conclusie: we gaan ooit allemaal dood, en dus: who cares?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:20 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Leuk dat je dergelijke onbewezen dingen voor waar aanneemt, en gedegen onderbouwt wetenschappelijk onderzoek als onzin afdoet.
Vulkaanuitbarstingen hebben een marginaal kleine uitstoot, maar daarnaast hebben de zwavelgassen juist een afkoelend effect door de zonnestralen te weerkaatsen. Feitelijk maakt dat de carbon footprint van een vulkaanuitbarsting positief (met andere woorden, meer dan alleen gecompenseerd). Onderzoek zegt bovendien juist dat het effect van vulkanen (ong. 200 miljoen ton CO2 per jaar) in het niet valt bij auto-emmissies en industrie (ong. 24 miljard ton CO2 per jaar).
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:34 schreef brother52 het volgende:
Carbon footprint, is dat weer de nieuwe mythe na global warming?
Oh, en de CO2 uitstoot van alle auto's valt weer in het niet bij de CO2 uitstoot van alle insecten.
Linkje met bewijs?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:46 schreef infp2009 het volgende:
![]()
En nee, ook niet waar. Maar goed, nevermind jongens.
Ik ga meequote:
Een maaltijd zonder vlees is geen maaltijd!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:01 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Dit is juist een van de meest groene dingen die je kunt doen. Als iedereen in Nederland dit structureel zou doen zouden we echt een bizar veel kleinere carbon footprint hebben. Ter illustratie; veeteelt heeft een groter negatief effect op het milieu dan al het verkeer.
ik werk in de duurzaamheid...
Emoquote:Op donderdag 3 september 2009 18:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een maaltijd zonder vlees is geen maaltijd!
Vegetarisch eten![]()
![]()
![]()
Echt waar, ik snij me liever met een mes in mijn polsen.
Dat ben ik niet eens, kun je nagaan hoezeer ik een hekel heb aan vegetarisch etenquote:
Precies, vlees eten is natuurlijk voor ons mensen. Al die mensen die maar planten op aan het eten zijn... En wat moeten de dieren dan eten?! Stelletje beulen!quote:Op donderdag 3 september 2009 14:27 schreef The_Dean het volgende:
Ik eet vlees uit principe.
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:08 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
hallo, dit is me nieuwe account, de oude werkt niet meer ofzo.
x jorikjet
Met een syndroom van down patientje als avatar?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:08 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
x jorikjet
De wachtwoorden zijn gereset! Je moet een nieuw wachtwoord aanvragen via de passmailer. Heb je het oude mail adres niet meer dan moet je dat even aangeven door een mailtje te sturen naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 3 september 2009 19:08 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
x jorikjet
Ik dacht al, ik wil die Tascam over een poosje namelijk graag overnemen!quote:Op donderdag 3 september 2009 19:13 schreef Cynic het volgende:
Zo, vanavond even bij een drummer op bezoek waar ik vroeger eens mee in een bandje speelde toen ik nog meende vreselijk ingewikkelde muziek te moeten maken terwijl ik dat helemaal niet kon.![]()
Even wat dingen laten uitleggen over verschillende microfoons en opnametechnieken, en misschien kijken of mijn tascam werkend gemaakt kan worden. Of mijn laptop eigenlijk.
Gelukkig, geen heillig schennisquote:Op donderdag 3 september 2009 21:43 schreef The_Dean het volgende:
Ohja, jammer voor jullie, maar mijn V is niet meer te koop. Heb ondertussen [met opzet] op heel veel verschillende gitaren gespeeld, maar er is niks wat er qua speelgenot voor mij in de buurt komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |