Wat moet er kloppen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:23 schreef Nashje het volgende:
Als dat van Atouba klopt is het toch wel een enorme fout van Jol zeg. Niet te geloven.
Maar ook al heeft de Telegraaf het overgenomen, dit is toch gewoon al in het nieuws geweest in Italie?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kreeg een sms met: "Kerlon klopt niet.. Telegraaf heeft het overgenomen maar is niet waar.."
Maar goed, we'll see.
Dat hij maximaal 60 tot 70 minuten kan spelen in het eerste. Dit zag je overigens wel heel goed tegen PSV.quote:
Is gewoon niet fit, vandaar dat vage gedoe rond hem. 1,4 miljoen voor 70 minuten voetbal momenteel, en ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel minuten bij gaan komen.quote:
Dat hij dus echt 40+ is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat hij maximaal 60 tot 70 minuten kan spelen in het eerste. Dit zag je overigens wel heel goed tegen PSV.
Eén site. Overgenomen door veel andere media. Maar goed, dit is wat ik doorkrijg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar ook al heeft de Telegraaf het overgenomen, dit is toch gewoon al in het nieuws geweest in Italie?
Kon die wel zeggen wat er wel kwam?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kreeg een sms met: "Kerlon klopt niet.. Telegraaf heeft het overgenomen maar is niet waar.."
Maar goed, we'll see.
Het was bij skyitalia op tv geweest zeiden zequote:Op dinsdag 1 september 2009 00:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eén site. Overgenomen door veel andere media. Maar goed, dit is wat ik doorkrijg.
Tja... Kun je dan niet beter een spits halen die wel meteen aan alle verwachingen kan voldoen? Of ben ik nou zo slim.quote:'Aanpassing contract Pantelic indien niet wedstrijdfit'
31 augustus 2009 RvN
In het voetbaldiscussie programma Voetbal International werd gemeld dat Ajax de overeengekomen contractvoorwaarden met Pantelic zou willen aanpassen indien de aanvaller niet wedstrijdfit blijkt. De spits kwam al maanden niet in actie en trainde de laatste weken mee bij Rode Ster Belgrado. Indien hij niet fit is, zou Ajax hem een contract willen aanbieden waarin hij betaald wordt naar rato van het aantal wedstrijden dat hij zou spelen.
Nee, ik denk persoonlijk dat alleen Marko Pantelic komt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kon die wel zeggen wat er wel kwam?
Ach je kan het ook zo zien dat Ajax eindelijk de puntjes op de I gaat zetten financieel. Normaal gesproken zouden ze hem een goed contract geven ook al speelt hij niet. Dit is ene prestatiecontract speelt hij weinig krijgt ie geen zak. Moeten ze met de hele selectie doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tja... Kun je dan niet beter een spits halen die wel meteen aan alle verwachingen kan voldoen? Of ben ik nou zo slim.
Hehe k, het enige wat het allemaal zo vaag maakt is die post van die gozer op Ajax.netwerk dat Ajax die 3 spelers ging keuren en dat er een Souza bij zatquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, ik denk persoonlijk dat alleen Marko Pantelic komt.
Vind ik persoonlijk ook heel toevallig, zeker aangezien dat bericht eerder was dan het bericht in Italië.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe k, het enige wat het allemaal zo vaag maakt is die post van die gozer op Ajax.netwerk dat Ajax die 3 spelers ging keuren en dat er een Souza bij zat![]()
Dat kan geen toeval zijn, of hij moet de Italianen hebben gebeld met hetzelfde nieuws.
Twee weekjes optrainen en tegen dat Timisoara en VVV eerste minuten laten maken. Kan 'ie tegen AGOVV de basis in en zijn we alweer bijna een maand verder.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tja... Kun je dan niet beter een spits halen die wel meteen aan alle verwachingen kan voldoen? Of ben ik nou zo slim.
Nou dat is wel te merken aan Jol z'n gedrag toch? Basis > tribune > basis > tribune.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:42 schreef Catch22- het volgende:
wie zegt dat die vent echt niet fit is dan?
Ja, ik kan geen enkele andere bron vinden die stamt van voor dat berichtje. Aan de andere kant zie ik geen link naar dat bericht en kan het bericht of het tijdstip best fake zijn... maar dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk ook heel toevallig, zeker aangezien dat bericht eerder was dan het bericht in Italië.
Je kan ze niet editten en de tijd klopt wel op die site, dus het is sowieso om die tijd gepost.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:58 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja, ik kan geen enkele andere bron vinden die stamt van voor dat berichtje. Aan de andere kant zie ik geen link naar dat bericht en kan het bericht of het tijdstip best fake zijn... maar dat lijkt me sterk
Het is een aanvallende middenvelder pffffffff.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:21 schreef Nashje het volgende:
Ajax heeft geen geld en Jol wilde een grote sterke spits. Komen ze op het eind nog even met Kerlon aan. Jol zou zich hiermee wel volstrekt belachelijk maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |