Jij kan nooit iets als eerste zeggen/posten, dat is onmogelijk klaar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:59 schreef versteegrob het volgende:
Heb ik ook al krediet opgebouwd? Was de eerste die zei dat De Zeeuw naar Ajax zou komen
Dat MOET daarvoor al door iemand anders op fok! gemeld zijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:59 schreef versteegrob het volgende:
Heb ik ook al krediet opgebouwd? Was de eerste die zei dat De Zeeuw naar Ajax zou komen
Had toch echt de primeur, jaloersquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Jij kan nooit iets als eerste zeggen/posten, dat is onmogelijk klaar.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Doopy-X- het volgende:
Zullen we weer lekker over Ajax gaan lullen hier ipv over M0NTANA?!
Dat was toen met dat feest dat ie gaf toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:01 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Had toch echt de primeur, jaloers
Jij bent dan weer beter in het bevestigen van berichten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:01 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Had toch echt de primeur, jaloers
Was trouwens een mooi feestje jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:02 schreef jna het volgende:
[..]
Dat was toen met dat feest dat ie gaf toch?
Hij staat wel als een gay te dansenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Staat Lindenbergh daar nou ook met een jonko?
Toch wil ik ff kwijt dat ik je niks kwalijk neemquote:
Nu ook op ELF voetbal, maar die hebben het weer via de eerste bron:quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:03 schreef Jasza het volgende:
http://www.football-italia.net/aug31r.html
Het gaat wel erg rond in Italie, je gaat het haast nog geloven
tot 18:00quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:03 schreef versteegrob het volgende:
Wanneer is de markt nou dicht? Nog 25 uur? Of nog tot 18 uur?
tot 18 uurquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:03 schreef versteegrob het volgende:
Wanneer is de markt nou dicht? Nog 25 uur? Of nog tot 18 uur?
Huren? Bagger....quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:03 schreef Jasza het volgende:
http://www.football-italia.net/aug31r.html
Het gaat wel erg rond in Italie, je gaat het haast nog geloven
Tegen Bristol speelde hij toen erg goed.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:04 schreef Frankz0rz het volgende:
Om even af te wijken van de meeste posts, op het Bristoll forum zien ze Sno erg graag komen, ze moesten eens weten![]()
Ja, daarom zeg ik, ze moesten eens wetenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tegen Bristol speelde hij toen erg goed.
Was het toch nog ergens goed voor
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:04 schreef Frankz0rz het volgende:
Om even af te wijken van de meeste posts, op het Bristol forum zien ze Sno erg graag komen, ze moesten eens weten![]()
kan me herinneren dat koningdavid wat reacties op een Bristol City forum liet zien. ze waren allemaal dolenthousiast over Sno na dat oefenpotjequote:Op maandag 31 augustus 2009 23:04 schreef Frankz0rz het volgende:
Om even af te wijken van de meeste posts, op het Bristoll forum zien ze Sno erg graag komen, ze moesten eens weten![]()
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat er niets van waar is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nu ook op ELF voetbal, maar die hebben het weer via de eerste bron:
http://www.elfvoetbal.nl/(...)kerlon-weg-bij-inter
En dan Suarez als 10?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zouden ze dan Kerlon halen voor de "10" ? Of zouden ze het seizoen met Pantelic en Kerlon in de spits willen afmaken.
ja heb ik niks naar dat gezeik van die vent zitten luisterenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:05 schreef Dvm86 het volgende:
Heeft Ajax gedreigd om naar de rechter te stappen ofzo? Het ''grote Ajax nieuws'' is in ieder geval in de doofpot gestopt bij VI.
Kerlon moet eerst maar eens fit zien te worden. heeft nog veel langer stilgestaan dan Atouba.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zouden ze dan Kerlon halen voor de "10" ? Of zouden ze het seizoen met Pantelic en Kerlon in de spits willen afmaken.
Steef zegt het op AT.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:06 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat er niets van waar is.
24 uur verlengd...quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:08 schreef Tvduijn het volgende:
Stiekem toch wel gaaf die laatste uurtjes van de transfermarkt....
Tosic is een LB, als ze die halen dan kan je Atouba gelijk verkopenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:08 schreef Dvm86 het volgende:
Die Kerlon en Eduardo schijnen dezelfde zaakwaarnemer als Jol te hebben (Raiola). Pantelic en Tosic ook... (Stojic). Tosic schijnt de speler te zijn waarvan Velibor de naam niet wilde noemen - hij schijnt alleen aangeboden te zijn.
Atouba is dan ook de miskoop van de maand. En dan te bedenken dat we daar nog minstens twee seizoenen aan vast zittenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tosic is een LB, als ze die halen dan kan je Atouba gelijk verkopen
Van wie hebben we hem dan gekocht?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:10 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Atouba is dan ook de miskoop van de maand. En dan te bedenken dat we daar nog minstens twee seizoenen aan vast zitten
Briljant!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is dit nog ergens goed voor geweest
Tosic zou wel een goede aankoop zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:08 schreef Dvm86 het volgende:
Die Kerlon en Eduardo schijnen dezelfde zaakwaarnemer als Jol te hebben (Raiola). Pantelic en Tosic ook... (Stojic). Tosic schijnt de speler te zijn waarvan Velibor de naam niet wilde noemen - hij schijnt alleen aangeboden te zijn.
Nu het om komende spelers gaat wel ja, bij dreigend vertrek is het minder gaaf.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:08 schreef Tvduijn het volgende:
Stiekem toch wel gaaf die laatste uurtjes van de transfermarkt....
Werder Bremen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:13 schreef Gabbylicious het volgende:
Tosic speelt voor Man Utd?
Jongen, jongen, iedereen roept maar wat.
Waar komt dat vandaan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:17 schreef Jasza het volgende:
Inter Forums
Official Transfers Season 2009/2010
In:
Ricardo Quaresma - Chelsea (back from loan)
David Suazo - Benfica (back from loan)
Diego Milito - Genoa (Robert Acquafresca + undisclosed transfer fee)
Thiago Motta - Genoa (Bonucci, Meggiorini, Bolzoni + undisclosed transfer fee)
Lucio - Bayern Munichen ( reported 5m¤ )
Samuel Eto'o - (part of Ibrahimovic deal)
Marko Arnautovic - (loan with conditions for a permanent transfer)
Wesley Sneijder - Real Madrid ( reported 15m¤ )
Kerlon - Chievo (back from loan)
Robert Acquafresca - Cagliari (back from loan)
Out:
Robert Acquafresca - Genoa (part of Milito deal)
Francesco Bolzoni - Genoa (part of Motta deal)
Luis Jimenez - West Ham (loan)
Maxwell - FC Barcelona ( ¤4.5 million plus ¤0.5 million depending on bonuses)
Zlatan Ibrahimovic - FC Barcelona ( ¤49m¤ + Samuel Eto'o)
Nicolas Burdisso - Roma (loan)
Victor Obinna - Malaga (loan)
Nelson Rivas - Livorno (loan)
Kerlon - Ajax (loan)
Julio Cruz - contract expired
Hernan Crespo - contract expired
Luis Figo - contract expired
Oliver Dacourt - contract expired
Adriano - termination of contract
Ik vraag me af? Ajax zou nooit een transfer om 23.30 bekend maken maar ze moeten het wel doorgeven bij de Fifa(Uefa) toch?
En hoe vaak heb je hem zien spelen als ik vragen mag?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:17 schreef Gabbylicious het volgende:
Dusko Tosic is overigens niet half de speler die Obradovic is.
Niet veel. Want hij speelt ook amperquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je hem zien spelen als ik vragen mag?
Wat een bullshitquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:19 schreef Happel het volgende:
Wat hoor ik nou, joh. Zaten ze bij jullie in het uitvak te juichen toen Feyenoord de 1-1 maakte tegen Twente gisteren?
quote:He's off the squad list on inter.it...
quote:interesting half an hour ago he was on the squad
quote:Sky says that he will go to Ajax.
http://www.forzainterforums.com/forums/showthread.php?t=3504&page=7quote:The only other sale made official today, the last day of the market, from Inter after the passage of young Bertin to Chievo, is the loan Kerlon "Foquinha" Ajax. The young striker so, once again, unable to make an impression with the Nerazzurri jersey, and after being 'parked' at Chievo now goes to the Dutch team.
quote:
Hoe kun je er dan een mening over vormen. Ik neem aan dat je wel Obradovic natuurlijk wel op de voet hebt gevolgd want ik kan me niets anders van je voorstellenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:20 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Niet veel. Want hij speelt ook amper
Niet praten als je er niets van weet. Er waren inderdaad een paar kk kneuzen in het uitvak die juichten. Maar die zijn ook meteen weer op hun plaats gezet, hoorde ik.quote:
Dan heb ik het niet mee gekregen ik heb er in ieder geval niets van gezien of gehoord.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niet praten als je er niets van weet. Er waren inderdaad een paar kk kneuzen in het uitvak die juichten. Maar die zijn ook meteen weer op hun plaats gezet, hoorde ik.
Juichen voor fyenoord
quote:Wow, that was out of the blue... Ajax signing him means he has some potential.
Zie: http://www.afca.nl/index_3.htm?x=227&y=364quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niet praten als je er niets van weet. Er waren inderdaad een paar kk kneuzen in het uitvak die juichten. Maar die zijn ook meteen weer op hun plaats gezet, hoorde ik.
Juichen voor fyenoord
Dat dus, was dan niet bij mij in de buurt want ik heb het dus niet gezien.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juichen voor fyenoord
zodra hij fit is is z'n huurperiode alweer voorbij.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:29 schreef TheVulture het volgende:
het zou wel een leuke stunt zijn als Kerlon komt... hopelijk kan ie zijn vooruitgesnelde reputatie waarmaken
quote:Het moet wel rond zijn, zouden ze anders Bodul verhuren? Het feit dat de verhuur van Darko bekend werd na de eerste helft van de medische keuring betekent volgens mij dat hij fit is en we Darko niet als reserve-spits nodig gaan hebben. Ik kan me alleen niet voorstellen waarom hij dan morgen gepresenteerd wordt i.p.v. vandaag, behalve dat er nog een speler zit aan te komen!
Durf te wedden dat jij 0 van de 3 ooit hebt zien voetballen. Wat wordt er hier weer ongelofelijk veel geluld zeg. Ook nog dat gejank op Montana. Kindercrash hiero.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:04 schreef GieJay het volgende:
Doe mij maar kerlon, prahic en pantelic..
JIj bent de nieuwe versteegrob?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:35 schreef MassimO het volgende:
The only other sale made official today, the last day of the market, from Inter after the passage of young Bertin to Chievo, is the loan Kerlon "Foquinha" Ajax. The young striker so, once again, unable to make an impression with the Nerazzurri jersey, and after being 'parked' at Chievo now goes to the Dutch team.
Ook van het Inter forum. Waar kan je dit nachecken?
Zonder Cvitanich en Bodul zijn er geen centrum spitsen dus dan heb je ook weer 2 versterkingen nodig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:36 schreef KirkLazarus het volgende:
Ze gaan toch niet morgen alsnog het vertrek van Suarez bekend maken om meteen zijn vervangers Pantelic en Kerlon te presenteren om de klap zogenaamd op te vangen?
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze zoveel aanvallende versterking halen als er geen beoogde basisspeler vertrekt.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Durf te wedden dat jij 0 van de 3 ooit hebt zien voetballen. Wat wordt er hier weer ongelofelijk veel geluld zeg. Ook nog dat gejank op Montana. Kindercrash hiero.
Verschil is dat ie 21 is en niet in de 30.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:38 schreef Cheiron het volgende:
Kerlon heeft dus het afgelopen jaar kut/niet gespeeld begrijp ik? En Ajax neemt de gok weer eens?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:37 schreef BigKahuna het volgende:
Ook ELF voetbal meldt nu de komst van Kerlon. Voor wat het waard is.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nu ook op ELF voetbal, maar die hebben het weer via de eerste bron:
http://www.elfvoetbal.nl/(...)kerlon-weg-bij-inter
Wat een triest bericht. Echt typisch gedrag van een hersenloze Ajax-supporter welke een ongezonde haat jegens Feyenoord koestert.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:26 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Zie: http://www.afca.nl/index_3.htm?x=227&y=364
Montana laat ons allen voor jan lul naar Voetbal International kijkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Arme kinderen
Kan iemand mij even de laatste paar uur in het kort samenvatten , heb blijkbaar het één en ander gemist
Maar dan is het nog dringen geblazen voor de posities als offensieve middenvelders en aanvallers.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zonder Cvitanich en Bodul zijn er geen centrum spitsen dus dan heb je ook weer 2 versterkingen nodig.
Ongeacht de tegenstander, je juicht nooit voor je rivaalquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat een triest bericht. Echt typisch gedrag van een hersenloze Ajax-supporter welke een ongezonde haat jegens Feyenoord koestert.Het is godverdomme gewoon goed voor Ajax dat Twente en Feyenoord gelijk speelde, logische reactie dus.
Liever een 30 jarige in vorm dan een 21 jarige die blijkbaar al 2 jaar niets presteert.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Verschil is dat ie 21 is en niet in de 30.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ongeacht de tegenstander, je juicht nooit voor je rivaal
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:45 schreef Espabilado het volgende:
[..]
...
Ajax vangt een zeehond op
...
Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens...quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat een triest bericht. Echt typisch gedrag van een hersenloze Ajax-supporter welke een ongezonde haat jegens Feyenoord koestert.Het is godverdomme gewoon goed voor Ajax dat Twente en Feyenoord gelijk speelde, logische reactie dus.
Kansloos idd, wat een mongolengedrag. Kan me sowieso nooit plaatsen in hersenloze debielen die een echte haat dragen jegens notabene een voetbalclub, maar om op zo'n manier je medefans te bedreigen omdat ze niet dezelfde haat delen is echt te kansloos voor woorden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:42 schreef damsco het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Kansloos idd, wat een mongolengedrag. Kan me sowieso nooit plaatsen in hersenloze debielen die een echte haat dragen jegens notabene een voetbalclub, maar om op zo'n manier je medefans te bedreigen omdat ze niet dezelfde haat delen is echt te kansloos voor woorden.
Meen me te herinneren dat dat vorig jaar voldoende keren gebeurd is, hier op Fok.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ongeacht de tegenstander, je juicht nooit voor je rivaal
Dat is mijn mening. Jij denkt toch ook te bepalen dat de mensen van de website hersenloos zijn?quote:
Dat mensen het hier doen, oke, maar in een uitvak?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:49 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat dat vorig jaar voldoende keren gebeurd is, hier op Fok.
Gaat nergens over, je zit er gvd voor Ajax, als RKC nou van de kakkies wint mag je best even juichen al vind ik dat ook niet horen als je voor Ajax in het stadion bent.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat mensen het hier doen, oke, maar in een uitvak?
een 30 jarige in vorm gaat niet 1-2-3 naar Ajaxquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Liever een 30 jarige in vorm dan een 21 jarige die blijkbaar al 2 jaar niets presteert.
Hoezo dringen geblazen voor de nummer 10 heb je maar een serieuze optie Aissati en in de aanval heb je als kwalitatief goede spelers Suarez, Sulejmani en nu nog Cvitanich. Kennedy en Rommedahl zijn toch niet echt serieuze opties.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:46 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Maar dan is het nog dringen geblazen voor de posities als offensieve middenvelders en aanvallers.
Dan gaat dus Aissati of Sulejmani of één van die aankopen op de bank geraken.
Of Luis gaat nog weg
AFCA Straatsoldaat.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat Ajax 2 punten achter nr1 komt te staan ipv 3 is niet iets om blij van te worden?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gaat nergens over, je zit er gvd voor Ajax, als RKC nou van de kakkies wint mag je best even juichen al vind ik dat ook niet horen als je voor Ajax in het stadion bent.
Hm, ik heb nog geen vertrouwen dat die spits, als hij komt, echt een versterking zal zijn. Vrees dat hij de zoveelste miskoop blijkt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
Zouden er echt meer versterkingen komen dan alleen 1 spits?
Jazeker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:03 schreef denthemen het volgende:
Kan Kerlon niet gewoon op 10?
Hey dat toetsenbord heb ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat allemaal voor paniekaankopen.
-doe ff normaal-quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
AFCA Straatsoldaat.![]()
Haal dat AFCA eens heel snel weg uit je naam man, sufferd. Je hebt er echt niks van begrepen.
Rustig rustig. Denk aub ook aan de servers van Fok!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:59 schreef Rejected het volgende:
WOOOOOOOW KERLON!!!!!!!!!!!?
Ga maar weer gewoon fake berichten plaatsen ouwe kakkerlak.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zijn wenkbrauwen camoufleren al voldoende
Kan jij niet eens normaal reageren in plaats van alleen maar met scheldwoorden of verwensingen te strooien? Simpele ziel.quote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:06 schreef Nashje het volgende:
-niet doen-
Eens. Leuk en aardig, die Kerlon, maar dit is gewoon weer verneuking van eigen gelederen. De Jong speelde zelfs aardig en met voorin Pantelic erbij zit het wel dik genoeg toch? Kerlon wordt overbodig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:57 schreef Prosac het volgende:
Misschien wel goed genoeg voor de Eredivisie die Kerlon. Al weet ik eerlijk gezegd niet wat Ajax met hem moet.. tenzij Sulejmani toch niet zo bevalt of dat Suarez toch gaat..
Hij dolt Gio wel hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kerlon.... Ajax toch. Waarom nou al die paniek transfers?
Ajax had al langer interesse in Kerlon hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarop is dat gebaseerd vind hem echt nooit overtuigen als ik hem zie spelen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:12 schreef Seam het volgende:
Had liever gezien dat De Jong wat meer kansen ging krijgen
Wat is er mis met een talent? Je zegt het nu puur omdat het Ajax is, beetje sneuquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is dit je gevoel?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:15 schreef M0NTANA het volgende:
Kerlon komt niet, denk ik. Maar goed, staat morgen wel in de krant van wakker Nederland.
Nouja als je eerst wel op de officiële site van Inter staat bij de aanvallers en een aantal uur later er niet meer bij staat dan zal er toch wel iets spelen. Anders halen ze je er ook niet zomaar vanaf.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:15 schreef M0NTANA het volgende:
Kerlon komt niet, denk ik. Maar goed, staat morgen wel in de krant van wakker Nederland.
Kreeg een sms met: "Kerlon klopt niet.. Telegraaf heeft het overgenomen maar is niet waar.."quote:
En VI kwam vanavond ook met groot nieuws.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kreeg een sms met: "Kerlon klopt niet.. Telegraaf heeft het overgenomen maar is niet waar.."
Maar goed, we'll see.
Vermoedde ik al.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kreeg een sms met: "Kerlon klopt niet.. Telegraaf heeft het overgenomen maar is niet waar.."
Maar goed, we'll see.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |