Mijn gok: De zaakwaarnemers.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:43 schreef Wooldoor het volgende:
Wel apart dat er nu ineens volop interesse is in Zuid-Amerikaanse talenten, zal die komen door de zaakwaarnemers of is Ajax echt aan het scouten geslaten?
dit kan je amper scouten noemen. Kerlon kent iedereen met internet en die Ze Eduardo wordt gezien als 1 van de grootste talenten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:43 schreef Wooldoor het volgende:
Wel apart dat er nu ineens volop interesse is in Zuid-Amerikaanse talenten, zal die komen door de zaakwaarnemers of is Ajax echt aan het scouten geslaten?
De naam van Thiago Heleno ben ik ook regelmatig tegegekomen. En ook al is Ze Eduardo een groot talent, de laatste jaren heeft Ajax het volgens mij zelden geprobeerd bij zulke spelers.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:48 schreef jna het volgende:
[..]
dit kan je amper scouten noemen. Kerlon kent iedereen met internet en die Ze Eduardo wordt gezien als 1 van de grootste talenten.
Precies. Lees mijn vorige post. Beide spelers hebben dezelfde zaakwaarnemer als Jol (Mino Raiola)quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn gok: De zaakwaarnemers.
Want waarom zou Ajax nu opeens op het laatste moment spelers gaan binnen halen als ze daar de hele zomer voor hadden? Of ze moeten wat geld gehad hebben bij de transfers van Sneijder en Huntelaar?
Omdat je schakels zoals Lemic voor dit soort aankopen (vaak) nodig hebt. Ajax weigerde tot voor kort mee te doen aan dergelijke praktijken, maar hebben uiteindelijk toch eieren voor hun geld gekozen toen het bleek niet mogelijk te zijn om nog iemand aan te trekken zonder deze personen. Althans, dat is mijn theorie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:53 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
De naam van Thiago Heleno ben ik ook regelmatig tegegekomen. En ook al is Ze Eduardo een groot talent, de laatste jaren heeft Ajax het volgens mij zelden geprobeerd bij zulke spelers.
Van Kerlon is dat bekend ja maar hoe weet jij dat van Ze Eduardo?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:56 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Precies. Lees mijn vorige post. Beide spelers hebben dezelfde zaakwaarnemer als Jol (Mino Raiola)
Wist die Steef te melden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van Kerlon is dat bekend ja maar hoe weet jij dat van Ze Eduardo?
Bron: Elfquote:Jan-Arie van der Heijden van Ajax is rond met een club waar hij dit seizoen op huurbasis zal gaan spelen. De clubs zijn zelf nog niet rond, dus wacht de middenvelder af.
"Ik ben rond, maar daar ligt het niet aan. Het ligt aan de clubs", laat de speler weten tegen RTV Noord-Holland. Er wordt geen mededeling gedaan om welke club het gaat.
In ieder geval is het niet RKC Waalwijk. De promovendus leek de 21-jarige speler binnen te halen. "Ik doe geen uitspraken over clubs, want dan haakt de rest gelijk af. Maar RKC is in ieder geval niet meer aan de orde."
nu.nlquote:AMSTERDAM (ANP) - Ajax heeft zich vlak voor het sluiten van de transfermarkt met twee Brazilianen versterkt. Aanvaller Kerlon Mauro Souza (21) komt op huurbasis over van Internazionale en middenvelder Zé Eduardo (18) tekent dinsdag een meerjarig contract.
De bedoeling is dat ze eerst bij Jong Ajax in actie komen.
Zou voor Ajax wel mooi zijn als de verwachtingen dit keer wel waar worden gemaakt..quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:09 schreef Suijk het volgende:
Toch fijn, alles weer zo op het allerlaatste moment. Dan krijgen dit soort acties veel sneller het idee van een wanhoopsactie. Alweer.
José Eduardo de Araújo or simply Zé Eduardo (born August 16, 1991 in Uberaba)quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:08 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij twee aankopen waar je je geen buil aanvalt... weet iemand nog meer over die Mexicaanse verdediger Aurajo die gisteren werd genoemd ?
oh ok... dan heeft de poster hem verwisseld met een Mexicaan dusquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:14 schreef jna het volgende:
[..]
José Eduardo de Araújo or simply Zé Eduardo (born August 16, 1991 in Uberaba)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |