Ik ken wel de pakjes met vochtige huishouddoekjes van de Action. Die zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:29 schreef Greys het volgende:
Maar kennen jullie die pakjes met hygiënische doekjes van de Lidl![]()
Wat vinden we daarvan? Kunnen ze die ook gebruiken?
Mee eens.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken wel de pakjes met vochtige huishouddoekjes van de Action. Die zijn![]()
![]()
![]()
Maar of een asiel die kan gebruiken? Ik denk dat die standaard een emmer sop en wat stoffen doekjes klaar hebben liggen of zo. Moeten we nog geld opmaken voor een rond bedrag op de cheque of zo? We hebben toch al superveel spullen?
Ze zijn niet merk getrouwquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens.
Kopen (van het geld van de donateurs) zou alleen maar moeten als het 100 procent zeker is dat Dierenthuis er echt wat aan heeft.
Zo vraag ik me ook af of ze wel blij zullen zijn met zomaar een willekeurig wasmiddel (dat toevallig goed uit een test komt), ipv het wasmiddel dat ze zelf gebruiken.
Oke, doen we die doekjes niet. Jullie hebben een puntquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens.
Kopen (van het geld van de donateurs) zou alleen maar moeten als het 100 procent zeker is dat Dierenthuis er echt wat aan heeft.
Zo vraag ik me ook af of ze wel blij zullen zijn met zomaar een willekeurig wasmiddel (dat toevallig goed uit een test komt), ipv het wasmiddel dat ze zelf gebruiken.
We zorgen gewoon dat we niet over de 2400 euro boodschappen halen, komt goedquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ik wil wel minimaal 5000 op de cheque.
Maar dat is toch ook plentyquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
We zorgen gewoon dat we niet over de 2400 euro boodschappen halen, komt goed
Dan kun je bijna voor 6 meier wasmiddel halen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
REEDS GEKOCHTE SPULLEN VOOR DIERENTHUIS:
We hebben al:
¤ 148,70 voor 10 liter dettol en 3000 plastic handschoenen
¤ 265,00 voor 450 onderleggers
¤ 135,00 voor 30 stuks kattenbakken
¤ 030,00 voor 30 flessen Dreft afwasmiddel
¤ 300,00 voor 600 blikjes Gourmet
¤ 297,00 voor 1200 keukenrollen
¤ 150,00 voor 300 grote kauwstaven buffelhuid
¤ 069,60 voor 10x100 stuks kleine kauwstaven buffelhuid
¤ 008,10 voor 30 afwasborstels
¤ 042,50 voor 50 rol vuilniszakken normaal
¤ 056,70 voor 30 rol vuilniszak groot
¤ 118,00 voor 118 flessen allesreiniger
¤ 067,50 voor 50 flessen desinfectie voor de handjes
¤ 024,60 voor 30 veger en blik
Dus dat zou bij elkaar dan ¤ 1.712,70 zijn tot nu toe.
En dan dus nog 100 euro er bij voor de bleek die JJH haalt, maakt dus ¤ 1.812,70.
Hebben we nog geld zat voor wasmiddel enzo!
Ja maar da's poeder he?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:21 schreef Janetje het volgende:
*kuch* Maxitrat wasmiddel bij de lidl 9,5 kilo voor 9,50eur voor *kuch*
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:30 schreef ElisaB het volgende:
MCD heeft de bestelling geannuleerd, omdat het een ongewoon grote hoeveelheid was
Donderdag weer een poging!
Oh, beschouw in dat geval als ongetipt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar da's poeder he?
Ik geloof dat we liever vloeibaar hadden.
Of waren we daar nog niet uit?
Misschien niet hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh, beschouw in dat geval als ongetipt.
je hoeft echt niet voor alles onze toestemming te vragen hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien niet hoor!
In elk geval top dat je meedenkt!
Ik denk dat ik toch even een mailtje aan DTH doe om te vragen of ze voorkeur hebben voor een soort wasmiddel. Wat jullie, organisaaaasiechicks?
Oh ik weet dat het niet MOET, maar ik vind het zelf wel zo democratisch!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
je hoeft echt niet voor alles onze toestemming te vragen hoor![]()
Dan ga ik NU voor je kijken! Momentje!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:45 schreef Soc het volgende:
Hai, een vraagje: Klopt het PayPal adres nog? Ik heb gisteren een bedrag "overgemaakt" naar 'asielactie at gmail punt com' maar ik heb dus geen idee of dat ook daadwerkelijk goed is gegaan.
Mwah, vind ik wel hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:55 schreef Qwea het volgende:
je hoeft echt niet voor alles onze toestemming te vragen hoor![]()
Ik niet. Tis toch onzin om iedereen bij langs te gaan en op antwoord te wachten enkel voor het versturen van een mailtje?quote:
geemeel doet heel niet hierquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Het is binnen Soc! Dankjewel!
Ik ga je groen laten maken!
Nee bij mij doet ie het ook niet hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
geemeel doet heel niet hier
internal server error
Aarde voor Qwea.... ik zit gewoon te ouwehoerenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef Qwea het volgende:
Ik niet. Tis toch onzin om iedereen bij langs te gaan en op antwoord te wachten enkel voor het versturen van een mailtje?
Kost alleen maar tijd, en ons greesje is oud (zekeren wijs (echt?) zat dunkt me
Maar goed, dat ben ik he.
Aha, dat verklaard 't. Geen probleem hoor, ben blij dat alles verder goed is gegaanquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee bij mij doet ie het ook niet hoor!
Ik heb bij Paypal ingelogd om te kijken, maar vandaar dat we dus geen melding gehad hebben nog dat er een bedrag was overgemaakt!
Soc, je groen is aangevraagd bij Iteejer!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aarde voor Qwea.... ik zit gewoon te ouwehoeren
Sowee, jullie kennen me slechtquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
Ik dacht ook dat Elies het serieus meende
Ik dacht dat jij gewoon bedoelde dat het normaal is als we alles even met elkaar overleggen.quote:
Noem mij maar D.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:20 schreef Harajuku. het volgende:
Zei ik om Jeeeeej Kweeeej heeeey Kaaaaay
Ik zal voortaan wat duidelijker ouwehoeren!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat jij gewoon bedoelde dat het normaal is als we alles even met elkaar overleggen.
Zo stom vond ik het niet hoor!
Daaaaayyyyyyyyyy dan he?quote:
Cat TwentyTweeeeeeeeeeeyquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:26 schreef Cat22 het volgende:
En ik reageer wel op cat twentytwee.
Psst..... Dip: Lush party nieuws!
Welnee, wij moeten je geouwehoer gewoon beter kunnen herkennen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal voortaan wat duidelijker ouwehoeren!
Dat is mijn default setting bij iedereen op fok.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:58 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga er bij ElisaBaaaaaaayyyy eigenlijk standaard van uit dat ze ouwehoert. Dat is statistisch gezien het handigst
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:58 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga er bij ElisaBaaaaaaayyyy eigenlijk standaard van uit dat ze ouwehoert. Dat is statistisch gezien het handigst
ik blijf je nok noemenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:50 schreef nokwanda het volgende:
Dat wordt nog lachen op de 12de. Wie noemt wie hoe?
Ik ben het al gewend om Nok genoemd te worden, maar gewoon Danielle is ook helemaal prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |