Daily Bread, Drive Like Maria allemaal toffe bandsquote:Op donderdag 3 september 2009 20:08 schreef guitarist het volgende:
[..]
Spammert!
Wordt een leuk feestje, spelen erg toffe bands!!!
Ja manquote:
Het blijft een leuke band om live te zien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:32 schreef The_Dean het volgende:
Ja man
Dit jaar al 20 jaar, feestje!
Stond een tijdje terug in een kroeg nog naast Marco Roelofs, gewoon in zijn woonplaatsquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:38 schreef The_Dean het volgende:
Meesterlijk
Hedon, Zwolle... en volgens mij nog niet uitverkocht, dus als je je verveeld...
Uiteraard.quote:
Harde schijf overleden!quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uiteraard.
Hij wil nog wel aan, maar opstarten van programma's duurt dagen, twee dingen tegelijk starten wil niet, zo'n beetje alles waar internet voor nodig is wil niet, Firefox, IE, LastFM, maar Outlook en MSN dan wel weer...
En de hd kraakt/knarst/stottert soms...
Eerst ff checken of dat echt zo is, Start -> Uitvoeren -> eventvwr <enter> dan je systeemlog openene en kijken of er disk-errors te zien zijn. Misschien is het alleen een softwarefoutje, maar ik vermoed ook de HD.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Harde schijf overleden!
Als je em opstuurt, dan stop ik er een nieuwe voor je in tegen kostprijs!~
Ik geloof dat jij al een tijdje toe was aan een opschoonbeurt...quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uiteraard.
Hij wil nog wel aan, maar opstarten van programma's duurt dagen, twee dingen tegelijk starten wil niet, zo'n beetje alles waar internet voor nodig is wil niet, Firefox, IE, LastFM, maar Outlook en MSN dan wel weer...
En de hd kraakt/knarst/stottert soms...
Ik durf er wel wat essentiele organen om te verwedden!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Eerst ff checken of dat echt zo is, Start -> Uitvoeren -> eventvwr <enter> dan je systeemlog openene en kijken of er disk-errors te zien zijn. Misschien is het alleen een softwarefoutje, maar ik vermoed ook de HD.
Hehe, alleen maar rooie kruisjes en disk errorsquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Eerst ff checken of dat echt zo is, Start -> Uitvoeren -> eventvwr <enter> dan je systeemlog openene en kijken of er disk-errors te zien zijn. Misschien is het alleen een softwarefoutje, maar ik vermoed ook de HD.
Kan je niet een HD'tje opsturen dan? En wat kost dat allemaal?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Harde schijf overleden!
Als je em opstuurt, dan stop ik er een nieuwe voor je in tegen kostprijs!~
Ik ben net begonnen met spelen, daarom staat hij nu nog bij mijn ouders vanwege de vakantie en aangezien ik het laatste tijd toch te druk had met festivals en introducties niet eerder meegebrachtquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:27 schreef The_Dean het volgende:
Dat zijn goede berichten... maar heb je op je kamer dan nog niet een?
Welkom dan maarquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met spelen, daarom staat hij nu nog bij mijn ouders vanwege de vakantie en aangezien ik het laatste tijd toch te druk had met festivals en introducties niet eerder meegebracht
Ik speel nu nog voornamelijk post-rock nummers, mooi en simpel om mee te beginnenquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Welkom dan maar
Wat speel je zoal?
Mogwai, Godspeed You Black Emperor!, This will destroy you, Thrice (niet echt post-rock natuurlijk)quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:35 schreef The_Dean het volgende:
Noem eens wat artiesten uit dat genre, want het zegt me zo niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |