fail!quote:
Je kan 't nogquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:43 schreef LastRequest het volgende:
Trouwens wel echt lang geleden dat ik een topic geopend heb
Nou hequote:
Wij lagen keihard in een scheurquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:49 schreef SLP_ het volgende:
Aaah ik moest altijd huilen als die ene leeuw dood ging
Vast, maar dan zonder mij!quote:
Odessa is weer open! TKB schijnt ook goed vertier te zijn op een maandagavond kan ik mij nog vaag herinneren!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Dude, het is maandag. Dan is bijna nergens iets te beleven. Misschien de fuik ofzo, maar ik zou er niet op rekenen.
Voor onderzoeks redenen een pc aanvragen met vrije toegang tot het internet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:14 schreef Sander het volgende:
Mijn afstudeerstage werkt voor het internet met een whitelist. Per definitie doet geen enkele site het, behalve hun uitzonderingen. En ik doe onderzoek. Ik ben een onderzoeksstudent zonder Google, Google Scholar of wat voor een bron dan ook behalve wat zij me aanleveren.
Thuis werkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:21 schreef IrishBastard het volgende:
Of uitvinden welke proxy wel werkt (zoals wij op werk ook hebben gedaan) en deze gebruiken
Je bent net wakker?quote:
Nja eigenlijk werd ik om 10 uur al wakker gebeld door mn werkquote:
Prima tijd toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:56 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nja eigenlijk werd ik om 10 uur al wakker gebeld door mn werkMaar toen ben ik verder gaan slapen en nu sta ik op
* royjn jaloers isquote:
je moest toch om 8 of 9 uur werkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:56 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nja eigenlijk werd ik om 10 uur al wakker gebeld door mn werkMaar toen ben ik verder gaan slapen en nu sta ik op
Das wel een hele flinke dan als die al weken duurt! Kan je beter griep hebben das binnen een week weer wegquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:23 schreef Dupje het volgende:
Net naar de dokter geweest. Heb niks ernstigs (en geen mexicaanse griep) maar gewoon flinke verkoudheid.
Nee dat was gisterquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je moest toch om 8 of 9 uur werken
Mja, hij is ook veranderd door de 2 weken heen. Eerst was het neusverkoudheid met niezen enzo. En nu is het keel/long verkoudheid met hoesten. Vreemd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das wel een hele flinke dan als die al weken duurt! Kan je beter griep hebben das binnen een week weer weg
Das toch niet raar. Het begint in je neus en dat wordt afgevoerd via de keel en dan komt het vanzelf beneden he!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja, hij is ook veranderd door de 2 weken heen. Eerst was het neusverkoudheid met niezen enzo. En nu is het keel/long verkoudheid met hoesten. Vreemd.
heb al paar uur college ghad?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:37 schreef swarmahoer het volgende:
jow, wie komt mijn ontbijt verzorgen? het regent
Volgens de dokter was t meestal andersom.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das toch niet raar. Het begint in je neus en dat wordt afgevoerd via de keel en dan komt het vanzelf beneden he!
Thnx meiskequote:Op dinsdag 1 september 2009 14:25 schreef Californium het volgende:
D_K! is goed! Kan je niet terug pm-en want je inboz is vol![]()
Raar, want ik heb het ook altijd op die manier. Eerst niezen, dan keelpijn dan op de longen. Onstekingen kruipen doorgaans ook niet omhoog, maar dat zegt mijn dokter dan weer. Haha! Ze weten het zelf dus niet eens ws.!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Volgens de dokter was t meestal andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |