Jij kan nooit iets als eerste zeggen/posten, dat is onmogelijk klaar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:59 schreef versteegrob het volgende:
Heb ik ook al krediet opgebouwd? Was de eerste die zei dat De Zeeuw naar Ajax zou komen
Dat MOET daarvoor al door iemand anders op fok! gemeld zijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:59 schreef versteegrob het volgende:
Heb ik ook al krediet opgebouwd? Was de eerste die zei dat De Zeeuw naar Ajax zou komen
Had toch echt de primeur, jaloersquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Jij kan nooit iets als eerste zeggen/posten, dat is onmogelijk klaar.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Doopy-X- het volgende:
Zullen we weer lekker over Ajax gaan lullen hier ipv over M0NTANA?!
Dat was toen met dat feest dat ie gaf toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:01 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Had toch echt de primeur, jaloers
Jij bent dan weer beter in het bevestigen van berichten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:01 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Had toch echt de primeur, jaloers
Was trouwens een mooi feestje jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:02 schreef jna het volgende:
[..]
Dat was toen met dat feest dat ie gaf toch?
Hij staat wel als een gay te dansenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Staat Lindenbergh daar nou ook met een jonko?
Toch wil ik ff kwijt dat ik je niks kwalijk neemquote:
Nu ook op ELF voetbal, maar die hebben het weer via de eerste bron:quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:03 schreef Jasza het volgende:
http://www.football-italia.net/aug31r.html
Het gaat wel erg rond in Italie, je gaat het haast nog geloven
tot 18:00quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:03 schreef versteegrob het volgende:
Wanneer is de markt nou dicht? Nog 25 uur? Of nog tot 18 uur?
tot 18 uurquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:03 schreef versteegrob het volgende:
Wanneer is de markt nou dicht? Nog 25 uur? Of nog tot 18 uur?
Huren? Bagger....quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:03 schreef Jasza het volgende:
http://www.football-italia.net/aug31r.html
Het gaat wel erg rond in Italie, je gaat het haast nog geloven
Tegen Bristol speelde hij toen erg goed.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:04 schreef Frankz0rz het volgende:
Om even af te wijken van de meeste posts, op het Bristoll forum zien ze Sno erg graag komen, ze moesten eens weten![]()
Ja, daarom zeg ik, ze moesten eens wetenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tegen Bristol speelde hij toen erg goed.
Was het toch nog ergens goed voor
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:04 schreef Frankz0rz het volgende:
Om even af te wijken van de meeste posts, op het Bristol forum zien ze Sno erg graag komen, ze moesten eens weten![]()
kan me herinneren dat koningdavid wat reacties op een Bristol City forum liet zien. ze waren allemaal dolenthousiast over Sno na dat oefenpotjequote:Op maandag 31 augustus 2009 23:04 schreef Frankz0rz het volgende:
Om even af te wijken van de meeste posts, op het Bristoll forum zien ze Sno erg graag komen, ze moesten eens weten![]()
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat er niets van waar is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nu ook op ELF voetbal, maar die hebben het weer via de eerste bron:
http://www.elfvoetbal.nl/(...)kerlon-weg-bij-inter
En dan Suarez als 10?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zouden ze dan Kerlon halen voor de "10" ? Of zouden ze het seizoen met Pantelic en Kerlon in de spits willen afmaken.
ja heb ik niks naar dat gezeik van die vent zitten luisterenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:05 schreef Dvm86 het volgende:
Heeft Ajax gedreigd om naar de rechter te stappen ofzo? Het ''grote Ajax nieuws'' is in ieder geval in de doofpot gestopt bij VI.
Kerlon moet eerst maar eens fit zien te worden. heeft nog veel langer stilgestaan dan Atouba.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zouden ze dan Kerlon halen voor de "10" ? Of zouden ze het seizoen met Pantelic en Kerlon in de spits willen afmaken.
Steef zegt het op AT.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:06 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat er niets van waar is.
24 uur verlengd...quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:08 schreef Tvduijn het volgende:
Stiekem toch wel gaaf die laatste uurtjes van de transfermarkt....
Tosic is een LB, als ze die halen dan kan je Atouba gelijk verkopenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:08 schreef Dvm86 het volgende:
Die Kerlon en Eduardo schijnen dezelfde zaakwaarnemer als Jol te hebben (Raiola). Pantelic en Tosic ook... (Stojic). Tosic schijnt de speler te zijn waarvan Velibor de naam niet wilde noemen - hij schijnt alleen aangeboden te zijn.
Atouba is dan ook de miskoop van de maand. En dan te bedenken dat we daar nog minstens twee seizoenen aan vast zittenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tosic is een LB, als ze die halen dan kan je Atouba gelijk verkopen
Van wie hebben we hem dan gekocht?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:10 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Atouba is dan ook de miskoop van de maand. En dan te bedenken dat we daar nog minstens twee seizoenen aan vast zitten
Briljant!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is dit nog ergens goed voor geweest
Tosic zou wel een goede aankoop zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:08 schreef Dvm86 het volgende:
Die Kerlon en Eduardo schijnen dezelfde zaakwaarnemer als Jol te hebben (Raiola). Pantelic en Tosic ook... (Stojic). Tosic schijnt de speler te zijn waarvan Velibor de naam niet wilde noemen - hij schijnt alleen aangeboden te zijn.
Nu het om komende spelers gaat wel ja, bij dreigend vertrek is het minder gaaf.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:08 schreef Tvduijn het volgende:
Stiekem toch wel gaaf die laatste uurtjes van de transfermarkt....
Werder Bremen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:13 schreef Gabbylicious het volgende:
Tosic speelt voor Man Utd?
Jongen, jongen, iedereen roept maar wat.
Waar komt dat vandaan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:17 schreef Jasza het volgende:
Inter Forums
Official Transfers Season 2009/2010
In:
Ricardo Quaresma - Chelsea (back from loan)
David Suazo - Benfica (back from loan)
Diego Milito - Genoa (Robert Acquafresca + undisclosed transfer fee)
Thiago Motta - Genoa (Bonucci, Meggiorini, Bolzoni + undisclosed transfer fee)
Lucio - Bayern Munichen ( reported 5m¤ )
Samuel Eto'o - (part of Ibrahimovic deal)
Marko Arnautovic - (loan with conditions for a permanent transfer)
Wesley Sneijder - Real Madrid ( reported 15m¤ )
Kerlon - Chievo (back from loan)
Robert Acquafresca - Cagliari (back from loan)
Out:
Robert Acquafresca - Genoa (part of Milito deal)
Francesco Bolzoni - Genoa (part of Motta deal)
Luis Jimenez - West Ham (loan)
Maxwell - FC Barcelona ( ¤4.5 million plus ¤0.5 million depending on bonuses)
Zlatan Ibrahimovic - FC Barcelona ( ¤49m¤ + Samuel Eto'o)
Nicolas Burdisso - Roma (loan)
Victor Obinna - Malaga (loan)
Nelson Rivas - Livorno (loan)
Kerlon - Ajax (loan)
Julio Cruz - contract expired
Hernan Crespo - contract expired
Luis Figo - contract expired
Oliver Dacourt - contract expired
Adriano - termination of contract
Ik vraag me af? Ajax zou nooit een transfer om 23.30 bekend maken maar ze moeten het wel doorgeven bij de Fifa(Uefa) toch?
En hoe vaak heb je hem zien spelen als ik vragen mag?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:17 schreef Gabbylicious het volgende:
Dusko Tosic is overigens niet half de speler die Obradovic is.
Niet veel. Want hij speelt ook amperquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je hem zien spelen als ik vragen mag?
Wat een bullshitquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:19 schreef Happel het volgende:
Wat hoor ik nou, joh. Zaten ze bij jullie in het uitvak te juichen toen Feyenoord de 1-1 maakte tegen Twente gisteren?
quote:He's off the squad list on inter.it...
quote:interesting half an hour ago he was on the squad
quote:Sky says that he will go to Ajax.
http://www.forzainterforums.com/forums/showthread.php?t=3504&page=7quote:The only other sale made official today, the last day of the market, from Inter after the passage of young Bertin to Chievo, is the loan Kerlon "Foquinha" Ajax. The young striker so, once again, unable to make an impression with the Nerazzurri jersey, and after being 'parked' at Chievo now goes to the Dutch team.
quote:
Hoe kun je er dan een mening over vormen. Ik neem aan dat je wel Obradovic natuurlijk wel op de voet hebt gevolgd want ik kan me niets anders van je voorstellenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:20 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Niet veel. Want hij speelt ook amper
Niet praten als je er niets van weet. Er waren inderdaad een paar kk kneuzen in het uitvak die juichten. Maar die zijn ook meteen weer op hun plaats gezet, hoorde ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |