Seizoenquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:22 schreef fuckbuddy het volgende:
Is die Kerlon nou echt zo goed? Of is ie bekend vanwege die zeehond aktie en is dat het verder?
Wat zijn de statistieken van die vent? Assists doelpunten vs wedstrijden etc
Dan hoop ik niet dat het een spits isquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Seizoen
2005–2008 Cruzeiro 27 (1)
2008 Inter 0 (0)
2008-2009 Chievo 4 (0)
Ze Eduardo dus nog niet definitief volgens vi.nlquote:Ajax haalt Kerlon en onderhandelt over Zé Eduardo
01/09/2009 10:28
Ajax heeft met Kerlon de befaamde de 'zeehondendribbelaar' binnengehaald. De Amsterdamse club onderhandelt over de komst van een tweede Braziliaan.
Kerlon maakte in 2005 naam met zijn zeehondendribbel door de bal jonglerend op het hoofd mee te nemen. Maar met zijn carrière wil het mede door blessureleed niet echt vlotten. De 22-jarige Braziliaan maakte in 2008 de overstap van Cruzeiro naar Chievo, waar hij niet verder kwam dan vier invalbeurten.
Internazionale plukte Kerlon weg bij Chievo en liet de Braziliaan een contract tot medio 2012 tekenen. In Giuseppe Meazza zal Foquinha zich echter voorlopig niet laten zien. De Italianen verhuren hem voor een jaar aan Ajax.
Ajax is daarnaast in onderhandeling met Cruzeiro over de transfer van Zé Eduardo. De achttienjarige jeugdinternational debuteerde op 7 december 2008 voor zijn club, die de transferrechten van
Zé Eduardo voor een half miljoen euro overdeed aan een investeerdersgroep. Cruzeiro krijgt bij een definitieve overgang nog wel 25% van de transfersom.
Spits/Aanvallende middenvelder.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:34 schreef toma het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat het een spits is
Welke positie speelt ie?
Hij is wel wat te zwaar geloof ik. 1.68m en 66kgquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:33 schreef Suijk het volgende:
http://soccernet.espn.go.com/players/gamelog?id=82412&cc=5739
Vooral de laatste 10 minuutjes ofzo ingebracht dus.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij is wel wat te zwaar geloof ik. 1.68m en 66kg
Voor mij nu al een held en als het niks wordt, maakt het me nog niet uit
sjimz hoopt z'n lijstje met culthelden snel aan te kunnen vullen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |