Ow, ga ik ook doen! Pet!quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
Jou ken ik uiteraard wél, maar ik weet niet met welke vermomming je deze keer gaat komen natuurlijk.
Vorig jaar met sjaal en pet!![]()
Leuk! Ga ik als Perez Hilton.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:18 schreef Greys het volgende:
Grote zonnebril, oh ja.
Ik ga als Paris Hilton maar dan drie keer zo groot![]()
Zei ik om Jeeeeej Kweeeej heeeey Kaaaaayquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij niet!
Maar dat kan nog komen, want JJH gaat bleek halen maar we moeten nog waspoeierrrrrrr/middel.
Haar, wat denk jij, moeten we nog even DTH mailen om te vragen wat voor merk en of ze poeder of vloeibaar willen?![]()
[..]
Jou ken ik uiteraard wél, maar ik weet niet met welke vermomming je deze keer gaat komen natuurlijk.
Vorig jaar met sjaal en pet!![]()
Ohja, ik had even niet gedacht aan de uitspraakquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zei ik om Jeeeeej Kweeeej heeeey Kaaaaay
Oh ja, jij kan er ook nog bijquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja, ik had even niet gedacht aan de uitspraak![]()
Word ik dan Greeeeeeeeeeeeeeey?
Dat wordt het toch wel hoor, zodra die 1200 keukenrollen uitgeladen gaan wordenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:24 schreef JJH het volgende:
Als het zo doorgaat gaat de 12e een grote onbedaarlijke lachbui worden.
Ik stel me zo voor dat jullie mijn kofferbak leegmaken, dat ik daarna het dak open doe en jullie mij uitgravenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:25 schreef Greys het volgende:
Dat wordt het toch wel hoor, zodra die 1200 keukenrollen uitgeladen gaan worden
Ziet een deur open gaan en Elisa incusief een enorme hoeveelheid keukenpapier de auto uitspringen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wordt het toch wel hoor, zodra die 1200 keukenrollen uitgeladen gaan worden
Uitrollen denk ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ziet een deur open gaan en Elisa incusief een enorme hoeveelheid keukenpapier de auto uitspringen.
Ik heet IRL ook Qwea, of denise.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen bij de nick noemen op meets.
Wel zo makkelijk, iedereen weet wie je bedoeld, dan.
Als ik DTH was was ik allang blij met welk merk of soort dan ook. Zeker in de hoeveelheden die jullie halen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Haar, wat denk jij, moeten we nog even DTH mailen om te vragen wat voor merk en of ze poeder of vloeibaar willen?![]()
[..]
Ja he? En vooral omdat het niet echt om fijnwas gaat ofzo, het gaat waarschijnlijk om handdoeken en dekens en bekleding van al die kussens en bedden die ze vooral veel wassen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Als ik DTH was was ik allang blij met welk merk of soort dan ook. Zeker in de hoeveelheden die jullie halen.
Alleen ik zou zelf kiezen voor een vloeibaar geval want dat schijnt beter te zijn voor de machine omdat het vollediger oplost.
Huh, ik heb daar overheen gelezen gisteren? Wat jullie zeggen vind ik ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? En vooral omdat het niet echt om fijnwas gaat ofzo, het gaat waarschijnlijk om handdoeken en dekens en bekleding van al die kussens en bedden die ze vooral veel wassen.
En dat vloeibaar daar heb je gelijk in. Als we niet het allergoedkoopste nemen zitten we altijd goed denk ik?
Waar overheen gelezen? Dat het om dekens en kussenhoezen gaat enzo?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh, ik heb daar overheen gelezen gisteren? Wat jullie zeggen vind ik ook
Dat stond nog onderaan ons boodschappenlijstje bij de wensen! En het is wel fijn als we met zo'n opbrengst dan dat ook nog kopen, want dan hoeven zij er niet mee te slepen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:36 schreef Harajuku. het volgende:
Nay, t wasmiddel gebeuren
5000 op de cheque lukt sowieso wel.
We zijn al een aardig eind met het wasmiddel er bij.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:46 schreef ElisaB het volgende:
Persoonlijk vind ik spullen leuker dan geld. Maar dan alleen als ze de spullen ook écht kunnen gebruiken. Dus wmb kopen we alles wat er op hun lijstje staat
Maar dat wordt dan 2400 spullen en 5000 cheque.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind 2200 spullen en 5000 cheque juist wel leuk
Dan moeten we het denk ik rechtstreeks vragen aan DTH, want de vrijwilligers die hier wel eens kwamen gluren wisten niet waar het vandaan kwam en op hun site kan ik het niet uit het verhaal halen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Probeer er achter te komen waar ze nu hun cb van krijgen en regel daar een tegoedbon dan
Nu pas?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:32 schreef Cat22 het volgende:
Tegoedbon is leuk, maar dikke cheque zal zeker ook van pas komen ivm de doktersrekeningen. Dat is hier het verschil met een 'gewoon' asiel vind ik. Dat het geld heel anders verdeeld wordt (moet worden).
Greys: ik heb het allesreinigergeld binnen, dankjewel!
Of van allebei wat!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
Kunnen we ipv Carnibest niet slagersbonnen doen?
Nu pas gekekenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Nou ja, fijn dat het er is. En geen dank. JIJ bedankt voor het halen van de allesreiniger!
Wat een boel vragen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:41 schreef Greys het volgende:
Hieronder nog even het boodschappenlijstje van blz 1.
Oh JJH, was jij er nou uit met het bleek? Wanneer ga je dat halen? Of eerst bestellen ivm de grote hoeveelheid en dan die zaterdag ophalen? Zal ik het geld al aan je terugstorten?
Meer info heb je toch niet nodig?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Nou, da's duidelijk
Moet ik zo even bij de Lidl gaan kijken was het wasmiddel daar kost?
Ik moest wel heen... terwijl het regendequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
Oh, ik ga zo ook!
Nou ja, misschien ga ik dan ook wel niet *lui en morgenavond dan maar boodschappen doet*.
Maar dan ben ik voor de Color geloof ik!
Ik zit ook nog steeds te wachten tot het droog word. Er zit alleen niet echt veel schot in.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest wel heen... terwijl het regende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit ook nog steeds te wachten tot het droog word. Er zit alleen niet echt veel schot in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet a.s. zaterdag maar daarop he?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:58 schreef Loontjah het volgende:
Ik wil echt mee, maar k sta zaterdag gewoon ingepland.
Ik ga van alles doen, om het te kunnen regelen.
*heb namelijk ook nog dingen te goed, van de asielkraampies..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |