Misschien wachten ze op nog een speler dat ze tegelijk gepresenteerd worden.quote:Ajax beslist dinsdag over Pantelic
Datum post: 31-08-09 20:04 - Gepost door: 343 - Bron: Ad.nl - Aantal keer bekeken: 8 - Aantal reacties: 0
Ajax maakt dinsdag bekend of het Marko Pantelic inlijft. De bijna 31-jarige spits onderging maandagmiddag het eerste deel van de medische keuring. Hij wordt maandagavond verder onderzocht. De aanvaller tekent een contract bij de 29-voudig landskampioen als hij behalve fysiek in orde ook wedstrijdfit is.
Pantelic is naar eigen zeggen klaar voor de overgang naar Ajax. De aanvaller beweert dat hij zijn conditie onder meer op peil heeft gehouden bij Rode Ster Belgrado. De spits verliet aan het einde van het seizoen Hertha BSC omdat hij geen overeenstemming over een nieuw contract kon bereiken. Ajax kan de aanvaller daardoor transfervrij overnemen. Pantelic scoorde in 109 competitieduels 44 keer voor Hertha BSC. Hij speelde eerder onder meer voor Paris Saint Germain, Celta de Vigo en Rode Ster Belgrado.
Geen haast met hemquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef Lebawski het volgende:
Duurt erg lang zeg. Wat als hij afgekeurd wordt ? En waarom duurt het uberhaupt allemaal zo lang ? Zou men wachten tot alle aankopen afgerond zijn, zodat er 2 man gelijktijdig gepresenteerd kunnen worden ofzo ?
Nee, deze was er eerder.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef Seam het volgende:
deze was er latermaar goed ben benieuwd
Weet ik, maar als hij nou afgekeurd zou worden... wat is het alternatief ? En aan wie moeten ze Dario nu nog slijten ? Argentijnse markt is al dicht...quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen haast met hem
Hij heeft geen club en heeft dus niets met de deadline te maken.
zou zo in een mafia film kunnenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:23 schreef Prosac het volgende:
Wat een held zeg die Pantelic. Ik ben fan.
[ afbeelding ]
Lol in dat rijtje hoort hij sowieso niet vanwege de kwaliteiten die hij heeft.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:
Ik ken Pantelic alleen van naam, niet als speler. Ben benieuwd, weet totaal niet wat te verwachten. Dat hij 30 is, schrikt mij wel een beetje af, maar daarentegen weet hij wel wat scoren is. Even afwachten of we hem in het rijtje Roger, Juanfran, Urzaíz, Kuffour moeten plaatsen (ervaren, oude spelers die nergens aan de bak raken).
Denk eraan dat hij maar voor een seizoen heeft getekend, hij is puur voor de korte termijn om de boel op gang te krijgen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:
Ik ken Pantelic alleen van naam, niet als speler. Ben benieuwd, weet totaal niet wat te verwachten. Dat hij 30 is, schrikt mij wel een beetje af, maar daarentegen weet hij wel wat scoren is. Even afwachten of we hem in het rijtje Roger, Juanfran, Urzaíz, Kuffour moeten plaatsen (ervaren, oude spelers die nergens aan de bak raken).
"I bury those cockroaches"quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:23 schreef Prosac het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom, is expres door Ajax gedaan omdat EL met dat filmpje kwam en ze hem nog moeten keuren vanavond.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pantelic is al lang binnen jongens word morgenmiddag officieel gemaakt.
Het verschil is dat Hertha Pantelic graag wilde behouden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:
Het is wel een mannetje, hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:23 schreef Prosac het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:25 schreef wakajawaka het volgende:
Ik hoef geen spits die op maikuuul lijkt.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lol in dat rijtje hoort hij sowieso niet vanwege de kwaliteiten die hij heeft.
als hij daarmee ook een beetje bravoure op het veld brengt kan ik er mee leven. Alleen ideale schoonzonen is ook niet alles.quote:
Over Luque werd ook heel erg veel gezegd. Gewoon afwachten, maar ik heb wel vertrouwen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lol in dat rijtje hoort hij sowieso niet vanwege de kwaliteiten die hij heeft.
Ik heb hem niet intensief gevolgd, maar volgens mij speelde Pantelic nog gewoon veel vorig jaar toch? Luque was al een paar jaar niet meer op niveau.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Over Luque werd ook heel erg veel gezegd. Gewoon afwachten, maar ik heb wel vertrouwen.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:25 schreef wakajawaka het volgende:
Ik hoef geen spits die op maikuuul lijkt.
Nouja in iedergeval wel een persoonlijkheid in de groep.. dat kan Ajax wel gebruiken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:23 schreef Prosac het volgende:
[ afbeelding ]
Bron ter bevestigingquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:30 schreef ericajax het volgende:
Stadion gaat worden verbouwd. Capiciteit naar de 80.000 en grachten gaan dicht.
Dat is wat hij hoopt, het is geen goed nieuws volgens Montanaquote:
Dan zal het wel met vd Boog te maken hebben gok ik.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is wat hij hoopt, het is geen goed nieuws volgens Montana
Word het nog graflelijkerquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Uh-oh.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat hoop ik, straks zitten in geldnood of zoquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:54 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dan zal het wel met vd Boog te maken hebben gok ik.
als ie maar geen geld van Ajax heeft doorgesluisd naar andere ondernemingen ofzoquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:54 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dan zal het wel met vd Boog te maken hebben gok ik.
quote:Jong Ajax verliest met 0-2 van NEC
maandag 31 augustus, door sv, Amsterdam, 18:56u, as
Jong Ajax heeft de thuiswedstrijd tegen Jong NEC met 0-2 verloren. Het was de tweede opeenvolgende nederlaag voor het team van Pieter Huistra.
Opstelling Jong Ajax: Vermeer; Anita, Kappelhof (60. Aslan), Blind, Atouba; Lindgren, Donald (60. Overtoom), Van der Heijden; Martina, Jongebloet en Sousa Campos.
Heb ik eens bezig gezien toen hij nog bij Bayern zat. Kon er toen niks van, 2 meter lang en ongeveer net zo kopsterk als Boussoufa. Zou me verbazen als 'ie opeens een soort Jan Koller blijkt te zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:57 schreef M0NTANA het volgende:
Voor twee miljoen euro was dit ook een leuke Ajax-spits geweest: http://news.bbc.co.uk/spo(...)anderers/8230798.stm
Ik verwacht een enorme anti-climax.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nog 10 minuutjes, ik zit er klaar voor.
M0NTANA is betrouwbaar dus wacht maar gewoon af.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:22 schreef F1Bas het volgende:
MONTANA zal wel op al deze reacties geilen.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:22 schreef F1Bas het volgende:
MONTANA zal wel op al deze reacties geilen.
Wat kan Genee het schelen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef Prosac het volgende:
Montana zegt nooit zomaar iets en fuckt bij mijn weten nooit de Ajacieden hier. Zou me tegenvallen als het nu wel een grap blijkt te zijn.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:57 schreef M0NTANA het volgende:
Voor twee miljoen euro was dit ook een leuke Ajax-spits geweest: http://news.bbc.co.uk/spo(...)anderers/8230798.stm
Niets maar M0NTANA blijkbaar wel.quote:
Ach geduld, ik heb het programma niet eens aanstaan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niets maar M0NTANA blijkbaar wel.
Heb toch eens geduld.
Kom dan ook niet met zulke domme uitspraken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach geduld, ik heb het programma niet eens aanstaan.
Anders ik wel en dat zou ik niet snel doen voor een Ajacied.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
En qua nieuwtjes durf ik mijn hand in het vuur voor M0NTANA te steken.
Met dat brandje in Groningen was het ook niet moeilijk om je hand in het vuur te steken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Anders ik wel en dat zou ik niet snel doen voor een Ajacied.![]()
Dat was echt heel heet hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met dat brandje in Groningen was het ook niet moeilijk om je hand in het vuur te steken.
Jij steekt liever een bus in de fik dan je hand in het vuur.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Anders ik wel en dat zou ik niet snel doen voor een Ajacied.![]()
Wat snmap je niet aan:quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef RayMania het volgende:
Geen idee wat M0NTANA bedoelt, maar zijn bronnen zijn vaak wel goed.
Denk zelf iets in de technische staf en dat er nog iemand vertrekt.
Of, of. Suárez?
Blijft jammer dat iedereen maar blijft denken dat het een FC Groningen fan was die dat gedaan heeft, terwijl er gewoon een plaatselijke pyromaan met aandachtekort voor is opgepakt..quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:31 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Jij steekt liever een bus in de fik dan je hand in het vuur.
Niet gelezen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat snmap je niet aan:
GEEN transfernieuws?
Heeft er ook wel eens naast gezeten. Maja dit is een specifieke referentie naar de uitzending van vanavond dus dan zal ie het vast wel daadwerkelijk weten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heeft M0NTANA betrouwbare bronnen of is hij journalist ofzo? Hij weet namelijk wel vaak exclusieve dingen.
Idioot ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Blijft jammer dat iedereen maar blijft denken dat het een FC Groningen fan was die dat gedaan heeft, terwijl er gewoon een plaatselijke pyromaan met aandachtekort voor is opgepakt..
Blind naar SCH, Petrovic naar Ajax?quote:
Wat een baas.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:23 schreef Prosac het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een clubhopper die Blind danquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Blind naar SCH, Petrovic naar Ajax?
Voorlopig hele carrière nog bij twee clubs gezeten; valt mee.quote:
Ja, ik bedoelde meer dat die elk jaar en zo niet sneller, een ander baantje heeftquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voorlopig hele carrière nog bij twee clubs gezeten; valt mee.
Wat voor salaris eist die gast dan wel niet, gezien Atouba 1,5 miljoen krijgt.quote:'Ajax zat dichtbij het aantrekken van Thiago Heleno
Volgens de Braziliaanse site LanceNet zat Ajax dichtbij het aantrekken van Thiago Heleno. Ajax was het eerder deze week al eens geworden met Cruzeiro over een huurcontract, maar wist geen overstemming te bereiken met de jeugdinternational zelf: "'Het voorstel van Ajax kon ons niet interesseren," verklaarde de zakenwaarnemer van de 20-jarige verdediger.
Kerlon? De Zeehondquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:59 schreef Dvm86 het volgende:
Ik lees net dat Kerlon naar Ajax komt
Bron: AT
http://www.tuttomercatoweb.com/?action=read&id=169507
dat mag je hopen, maar dan haal je de echte talenten dus nooit meer binnen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:59 schreef Fides het volgende:
Ik mag hopen dat Ajax zo'n jongen nooit meer dan een een tonnetje of 6 biedt.
Een aanvallende middenvelder?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:59 schreef Dvm86 het volgende:
Ik lees net dat Kerlon naar Ajax komt
Bron: AT
http://www.tuttomercatoweb.com/?action=read&id=169507
Alsof we daar op het middenveld niet genoeg van hebben.quote:
Geen idee. http://www.fcinternews.it/?action=read&idnotizia=8000 hier wordt het ook gemeld ondertussen.quote:
Denk ik ook trouwens.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:04 schreef reconnect het volgende:
als het nieuws van zo'n verslaggever komt gaat het weer over een reportage, dus ik ga ervan uit dat het iets met geld te maken heeft. (ik vind die reportages btw niet van een hoge kwaliteit, meestal ontbreken de relativering en tegenargumenten)
Idd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:06 schreef dmk het volgende:
er wordt nu ineens heel nuchter gedaan over het grote nieuws mooi lokkertje
Die repo's komen meestal van Iwan van Duren en nog iemand. Niet van Simon Zwartkruis. Die is meer van de interviews en het harde nieuws, volgens mij.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Denk ik ook trouwens.
Ah, het gezeik op Kerlon is nu alweer begonnen. Komt van Internazionale, kan dan nooit veel soeps zijn natuurlijk.
kan samen met Atouba in circus Renzquote:
Over drie jaar aanvoerder!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Haha, Kerlon.
Wat een irritante mannetjes hebben we dan voorin. Briljant.
en enoh met zn koprollenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
kan samen met Atouba in circus Renz
En waarom zou hij niet naar Ajax komen klapmongool. Hij is bij Inter niet doorgebroken en heeft de verwachtingen bij Chievo niet waar kunnen maken zou voor hem een goede stap zijn om naar Ajax te komen.Bovendien heeft Inter genoeg aanvallers dus ze hoeven hem niet per sé te houden.quote:
Oh jawel hoor maar als Pantelic komt hebben we wel aanvallers genoeg lijkt me.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:11 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Het is echt nooit goed he, voor jou?
quote:
Buitenspeler toch?quote:
Jongens uit de Argentijnse/Braziliaanse compititie kunnen ook nog gewoon keihard door het ijs zakken. Als je zo'n jongen voor 1.5M x 4 jaar vast legt bestaat er ook een kans dat je geld gewoon weggooit. Gaston Sangoy en Felipe zijn goede voorbeelden van Zuid-Amerikaanse talenten die een beetje door het ijs zakte.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
dat mag je hopen, maar dan haal je de echte talenten dus nooit meer binnen.
dat is wel waar, maar het probleem is dat er tegenwoordig genoeg clubs zijn die de gok wel durven nemen en flink betalen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:15 schreef Fides het volgende:
[..]
Jongens uit de Argentijnse/Braziliaanse compititie kunnen ook nog gewoon keihard door het ijs zakken. Als je zo'n jongen voor 1.5M x 4 jaar vast legt bestaat er ook een kans dat je geld gewoon weggooit. Gaston Sangoy en Felipe zijn goede voorbeelden van Zuid-Amerikaanse talenten die een beetje door het ijs zakte.
niet eens meegetraind met Inter. denk dat ie nog geblesseerd is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:13 schreef kevin6188 het volgende:
Wel amper gespeeld eigenlijk...
was daarvoor al eigendom van inter.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:20 schreef F1Bas het volgende:
Kerlon zit pas sinds juli bij Inter....
Onzin.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:20 schreef F1Bas het volgende:
Kerlon zit pas sinds juli bij Inter....
gaston sangoy kon voor geen meter voetballen maar schopte in de jeugd toch alles erin?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:15 schreef Fides het volgende:
[..]
Jongens uit de Argentijnse/Braziliaanse compititie kunnen ook nog gewoon keihard door het ijs zakken. Als je zo'n jongen voor 1.5M x 4 jaar vast legt bestaat er ook een kans dat je geld gewoon weggooit. Gaston Sangoy en Felipe zijn goede voorbeelden van Zuid-Amerikaanse talenten die een beetje door het ijs zakte.
Als Ajax iemand zou overnemen van NAC dan is het van: leuk voor de subtop, niet voor Ajax.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:21 schreef Silenus het volgende:
Ja Hans, flikker op met je Schilder. Kwam gewoon tekort.
vanwege z'n heupschot (die hij Babel heeft aangeleerd).quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:22 schreef s0k het volgende:
[..]
gaston sangoy kon voor geen meter voetballen maar schopte in de jeugd toch alles erin?
nee dat is arjen robben...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:23 schreef 122448 het volgende:
Was die Kerlon niet die speler met die zeehondendribbel?
ANquote:Ik ben nieuw hier en zal maar meteen zeggen waarom... Ik heb een familielid die werkzaam is bij het VU Medisch Centrum. Al ruim 3 jaar hoor ik van deze persoon wanneer er weer een 'nieuwe Ajax speler' medisch is gekeurd op de afdeling waar deze persoon werkzaam is. Vaak weet ik dus al (soms 1 of 2 dagen van te voren) wie Ajax' nieuwe aanwinst is.... Ik volg deze site al een tijdje en dacht, laat ik maar even mijn kennis delen ;-)! Vandaag zijn namelijk de volgende spelers medisch gekeurd: Pantelic (geen verassing), ene Souza (kunnen er heel wat zijn, maar ik gok op een jong Braziliaans talent. En tot slot Araujo (meen dat hij Pato Araujo heet, is laatst namelijk ook een gerucht over geweest... Tot zover mijn bijdrage ;-), mocht ik weer wat weten (voor jullie dat doen) zal ik het wederom laten weten!
J. Noudin 31 augustus 2009 om 19:08:24
Die is echt goed...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:24 schreef kevin6188 het volgende:
Ook Pato Araujo wordt genoemd. Verdediger, speelt bij Chivas en aanvoerder van Mexico onder 20.
Fijn, mogen wij lekker zelf bepalen wat wij kijken? Dankje!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:24 schreef Chadi het volgende:
Zitten jullie dat bagger programma VI te volgen?Er is Barca op TV stukken leuker om te kijken dan die onzin van de snor en kornuiten
Dit soort spelers moeten we gewoon meer durven te contracteren.. Groningen, Heerenveen, AZ en Twente durven het ook...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:24 schreef kevin6188 het volgende:
Ook Pato Araujo wordt genoemd. Verdediger, speelt bij Chivas en aanvoerder van Mexico onder 20.
Idd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit soort spelers moeten we gewoon meer durven te contracteren.. Groningen, Heerenveen, AZ en Twente durven het ook...
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:25 schreef Jasza het volgende:
Heb ff gemailed of ze wat weten van Kerlon daar in de studio
Haha sterk staaltje FM scoutingquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:24 schreef kevin6188 het volgende:
Die verdediger schijnt wel wat te zijn en Kerlon is echt een baasquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:27 schreef Silenus het volgende:
Spannend spannend, heerlijk dit he jongens! Ik was al bang dat er weinig zou gaan gebeuren maar hopelijk komen er morgen een bult heerlijke spelers aan.
romario?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:28 schreef Dvm86 het volgende:
Iemand enige idee wie die ''Souza'' zou kunnen zijn in mijn vorige post?
Ziet er goed uit als het waar is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die verdediger schijnt wel wat te zijn en Kerlon is echt een baas
misschien omdat ie vorig seizoen 4 potjes gespeeld heeft en dit seizoen nog geen stap heeft gezet op het trainingveld. idd raar, die onvredequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:25 schreef Blight het volgende:
Kerlon? Ik kan me dat haast niet voorstellen. Wel idioot trouwens dat er mensen zijn die onvrede uitspreken over dit gerucht. Een jonge talentvolle aanvallende middenvelder die veel creativiteit brengt, maar natuurlijk niet goed genoeg voor het al jaren dominerende Ajax?.
Lekker kijken naar VIquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Fijn, mogen wij lekker zelf bepalen wat wij kijken? Dankje!
Dat bericht van die keuring was voor alle berichten in Italie etc, dus waarom zou het niet waar kunnen zijn?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:29 schreef Gabbylicious het volgende:
Hahaha, die onzin berichten
Araujo, Kerlon, Dervite_!!!
Ga jij je nou maar lekker aftrekken op Barcaquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Lekker kijken naar VI
Niemand die je dat plezier ontneemt hier
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:32 schreef M0NTANA het volgende:
Het spectaculaire Ajax-nieuws dat vandaag in de uitzending zou komen, komt niet. Geloof me, het nieuws op zich komt waarschijnlijk nog wel naar buiten, maar vooralsnog kan het nog niet naar buiten gebracht worden.
Is iets financieels, maar nog niets om jullie zorgen over te maken.
Dat ze hun spelers niet kwijt krijgen.quote:
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar lekker aftrekken op Barca
Edit: Slaan we zelfs twee vliegen in één klap
Wie van de gasten zou dat nieuws gaan brengen dan? Als snorremans wat opvangt dan meld hij het gewoon.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:32 schreef M0NTANA het volgende:
Het spectaculaire Ajax-nieuws dat vandaag in de uitzending zou komen, komt niet. Geloof me, het nieuws op zich komt waarschijnlijk nog wel naar buiten, maar vooralsnog kan het nog niet naar buiten gebracht worden.
Ben benieuwd opnieuw.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:32 schreef M0NTANA het volgende:
Had dan gewoon niks gezegd..quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:32 schreef M0NTANA het volgende:
Ik geloof je wel, to tnu toe heb je het altijd goed gehad.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:32 schreef M0NTANA het volgende:
geldschietertje?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:32 schreef M0NTANA het volgende:
Ik weet min of meer waar M0NTANA zijn nieuws vandaan haalt en hij is betrouwbaar.quote:
Dat van die blessures vind ik zo'n onzin dat kan je ook gebeuren als je iemand poort.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Ben benieuwd opnieuw.
Leuk al die geruchten, maar ik heb maar weinig gehoord over vertrekkende spelers.
Van Kerlon ben ik overigens geen fan en die zeehonden dribbel is vragen om blessures.
Hmm, nou ja. Ik weet het ook allemaal niet meer.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:34 schreef Dvm86 het volgende:
Eduardo blijkt José Eduardo de Araújo te heten, niet de mexicaan dus...
quote:Sarpong wil naar Volendam
Jeffrey Sarpong hoopt voor dinsdag 18.00 uur, als de transfermarkt sluit, een huurcontract bij FC Volendam te tekenen. De middenvelder wilde eerder nog bij Ajax voor zijn kans vechten. Hij komt dit seizoen echter niet voor in de plannen van coach Martin Jol.
Ajacieden Jan-Arie van der Heijden en Daley Blind hebben nog geen tijdelijke werkgever gevonden. Er bestaat een mogelijkheid dat ze net als een aantal spelers van Jong Ajax een seizoen voor Haarlem gaan voetballen.
Oleguer en George Ogararu konden maandag eveens geen nieuwe club vinden. Oleguer schermt met buitenlandse interesse, maar dat heeft nog niet tot een vertrek geleid.
Houd jij je kop nou eens druiloor, met die onzinnige smilies van je.quote:
Wat moet ik toevoegen dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet min of meer waar M0NTANA zijn nieuws vandaan haalt en hij is betrouwbaar.
Jij daarentegen voegt weinig toe.
Ik zou er niks van maken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet min of meer waar M0NTANA zijn nieuws vandaan haalt en hij is betrouwbaar.
Jij daarentegen voegt weinig toe.
Waarschijnlijk onzin, maar goed, als het waar isquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:38 schreef MassimO het volgende:
Gepost op AN.
Ik ben nieuw hier en zal maar meteen zeggen waarom... Ik heb een familielid die werkzaam is bij het VU Medisch Centrum. Al ruim 3 jaar hoor ik van deze persoon wanneer er weer een 'nieuwe Ajax speler' medisch is gekeurd op de afdeling waar deze persoon werkzaam is. Vaak weet ik dus al (soms 1 of 2 dagen van te voren) wie Ajax' nieuwe aanwinst is.... Ik volg deze site al een tijdje en dacht, laat ik maar even mijn kennis delen ;-)! Vandaag zijn namelijk de volgende spelers medisch gekeurd: Pantelic (geen verassing), ene Souza (kunnen er heel wat zijn, maar ik gok op een jong Braziliaans talent. En tot slot Araujo (meen dat hij Pato Araujo heet, is laatst namelijk ook een gerucht over geweest... Tot zover mijn bijdrage ;-), mocht ik weer wat weten (voor jullie dat doen) zal ik het wederom laten weten!
voor wat het waard is natuurlijk
Jezus gast, wind je niet zo op.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Houd jij je kop nou eens druiloor, met die onzinnige smilies van je.
Montana is betrouwbaar.
Lol dat van die Souza, is wel heel ziek als hij dat precies goed raadquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Waarschijnlijk onzin, maar goed, als het waar is.
Probeer jij eerst eens wat toe te voegen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:39 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Jezus gast, wind je niet zo op.
Loop dan niet iemand 4 keer af te zeiken met eenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:39 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Jezus gast, wind je niet zo op.
Wat moet ik toevoegen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Probeer jij eerst eens wat toe te voegen.
Daardoor neig ik het wel te geloven jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lol dat van die Souza, is wel heel ziek als hij dat precies goed raad
Sorryquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Loop dan niet iemand 4 keer af te zeiken met een-post terwijl Montana al vaak genoeg heeft bewezen een insider te zijn. Is erg vervelend namelijk.
Alsof het grootste pakje dat jij wilt voor iemand anders is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:40 schreef w00h00 het volgende:
Jezus ik zit hier als een klein kind op pakjes avond te wachten op het grote Ajax nieuws.![]()
Anti qlimax.
versteegrobjequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:38 schreef MassimO het volgende:
Gepost op AN.
Ik ben nieuw hier en zal maar meteen zeggen waarom... Ik heb een familielid die werkzaam is bij het VU Medisch Centrum. Al ruim 3 jaar hoor ik van deze persoon wanneer er weer een 'nieuwe Ajax speler' medisch is gekeurd op de afdeling waar deze persoon werkzaam is. Vaak weet ik dus al (soms 1 of 2 dagen van te voren) wie Ajax' nieuwe aanwinst is.... Ik volg deze site al een tijdje en dacht, laat ik maar even mijn kennis delen ;-)! Vandaag zijn namelijk de volgende spelers medisch gekeurd: Pantelic (geen verassing), ene Souza (kunnen er heel wat zijn, maar ik gok op een jong Braziliaans talent. En tot slot Araujo (meen dat hij Pato Araujo heet, is laatst namelijk ook een gerucht over geweest... Tot zover mijn bijdrage ;-), mocht ik weer wat weten (voor jullie dat doen) zal ik het wederom laten weten!
voor wat het waard is natuurlijk
In ieder geval meer dan alleen maarquote:
Jij maakt echt de heerlijkste opmerkingen altijdquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Valse info, ban voor Montana.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Jij maakt echt de heerlijkste opmerkingen altijd
Zullen we eerst even de definitieve aankondigingen afwachtenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:39 schreef Jasza het volgende:
Wat is het fijn he 31 Augustus, de mooiste dag van het jaar, het lijkt wel alsof we het nieuwe jaar ingaan.
Hij draait al een stuk langer mee op dit forum dan jij hequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:44 schreef 122448 het volgende:
Welke reacties van Montana hebben ervoor gezorgd dat hij hier zoveel krediet krijgt van de zovelen?
Hij kondigde bijvoorbeeld aan dat er een persconferentie zou komen, wat later de aankondiging van Van Basten's afscheid zou zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:44 schreef 122448 het volgende:
Welke reacties van Montana hebben ervoor gezorgd dat hij hier zoveel krediet krijgt van de zovelen?
De echte top komt niet meer naar Ajax, snap je dat dan niet?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:46 schreef Barca het volgende:
Het is weer mijn rasoptimisme, maar ik vrees dat de broodnodige versterkingen niet komen. Er komen misschien wel nieuwe spelers maar niet de toppers waar zo'n behoefte aan is.
En Fer die dan dit doetquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:44 schreef jna het volgende:
Ik zie trouwens een beeld voor me. 1 november. Ajax-feyenoord. Alderweireld geeft een lange bal naar Sulejmani op de zijkant, die speelt de bal omhoog waarna Kerlon hem rennend 10 keer op zn hoofd gaat hooghouden
Wow.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:46 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Hij kondigde bijvoorbeeld aan dat er een persconferentie zou komen, wat later de aankondiging van Van Basten's afscheid zou zijn.
Hij was de eerste die wist dat Obama president van Amerika zou worden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:44 schreef 122448 het volgende:
En hij kwam ook met het nieuws van de interesse in Onyewu.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:46 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Hij kondigde bijvoorbeeld aan dat er een persconferentie zou komen, wat later de aankondiging van Van Basten's afscheid zou zijn.
En dus Feyenoord naait door rood te krijgen? Rare jongens die kakkerlakken.quote:
Dat was cultheldquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hij was de eerste die wist dat Obama president van Amerika zou worden.
Heb je nou helemaal lopen zoekenquote:
Ik bedoel dat je best met betere voorbeelden mag komen als je iemand wilt overtuigen, mij maakt het niet zo veel uit of hij een insider is of niet.. ik vind alleen dat hij vandaag beter niets had kunnen zeggen als hij het zelf toch niet wilt zeggen.quote:
Berichten zonder bronquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:50 schreef Dvm86 het volgende:
Ik lees ook nog berichten over Tosic die naar Ajax zou komen.
Jawel. Maar het is zinloos om miljoenen uit te geven aan spelers die het niveau niet verhogen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De echte top komt niet meer naar Ajax, snap je dat dan niet?
Hoef je niet te zoeken hoor. Als je op Kerlon zoekt op Youtube dan is dat filmpje bij mij de eerste hit.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Heb je nou helemaal lopen zoekenMaar om even op je opmerking door te gaan.
Fer doet dat in de 16 bij feyenooord-ajax inde 89e minuut bij een 0-0 stand
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Houd jij je kop nou eens druiloor, met die onzinnige smilies van je.
Montana is betrouwbaar.
Staat Lindenbergh daar nou ook met een jonko?quote:
Nu loop je zelf ook lekker te trollen.quote:
Of kan hij het niet naar buiten brengen omdat ie anders zijn bron o.i.d verlinkt..quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Crap, dacht dat er echt nieuws kwam....zo te zien zit M0NTANA er een keertje naast
Bron?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:50 schreef Dvm86 het volgende:
Ik lees ook nog berichten over Tosic die naar Ajax zou komen.
Oke en dan komt er niemand en dan zeur je ook weer. Dus wanneer is het wel goed dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Jawel. Maar het is zinloos om miljoenen uit te geven aan spelers die het niveau niet verhogen!
Iemand die bij de VI werkt toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Nu loop je zelf ook lekker te trollen.
Ik wil wel eens weten wat M0NTANA z'n bron is.
Hoe loop ik zelf te trollen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Nu loop je zelf ook lekker te trollen.
Ik wil wel eens weten wat M0NTANA z'n bron is.
Zie dit voor het eerstquote:
Zo goed nieuws is het natuurlijk niet dat er niks mogelijk is qua aankopen..quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Crap, dacht dat er echt nieuws kwam....zo te zien zit M0NTANA er een keertje naast
wat boeit mij het nou dat hij een stuk langer meedraait, ik vraag alleen waarom hij zoveel krediet krijgt?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij draait al een stuk langer mee op dit forum dan jij he
Foei Maarten en Olafquote:
Oh ja, de jongens van VI zijn betrouwbaar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Iemand die bij de VI werkt toch?
geloof me, dat verdiend hij. Maar het is niet aan ons om dat te zeggen. Hij wist van het vertrek van Van Basten voordat er uberhaupt geruchten waren, volgens mij wist hij ook snel van de Zeeuw en heeft wel vaker goed gezeten in het verleden dat hij nu niet ineens als een halve zool behandeld hoeft te worden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:53 schreef 122448 het volgende:
[..]
wat boeit mij het nou dat hij een stuk langer meedraait, ik vraag alleen waarom hij zoveel krediet krijgt?
Al zitten ze aan de coke of lsd, als ze maar kampioen worden!quote:
Ja! Hup AGOVV!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Al zitten ze aan de coke of lsd, als ze maar kampioen worden!
gastjes als gabbylicious moet je dan ook niet serieus nemen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:55 schreef Urquhart het volgende:
Montana verdient krediet. Ik ben al blij als hij zijn info hier met ons wilt delen, en dan mag hij er best weleens naast zitten
Enige verschil is, dat Montana vaker betrouwbare dingen heeft gemeldquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef damsco het volgende:
De inside informatie van Montana klopt evenveel als mijn informatie dat Suarez naar Barcelona zou gaan. Is het aan jullie om te beslissen of Montana even betrouwbaar als ik ben, of dat ik even betrouwbaar als Montana ben.
Tief op.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef damsco het volgende:
De inside informatie van Montana klopt evenveel als mijn informatie dat Suarez naar Barcelona zou gaan. Is het aan jullie om te beslissen of Montana even betrouwbaar als ik ben, of dat ik even betrouwbaar als Montana ben.
ah, ok... weet ik dat ook weer.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
geloof me, dat verdiend hij. Maar het is niet aan ons om dat te zeggen. Hij wist van het vertrek van Van Basten voordat er uberhaupt geruchten waren, volgens mij wist hij ook snel van de Zeeuw en heeft wel vaker goed gezeten in het verleden dat hij nu niet ineens als een halve zool behandeld hoeft te worden.
Wat is nou je probleem?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
gastjes als gabbylicious moet je dan ook niet serieus nemen.
M0NTANTA = Ajaxquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Doopy-X- het volgende:
Zullen we weer lekker over Ajax gaan lullen hier ipv over M0NTANA?!
Dat is een andere naam voor een verdediger die al eerder is genoemd. Ff opzoeken.quote:
Je zit door de versteegrobjes tot 2017 nog in de minpunten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:59 schreef versteegrob het volgende:
Heb ik ook al krediet opgebouwd? Was de eerste die zei dat De Zeeuw naar Ajax zou komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |