Nope, hij neemt me áltijd bloedserieusquote:Op woensdag 2 september 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
Morriz dacht natuurlijk 'Die EliesjeBeeeeeeey, die ouwehoert maar wat!'
Morriz komt morgen bij je langs en hij heet inderdaad nét iets andersquote:Op woensdag 2 september 2009 15:12 schreef Cat22 het volgende:
Komt Morriz morgen bij mij langs? Want dan weet ik dat hij anders heet.
Ik ben rijder omgeving Deventer, en hoor van verschillende mensen dat er al gereden is enzo, maar ik heb nog niets gedaan voor mijn groene kleurtjequote:
Heulemaasl geweldig!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Volgens mij zijn er geen spullen die in die omgeving vervoerd hoeven worden PownijN!
Maar je bent natuurlijk van harte welkom om voor de gezelligheid mee te gaan de 12e, kijk maar of je wilt en kunt, niets is verplicht!
@JJH, ik heb het geld voor de bleek overgemaakt!
Dat staat heulemoal niet in mijn lijstjequote:Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef draculettetje het volgende:
hey pownijn jij ging toch met ons mee rijden de 12de?
Je kunt er wel vanuit gaan dat er 4 drieliterflessen in een doos zitten. Dat is al +/- 12 kilo namelijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Hoeveel flessen wasmiddel denken we aan?
Ik heb even gemaild over het wasmiddel naar Alice van Dierenthuis.
Als we die flessen van 3 liter nemen van 3,69 dan misschien 50 flessen ofzo?
Ik wil wel meer, maar 100 drieliterflessen wordt best veel dozen, want volgens mij zitten er maar 6 of 8 van die grote flessen in een grote doos bij de Lidl
Ik weet niet wat het soortelijk gewicht van wasmiddel is, maar je Smartje gaat wel door z'n wielen zakken met 100 flessenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Hoeveel flessen wasmiddel denken we aan?
Ik heb even gemaild over het wasmiddel naar Alice van Dierenthuis.
Als we die flessen van 3 liter nemen van 3,69 dan misschien 50 flessen ofzo?
Ik wil wel meer, maar 100 drieliterflessen wordt best veel dozen, want volgens mij zitten er maar 6 of 8 van die grote flessen in een grote doos bij de Lidl
Tuurlijk; no probquote:Op woensdag 2 september 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Kunnen die anders nog bij jou in het bussie Elies?![]()
ik dacht 6 gezien te hebben erinquote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
NEEEEEEEE Elies, echt, geloof me, dat gaat NIET meer in je bussie passen!![]()
Misschien dat ik iets met Loveless85 kan regelen?
Maar eerst maar eens kijken hoeveel dozen het zijn. Ik ga morgen eens gluren bij de Lidl hoeveel flessen er in een doos zitten, ik maak wel even een foto met mijn telefoon stiekem. Kunnen we samen even inschatten hoe we het 't beste kunnen aanpakken
Ik heb nog een troef achter de handquote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
NEEEEEEEE Elies, echt, geloof me, dat gaat NIET meer in je bussie passen!![]()
Misschien dat ik iets met Loveless85 kan regelen?
Maar eerst maar eens kijken hoeveel dozen het zijn. Ik ga morgen eens gluren bij de Lidl hoeveel flessen er in een doos zitten, ik maak wel even een foto met mijn telefoon stiekem. Kunnen we samen even inschatten hoe we het 't beste kunnen aanpakken
Elke keer als ik 1200 keukenrollen lees moet ik lachen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nog een troef achter de hand![]()
6 dozen van Cat22, 1.200 keukenrollen van MCD, een weegschaal van... ons, 150 liter wasspul van Greyzzy... appeltje eitje
Ja, het is reuze grappigquote:Op woensdag 2 september 2009 23:00 schreef JJH het volgende:
Elke keer als ik 1200 keukenrollen lees moet ik lachen.
ik weet ook helemaal niet of dat nou echt afgesproken wasquote:Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat staat heulemoal niet in mijn lijstje
heb hier nog wel ruimte hoor als het nodig isquote:Op woensdag 2 september 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
We zijn ook gek ook he gewoon
Maar misschien kunnen we het wasmiddel splitsen in meerdere mensen twee dozen halen ofzo!
2,5 auto's?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, het is reuze grappig
Maar serieus: 2,5 auto's en twee aanhangers. Moet je een eind mee kunnen komen heur
Mijn eigen auto telt maar voor een half; net genoeg ruimte voor een aansteker en een fles waterquote:
Dan rijd jij vast een smart. Of een brommobiel.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn eigen auto telt maar voor een half; net genoeg ruimte voor een aansteker en een fles water
[ afbeelding ]
Als je me daarover kan PM-en met wat extra info, want ik heb dan volgens mij iets gemistquote:Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef draculettetje het volgende:
hey pownijn jij ging toch met ons mee rijden de 12de?
Of een hip cabriootjequote:Op woensdag 2 september 2009 23:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan rijd jij vast een smart. Of een brommobiel.
In een statio veel meer, toch best knap van zo'n smartje, valt ie dan niet achteroverquote:Op woensdag 2 september 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Of een hip cabriootje![]()
En even over die Smart.... ik rij een Smart en daar passen 8 kratten bier in de achterbak.
Heb het met eigen ogen gezien. Drie in de lengte naast elkaar, daar drie bovenop en daar nog 2 bovenop.
Dus...![]()
Bijna goedquote:Op woensdag 2 september 2009 23:23 schreef JJH het volgende:
Dan rijd jij vast een smart. Of een brommobiel.
Maar met een statio (?) heb ik nooit een parkeerplaats pal voor de Ierse Pub midden in het centrum van Rotterdam. Of in een drukke winkelstraat. Met de Smart wel. Altijd!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
In een statio veel meer, toch best knap van zo'n smartje, valt ie dan niet achterover
Maar wel lekker met je haren in de wind!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bijna goed
Mijn plaatje deed het niet, maar dit is 'm. Een rijdende pantoffel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |