Ik bedoel qua lasten. Dat jij geen geld hebt hebben ze geen boodschap aan, maar als jij kunt aantonen dat je aanzienlijk minder verbruikt dan waar je voor betaald, dan is er helemaal geen probleem!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:15 schreef The_Dean het volgende:
Whehehe, stuur ze wel een internetbankierprintscreen van mijn betaalrekening
Ja en fix mijn bas, dat is ook weer wat centjesquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:01 schreef The_Dean het volgende:
Ohja! En de projecten afmaken zodat ik die duur kan verkopen
betekend ook dat ik me draadloos weer op kan bergen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik per morgen ook meteen doen. Maar mijn uitgaven waren zo simpel en best bij te houden, dacht er wel zonder te kunnen
Maar toch wel handig om even te doen.
Weet wel dat ik nu veeeel te veel voor gas enzo betaal, maar dat krijg ik einde van het jaar allemaal terug
Kewl post een sample van je demoquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:40 schreef DrD00m het volgende:
W00t. as maandag demo ga ik een demo van mijn band fabriceren en volgende week zaterdag optreden bij een skateboard/bmx wedstrijd in hoogvliet
Niet te ver.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
betekend ook dat ik me draadloos weer op kan bergen?
De drumsolo was tijdens 'Seasons of a Warrior' en wtf is 'powerrock', maar verder best leuk stukjequote:De zestallige formatie Conorach is van weer een heel ander kaliber. De band speelt een combinatie van folkmetal en powerrock en heeft met de charismatische frontman Jacco de Wijs een topperformer in huis. Dat hij zich niet laat wegjagen door de fikse regenbuien bewijst hij door veelvuldig op de spekgladde catwalk voor het podium zijn vertolkingen te doen. Het publiek is laaiend enthousiast en als hij bij ‘42 days’ met een Nederlandse vlag met VOC-logo staat te zwaaien, draagt dat bij aan een nog groter enthousiasme. De drumsolo tijdens ‘The fortress of dawn’ mag er ook best wezen. Aan het einde van hun set komt de gitarist nog even de catwalk op en als ze het laatste nummer gespeeld hebben, zou je bijna denken dat deze band de Peter Tetteroo Bokaal in de wacht gaat slepen. (TL)
Al weer tijdje geledenquote:Afterlive is een jonge band uit het Zeeuws Vlaamse Hulst met een stevige sound op het podium. De Band boekte succes door als jongste deelnemer Battle Of The Bands in Hulst te winnen, dit levert hun een optreden op bij Rock Around The Bridge in Sas van Gent waar ze met niemand minder dan The Levellers het podium zullen delen. Jammer dat de zaal nog deels leeg is.
quote:Op woensdag 2 september 2009 00:31 schreef Witchfynder het volgende:
Van 3voor12 over afgelopen vrijdag:
[..]
De drumsolo was tijdens 'Seasons of a Warrior' en wtf is 'powerrock', maar verder best leuk stukje.
quote:Op woensdag 2 september 2009 09:23 schreef Jorikjet het volgende:
boah...!
http://fender.com/sonicyouth/
Hij had het al een beetje laten doorschemeren aan het eind van de vorige tour.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:07 schreef The_Dean het volgende:
Jim, wat doe je?![]()
Zanger verlaat Pennywise
Ja, zo'n frontman krijgen ze niet weer.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:24 schreef brother52 het volgende:
Je hebt het mis. Hier zit van alles.
Staat er een op marktplaats voor nog geen 150e geloof ik. Met reverb...quote:Op woensdag 2 september 2009 11:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, zo'n frontman krijgen ze niet weer.
Zodra ik het hele gebeuren heb afgemixed zal ik het allemala postenquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Kewl post een sample van je demo![]()
En voor het skate/bmx gebreuren break a arm
Telecaster liefhebber hier en die dingen schijnen alleen voor country te zijn, aldus de metalheads hierquote:Op woensdag 2 september 2009 13:19 schreef George_Strait het volgende:
Ah, een gitaristentopic. Al geloof ik niet dat hier veel country-liefhebbers zitten. Het is meer metal hier, of heb ik dat mis?
Nee hoor, punk wil ook prima met een tele.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Telecaster liefhebber hier en die dingen schijnen alleen voor country te zijn, aldus de metalheads hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Desnoods metal...quote:Op woensdag 2 september 2009 16:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee hoor, punk wil ook prima met een tele.
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:31 schreef The_Dean het volgende:
Heb net 25 km wind tegen, berg op, door het moeras gefietst, kan amper lopen door afgestorven knieeën en moet zo nog oefenen met de band, maar mij hoor je toch ook niet zeiken?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook nog spierpijn. Ik heb twee dagen intensief survivald."Everything we are, we are when we're alone."
Je bedoelt vast een snaar.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:27 schreef Meursault het volgende:
Ik heb m'n hand opengehaald aan een staalkabel en nu doet ie auw en kan ik 'm niet goed bewegen en kan ik niet gitaarspelen..
Switchen tussen presets in je rack bijvoorbeeldquote:
Geschikt voor de me-50? Zoja, hoeduur?!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:10 schreef TeleluvR het volgende:
Hier nog iemand op zoek naar een Boss FS-6 Switch?
[ afbeelding ]
Voor die opmerking verdien je eigenlijk 72 uur aan ononderbroken lijfstraffenquote:Op woensdag 2 september 2009 08:54 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
VOC mentaliteit
![]()
* Witchy is waarschijnlijk fundamentalistisch CDA-er
Hit me baby one more time !quote:Op woensdag 2 september 2009 19:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Voor die opmerking verdien je eigenlijk 72 uur aan ononderbroken lijfstraffen![]()
liberaren ? liberalen bedoel je zekerquote:Handelsgeest is voor liberaren.
Ik vind ze anders raar genoeg.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef allsystemshalt het volgende:
liberaren ? liberalen bedoel je zeker![]()
Zo raar zijn de knakkers toch niet ?
40 aantrekkelijk... maar aan de andere kant gebruik ik 1 al niet bij mijn gt-8, waarm zou ik er dan 2 gebruiken?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:06 schreef TeleluvR het volgende:
Geen waarvoor die allemaal geschikt is. Voor iemand van het bitariftentopic is ie 40 euro. Als nieuw!
EDIT voor JJ: http://www.gitaar.net/forum/index.php?read,7,289518
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 2 september 2009 20:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
40 aantrekkelijk... maar aan de andere kant gebruik ik 1 al niet bij mijn gt-8, waarm zou ik er dan 2 gebruiken?
Er zijn ook liberalen die niet rechts zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind ze anders raar genoeg.
Ja, gimme a break..zware dag gehadquote:Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hit me baby one more time !![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
liberaren ? liberalen bedoel je zeker![]()
Zo raar zijn de knakkers toch niet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |