Ligt ook aan welke Jackson RRquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:40 schreef The_Dean het volgende:
Mensen met Jackson RR's... zijn jullie slagplaten ook van metaal?
Misschien heeft de eigenaar dat erop gezet want meestal hebben de Japanse dat niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:14 schreef The_Dean het volgende:
Een Jackson PS-3 Performer, kermis-rood. Slagplaat is gewoon zwart [gespoten] metaal waar alle pots e.d. aan vast zitten... niks van shielding ertussen... En ja, alle grounds zitten vast
Heeft ie een schroefnek?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef The_Dean het volgende:
Nouja, alle stickers zijn eraf gepeuterd, dus geen idee waar hij gemaakt is, denk Japan/Korea want het schijnt wel een goedkopere versie te zijn.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als jij 'm nu koopt en je ervaringen doorgeeft, dan weet ik of ik er een moet kopen
(wil er namelijk zelf misschien ook een...)
In het wit welquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:10 schreef TeleluvR het volgende:
Die Wilshires zijn vet!
Ik had een review gelezen over een Spider III waarbij de speaker vervangen was en dat dat ding daarna een geweldige versterker was, dus misschien is alleen de speaker de zwakste schakel. En over de Spider IV kan ik nog niets vinden qua reviews.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik lees alleen dat de spider serie niet zo denderend is.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:28 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoe moet je trouwens je gitaar vintage krijgen nu met het rookverbod?
Vroeger toen de wielen nog vierkant waren verkleurde je gitaar met de jaren door het spelen in rokerige ruimtes maar wat nu ? blijf je altijd met een steriele onverkleurde lak zitten
Drummen is dan ook ultiem om te doen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:29 schreef The_Dean het volgende:
Ik word denk ik maar drummer...
[ afbeelding ]
p0wn3d!quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:53 schreef Witchfynder het volgende:
In heel Nederland is maar één treinverstoring en dat is op het traject waar ik nu in moet. Wish me luck!
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |