Dat is bij die van mij de shuffle functie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:45 schreef Witchfynder het volgende:
Tegenover mij zit n Apple fanboy met macbook air en ipod en net faalde de ipod want hij zat hem helemaal te schudden enzo
Op een iPod Classic ook?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is bij die van mij de shuffle functie.
Volgens mij niet, alleen de nieuwe generatie heeft dat.quote:
Mijn walkman doet dat nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:03 schreef Cynic het volgende:
Mijn discman shuffelt ook als je ermee schudt.
Wat heb je besteld dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:27 schreef tony_clifton- het volgende:
Mh!
4 maand geleden een nieuwe gitaar gekocht in de hoop dat ik 'm zou hebben na mijn herexamens, niet dus... Geen idee hoe lang nog.
Gaaf ding, waar heb je hem besteld dat het zo lang duurt dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:35 schreef tony_clifton- het volgende:
Een doublecut LP special met P90s...
[ afbeelding ]
Mijn eerste échte gitaar... ben mijn cheapo strat een beetje beu en de floating tremolo begint mij serieus te ergeren.
Mag wel gaan komen, heb nog 3 weken voor school weer start.
Gaan die niet uit zichzelf dan shuffelen als je rent ofzo?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, alleen de nieuwe generatie heeft dat.
Produktivquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaaf ding, waar heb je hem besteld dat het zo lang duurt dan?
Je werkte bij een intrumenten via internet bestelwinkel?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:53 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Produktiv
'T was overal een beetje zo hoor, 't is niet dat 't aan de winkel ligt.
Had onlangs wel gemaild om te vragen of ze enig idee hebben voor wanneer 't zou kunnen zijn (bv. datum volgende levering van Gibson), maar kreeg gewoon een copy/paste van de bestellingsbevestiging terug. Nou niet dan.
Maargoed, als ze 't niet weten weten ze 't niet natuurlijk...
Heb dat ding betaald met te werken in zo'n winkels dus weet hoe 't draait een beetje.
Mijn 'droomrig' is trouwens gitaar -> TU2 (tuner) -> wah (geen idee welke) -> Box Of Rock -> Fender Deluxe Reverb.
Momenteel heb ik enkel de TU2, en gebruik ik de box of rock en de DRRI van mijn pa... Echt een superleuke combi, klinkt clean als Fender en dirty als Marshall met een druk op de knop!
Nee, gewoon, in _een_ winkel, maar 't verbaast mij niet als 't overal wat 'tzelfde is...quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:00 schreef KaMo het volgende:
[..]
Je werkte bij een intrumenten via internet bestelwinkel?
Van Z.VEX, een low/medium gain distortionpedaal dat weg heeft van een plexi. Is trouwens heel makkelijk te clonen, je vindt schema's op internet.quote:
Nee, ik gebruik die van mij alleen bij het hardlopen maar heb daar nog nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:39 schreef Witchfynder het volgende:
Gaan die niet uit zichzelf dan shuffelen als je rent ofzo?.
Zie hier : http://gizmodo.com/248039(...)o-rock-in-20-secondsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |