quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:45 schreef Espabilado het volgende:
[..]
...
Ajax vangt een zeehond op
...
Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens...quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat een triest bericht. Echt typisch gedrag van een hersenloze Ajax-supporter welke een ongezonde haat jegens Feyenoord koestert.Het is godverdomme gewoon goed voor Ajax dat Twente en Feyenoord gelijk speelde, logische reactie dus.
Kansloos idd, wat een mongolengedrag. Kan me sowieso nooit plaatsen in hersenloze debielen die een echte haat dragen jegens notabene een voetbalclub, maar om op zo'n manier je medefans te bedreigen omdat ze niet dezelfde haat delen is echt te kansloos voor woorden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat een triest bericht. Echt typisch gedrag van een hersenloze Ajax-supporter welke een ongezonde haat jegens Feyenoord koestert.Het is godverdomme gewoon goed voor Ajax dat Twente en Feyenoord gelijk speelde, logische reactie dus.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Kansloos idd, wat een mongolengedrag. Kan me sowieso nooit plaatsen in hersenloze debielen die een echte haat dragen jegens notabene een voetbalclub, maar om op zo'n manier je medefans te bedreigen omdat ze niet dezelfde haat delen is echt te kansloos voor woorden.
Meen me te herinneren dat dat vorig jaar voldoende keren gebeurd is, hier op Fok.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ongeacht de tegenstander, je juicht nooit voor je rivaal
Dat is mijn mening. Jij denkt toch ook te bepalen dat de mensen van de website hersenloos zijn?quote:
Dat mensen het hier doen, oke, maar in een uitvak?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:49 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat dat vorig jaar voldoende keren gebeurd is, hier op Fok.
Gaat nergens over, je zit er gvd voor Ajax, als RKC nou van de kakkies wint mag je best even juichen al vind ik dat ook niet horen als je voor Ajax in het stadion bent.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat mensen het hier doen, oke, maar in een uitvak?
een 30 jarige in vorm gaat niet 1-2-3 naar Ajaxquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Liever een 30 jarige in vorm dan een 21 jarige die blijkbaar al 2 jaar niets presteert.
Hoezo dringen geblazen voor de nummer 10 heb je maar een serieuze optie Aissati en in de aanval heb je als kwalitatief goede spelers Suarez, Sulejmani en nu nog Cvitanich. Kennedy en Rommedahl zijn toch niet echt serieuze opties.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:46 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Maar dan is het nog dringen geblazen voor de posities als offensieve middenvelders en aanvallers.
Dan gaat dus Aissati of Sulejmani of één van die aankopen op de bank geraken.
Of Luis gaat nog weg
AFCA Straatsoldaat.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat Ajax 2 punten achter nr1 komt te staan ipv 3 is niet iets om blij van te worden?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gaat nergens over, je zit er gvd voor Ajax, als RKC nou van de kakkies wint mag je best even juichen al vind ik dat ook niet horen als je voor Ajax in het stadion bent.
Hm, ik heb nog geen vertrouwen dat die spits, als hij komt, echt een versterking zal zijn. Vrees dat hij de zoveelste miskoop blijkt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
Zouden er echt meer versterkingen komen dan alleen 1 spits?
Jazeker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:03 schreef denthemen het volgende:
Kan Kerlon niet gewoon op 10?
Hey dat toetsenbord heb ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat allemaal voor paniekaankopen.
-doe ff normaal-quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
AFCA Straatsoldaat.![]()
Haal dat AFCA eens heel snel weg uit je naam man, sufferd. Je hebt er echt niks van begrepen.
Rustig rustig. Denk aub ook aan de servers van Fok!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:59 schreef Rejected het volgende:
WOOOOOOOW KERLON!!!!!!!!!!!?
Ga maar weer gewoon fake berichten plaatsen ouwe kakkerlak.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zijn wenkbrauwen camoufleren al voldoende
Kan jij niet eens normaal reageren in plaats van alleen maar met scheldwoorden of verwensingen te strooien? Simpele ziel.quote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:06 schreef Nashje het volgende:
-niet doen-
Eens. Leuk en aardig, die Kerlon, maar dit is gewoon weer verneuking van eigen gelederen. De Jong speelde zelfs aardig en met voorin Pantelic erbij zit het wel dik genoeg toch? Kerlon wordt overbodig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:57 schreef Prosac het volgende:
Misschien wel goed genoeg voor de Eredivisie die Kerlon. Al weet ik eerlijk gezegd niet wat Ajax met hem moet.. tenzij Sulejmani toch niet zo bevalt of dat Suarez toch gaat..
Hij dolt Gio wel hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kerlon.... Ajax toch. Waarom nou al die paniek transfers?
Ajax had al langer interesse in Kerlon hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarop is dat gebaseerd vind hem echt nooit overtuigen als ik hem zie spelen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:12 schreef Seam het volgende:
Had liever gezien dat De Jong wat meer kansen ging krijgen
Wat is er mis met een talent? Je zegt het nu puur omdat het Ajax is, beetje sneuquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is dit je gevoel?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:15 schreef M0NTANA het volgende:
Kerlon komt niet, denk ik. Maar goed, staat morgen wel in de krant van wakker Nederland.
Nouja als je eerst wel op de officiële site van Inter staat bij de aanvallers en een aantal uur later er niet meer bij staat dan zal er toch wel iets spelen. Anders halen ze je er ook niet zomaar vanaf.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:15 schreef M0NTANA het volgende:
Kerlon komt niet, denk ik. Maar goed, staat morgen wel in de krant van wakker Nederland.
Kreeg een sms met: "Kerlon klopt niet.. Telegraaf heeft het overgenomen maar is niet waar.."quote:
En VI kwam vanavond ook met groot nieuws.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kreeg een sms met: "Kerlon klopt niet.. Telegraaf heeft het overgenomen maar is niet waar.."
Maar goed, we'll see.
Vermoedde ik al.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kreeg een sms met: "Kerlon klopt niet.. Telegraaf heeft het overgenomen maar is niet waar.."
Maar goed, we'll see.
Wat moet er kloppen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:23 schreef Nashje het volgende:
Als dat van Atouba klopt is het toch wel een enorme fout van Jol zeg. Niet te geloven.
Maar ook al heeft de Telegraaf het overgenomen, dit is toch gewoon al in het nieuws geweest in Italie?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar goed, we'll see.
Dat hij maximaal 60 tot 70 minuten kan spelen in het eerste. Dit zag je overigens wel heel goed tegen PSV.quote:
Is gewoon niet fit, vandaar dat vage gedoe rond hem. 1,4 miljoen voor 70 minuten voetbal momenteel, en ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel minuten bij gaan komen.quote:
Dat hij dus echt 40+ is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat hij maximaal 60 tot 70 minuten kan spelen in het eerste. Dit zag je overigens wel heel goed tegen PSV.
Eén site. Overgenomen door veel andere media. Maar goed, dit is wat ik doorkrijg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar ook al heeft de Telegraaf het overgenomen, dit is toch gewoon al in het nieuws geweest in Italie?
Kon die wel zeggen wat er wel kwam?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar goed, we'll see.
Het was bij skyitalia op tv geweest zeiden zequote:Op dinsdag 1 september 2009 00:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eén site. Overgenomen door veel andere media. Maar goed, dit is wat ik doorkrijg.
Tja... Kun je dan niet beter een spits halen die wel meteen aan alle verwachingen kan voldoen? Of ben ik nou zo slim.quote:'Aanpassing contract Pantelic indien niet wedstrijdfit'
31 augustus 2009 RvN
In het voetbaldiscussie programma Voetbal International werd gemeld dat Ajax de overeengekomen contractvoorwaarden met Pantelic zou willen aanpassen indien de aanvaller niet wedstrijdfit blijkt. De spits kwam al maanden niet in actie en trainde de laatste weken mee bij Rode Ster Belgrado. Indien hij niet fit is, zou Ajax hem een contract willen aanbieden waarin hij betaald wordt naar rato van het aantal wedstrijden dat hij zou spelen.
Nee, ik denk persoonlijk dat alleen Marko Pantelic komt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kon die wel zeggen wat er wel kwam?
Ach je kan het ook zo zien dat Ajax eindelijk de puntjes op de I gaat zetten financieel. Normaal gesproken zouden ze hem een goed contract geven ook al speelt hij niet. Dit is ene prestatiecontract speelt hij weinig krijgt ie geen zak. Moeten ze met de hele selectie doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tja... Kun je dan niet beter een spits halen die wel meteen aan alle verwachingen kan voldoen? Of ben ik nou zo slim.
Hehe k, het enige wat het allemaal zo vaag maakt is die post van die gozer op Ajax.netwerk dat Ajax die 3 spelers ging keuren en dat er een Souza bij zatquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, ik denk persoonlijk dat alleen Marko Pantelic komt.
Vind ik persoonlijk ook heel toevallig, zeker aangezien dat bericht eerder was dan het bericht in Italië.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe k, het enige wat het allemaal zo vaag maakt is die post van die gozer op Ajax.netwerk dat Ajax die 3 spelers ging keuren en dat er een Souza bij zat![]()
Dat kan geen toeval zijn, of hij moet de Italianen hebben gebeld met hetzelfde nieuws.
Twee weekjes optrainen en tegen dat Timisoara en VVV eerste minuten laten maken. Kan 'ie tegen AGOVV de basis in en zijn we alweer bijna een maand verder.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tja... Kun je dan niet beter een spits halen die wel meteen aan alle verwachingen kan voldoen? Of ben ik nou zo slim.
Nou dat is wel te merken aan Jol z'n gedrag toch? Basis > tribune > basis > tribune.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:42 schreef Catch22- het volgende:
wie zegt dat die vent echt niet fit is dan?
Ja, ik kan geen enkele andere bron vinden die stamt van voor dat berichtje. Aan de andere kant zie ik geen link naar dat bericht en kan het bericht of het tijdstip best fake zijn... maar dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk ook heel toevallig, zeker aangezien dat bericht eerder was dan het bericht in Italië.
Je kan ze niet editten en de tijd klopt wel op die site, dus het is sowieso om die tijd gepost.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:58 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja, ik kan geen enkele andere bron vinden die stamt van voor dat berichtje. Aan de andere kant zie ik geen link naar dat bericht en kan het bericht of het tijdstip best fake zijn... maar dat lijkt me sterk
Het is een aanvallende middenvelder pffffffff.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:21 schreef Nashje het volgende:
Ajax heeft geen geld en Jol wilde een grote sterke spits. Komen ze op het eind nog even met Kerlon aan. Jol zou zich hiermee wel volstrekt belachelijk maken.
Dat toetsenbord heb ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat allemaal voor paniekaankopen.
quote:
quote:
lol. Er is een ziek transferbudget bij Ajax. Men springt er alleen erg zuinig mee om...dat moet ook wel door het missen van de CL keer op keer. Ook al hebben Cvitanich & Sulemani klauwen vol geld gekost dan nog zit er meer dan genoeg in kas.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:29 schreef Nashje het volgende:
Oohja nee oke dan hebben we ineens wel geld.
quote:Ajax strikt Kerlon: Speler van Inter bekend om ’zeehondendribbel’
door Mike Verweij
CRUZEIRO, dinsdag
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Internazionale over Kerlon Mauro Souza (21). De Amsterdammers ’huren’ de Braziliaan voor één jaar zonder salaris of huursom te betalen en bedongen een optie tot koop. De Braziliaan, die achter de spits, maar ook als links- en rechtsbuiten uit de voeten kan, verwierf mondiale bekendheid als ’de zeehond’, nadat hij met de bal op zijn hoofd het veld overstak. Door een enkelblessure en een verhuur aan Chievo Verona stagneerde de ontwikkeling van de jeugdinternational, die Inter destijds acht miljoen euro kostte.
Ajax legde naast Kerlon ook diens landgenoot Zé Eduardo (18) vast. Het talent, dat zowel links als rechts op het middenveld uit de voeten kan, is afkomstig van het Braziliaanse Cruzeiro, speelt in Brazilië onder twintig en wordt in zijn land als één van de drie grootste beloften gezien. Zé Eduardo tekent voor vijf jaar zodra de clubs eruit zijn. De twee Brazilianen doorstonden de medische keuring met glans.
Datzelfde gold voor Marko Pantelic (30). De Serviër is transfervrij, speelde het laatst voor Hertha BSC en tekende een contract voor één seizoen. „Ik wil voor een club met ambities spelen, die meedoet om de titel”, verklaarde de aanwinst voor de camera van Eredivisie Live zijn keuze. „Ik heb nog niet met Martin Jol gesproken over het systeem, maar heb de laatste vier jaar op topniveau gespeeld en kan in elk systeem voetballen.”
Conditioneel zit het wel goed, aldus de Serviër. „Ik heb de afgelopen anderhalve maand bij Rode Ster Belgrado getraind en extra conditionele arbeid geleverd. Ik hoop de volgende wedstrijd voor Ajax (NAC thuis, red.) te kunnen spelen.”
Een tegenvaller voor Ajax is dat het er niet in slaagde Dorian Dervite aan te trekken. De aanvoerder van Jong Frankrijk kwam in beeld nadat eerste keus Thiago Heleno (20) van Cruzeiro te duur bleek, maar meldde Jol gisteravond dat hij ervoor kiest om het shirt van Villarreal te dragen. Daartegenover staat dat de transfer van Oleguer naar AEK Athene voor 99,9 procent van de baan is. De financiële eisen van de Spanjaard om verhuurd te worden, waren Ajax te gortig.
Toch raakt Ajax op de valreep een aantal spelers kwijt. Evander Sno wordt voor een jaar verhuurd aan Bristol City, terwijl Darko Bodul op dezelfde basis is ingelijfd door Sparta. Jan-Arie van der Heijden gaat zo goed als zeker voor de huurperiode van één jaar naar Willem II. Verder staan Daley Blind, Javier Martina en Danilo Sousa Campos op het punt om bij HFC Haarlem te worden gestald.
Versteegrobje.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen toestemming voor de transfer van Cvitanich trouwens - http://www.canchallena.co(...)n-de-dario-cvitanich .
Ik meld mijn bron tenminstequote:
Eduardo is voor de verdediging gehaald en heeft een 5 jarig contract getekent.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:14 schreef Wooldoor het volgende:
Gister voetbal international gemist dus ben benieuwd wat dat belangrijke nieuws is, ondanks dat er eerder werd gezegd dat het geen transfernieuws is lees ik ineens:
- Dat Kerlon gehuurd wordt met optie tot koop.
- En dat we Ze Eduardo, een middenvelder hebben gekocht.
Ok Kerlon als aanvallende middenvelder kan ik wel begrijpen maar Ze Eduardo ken ik niet en snap ik eigenlijk ook niet.
quote:Ajax slaat grote slag op transfermarkt
Op de laatste dag van de transfermarkt heeft Ajax een grote slag geslagen. Marko Pantelic (Herta BSC), Kerlon (Internazionale) en Zé Eduardo (FC Cruzeiro) komen de gelederen van Martin Jol versterken.
Marko Pantelic komt over van Herta BSC en heeft volgens de Telegraaf een éénjarig contract getekend bij Ajax. De spits vertelde tegenover de camera van Eredivisie Live dat hij vrijwel direct inzetbaar is en in meerdere systemen uit de voeten kan.
"Ik heb nog niet met Martin Jol gesproken over het systeem, maar heb de laatste vier jaar op topniveau gespeeld en kan in elk systeem voetballen. "Ik heb de afgelopen anderhalve maand bij Rode Ster Belgrado getraind en extra conditionele arbeid geleverd. Ik hoop de volgende wedstrijd voor Ajax (NAC Breda thuis, red.) te kunnen spelen."
Aanvallend zal Pantelic het komende seizoen worden ondersteund door de zeehondendribbelaar Kerlon. De Braziliaanse aanvaller komt over van Internazionale. De Amsterdammers huren Kerlon voor één seizoen en hebben een optie tot koop.
Op het middenveld wordt Ajax versterkt met Zé Eduardo. De achttienjarige speler komt over van Cruzeiro en tekent in Amsterdam een vijfjarig contract zodra de clubs het eens zijn.
Zé Eduardo wordt in Brazilië gezien als een groot talent. Hij komt uit voor Jong Brazilië.
De overgang van Oleguer naar AEK Athene is van de baan. De Catalaanse verdediger blijft voorlopig bij Ajax.
Naar wat ik heb begrepen is Pantelic gehaald als diepe spits, Kerlon als 10 en Ze Eduardo als verdediger.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:48 schreef Catch22- het volgende:
Pantelic = 10 en spits?
Kerlon = 10?
Ze Eduardo = middenvelder?
Dus geen verdediger
Ik wacht nog op definitieve bevestiging van Ajax zelf.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:54 schreef Devz het volgende:
Geweldig dat die zeehond komt, samen met Suarez maakt hij elke verdediging in Nederland dit seizoen helemaal gek. Bovendien lijkt het me wel vermakelijk om te zien(en Suarez zal al gauw niet meer de meest gehaatte speler van Ajax zijn vermoed ik)
Nog (vrijwel?) gratis ook met optie tot koop, beter kan niet lijkt me.
Ik ook. Al is telegraaf.nl wel erg stellig.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:57 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Ik wacht nog op definitieve bevestiging van Ajax zelf.
Las dit ergens:quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:54 schreef Devz het volgende:
Geweldig dat die zeehond komt, samen met Suarez maakt hij elke verdediging in Nederland dit seizoen helemaal gek. Bovendien lijkt het me wel vermakelijk om te zien(en Suarez zal al gauw niet meer de meest gehaatte speler van Ajax zijn vermoed ik)
Nog (vrijwel?) gratis ook met optie tot koop, beter kan niet lijkt me.
quote:Ik zei het net al,het wordt echt een circus Jol daar.
Een aap met kunstjes atouba
Een pooier of drugsdealer als spits erbij.
Holle bolle Gijs op de goal
Een zeehond met bal op de neus op het middenveld
En een man met trainingspak en pet die de boel bij elkaar gaat houden met zijn "familie"
En die beste man is al de baan van TD belooft.
Er zijn nog zat spelers uit de eigen opleiding in de selectie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:00 schreef BeamofLight het volgende:
Prachtige spelers die er dalijk spelen bij jullie, allemaal uit de eigen opleiding of uit de hollandse school. Prima.
Koop er nog maar een!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |