Top!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Greys ik heb die laatste 50 euro gewoon gestort, zoals ik in pb aangaf.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Top!
Sorry dat ik nog niet op je PM gereageerd had, was even naar huis voor de beestjes en zat nog een keer alles na te rekenen
Ohhhhh nee, ik was echt naar huis!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het went wel hoor, dat alles mbt die rommel niet beantwoord wordt.
Als ik aandacht wil koop ik wel een fles bleek of zo
Wie zegt dan van niet?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:34 schreef oh-oh het volgende:
I like so don't care.
Kheb mn best gedaan voor die actie van je heur.
Daar is absoluut nog heel erg behoefte aan!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik wil graag pakket B doneren, als daar nog steeds behoefte aan is
Oh dat lijkt me ook lastig om te moeten beslissen nu ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik heb ergens aan het begin van de actie lachend verkondigd dat ik Frits zijn pillen ook zou doneren als ie voor t einde van de actie zou overlijden, ik heb nog wat vetmedin en een flinke pot rimadyl staan , ik moet nog eens bedenken of ik dat ga houden of ook ga doneren, daar ben ik nog niet helemaal over uit
Heb ik net gedaan!quote:
Ik vreesde al dat ik de tweede zou zijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan!
En je lijstje, goed dat je die er in mikt!
Want dat komt nu steeds dichterbij.
Da's de officiële eindstand inderdaad, want dat was de stand vanmiddag om 12.00 uur!quote:
Hihihi, beter te veel dan te weinigquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vreesde al dat ik de tweede zou zijn
Lief van je!quote:
En de winnaars zijn....:quote:
Ja, leukquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi, beter te veel dan te weinig![]()
[..]
Lief van je!
Zal ik je gewoon nog een groen kleurtje laten geven tot in elk geval 12 september? Ja he?
Ja maar! Ahh, nou moequote:Op maandag 31 augustus 2009 16:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En de winnaars zijn....:
7.001 - waterkip
7.049 - loowie
7.194 - JJH![]()
![]()
7.236 - Biancavia
7.456 - TheFrankey
7.500 - Conleche![]()
![]()
7.777 - Clesar03
7.850 - Dipkip
Van harte!
Druk aan de studie. Zometeen ook weer. Aangezien ik echt alles een x klaar wil hebben, kan het dus zijn dat ik weinig aanwezig ben. Maar als ik nodig ben, volstaat een sms met "FOK! NU!" natuulkquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:08 schreef Greys het volgende:
Organisaaaaaaaaaaaaaaasiedames, waar zijn jullie op dit magisch moment?
Ik heb Ing net gesmst op haar vakantieadres!
Heel eerlijk?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik heb ergens aan het begin van de actie lachend verkondigd dat ik Frits zijn pillen ook zou doneren als ie voor t einde van de actie zou overlijden, ik heb nog wat vetmedin en een flinke pot rimadyl staan , ik moet nog eens bedenken of ik dat ga houden of ook ga doneren, daar ben ik nog niet helemaal over uit
Wauwie!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:42 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De eindstand is.... *rapappaaaaaaaa rapapapaaaaaaa*....
VIERENZEVENTIGHONDERDENTWEE-EURO-EN-NEGENENZEVENTIG CENT! 7402.79 DUS!
Ik heb van een aantal mensen nog niet de (totale) vlooienkraampjesbedragen binnen, maar ik ga er van uit dat dit deze week goed gaat komen![]()
[ afbeelding ]
Ehm, dit heb ik op 10 en 12 augustus in 2 delen naar je overgemaakt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:47 schreef Greys het volgende:
Willen de volgende kraampjeshouders voor eind van deze week hun kraampjesgeld overmaken alsjeblieft? Of even gillen wanneer het is overgemaakt, dan heb ik er misschien in de enorme lijst donaties overheen gekeken, of het is wellicht zonder nickname overgemaakt
.....
15,50 Morretje
Ah zie je, wanneer het in delen gaat raakt Trut Greys de draad kwijtquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:11 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wauwie!!!
[..]
Ehm, dit heb ik op 10 en 12 augustus in 2 delen naar je overgemaakt.
Mja, sorry. Ik had niet bedacht dat dat voor jou ingewikkelder zou zijn. Sorrryyyyyyyyyyquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah zie je, wanneer het in delen gaat raakt Trut Greys de draad kwijt![]()
Ik zoek naar een bepaald bedrag. Heb je je nickname er wel bij gezet?
Maar zo vind ik het wel, dankjewel en sorry!
Elke keer weer hèquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
JJH!
En dan nu het leuke... dan krijg jij van de Asielactie rekening natuurlijk weer 100 euro terug voor het bleekDat hadden we beter kunnen regelen!
Vreselijk he? Ik voel me dan echt zo'n sukkel als ik daar dan 10 seconden te laat achter komquote:
Daar gaan we inderdaad nog voor zorgen, het boodschappenpakket wordt compleet!quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:32 schreef hecoson het volgende:
mooi bedrag nu nog bleek en wat wasmiddel en jullie maken ze daar helemaal blij
Nee?quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:10 schreef Loontjah het volgende:
Ik moet ook nog het geld overmaken.
Het komt er aan.
Er was al... even denken... een tientje van jou binnen, kan dat?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:24 schreef poohy het volgende:
Ik moet ook het geld nog overmaken, ik zit midden in een verhuizing dus alles loopt een beetje chaotisch![]()
Hoop dat het nog kan!
Naar welk rekeningnummer kan ik het bedrag van 16,50 euro () overmaken?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee?
Wanneer verstuurd?
DABAmaster, helllp, het asielactie.nl verwijst niet meer naar het nieuwste topic zei Nan!
quote:[quote]Op maandag 31 augustus 2009 17:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Druk aan de studie. Zometeen ook weer. Aangezien ik echt alles een x klaar wil hebben, kan het dus zijn dat ik weinig aanwezig ben. Maar als ik nodig ben, volstaat een sms met "FOK! NU!" natuulk
Ooh, greys... wasmiddel. Boeit het ze of het van lidl is? 9.5 kilo voor 9.50 ofzo. Staat in het krantje.
Nein, maar het is alweer fixed zie ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
Kweej, had jij DABA nog op MSN toevallig? Misschien even roepen dat het linkje niet meer werkt?
Want het zou handig zijn als het werkt, gezien de FP (met dank aan Nan!)
Heb DABA ook een PMetje gestuurd.
Recordopbrengst Asielactie 2009
Had je het reknr al? Zo niet, zie PMquote:
Drie shirts, dus drie winnaarsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:24 schreef Greys het volgende:
De drie mensen die het dichtst bij de eindstand zitten krijgen dit collectors item, uiteraard in hun maat.
Dit raden kan je gedurende één week doen, waarin je één keer mag raden. Heeft een ander jouw bedrag al gegokt, dan moet je een ander bedrag noemen.
Nadat het raden op zaterdag 1 augustus gesloten wordt om 12.00 uur 's middags, gaat het topic op slot. De Asielactie loopt daarna nog tot 31 augustus 12.00 uur, waarna de winnaars bekend gemaakt zullen worden zodra de eindstand bekend is.
Ik ga dus niet met een "button" of "badge" rondlopen hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
@Qwea: Oh ik dacht dat je een PM bericht over de Lidl bedoelde
Maar er stond geen merk wasmiddel bij hun wensenlijst he? Zou het ze dan uitmaken?
Hoe kunnen we daar achter komen... misschien toch nog een klein mailtje aan wagen richting DTH?
Wat denken jullie?
@Hara, heb je al naamplakkertttts voor alle mensen op het meega-lijstje gemaakt?![]()
Hara is Hoofd Wie Gaan Er Mee, dus als zij vindt dat je een plakkerttt op moet, dan moet je een plakkerttt op!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga dus niet met een "button" of "badge" rondlopen hoor.![]()
Mij herkennen jullie sowieso wel, ik ben de langste en stink naar bleek.
Och jeequote:Op maandag 31 augustus 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hara is Hoofd Wie Gaan Er Mee, dus als zij vindt dat je een plakkerttt op moet, dan moet je een plakkerttt op!
Ik vind het prima! Goed geregeld origamichicks!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
JJH, heb je gezien dat jij nou weer 100 euro terug krijgt voor de flessen bleek?
Ja maar! ja maar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hara is Hoofd Wie Gaan Er Mee, dus als zij vindt dat je een plakkerttt op moet, dan moet je een plakkerttt op!
Oh!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ja wtf gek, ik ga me juist voordoen als iemand anders
Whoaa! Dan denkt iedereen dat Hara Greys en Greys Hara is!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!
Nou dan maak je voor jezelf een plakkertttt met 'Iemand Anders'!
Of ik doe een plakkert op met 'Hara' en jij met 'Greys'
Ik zet er wel Rianne op of zoquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!
Nou dan maak je voor jezelf een plakkertttt met 'Iemand Anders'!
Of ik doe een plakkert op met 'Hara' en jij met 'Greys'
Alsof iedereen hier weet hoe lang ik ben!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zet er wel Rianne op of zoHara wie?
Greys trappen ze nooit in met mijn 169
Mensen bij de nick noemen op meets.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof iedereen hier weet hoe lang ik ben!
Nou ja, een deel wel natuurlijk
Ik doe deze keer geen hakken aan in elk geval. Denk ik. Ik twijfel nog...
Ik zal mijn best doen om geen 'Haraaaaaaaaaaaaa!' te roepen als ik je zie dan, oke?
Oh daar zal het bij mij vaak wel op neer komen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen bij de nick noemen op meets.
Wel zo makkelijk, iedereen weet wie je bedoeld, dan.
Dabedoelik dus.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar zal het bij mij vaak wel op neer komen eerlijk gezegd.
Heb ik vorig jaar ook gedaan geloof ik
Ik weet van veel mensen de echte naam niet eens!
Doe wat je wilt; ik herken je uitsluitend aan je damesquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
Alsof iedereen hier weet hoe lang ik ben!
Nou ja, een deel wel natuurlijk
Ik doe deze keer geen hakken aan in elk geval. Denk ik. Ik twijfel nog...
Ik zal mijn best doen om geen 'Haraaaaaaaaaaaaa!' te roepen als ik je zie dan, oke?
Same here. Je staat ook in mijn telefoon als Greysquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar zal het bij mij vaak wel op neer komen eerlijk gezegd.
Heb ik vorig jaar ook gedaan geloof ik
Ik weet van veel mensen de echte naam niet eens!
Heeft Greys een gevolg ofzo?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe wat je wilt; ik herken je uitsluitend aan je dames
Volgens mij valt hier een kwartjequote:Op maandag 31 augustus 2009 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Greys wordt voorafgegaan
MODBREAK: behave![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe wat je wilt; ik herken je uitsluitend aan je dames
Ik heb een keer met Nok afgesproken en die noemde ik ook heel de middag Nokquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Same here. Je staat ook in mijn telefoon als GreysIk noem jullie altijd bij je fok naam, dus als ik aan één van jullie denk komt die naam naar boven. Tres logisch
Je hebt wel een voorbeeldfunctie hèquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben baldadig. Dat heb je wel eens
JJH is dan wel weer raar om hardop te zeggenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]Muts!
Ik kom wel incognito: [ afbeelding ]
[..]
Ik heb een keer met Nok afgesproken en die noemde ik ook heel de middag Nok
Kan er niets aan doen! En ik weet nu al dat ik Qwea ga aanspreken met Q!
Dan noemen we die Jeeeeeej!quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
JJH is dan wel weer raar om hardop te zeggen
Jeeej en Kweej!quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan noemen we die Jeeeeeej!
Opgelost. Slotje
Oh: Natte-zoen hier Loveless85 voor zijn verjaardag.
Lebberen maar!
Hoi, ik ben Kay.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En de rest noem ik 'Heeeeej!' (omdat ik ze vast niet herken)
Ik val niet op tussen de keukenrollen, dus maak me ook geen zorgen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
En de rest noem ik 'Heeeeej!' (omdat ik ze vast niet herken)
Volgens mij niet!quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:12 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Maaaruuuh geen shit meer opgehaald/getransporteerd worden deze week?
Jou ken ik uiteraard wél, maar ik weet niet met welke vermomming je deze keer gaat komen natuurlijk.quote:
Jou herken ik ook wel hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik val niet op tussen de keukenrollen, dus maak me ook geen zorgen!
Ow, ga ik ook doen! Pet!quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
Jou ken ik uiteraard wél, maar ik weet niet met welke vermomming je deze keer gaat komen natuurlijk.
Vorig jaar met sjaal en pet!![]()
Leuk! Ga ik als Perez Hilton.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:18 schreef Greys het volgende:
Grote zonnebril, oh ja.
Ik ga als Paris Hilton maar dan drie keer zo groot![]()
Zei ik om Jeeeeej Kweeeej heeeey Kaaaaayquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij niet!
Maar dat kan nog komen, want JJH gaat bleek halen maar we moeten nog waspoeierrrrrrr/middel.
Haar, wat denk jij, moeten we nog even DTH mailen om te vragen wat voor merk en of ze poeder of vloeibaar willen?![]()
[..]
Jou ken ik uiteraard wél, maar ik weet niet met welke vermomming je deze keer gaat komen natuurlijk.
Vorig jaar met sjaal en pet!![]()
Ohja, ik had even niet gedacht aan de uitspraakquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zei ik om Jeeeeej Kweeeej heeeey Kaaaaay
Oh ja, jij kan er ook nog bijquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja, ik had even niet gedacht aan de uitspraak![]()
Word ik dan Greeeeeeeeeeeeeeey?
Dat wordt het toch wel hoor, zodra die 1200 keukenrollen uitgeladen gaan wordenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:24 schreef JJH het volgende:
Als het zo doorgaat gaat de 12e een grote onbedaarlijke lachbui worden.
Ik stel me zo voor dat jullie mijn kofferbak leegmaken, dat ik daarna het dak open doe en jullie mij uitgravenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:25 schreef Greys het volgende:
Dat wordt het toch wel hoor, zodra die 1200 keukenrollen uitgeladen gaan worden
Ziet een deur open gaan en Elisa incusief een enorme hoeveelheid keukenpapier de auto uitspringen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wordt het toch wel hoor, zodra die 1200 keukenrollen uitgeladen gaan worden
Uitrollen denk ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ziet een deur open gaan en Elisa incusief een enorme hoeveelheid keukenpapier de auto uitspringen.
Ik heet IRL ook Qwea, of denise.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen bij de nick noemen op meets.
Wel zo makkelijk, iedereen weet wie je bedoeld, dan.
Als ik DTH was was ik allang blij met welk merk of soort dan ook. Zeker in de hoeveelheden die jullie halen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Haar, wat denk jij, moeten we nog even DTH mailen om te vragen wat voor merk en of ze poeder of vloeibaar willen?![]()
[..]
Ja he? En vooral omdat het niet echt om fijnwas gaat ofzo, het gaat waarschijnlijk om handdoeken en dekens en bekleding van al die kussens en bedden die ze vooral veel wassen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Als ik DTH was was ik allang blij met welk merk of soort dan ook. Zeker in de hoeveelheden die jullie halen.
Alleen ik zou zelf kiezen voor een vloeibaar geval want dat schijnt beter te zijn voor de machine omdat het vollediger oplost.
Huh, ik heb daar overheen gelezen gisteren? Wat jullie zeggen vind ik ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? En vooral omdat het niet echt om fijnwas gaat ofzo, het gaat waarschijnlijk om handdoeken en dekens en bekleding van al die kussens en bedden die ze vooral veel wassen.
En dat vloeibaar daar heb je gelijk in. Als we niet het allergoedkoopste nemen zitten we altijd goed denk ik?
Waar overheen gelezen? Dat het om dekens en kussenhoezen gaat enzo?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh, ik heb daar overheen gelezen gisteren? Wat jullie zeggen vind ik ook
Dat stond nog onderaan ons boodschappenlijstje bij de wensen! En het is wel fijn als we met zo'n opbrengst dan dat ook nog kopen, want dan hoeven zij er niet mee te slepen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:36 schreef Harajuku. het volgende:
Nay, t wasmiddel gebeuren
5000 op de cheque lukt sowieso wel.
We zijn al een aardig eind met het wasmiddel er bij.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:46 schreef ElisaB het volgende:
Persoonlijk vind ik spullen leuker dan geld. Maar dan alleen als ze de spullen ook écht kunnen gebruiken. Dus wmb kopen we alles wat er op hun lijstje staat
Maar dat wordt dan 2400 spullen en 5000 cheque.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind 2200 spullen en 5000 cheque juist wel leuk
Dan moeten we het denk ik rechtstreeks vragen aan DTH, want de vrijwilligers die hier wel eens kwamen gluren wisten niet waar het vandaan kwam en op hun site kan ik het niet uit het verhaal halen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Probeer er achter te komen waar ze nu hun cb van krijgen en regel daar een tegoedbon dan
Nu pas?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:32 schreef Cat22 het volgende:
Tegoedbon is leuk, maar dikke cheque zal zeker ook van pas komen ivm de doktersrekeningen. Dat is hier het verschil met een 'gewoon' asiel vind ik. Dat het geld heel anders verdeeld wordt (moet worden).
Greys: ik heb het allesreinigergeld binnen, dankjewel!
Of van allebei wat!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
Kunnen we ipv Carnibest niet slagersbonnen doen?
Nu pas gekekenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Nou ja, fijn dat het er is. En geen dank. JIJ bedankt voor het halen van de allesreiniger!
Wat een boel vragen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:41 schreef Greys het volgende:
Hieronder nog even het boodschappenlijstje van blz 1.
Oh JJH, was jij er nou uit met het bleek? Wanneer ga je dat halen? Of eerst bestellen ivm de grote hoeveelheid en dan die zaterdag ophalen? Zal ik het geld al aan je terugstorten?
Meer info heb je toch niet nodig?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Nou, da's duidelijk
Moet ik zo even bij de Lidl gaan kijken was het wasmiddel daar kost?
Ik moest wel heen... terwijl het regendequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
Oh, ik ga zo ook!
Nou ja, misschien ga ik dan ook wel niet *lui en morgenavond dan maar boodschappen doet*.
Maar dan ben ik voor de Color geloof ik!
Ik zit ook nog steeds te wachten tot het droog word. Er zit alleen niet echt veel schot in.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest wel heen... terwijl het regende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit ook nog steeds te wachten tot het droog word. Er zit alleen niet echt veel schot in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet a.s. zaterdag maar daarop he?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:58 schreef Loontjah het volgende:
Ik wil echt mee, maar k sta zaterdag gewoon ingepland.
Ik ga van alles doen, om het te kunnen regelen.
*heb namelijk ook nog dingen te goed, van de asielkraampies..
Ik ken wel de pakjes met vochtige huishouddoekjes van de Action. Die zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:29 schreef Greys het volgende:
Maar kennen jullie die pakjes met hygiënische doekjes van de Lidl![]()
Wat vinden we daarvan? Kunnen ze die ook gebruiken?
Mee eens.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken wel de pakjes met vochtige huishouddoekjes van de Action. Die zijn![]()
![]()
![]()
Maar of een asiel die kan gebruiken? Ik denk dat die standaard een emmer sop en wat stoffen doekjes klaar hebben liggen of zo. Moeten we nog geld opmaken voor een rond bedrag op de cheque of zo? We hebben toch al superveel spullen?
Ze zijn niet merk getrouwquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens.
Kopen (van het geld van de donateurs) zou alleen maar moeten als het 100 procent zeker is dat Dierenthuis er echt wat aan heeft.
Zo vraag ik me ook af of ze wel blij zullen zijn met zomaar een willekeurig wasmiddel (dat toevallig goed uit een test komt), ipv het wasmiddel dat ze zelf gebruiken.
Oke, doen we die doekjes niet. Jullie hebben een puntquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens.
Kopen (van het geld van de donateurs) zou alleen maar moeten als het 100 procent zeker is dat Dierenthuis er echt wat aan heeft.
Zo vraag ik me ook af of ze wel blij zullen zijn met zomaar een willekeurig wasmiddel (dat toevallig goed uit een test komt), ipv het wasmiddel dat ze zelf gebruiken.
We zorgen gewoon dat we niet over de 2400 euro boodschappen halen, komt goedquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ik wil wel minimaal 5000 op de cheque.
Maar dat is toch ook plentyquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
We zorgen gewoon dat we niet over de 2400 euro boodschappen halen, komt goed
Dan kun je bijna voor 6 meier wasmiddel halen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
REEDS GEKOCHTE SPULLEN VOOR DIERENTHUIS:
We hebben al:
¤ 148,70 voor 10 liter dettol en 3000 plastic handschoenen
¤ 265,00 voor 450 onderleggers
¤ 135,00 voor 30 stuks kattenbakken
¤ 030,00 voor 30 flessen Dreft afwasmiddel
¤ 300,00 voor 600 blikjes Gourmet
¤ 297,00 voor 1200 keukenrollen
¤ 150,00 voor 300 grote kauwstaven buffelhuid
¤ 069,60 voor 10x100 stuks kleine kauwstaven buffelhuid
¤ 008,10 voor 30 afwasborstels
¤ 042,50 voor 50 rol vuilniszakken normaal
¤ 056,70 voor 30 rol vuilniszak groot
¤ 118,00 voor 118 flessen allesreiniger
¤ 067,50 voor 50 flessen desinfectie voor de handjes
¤ 024,60 voor 30 veger en blik
Dus dat zou bij elkaar dan ¤ 1.712,70 zijn tot nu toe.
En dan dus nog 100 euro er bij voor de bleek die JJH haalt, maakt dus ¤ 1.812,70.
Hebben we nog geld zat voor wasmiddel enzo!
Ja maar da's poeder he?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:21 schreef Janetje het volgende:
*kuch* Maxitrat wasmiddel bij de lidl 9,5 kilo voor 9,50eur voor *kuch*
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:30 schreef ElisaB het volgende:
MCD heeft de bestelling geannuleerd, omdat het een ongewoon grote hoeveelheid was
Donderdag weer een poging!
Oh, beschouw in dat geval als ongetipt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar da's poeder he?
Ik geloof dat we liever vloeibaar hadden.
Of waren we daar nog niet uit?
Misschien niet hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh, beschouw in dat geval als ongetipt.
je hoeft echt niet voor alles onze toestemming te vragen hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien niet hoor!
In elk geval top dat je meedenkt!
Ik denk dat ik toch even een mailtje aan DTH doe om te vragen of ze voorkeur hebben voor een soort wasmiddel. Wat jullie, organisaaaasiechicks?
Oh ik weet dat het niet MOET, maar ik vind het zelf wel zo democratisch!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
je hoeft echt niet voor alles onze toestemming te vragen hoor![]()
Dan ga ik NU voor je kijken! Momentje!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:45 schreef Soc het volgende:
Hai, een vraagje: Klopt het PayPal adres nog? Ik heb gisteren een bedrag "overgemaakt" naar 'asielactie at gmail punt com' maar ik heb dus geen idee of dat ook daadwerkelijk goed is gegaan.
Mwah, vind ik wel hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:55 schreef Qwea het volgende:
je hoeft echt niet voor alles onze toestemming te vragen hoor![]()
Ik niet. Tis toch onzin om iedereen bij langs te gaan en op antwoord te wachten enkel voor het versturen van een mailtje?quote:
geemeel doet heel niet hierquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Het is binnen Soc! Dankjewel!
Ik ga je groen laten maken!
Nee bij mij doet ie het ook niet hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
geemeel doet heel niet hier
internal server error
Aarde voor Qwea.... ik zit gewoon te ouwehoerenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef Qwea het volgende:
Ik niet. Tis toch onzin om iedereen bij langs te gaan en op antwoord te wachten enkel voor het versturen van een mailtje?
Kost alleen maar tijd, en ons greesje is oud (zekeren wijs (echt?) zat dunkt me
Maar goed, dat ben ik he.
Aha, dat verklaard 't. Geen probleem hoor, ben blij dat alles verder goed is gegaanquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee bij mij doet ie het ook niet hoor!
Ik heb bij Paypal ingelogd om te kijken, maar vandaar dat we dus geen melding gehad hebben nog dat er een bedrag was overgemaakt!
Soc, je groen is aangevraagd bij Iteejer!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aarde voor Qwea.... ik zit gewoon te ouwehoeren
Sowee, jullie kennen me slechtquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
Ik dacht ook dat Elies het serieus meende
Ik dacht dat jij gewoon bedoelde dat het normaal is als we alles even met elkaar overleggen.quote:
Noem mij maar D.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:20 schreef Harajuku. het volgende:
Zei ik om Jeeeeej Kweeeej heeeey Kaaaaay
Ik zal voortaan wat duidelijker ouwehoeren!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat jij gewoon bedoelde dat het normaal is als we alles even met elkaar overleggen.
Zo stom vond ik het niet hoor!
Daaaaayyyyyyyyyy dan he?quote:
Cat TwentyTweeeeeeeeeeeyquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:26 schreef Cat22 het volgende:
En ik reageer wel op cat twentytwee.
Psst..... Dip: Lush party nieuws!
Welnee, wij moeten je geouwehoer gewoon beter kunnen herkennen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal voortaan wat duidelijker ouwehoeren!
Dat is mijn default setting bij iedereen op fok.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:58 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga er bij ElisaBaaaaaaayyyy eigenlijk standaard van uit dat ze ouwehoert. Dat is statistisch gezien het handigst
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:58 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga er bij ElisaBaaaaaaayyyy eigenlijk standaard van uit dat ze ouwehoert. Dat is statistisch gezien het handigst
ik blijf je nok noemenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:50 schreef nokwanda het volgende:
Dat wordt nog lachen op de 12de. Wie noemt wie hoe?
Ik ben het al gewend om Nok genoemd te worden, maar gewoon Danielle is ook helemaal prima
Nope, hij neemt me áltijd bloedserieusquote:Op woensdag 2 september 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
Morriz dacht natuurlijk 'Die EliesjeBeeeeeeey, die ouwehoert maar wat!'
Morriz komt morgen bij je langs en hij heet inderdaad nét iets andersquote:Op woensdag 2 september 2009 15:12 schreef Cat22 het volgende:
Komt Morriz morgen bij mij langs? Want dan weet ik dat hij anders heet.
Ik ben rijder omgeving Deventer, en hoor van verschillende mensen dat er al gereden is enzo, maar ik heb nog niets gedaan voor mijn groene kleurtjequote:
Heulemaasl geweldig!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Volgens mij zijn er geen spullen die in die omgeving vervoerd hoeven worden PownijN!
Maar je bent natuurlijk van harte welkom om voor de gezelligheid mee te gaan de 12e, kijk maar of je wilt en kunt, niets is verplicht!
@JJH, ik heb het geld voor de bleek overgemaakt!
Dat staat heulemoal niet in mijn lijstjequote:Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef draculettetje het volgende:
hey pownijn jij ging toch met ons mee rijden de 12de?
Je kunt er wel vanuit gaan dat er 4 drieliterflessen in een doos zitten. Dat is al +/- 12 kilo namelijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Hoeveel flessen wasmiddel denken we aan?
Ik heb even gemaild over het wasmiddel naar Alice van Dierenthuis.
Als we die flessen van 3 liter nemen van 3,69 dan misschien 50 flessen ofzo?
Ik wil wel meer, maar 100 drieliterflessen wordt best veel dozen, want volgens mij zitten er maar 6 of 8 van die grote flessen in een grote doos bij de Lidl
Ik weet niet wat het soortelijk gewicht van wasmiddel is, maar je Smartje gaat wel door z'n wielen zakken met 100 flessenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Hoeveel flessen wasmiddel denken we aan?
Ik heb even gemaild over het wasmiddel naar Alice van Dierenthuis.
Als we die flessen van 3 liter nemen van 3,69 dan misschien 50 flessen ofzo?
Ik wil wel meer, maar 100 drieliterflessen wordt best veel dozen, want volgens mij zitten er maar 6 of 8 van die grote flessen in een grote doos bij de Lidl
Tuurlijk; no probquote:Op woensdag 2 september 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Kunnen die anders nog bij jou in het bussie Elies?![]()
ik dacht 6 gezien te hebben erinquote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
NEEEEEEEE Elies, echt, geloof me, dat gaat NIET meer in je bussie passen!![]()
Misschien dat ik iets met Loveless85 kan regelen?
Maar eerst maar eens kijken hoeveel dozen het zijn. Ik ga morgen eens gluren bij de Lidl hoeveel flessen er in een doos zitten, ik maak wel even een foto met mijn telefoon stiekem. Kunnen we samen even inschatten hoe we het 't beste kunnen aanpakken
Ik heb nog een troef achter de handquote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
NEEEEEEEE Elies, echt, geloof me, dat gaat NIET meer in je bussie passen!![]()
Misschien dat ik iets met Loveless85 kan regelen?
Maar eerst maar eens kijken hoeveel dozen het zijn. Ik ga morgen eens gluren bij de Lidl hoeveel flessen er in een doos zitten, ik maak wel even een foto met mijn telefoon stiekem. Kunnen we samen even inschatten hoe we het 't beste kunnen aanpakken
Elke keer als ik 1200 keukenrollen lees moet ik lachen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nog een troef achter de hand![]()
6 dozen van Cat22, 1.200 keukenrollen van MCD, een weegschaal van... ons, 150 liter wasspul van Greyzzy... appeltje eitje
Ja, het is reuze grappigquote:Op woensdag 2 september 2009 23:00 schreef JJH het volgende:
Elke keer als ik 1200 keukenrollen lees moet ik lachen.
ik weet ook helemaal niet of dat nou echt afgesproken wasquote:Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat staat heulemoal niet in mijn lijstje
heb hier nog wel ruimte hoor als het nodig isquote:Op woensdag 2 september 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
We zijn ook gek ook he gewoon
Maar misschien kunnen we het wasmiddel splitsen in meerdere mensen twee dozen halen ofzo!
2,5 auto's?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, het is reuze grappig
Maar serieus: 2,5 auto's en twee aanhangers. Moet je een eind mee kunnen komen heur
Mijn eigen auto telt maar voor een half; net genoeg ruimte voor een aansteker en een fles waterquote:
Dan rijd jij vast een smart. Of een brommobiel.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn eigen auto telt maar voor een half; net genoeg ruimte voor een aansteker en een fles water
[ afbeelding ]
Als je me daarover kan PM-en met wat extra info, want ik heb dan volgens mij iets gemistquote:Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef draculettetje het volgende:
hey pownijn jij ging toch met ons mee rijden de 12de?
Of een hip cabriootjequote:Op woensdag 2 september 2009 23:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan rijd jij vast een smart. Of een brommobiel.
In een statio veel meer, toch best knap van zo'n smartje, valt ie dan niet achteroverquote:Op woensdag 2 september 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Of een hip cabriootje![]()
En even over die Smart.... ik rij een Smart en daar passen 8 kratten bier in de achterbak.
Heb het met eigen ogen gezien. Drie in de lengte naast elkaar, daar drie bovenop en daar nog 2 bovenop.
Dus...![]()
Bijna goedquote:Op woensdag 2 september 2009 23:23 schreef JJH het volgende:
Dan rijd jij vast een smart. Of een brommobiel.
Maar met een statio (?) heb ik nooit een parkeerplaats pal voor de Ierse Pub midden in het centrum van Rotterdam. Of in een drukke winkelstraat. Met de Smart wel. Altijd!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
In een statio veel meer, toch best knap van zo'n smartje, valt ie dan niet achterover
Maar wel lekker met je haren in de wind!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bijna goed
Mijn plaatje deed het niet, maar dit is 'm. Een rijdende pantoffel
[ afbeelding ]
Doe eens over mijn typo heenlezen.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar met een statio (?) heb ik nooit een parkeerplaats pal voor de Ierse Pub midden in het centrum van Rotterdam. Of in een drukke winkelstraat. Met de Smart wel. Altijd!
Maar oke, oke, ik gééf toe, voor 150 liter wasmiddel is hij misschien nét iets aan de krappe kant
Mwah, het valt nog wel mee. In de kofferbak is redelijk wat ruimte (het hele dak moet er tenslotte in). Maar met het dak open blijft er weinig ruimte over voor andere dingen (scheelt gewoon de helft van de ruimte). Maar 35 pakken keukenrollen krijg ik er wel in denk ikquote:Op donderdag 3 september 2009 00:08 schreef JJH het volgende:
Maar wel lekker met je haren in de wind!
Maar als het dakje omhoog is past er toch wel het een en ander achterin?
Krijg je Heer G, Bink en Boor er ook bijquote:Op donderdag 3 september 2009 00:38 schreef ElisaB het volgende:
We moesten eens een dagje ruilen MrsG; ik heb altijd graag nog eens in een Smart willen rijden
Ow, if that's de deal, dan krijg jij de beeb en haar twee miniatuurtjes erbijquote:Op donderdag 3 september 2009 11:50 schreef nokwanda het volgende:
Krijg je Heer G, Bink en Boor er ook bij
Dat regelen jullie onderling maarquote:Op donderdag 3 september 2009 12:06 schreef nokwanda het volgende:
Neeeee, ik niet. Greys
Je bent welkom hoor!quote:Op donderdag 3 september 2009 12:27 schreef nokwanda het volgende:Voor een dagje bij jou katknuffen... och. Not bad.
Nu al onderweg!? Dan rijdt hij wel heeeel rustig.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor!
Overigens is mijn collega onderweg naar Cat22. Ik ben benieuwd! Misschien mag hij ook nog ff knuffel met de poesjes
Hij moest eerst nog ergens leveren jeweetsquote:Op donderdag 3 september 2009 13:12 schreef Cat22 het volgende:
Nu al onderweg!? Dan rijdt hij wel heeeel rustig.Ik ben de hele middag thuis en de dozen staan al bij de voordeur, dus laat maar komen.
En de kittens zijn altijd bereid om te knuffelen voor de actie. Voor 5 euro he, jeweets.
Lol! Voor de gelegenheid mag hij gratis knuffelen. En als hij niet wil zeg ik wel dat jij stáát op een live rapport.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij moest eerst nog ergens leveren jeweets
Ow, en hij is platzak, dus ¤ 5,00 zit er niet in
Owja... gaat ie straks bellen: dat adres is een gewoon huis. Weet je het zeker
HIj is gek op katten, dus als ie ze ziet, dan denk ik dat ie er wel even aandacht aan wil bestedenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:31 schreef Cat22 het volgende:
Lol! Voor de gelegenheid mag hij gratis knuffelen. En als hij niet wil zeg ik wel dat jij stáát op een live rapport.
Mijn huis is buitengewoon!
Bel hem vast om te zeggen dat je het zeker weet.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij moest eerst nog ergens leveren jeweets
Ow, en hij is platzak, dus ¤ 5,00 zit er niet in
Owja... gaat ie straks bellen: dat adres is een gewoon huis. Weet je het zeker
Dan zal ik het even terloops melden, mijn katten komen niet tot aan de voordeur.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
HIj is gek op katten, dus als ie ze ziet, dan denk ik dat ie er wel even aandacht aan wil besteden
Lief van je!quote:Op donderdag 3 september 2009 11:53 schreef nein het volgende:
*heeft eindelijk haar donatie overgemaakt*![]()
Even een vraagje:
Hebben jullie nu genoeg auto's voor alle spullen, of moet ik nog ergens bijspringen vanuit Eindhoven?
Hihihihiquote:Op donderdag 3 september 2009 13:41 schreef Cat22 het volgende:
*gaat de woonkamer opruimen en kittenhaartjes in een nette scheiding kammen*
How f*cking kjoetquote:Op donderdag 3 september 2009 13:41 schreef Cat22 het volgende:
Dan zal ik het even terloops melden, mijn katten komen niet tot aan de voordeur.![]()
*gaat de woonkamer opruimen en kittenhaartjes in een nette scheiding kammen*
Woah, ver.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief van je!
Wil je groen? Het is nog de moeite hoor, want de groenen mogen tot eind september groen blijven!
Ik heb gekozen voor levering binnen 7 dagen, dus het zou moeten kunnenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:35 schreef Greys het volgende:
Hahahaha
Levertijden van minder dan een week? Nee zeker?
Poesachtigenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:39 schreef Cat22 het volgende:
En die kittenhaartjes.... Ik had ze helemaal gestreken en gesteven en in de houding en toen wilden ze weer spelen.![]()
Aan mams heb ik ook niks, die davert net zo hard door de kamer.![]()
![]()
Who am I kidding...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:39 schreef Cat22 het volgende:
En die kittenhaartjes.... Ik had ze helemaal gestreken en gesteven en in de houding en toen wilden ze weer spelen.![]()
Aan mams heb ik ook niks, die davert net zo hard door de kamer.![]()
![]()
Who am I kitting...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor levering binnen 7 dagen, dus het zou moeten kunnen
Waarom, waarvoor?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:17 schreef hecoson het volgende:
dames is het niet slimmer een vrachtwagentje te huren volgens mij gaat dat veel sneller en beter gaan
Why? Het moet van allerlei plaatsen door heel Nederland komen, alle spullenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:17 schreef hecoson het volgende:
dames is het niet slimmer een vrachtwagentje te huren volgens mij gaat dat veel sneller en beter gaan
Drom! Ga maar eens met je gehuurde vrachtwagentje (ongeveer ¤ 0,23 per km) door Nederland scheuren. Egnie handigquote:Op donderdag 3 september 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
Why? Het moet van allerlei plaatsen door heel Nederland komen, alle spullen
En mensen vinden het leuk om het zelf te doen. Ruzie maken over wie de bleek en wie t wasmiddel mag gaan halenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Drom! Ga maar eens met je gehuurde vrachtwagentje (ongeveer ¤ 0,23 per km) door Nederland scheuren. Egnie handigHoewel; wel handig, maar schijtduur!
En wie de keukenrollen, en dat we alles eerst aan Greys moesten vragen, en dat de kauwstokkies te duur waren, en, en, enquote:Op donderdag 3 september 2009 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
En mensen vinden het leuk om het zelf te doen. Ruzie maken over wie de bleek en wie t wasmiddel mag gaan halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:48 schreef Cat22 het volgende:
Morrizzzz is gekomen, heeft ingeladen (lees: dozen bovenop de weegschalen gezet) en is weer gegaan.
![]()
Maar niet zonder de kittens te bezichtigen.
En hij vindt kittens leuk en vind het niet erg met zijn hoofd op internet te komen (maar de foto's toch maar even onder een spoilertje). Ze mochten alle drie een keer op de foto.
How kjoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:48 schreef Cat22 het volgende:
Morrizzzz is gekomen, heeft ingeladen (lees: dozen bovenop de weegschalen gezet) en is weer gegaan.
![]()
Maar niet zonder de kittens te bezichtigen.
En hij vindt kittens leuk en vind het niet erg met zijn hoofd op internet te komen (maar de foto's toch maar even onder een spoilertje). Ze mochten alle drie een keer op de foto.
Hij knijpt 'r fijn op de laatste foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow gawwwwd, ik sta niet alleen te boek als katnapper maar ook als regelteef he?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wie de keukenrollen, en dat we alles eerst aan Greys moesten vragen, en dat de kauwstokkies te duur waren, en, en, en
Ja. Wie haalt het wasmiddel nou?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En mensen vinden het leuk om het zelf te doen. Ruzie maken over wie de bleek en wie t wasmiddel mag gaan halen
Ik heb zelfs nog twéé troeven achter de hand voor de keukenrollen. Jullie zullen nog verbaasd zijnquote:Op donderdag 3 september 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
En Cat? Had ie nog genoeg ruimte voor 1200 keukenrollen?
Yups...quote:Op donderdag 3 september 2009 16:10 schreef JJH het volgende:
Deze moet vol denk ik zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |