Ik niet. Tis toch onzin om iedereen bij langs te gaan en op antwoord te wachten enkel voor het versturen van een mailtje?quote:
geemeel doet heel niet hierquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Het is binnen Soc! Dankjewel!
Ik ga je groen laten maken!
Nee bij mij doet ie het ook niet hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
geemeel doet heel niet hier
internal server error
Aarde voor Qwea.... ik zit gewoon te ouwehoerenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef Qwea het volgende:
Ik niet. Tis toch onzin om iedereen bij langs te gaan en op antwoord te wachten enkel voor het versturen van een mailtje?
Kost alleen maar tijd, en ons greesje is oud (zekeren wijs (echt?) zat dunkt me
Maar goed, dat ben ik he.
Aha, dat verklaard 't. Geen probleem hoor, ben blij dat alles verder goed is gegaanquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee bij mij doet ie het ook niet hoor!
Ik heb bij Paypal ingelogd om te kijken, maar vandaar dat we dus geen melding gehad hebben nog dat er een bedrag was overgemaakt!
Soc, je groen is aangevraagd bij Iteejer!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aarde voor Qwea.... ik zit gewoon te ouwehoeren
Sowee, jullie kennen me slechtquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
Ik dacht ook dat Elies het serieus meende
Ik dacht dat jij gewoon bedoelde dat het normaal is als we alles even met elkaar overleggen.quote:
Noem mij maar D.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:20 schreef Harajuku. het volgende:
Zei ik om Jeeeeej Kweeeej heeeey Kaaaaay
Ik zal voortaan wat duidelijker ouwehoeren!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat jij gewoon bedoelde dat het normaal is als we alles even met elkaar overleggen.
Zo stom vond ik het niet hoor!
Daaaaayyyyyyyyyy dan he?quote:
Cat TwentyTweeeeeeeeeeeyquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:26 schreef Cat22 het volgende:
En ik reageer wel op cat twentytwee.
Psst..... Dip: Lush party nieuws!
Welnee, wij moeten je geouwehoer gewoon beter kunnen herkennen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal voortaan wat duidelijker ouwehoeren!
Dat is mijn default setting bij iedereen op fok.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:58 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga er bij ElisaBaaaaaaayyyy eigenlijk standaard van uit dat ze ouwehoert. Dat is statistisch gezien het handigst
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:58 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga er bij ElisaBaaaaaaayyyy eigenlijk standaard van uit dat ze ouwehoert. Dat is statistisch gezien het handigst
ik blijf je nok noemenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:50 schreef nokwanda het volgende:
Dat wordt nog lachen op de 12de. Wie noemt wie hoe?
Ik ben het al gewend om Nok genoemd te worden, maar gewoon Danielle is ook helemaal prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |