Het is een ouwe dus ik dacht aan een euro of 15 (Zonder adapter 20 met als ik 'm kan vinden dus..).quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:49 schreef guitarist het volgende:
Wat voor prijs had je in gedachten voor het midikeyboard? Dan kan ik er eens over nadenken.
Vetquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:41 schreef Cynic het volgende:
Gisteren 2 plectra teruggevonden onder de stoel van de auto. Ik kwam ze tegen toen ik mijn telefoon zocht die ik had laten vallen
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:46 schreef Witchfynder het volgende:
Metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Goede vraagquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:30 schreef gunk77 het volgende:
Waarom ben ik (als metalfan) hier niet eerder terechtgekomen![]()
Breng er idd geval meer gevoel in zoals te horen in;quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:36 schreef HugoAben het volgende:
Ook akoestische spelers hier?Ik speel toch al 10 jaar, en kan wel aardig wat spelen, ik ben op weg asturias te leren, ik vind het moeilijk het stukje vanaf 1:00 te doen wat nog snel loopt, de rest lukt wel
![]()
Iemand die het ook kan en tips heeft?
26 ook wel Ferro genoemd of Ijzerquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:46 schreef Witchfynder het volgende:
Metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Ik zoek er eigenlijk wel een met USB, maar ik denk er nog wel even over na.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:52 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Het is een ouwe dus ik dacht aan een euro of 15 (Zonder adapter 20 met als ik 'm kan vinden dus..).
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:15 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
26 ook wel Ferro Ferrum genoemd of Ijzer
Metal![]()
26 Ferro Ferrum !!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat was altijd mijn spijbeluurtjequote:Op maandag 31 augustus 2009 11:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Ooit schijkunde gehad?
Ijzer is een metaal, maar niet elk metaal is ijzer. Zo heb je bijvoorbeeld ook Goud, Zilver, Platina, Chroom, Zirkonium, Bismut, etc. etc.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ooit schijkunde scheikunde gehad?
Kun je eens een keer iets posten van die Jim Root? ben wel benieuwd naar dat geluid.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:10 schreef -Menn0- het volgende:
Bij mij moeten er ook nog 2 gitaren uit
Helaas er zit alleen een MIDI out op.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:29 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik zoek er eigenlijk wel een met USB, maar ik denk er nog wel even over na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb niet echt iets om goed mee op te nemen, alleen een fotocamera met film functiequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kun je eens een keer iets posten van die Jim Root? ben wel benieuwd naar dat geluid.
Welke?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:10 schreef -Menn0- het volgende:
Bij mij moeten er ook nog 2 gitaren uit
Nee gewoon het geluid, is het ook een gitaar voor bluesrock of meer een hardrock/metal trein?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heb niet echt iets om goed mee op te nemen, alleen een fotocamera met film functie
Maar wat wil je horen? Hoe hard hij kan ?
Pure metal (hard rock trek je ook wel maar hij is gemaakt om te heerschen!) en het zijn inderdaad EMG'squote:Op maandag 31 augustus 2009 15:26 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee gewoon het geluid, is het ook een gitaar voor bluesrock of meer een hardrock/metal trein?
Er zitten emg in of niet?
quote:
USB -> MIDI converter dertussen en klaar is kees.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Helaas er zit alleen een MIDI out op.
Moet er eigenlijk van af, ziet er niet meer uitquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:23 schreef allsystemshalt het volgende:
LOLZ ik heb ook treeplaat behang![]()
Ik ben benieuwd! Lekker prutsen met een chorus!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:39 schreef allsystemshalt het volgende:
Telefetisjistisch je Boss CE-2 is onderweg![]()
Bedankt voor de koopnu heb ik weer wat GASgeld
Het is wel een erg toffe gitaar! Maar ook ik ga mij inhouden...quote:
Do, or do not. There is no try.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:29 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Probeer mooiere foto's te maken deze foto's doen je gitaren geen recht![]()
Tja tijd hequote:Op maandag 31 augustus 2009 17:29 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Probeer mooiere foto's te maken deze foto's doen je gitaren geen recht![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Do, or do not. There is no try.
[ afbeelding ]
Dan moet je niet miepen dat je niks verkoopt ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Tja tijd he
Heb wel zo'n Canon 450D voor super geile plaatjes maja motor rijden neemt veel tijd in beslag
Er zijn helaas te weinig mensen die dat beseffen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:34 schreef The_Dean het volgende:
Do, or do not. There is no try.
[ afbeelding ]
Tijdsindeling is een keuze. Blijkbaar wil je ze gewoon niet kwijt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Tja tijd he
Heb wel zo'n Canon 450D voor super geile plaatjes maja motor rijden neemt veel tijd in beslag
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tijdsindeling is een keuze. Blijkbaar wil je ze gewoon niet kwijt.
kipquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Mocht iemand interesse hebben maak ik echt wel betere foto's maar tot die tijd.
Breek me de bek niet openquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er zijn helaas te weinig mensen die dat beseffen.
Maar daar is een oplossing voorquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Helaas er zit alleen een MIDI out op.
En jij denkt dat het op Fok! harder loopt dan op marktplaats?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Misschien vind ik het leuker om met dit weer motor te rijden dan foto's maken en dat mongolen op marktplaats er 20 euro op bieden. Mocht iemand interesse hebben maak ik echt wel betere foto's maar tot die tijd......
Als jij 'm nu koopt en je ervaringen doorgeeft, dan weet ik of ik er een moet kopenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:05 schreef Broekpaling het volgende:
Hmm, ik wil een amp gaan kopen, aangezien ik nu een electische gitaar heb.Nu zit ik te denken aan een Line6 Spider 4 van 75 watt.
Maar nu lees ik hier en daar dat de spider serie niet bekend staat als denderend goed. Of is dat een hoop getroll?
Of je koopt er één voor 1/3 van de prijs in Hongkong: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.730quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:42 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Maar daar is een oplossing voor![]()
http://www.feedback.nl/producten/ESI/Midimate-II
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Of je koopt er één voor 1/3 van de prijs in Hongkong: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.730
Ik heb die andere MIDI-kabel van die site (is 2 dollar duurder) en die doet gewoon wat 'ie moet doen, waarom zou je er dan meer geld voor uitgeven?quote:
De twee van Jur nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:40 schreef The_Dean het volgende:
Mensen met Jackson RR's... zijn jullie slagplaten ook van metaal?
Ligt ook aan welke Jackson RRquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:40 schreef The_Dean het volgende:
Mensen met Jackson RR's... zijn jullie slagplaten ook van metaal?
Misschien heeft de eigenaar dat erop gezet want meestal hebben de Japanse dat niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:14 schreef The_Dean het volgende:
Een Jackson PS-3 Performer, kermis-rood. Slagplaat is gewoon zwart [gespoten] metaal waar alle pots e.d. aan vast zitten... niks van shielding ertussen... En ja, alle grounds zitten vast
Heeft ie een schroefnek?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef The_Dean het volgende:
Nouja, alle stickers zijn eraf gepeuterd, dus geen idee waar hij gemaakt is, denk Japan/Korea want het schijnt wel een goedkopere versie te zijn.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als jij 'm nu koopt en je ervaringen doorgeeft, dan weet ik of ik er een moet kopen
(wil er namelijk zelf misschien ook een...)
In het wit welquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:10 schreef TeleluvR het volgende:
Die Wilshires zijn vet!
Ik had een review gelezen over een Spider III waarbij de speaker vervangen was en dat dat ding daarna een geweldige versterker was, dus misschien is alleen de speaker de zwakste schakel. En over de Spider IV kan ik nog niets vinden qua reviews.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik lees alleen dat de spider serie niet zo denderend is.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:28 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoe moet je trouwens je gitaar vintage krijgen nu met het rookverbod?
Vroeger toen de wielen nog vierkant waren verkleurde je gitaar met de jaren door het spelen in rokerige ruimtes maar wat nu ? blijf je altijd met een steriele onverkleurde lak zitten
Drummen is dan ook ultiem om te doen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:29 schreef The_Dean het volgende:
Ik word denk ik maar drummer...
[ afbeelding ]
p0wn3d!quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:53 schreef Witchfynder het volgende:
In heel Nederland is maar één treinverstoring en dat is op het traject waar ik nu in moet. Wish me luck!
.
Dat is bij die van mij de shuffle functie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:45 schreef Witchfynder het volgende:
Tegenover mij zit n Apple fanboy met macbook air en ipod en net faalde de ipod want hij zat hem helemaal te schudden enzo
Op een iPod Classic ook?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is bij die van mij de shuffle functie.
Volgens mij niet, alleen de nieuwe generatie heeft dat.quote:
Mijn walkman doet dat nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:03 schreef Cynic het volgende:
Mijn discman shuffelt ook als je ermee schudt.
Wat heb je besteld dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:27 schreef tony_clifton- het volgende:
Mh!
4 maand geleden een nieuwe gitaar gekocht in de hoop dat ik 'm zou hebben na mijn herexamens, niet dus... Geen idee hoe lang nog.
Gaaf ding, waar heb je hem besteld dat het zo lang duurt dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:35 schreef tony_clifton- het volgende:
Een doublecut LP special met P90s...
[ afbeelding ]
Mijn eerste échte gitaar... ben mijn cheapo strat een beetje beu en de floating tremolo begint mij serieus te ergeren.
Mag wel gaan komen, heb nog 3 weken voor school weer start.
Gaan die niet uit zichzelf dan shuffelen als je rent ofzo?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, alleen de nieuwe generatie heeft dat.
Produktivquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaaf ding, waar heb je hem besteld dat het zo lang duurt dan?
Je werkte bij een intrumenten via internet bestelwinkel?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:53 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Produktiv
'T was overal een beetje zo hoor, 't is niet dat 't aan de winkel ligt.
Had onlangs wel gemaild om te vragen of ze enig idee hebben voor wanneer 't zou kunnen zijn (bv. datum volgende levering van Gibson), maar kreeg gewoon een copy/paste van de bestellingsbevestiging terug. Nou niet dan.
Maargoed, als ze 't niet weten weten ze 't niet natuurlijk...
Heb dat ding betaald met te werken in zo'n winkels dus weet hoe 't draait een beetje.
Mijn 'droomrig' is trouwens gitaar -> TU2 (tuner) -> wah (geen idee welke) -> Box Of Rock -> Fender Deluxe Reverb.
Momenteel heb ik enkel de TU2, en gebruik ik de box of rock en de DRRI van mijn pa... Echt een superleuke combi, klinkt clean als Fender en dirty als Marshall met een druk op de knop!
Nee, gewoon, in _een_ winkel, maar 't verbaast mij niet als 't overal wat 'tzelfde is...quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:00 schreef KaMo het volgende:
[..]
Je werkte bij een intrumenten via internet bestelwinkel?
Van Z.VEX, een low/medium gain distortionpedaal dat weg heeft van een plexi. Is trouwens heel makkelijk te clonen, je vindt schema's op internet.quote:
Nee, ik gebruik die van mij alleen bij het hardlopen maar heb daar nog nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:39 schreef Witchfynder het volgende:
Gaan die niet uit zichzelf dan shuffelen als je rent ofzo?.
Zie hier : http://gizmodo.com/248039(...)o-rock-in-20-secondsquote:
Vette tremolo...quote:
quote:
Godzijdank kan je dat ook weer uit zetten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:53 schreef guitarist het volgende:
Logic!
De nieuwe iPods hebben shake to shuffle, misschien was dat het?
Wel erg vervelend om je grote liefde te moeten verkopen... Naar, naar, naar!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:47 schreef The_Dean het volgende:
Koop er wel een goedkoper dingetje voor terug [SG special ofzo], of wellicht dat ik alles verkoop [ook de stack en oefenamp] en dan later maar eens kijk wat ik ga halen.
Cube 30 en Tele's LP ofzo. Heb ik tenminste een goede gitaar, mocht ik nog eens moeten optreden.
Ben zo failliet, had een leuk bedragje op de spaarrekening [bestemd voor een demo] maar dat is inmiddels ook al op.
Op jezelf wonen is veels te fucking duur, en dan heb ik ook nog het goedkoopste huis wat je je kan bedenken.
[ afbeelding ]
Gast! Dan moet je ook niet als een malloot voor iedereen rond gaan rijden zonder km's te claimen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:47 schreef The_Dean het volgende:
Koop er wel een goedkoper dingetje voor terug [SG special ofzo], of wellicht dat ik alles verkoop [ook de stack en oefenamp] en dan later maar eens kijk wat ik ga halen.
Cube 30 en Tele's LP ofzo. Heb ik tenminste een goede gitaar, mocht ik nog eens moeten optreden.
Ben zo failliet, had een leuk bedragje op de spaarrekening [bestemd voor een demo] maar dat is inmiddels ook al op. Heb zelfs de auto al te koop staan.
Op jezelf wonen is veels te fucking duur, en dan heb ik ook nog het goedkoopste huis wat je je kan bedenken.
[ afbeelding ]
Dat is de Gibson toch? Dean wil die Ibanez!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef Gitaarmat het volgende:
En ik ben de tweede he dat weet je toch?
Juistemquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat is de Gibson toch? Dean wil die Ibanez!
Oh, ze heten allebei LP?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat is de Gibson toch? Dean wil die Ibanez!
Klinkt heel suf, maar gewoon inkomsten/uitgaven bijhouden in een Excel sheetje. Het gaat allemaal harder dan je denkt, hier gaat er ook 1400+ per maand doorheen met z'n tweeen...quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:58 schreef The_Dean het volgende:
Ik vraag me ook af hoe het kan hoor, huur is inderdaad erg laag. Ik zou ook rond moeten kunnen komen, maar tot nu toe is dat nog niet echt zo.
Had de VX ook al verkocht, maar dat schiet met de koper ook nog niet echt op helaas...
Eigenlijk Henk en Toos, maar dat heb ik jullie nog niet verteld...quote:
Ach, dat is het grootste probleem niet eens... dat deed ik alleen voor julliequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gast! Dan moet je ook niet als een malloot voor iedereen rond gaan rijden zonder km's te claimen!
Gaan we wat aan doen...
Gelukkig wel zeg!!quote:
Ja, dat ga ik per morgen ook meteen doen. Maar mijn uitgaven waren zo simpel en best bij te houden, dacht er wel zonder te kunnenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Klinkt heel suf, maar gewoon inkomsten/uitgaven bijhouden in een Excel sheetje. Het gaat allemaal harder dan je denkt, hier gaat er ook 1400+ per maand doorheen met z'n tweeen...
Die van mij heet Klaas!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Eigenlijk Henk en Toos, maar dat heb ik jullie nog niet verteld...
Pas het gewoon nu alvast aan, dan heb je het geld alvast! Renteloze leningen geven aan die boeven van het energiebedrijf is echt vreselijk fout!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef The_Dean het volgende:
Weet wel dat ik nu veeeel te veel voor gas enzo betaal, maar dat krijg ik einde van het jaar allemaal terug
Ja, aan het eind van het jaar! Maar het kan ook nu al, mits je het kan motiveren!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:09 schreef The_Dean het volgende:
Ja, het is al automatisch [?] naar beneden bijgesteld... maar dat doen ze misschien vanzelf omdat ze weten dat mensen sowieso in de zomer bijna niet stoken?
Ik bedoel qua lasten. Dat jij geen geld hebt hebben ze geen boodschap aan, maar als jij kunt aantonen dat je aanzienlijk minder verbruikt dan waar je voor betaald, dan is er helemaal geen probleem!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:15 schreef The_Dean het volgende:
Whehehe, stuur ze wel een internetbankierprintscreen van mijn betaalrekening
Ja en fix mijn bas, dat is ook weer wat centjesquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:01 schreef The_Dean het volgende:
Ohja! En de projecten afmaken zodat ik die duur kan verkopen
betekend ook dat ik me draadloos weer op kan bergen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik per morgen ook meteen doen. Maar mijn uitgaven waren zo simpel en best bij te houden, dacht er wel zonder te kunnen
Maar toch wel handig om even te doen.
Weet wel dat ik nu veeeel te veel voor gas enzo betaal, maar dat krijg ik einde van het jaar allemaal terug
Kewl post een sample van je demoquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:40 schreef DrD00m het volgende:
W00t. as maandag demo ga ik een demo van mijn band fabriceren en volgende week zaterdag optreden bij een skateboard/bmx wedstrijd in hoogvliet
Niet te ver.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
betekend ook dat ik me draadloos weer op kan bergen?
De drumsolo was tijdens 'Seasons of a Warrior' en wtf is 'powerrock', maar verder best leuk stukjequote:De zestallige formatie Conorach is van weer een heel ander kaliber. De band speelt een combinatie van folkmetal en powerrock en heeft met de charismatische frontman Jacco de Wijs een topperformer in huis. Dat hij zich niet laat wegjagen door de fikse regenbuien bewijst hij door veelvuldig op de spekgladde catwalk voor het podium zijn vertolkingen te doen. Het publiek is laaiend enthousiast en als hij bij ‘42 days’ met een Nederlandse vlag met VOC-logo staat te zwaaien, draagt dat bij aan een nog groter enthousiasme. De drumsolo tijdens ‘The fortress of dawn’ mag er ook best wezen. Aan het einde van hun set komt de gitarist nog even de catwalk op en als ze het laatste nummer gespeeld hebben, zou je bijna denken dat deze band de Peter Tetteroo Bokaal in de wacht gaat slepen. (TL)
Al weer tijdje geledenquote:Afterlive is een jonge band uit het Zeeuws Vlaamse Hulst met een stevige sound op het podium. De Band boekte succes door als jongste deelnemer Battle Of The Bands in Hulst te winnen, dit levert hun een optreden op bij Rock Around The Bridge in Sas van Gent waar ze met niemand minder dan The Levellers het podium zullen delen. Jammer dat de zaal nog deels leeg is.
quote:Op woensdag 2 september 2009 00:31 schreef Witchfynder het volgende:
Van 3voor12 over afgelopen vrijdag:
[..]
De drumsolo was tijdens 'Seasons of a Warrior' en wtf is 'powerrock', maar verder best leuk stukje.
quote:Op woensdag 2 september 2009 09:23 schreef Jorikjet het volgende:
boah...!
http://fender.com/sonicyouth/
Hij had het al een beetje laten doorschemeren aan het eind van de vorige tour.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:07 schreef The_Dean het volgende:
Jim, wat doe je?![]()
Zanger verlaat Pennywise
Ja, zo'n frontman krijgen ze niet weer.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:24 schreef brother52 het volgende:
Je hebt het mis. Hier zit van alles.
Staat er een op marktplaats voor nog geen 150e geloof ik. Met reverb...quote:Op woensdag 2 september 2009 11:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, zo'n frontman krijgen ze niet weer.
Zodra ik het hele gebeuren heb afgemixed zal ik het allemala postenquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Kewl post een sample van je demo![]()
En voor het skate/bmx gebreuren break a arm
Telecaster liefhebber hier en die dingen schijnen alleen voor country te zijn, aldus de metalheads hierquote:Op woensdag 2 september 2009 13:19 schreef George_Strait het volgende:
Ah, een gitaristentopic. Al geloof ik niet dat hier veel country-liefhebbers zitten. Het is meer metal hier, of heb ik dat mis?
Nee hoor, punk wil ook prima met een tele.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Telecaster liefhebber hier en die dingen schijnen alleen voor country te zijn, aldus de metalheads hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Desnoods metal...quote:Op woensdag 2 september 2009 16:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee hoor, punk wil ook prima met een tele.
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:31 schreef The_Dean het volgende:
Heb net 25 km wind tegen, berg op, door het moeras gefietst, kan amper lopen door afgestorven knieeën en moet zo nog oefenen met de band, maar mij hoor je toch ook niet zeiken?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook nog spierpijn. Ik heb twee dagen intensief survivald."Everything we are, we are when we're alone."
Je bedoelt vast een snaar.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:27 schreef Meursault het volgende:
Ik heb m'n hand opengehaald aan een staalkabel en nu doet ie auw en kan ik 'm niet goed bewegen en kan ik niet gitaarspelen..
Switchen tussen presets in je rack bijvoorbeeldquote:
Geschikt voor de me-50? Zoja, hoeduur?!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:10 schreef TeleluvR het volgende:
Hier nog iemand op zoek naar een Boss FS-6 Switch?
[ afbeelding ]
Voor die opmerking verdien je eigenlijk 72 uur aan ononderbroken lijfstraffenquote:Op woensdag 2 september 2009 08:54 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
VOC mentaliteit
![]()
* Witchy is waarschijnlijk fundamentalistisch CDA-er
Hit me baby one more time !quote:Op woensdag 2 september 2009 19:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Voor die opmerking verdien je eigenlijk 72 uur aan ononderbroken lijfstraffen![]()
liberaren ? liberalen bedoel je zekerquote:Handelsgeest is voor liberaren.
Ik vind ze anders raar genoeg.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef allsystemshalt het volgende:
liberaren ? liberalen bedoel je zeker![]()
Zo raar zijn de knakkers toch niet ?
40 aantrekkelijk... maar aan de andere kant gebruik ik 1 al niet bij mijn gt-8, waarm zou ik er dan 2 gebruiken?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:06 schreef TeleluvR het volgende:
Geen waarvoor die allemaal geschikt is. Voor iemand van het bitariftentopic is ie 40 euro. Als nieuw!
EDIT voor JJ: http://www.gitaar.net/forum/index.php?read,7,289518
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 2 september 2009 20:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
40 aantrekkelijk... maar aan de andere kant gebruik ik 1 al niet bij mijn gt-8, waarm zou ik er dan 2 gebruiken?
Er zijn ook liberalen die niet rechts zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind ze anders raar genoeg.
Ja, gimme a break..zware dag gehadquote:Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hit me baby one more time !![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
liberaren ? liberalen bedoel je zeker![]()
Zo raar zijn de knakkers toch niet ?
Uitzonderingen heb je altijd.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:38 schreef Svyatagor het volgende:
Er zijn ook liberalen die niet rechts zijn.
Dat klinkt als een nieuw record.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:43 schreef The_Dean het volgende:
Net in een uur tijd drie verschillende snaren gebroken. Eerst de E, toen de D en daarna de A
Of een nieuw akkoordquote:Op donderdag 3 september 2009 00:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een nieuw record.
Rif?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:43 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Of een nieuw akkoord![]()
Of een rif
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:29 schreef The_Dean het volgende:
Sowieso! Groen zijn lijkt nu een trend, maar ben het mijn hele leven al. Geen apparaten onnodig aan, niks op standby, lamp uit als er niemand in die ruimte is, kraan niet laten lopen, dat soort dingen. Het zijn de kleine dingen, maar als iedereen dat doet scheelt het al heel veel
Och, niet bewust, meer uit geldgebrek of gemakzucht. Als ik bijv bami, nasi of spaghetti of iets dergelijks sta te koken en ik heb geen gehakt meer in het vriesvak dan eet ik het net zo makkelijk zonder.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:34 schreef infp2009 het volgende:
[..]
En eens per week vegetarisch eten?
Dit is juist een van de meest groene dingen die je kunt doen. Als iedereen in Nederland dit structureel zou doen zouden we echt een bizar veel kleinere carbon footprint hebben. Ter illustratie; veeteelt heeft een groter negatief effect op het milieu dan al het verkeer.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:05 schreef brother52 het volgende:
Niets mis met vegetarisch eten. Ik doe het ook regelmatig.
Maar het heeft weinig met 'groen' te maken
Dat zal me echt allemaal een rotzorg zijn, net als dat gezeik met CO2 uitstoot enzquote:Op donderdag 3 september 2009 16:01 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Dit is juist een van de meest groene dingen die je kunt doen. Als iedereen in Nederland dit structureel zou doen zouden we echt een bizar veel kleinere carbon footprint hebben. Ter illustratie; veeteelt heeft een groter negatief effect op het milieu dan al het verkeer.
ik werk in de duurzaamheid...
Leuk dat je dergelijke onbewezen dingen voor waar aanneemt, en gedegen onderbouwt wetenschappelijk onderzoek als onzin afdoet.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zal me echt allemaal een rotzorg zijn, net als dat gezeik met CO2 uitstoot enzGaan mensen zitten jammeren over spuitbusjes. Terwijl één enkele kleine vulkaan uitbarsting al zorgt voor een CO2 stoot waar de gehele mensheid een paar jaar over doet om te produceren
Maarja, als ik vlees wil eet ik vlees, en dat is iedere dag eignelijk wel
Ik moest ff heeel veel moeite doen je stukje te lezenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:20 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Leuk dat je dergelijke onbewezen dingen voor waar aanneemt, en gedegen onderbouwt wetenschappelijk onderzoek als onzin afdoet.
Vulkaanuitbarstingen hebben een marginaal kleine uitstoot, maar daarnaast hebben de zwavelgassen juist een afkoelend effect door de zonnestralen te weerkaatsen. Feitelijk maakt dat de carbon footprint van een vulkaanuitbarsting positief (met andere woorden, meer dan alleen gecompenseerd). Onderzoek zegt bovendien juist dat het effect van vulkanen (ong. 200 miljoen ton CO2 per jaar) in het niet valt bij auto-emmissies en industrie (ong. 24 miljard ton CO2 per jaar).
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik moest ff heeel veel moeite doen je stukje te lezen
conclusie: we gaan ooit allemaal dood, en dus: who cares?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:20 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Leuk dat je dergelijke onbewezen dingen voor waar aanneemt, en gedegen onderbouwt wetenschappelijk onderzoek als onzin afdoet.
Vulkaanuitbarstingen hebben een marginaal kleine uitstoot, maar daarnaast hebben de zwavelgassen juist een afkoelend effect door de zonnestralen te weerkaatsen. Feitelijk maakt dat de carbon footprint van een vulkaanuitbarsting positief (met andere woorden, meer dan alleen gecompenseerd). Onderzoek zegt bovendien juist dat het effect van vulkanen (ong. 200 miljoen ton CO2 per jaar) in het niet valt bij auto-emmissies en industrie (ong. 24 miljard ton CO2 per jaar).
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:34 schreef brother52 het volgende:
Carbon footprint, is dat weer de nieuwe mythe na global warming?
Oh, en de CO2 uitstoot van alle auto's valt weer in het niet bij de CO2 uitstoot van alle insecten.
Linkje met bewijs?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:46 schreef infp2009 het volgende:
![]()
En nee, ook niet waar. Maar goed, nevermind jongens.
Ik ga meequote:
Een maaltijd zonder vlees is geen maaltijd!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:01 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Dit is juist een van de meest groene dingen die je kunt doen. Als iedereen in Nederland dit structureel zou doen zouden we echt een bizar veel kleinere carbon footprint hebben. Ter illustratie; veeteelt heeft een groter negatief effect op het milieu dan al het verkeer.
ik werk in de duurzaamheid...
Emoquote:Op donderdag 3 september 2009 18:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een maaltijd zonder vlees is geen maaltijd!
Vegetarisch eten![]()
![]()
![]()
Echt waar, ik snij me liever met een mes in mijn polsen.
Dat ben ik niet eens, kun je nagaan hoezeer ik een hekel heb aan vegetarisch etenquote:
Precies, vlees eten is natuurlijk voor ons mensen. Al die mensen die maar planten op aan het eten zijn... En wat moeten de dieren dan eten?! Stelletje beulen!quote:Op donderdag 3 september 2009 14:27 schreef The_Dean het volgende:
Ik eet vlees uit principe.
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:08 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
hallo, dit is me nieuwe account, de oude werkt niet meer ofzo.
x jorikjet
Met een syndroom van down patientje als avatar?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:08 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
x jorikjet
De wachtwoorden zijn gereset! Je moet een nieuw wachtwoord aanvragen via de passmailer. Heb je het oude mail adres niet meer dan moet je dat even aangeven door een mailtje te sturen naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 3 september 2009 19:08 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
x jorikjet
Ik dacht al, ik wil die Tascam over een poosje namelijk graag overnemen!quote:Op donderdag 3 september 2009 19:13 schreef Cynic het volgende:
Zo, vanavond even bij een drummer op bezoek waar ik vroeger eens mee in een bandje speelde toen ik nog meende vreselijk ingewikkelde muziek te moeten maken terwijl ik dat helemaal niet kon.![]()
Even wat dingen laten uitleggen over verschillende microfoons en opnametechnieken, en misschien kijken of mijn tascam werkend gemaakt kan worden. Of mijn laptop eigenlijk.
Gelukkig, geen heillig schennisquote:Op donderdag 3 september 2009 21:43 schreef The_Dean het volgende:
Ohja, jammer voor jullie, maar mijn V is niet meer te koop. Heb ondertussen [met opzet] op heel veel verschillende gitaren gespeeld, maar er is niks wat er qua speelgenot voor mij in de buurt komt
Is dat een bas van WF ?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:38 schreef The_Dean het volgende:
Ja, is WF's bass
Zou eerst mijn project ML daar neerhangen, maar die komt met de wing tegen de schoorsteenmantel, net als de V's...
Daar kunnen alleen LP's, akoestische, RR's, bassen enzo hangen, niks met extreme punten.
Maargoed, straks als de linker V weg is kan daar de projectplank hangen, de BlackGold in het midden en de akoestische rechts... en afwisselen kan niet, want meer heb ik niet nodig
Ik ben bang dat ik bandloos ben als ik daarmee het podium op kruip.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Die is wel tof ja
Maar nee, heb niks. Heb de andere V al zo goed als verkocht, maar heb ook niet het idee dat dat iets voor jou is
Liefst nog wel even een degelijke backupquote:
Is dat een oude Ibanez?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:59 schreef KaMo het volgende:
De foto's van de Japanner
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ooit had die binding, die is nu weg, maakt het wel wat oncomfortabel
[ afbeelding ]
Ik vind hem tof zoals die is, maar de eigenaar wil hem donker/olijfgroen hebben met een metallica logo
Ik vind het zonde, maarja, ik ben de eigenaar niet
er is over de oude eventuele logo's heen geverft, dus dat kom ik te weten zodra ik ga schuren (morgen)quote:
En ze zagen mogelijkheden voor anti-vervelend publiek/crewacties met de headstockquote:Op donderdag 3 september 2009 22:04 schreef The_Dean het volgende:
Haha nee. Mijn V
Is volgens mij ook een van de weinigen in Nederland... zelfs de heren van Conorach waren redelijk onder de indruk. Of blij verrast, zeg maar.
Laat ik het zo zeggen: het viel ze niet tegen.
Ruim je kamer eens op!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:59 schreef KaMo het volgende:
De foto's van de Japanner
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ooit had die binding, die is nu weg, maakt het wel wat oncomfortabel
[ afbeelding ]
Ik vind hem tof zoals die is, maar de eigenaar wil hem donker/olijfgroen hebben met een metallica logo
Ik vind het zonde, maarja, ik ben de eigenaar niet
Daily Bread, Drive Like Maria allemaal toffe bandsquote:Op donderdag 3 september 2009 20:08 schreef guitarist het volgende:
[..]
Spammert!
Wordt een leuk feestje, spelen erg toffe bands!!!
Ja manquote:
Het blijft een leuke band om live te zien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:32 schreef The_Dean het volgende:
Ja man
Dit jaar al 20 jaar, feestje!
Stond een tijdje terug in een kroeg nog naast Marco Roelofs, gewoon in zijn woonplaatsquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:38 schreef The_Dean het volgende:
Meesterlijk
Hedon, Zwolle... en volgens mij nog niet uitverkocht, dus als je je verveeld...
Uiteraard.quote:
Harde schijf overleden!quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uiteraard.
Hij wil nog wel aan, maar opstarten van programma's duurt dagen, twee dingen tegelijk starten wil niet, zo'n beetje alles waar internet voor nodig is wil niet, Firefox, IE, LastFM, maar Outlook en MSN dan wel weer...
En de hd kraakt/knarst/stottert soms...
Eerst ff checken of dat echt zo is, Start -> Uitvoeren -> eventvwr <enter> dan je systeemlog openene en kijken of er disk-errors te zien zijn. Misschien is het alleen een softwarefoutje, maar ik vermoed ook de HD.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Harde schijf overleden!
Als je em opstuurt, dan stop ik er een nieuwe voor je in tegen kostprijs!~
Ik geloof dat jij al een tijdje toe was aan een opschoonbeurt...quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uiteraard.
Hij wil nog wel aan, maar opstarten van programma's duurt dagen, twee dingen tegelijk starten wil niet, zo'n beetje alles waar internet voor nodig is wil niet, Firefox, IE, LastFM, maar Outlook en MSN dan wel weer...
En de hd kraakt/knarst/stottert soms...
Ik durf er wel wat essentiele organen om te verwedden!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Eerst ff checken of dat echt zo is, Start -> Uitvoeren -> eventvwr <enter> dan je systeemlog openene en kijken of er disk-errors te zien zijn. Misschien is het alleen een softwarefoutje, maar ik vermoed ook de HD.
Hehe, alleen maar rooie kruisjes en disk errorsquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Eerst ff checken of dat echt zo is, Start -> Uitvoeren -> eventvwr <enter> dan je systeemlog openene en kijken of er disk-errors te zien zijn. Misschien is het alleen een softwarefoutje, maar ik vermoed ook de HD.
Kan je niet een HD'tje opsturen dan? En wat kost dat allemaal?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Harde schijf overleden!
Als je em opstuurt, dan stop ik er een nieuwe voor je in tegen kostprijs!~
Ik ben net begonnen met spelen, daarom staat hij nu nog bij mijn ouders vanwege de vakantie en aangezien ik het laatste tijd toch te druk had met festivals en introducties niet eerder meegebrachtquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:27 schreef The_Dean het volgende:
Dat zijn goede berichten... maar heb je op je kamer dan nog niet een?
Welkom dan maarquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met spelen, daarom staat hij nu nog bij mijn ouders vanwege de vakantie en aangezien ik het laatste tijd toch te druk had met festivals en introducties niet eerder meegebracht
Ik speel nu nog voornamelijk post-rock nummers, mooi en simpel om mee te beginnenquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Welkom dan maar
Wat speel je zoal?
Mogwai, Godspeed You Black Emperor!, This will destroy you, Thrice (niet echt post-rock natuurlijk)quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:35 schreef The_Dean het volgende:
Noem eens wat artiesten uit dat genre, want het zegt me zo niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |