenomen.
Kerlon werd geboren op 27 januari 1988 in Ipatinga, Brazilië. De Braziliaan staat bij Internazionale onder contract en speelde daarvoor voor het Braziliaanse Cruzeiro EC en het Italiaanse Chievo Verona. De 21-jarige middenvelder doorliep alle jeugdselecties van Brazilië.

,,Ik ben blij met zijn komst'', vertelt Martin Jol over zijn nieuwste aanwinst. ,,Hij heeft laten zien dat hij fantastisch kan voetballen, maar we weten ook dat hij veel blessureleed heeft gehad. Kerlon begint daarom bij Jong Ajax. Het is een mooie gelegenheid om een talent als hij onder deze voorwaarden aan ons te kunnen binden. Ik hoop dat hij een lange periode fit blijft en veel wedstrijden kan spelen. Ik heb er vertrouwen in dat hij daarna van grote waarde kan zijn voor het eerste elftal.”
pi_72334742
Kunnen we btw Kennedy niet gewoont transfervrij weg doen?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:58:03 #282
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_72334749
quote:
Opvallende constructie transfer Eduardo
dinsdag 01 september, door Parajax, Venlo, 10:20u, Cruzeiro

Op de website van Cruzeiro staat een opvallend bericht over Ze Eduardo. De club claimt de kersverse Ajax-aankoop te hebben verkocht aan een groep investeerders, die hem vervolgens zullen onderbrengen bij een Europese club. Hierbij staat nog niet de naam Ajax.

Cruzeiro ontvangt 500.000 euro voor de 18-jarige Eduardo en behoudt 25% van zijn transferrechten. De investeerders zouden Ze Eduardo verder transfereren naar een Europese club.

Deze constructie kan een tweetal dingen betekenen. Enerzijds dat Ajax niet zelf, of niet geheel, eigenaar is van Eduardo. Anderzijds dat de club zaken doet met tussenpersonen, ofwel investeerders.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_72334785
quote:

Alleen jammer dat hij bij Jong Ajax begint
Je kunt het eigenlijk dus wel zien dat Ajax hem het liefst had gekocht, maar ze nemen nu geen risico ivm zijn blessures.. Slim!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:00:17 #284
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_72334805
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:12 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_72334812
Pff nou in iedergeval geen bord op schoot aankopen, maar een zeehond zit ik nou ook niet op te wachten.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_72334814
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:58 schreef BoNi het volgende:

[..]
hmmm.. klinkt als louche investeerders.
pi_72334816
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:42 schreef denthemen het volgende:

Wat een goeie ontwikkeling is, is het feit dat Ajax eens verder kijkt dan Studio Sport en deze echt van de scouting lijken te komen
Dat dus!
pi_72334824
Toch mooi dat Ajax bij Inter durft aan te kloppen. Ajax maakt eindelijk weer naam.
pi_72334833
Jeetje wat een vetklep.
Die rare constructie is niet erg gunstig.
pi_72334858
quote:

[..]
Ja dat is typisch Z-Amerika. Beetje jammer.
pi_72334890
Zouden dit de eerste echte daden zijn van vd Zee?
pi_72334900
quote:

[..]
Dat is geen goed nieuws voor Ajax lijkt me?
pi_72334907
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:11 schreef Gabbylicious het volgende:
Kerlon komt echt niet.

Idioten
!!!!
pi_72334916
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:03 schreef sjimz het volgende:

[..]

!!!!
Echt een sufferd, die gast.
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:04:59 #295
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72334922
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:03 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Dat is geen goed nieuws voor Ajax lijkt me?
Ligt er aan hoe die investeerders het zien en wie bepaald of Eduardo weg gaat of niet..
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:05:34 #296
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72334930
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:57 schreef denthemen het volgende:
Kunnen we btw Kennedy niet gewoont transfervrij weg doen?
Als ze al niet akkoord gaan met 2 ton van NEC...
pi_72334953
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:05 schreef Prosac het volgende:

[..]

Als ze al niet akkoord gaan met 2 ton van NEC...
Tja, lijkt mij dat hij qua salaris meer zal kosten in een half jaar
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:07:55 #298
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72334997
Dus toch Kerlon.
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:08:52 #299
52871 Blight
Supersized.
pi_72335030
Kerlon zal dus beginnen in het tweede. Ik hoop dat hij snel fit is en zijn talenten kan laten zien.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_72335126
Prima gedaan van Ajax dat ze geen salaris e.d. betalen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')