Het is een ouwe dus ik dacht aan een euro of 15 (Zonder adapter 20 met als ik 'm kan vinden dus..).quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:49 schreef guitarist het volgende:
Wat voor prijs had je in gedachten voor het midikeyboard? Dan kan ik er eens over nadenken.
Vetquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:41 schreef Cynic het volgende:
Gisteren 2 plectra teruggevonden onder de stoel van de auto. Ik kwam ze tegen toen ik mijn telefoon zocht die ik had laten vallen
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:46 schreef Witchfynder het volgende:
Metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Goede vraagquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:30 schreef gunk77 het volgende:
Waarom ben ik (als metalfan) hier niet eerder terechtgekomen![]()
Breng er idd geval meer gevoel in zoals te horen in;quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:36 schreef HugoAben het volgende:
Ook akoestische spelers hier?Ik speel toch al 10 jaar, en kan wel aardig wat spelen, ik ben op weg asturias te leren, ik vind het moeilijk het stukje vanaf 1:00 te doen wat nog snel loopt, de rest lukt wel
![]()
Iemand die het ook kan en tips heeft?
26 ook wel Ferro genoemd of Ijzerquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:46 schreef Witchfynder het volgende:
Metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Ik zoek er eigenlijk wel een met USB, maar ik denk er nog wel even over na.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:52 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Het is een ouwe dus ik dacht aan een euro of 15 (Zonder adapter 20 met als ik 'm kan vinden dus..).
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:15 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
26 ook wel Ferro Ferrum genoemd of Ijzer
Metal![]()
26 Ferro Ferrum !!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat was altijd mijn spijbeluurtjequote:Op maandag 31 augustus 2009 11:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Ooit schijkunde gehad?
Ijzer is een metaal, maar niet elk metaal is ijzer. Zo heb je bijvoorbeeld ook Goud, Zilver, Platina, Chroom, Zirkonium, Bismut, etc. etc.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ooit schijkunde scheikunde gehad?
Kun je eens een keer iets posten van die Jim Root? ben wel benieuwd naar dat geluid.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:10 schreef -Menn0- het volgende:
Bij mij moeten er ook nog 2 gitaren uit
Helaas er zit alleen een MIDI out op.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:29 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik zoek er eigenlijk wel een met USB, maar ik denk er nog wel even over na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb niet echt iets om goed mee op te nemen, alleen een fotocamera met film functiequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kun je eens een keer iets posten van die Jim Root? ben wel benieuwd naar dat geluid.
Welke?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:10 schreef -Menn0- het volgende:
Bij mij moeten er ook nog 2 gitaren uit
Nee gewoon het geluid, is het ook een gitaar voor bluesrock of meer een hardrock/metal trein?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heb niet echt iets om goed mee op te nemen, alleen een fotocamera met film functie
Maar wat wil je horen? Hoe hard hij kan ?
Pure metal (hard rock trek je ook wel maar hij is gemaakt om te heerschen!) en het zijn inderdaad EMG'squote:Op maandag 31 augustus 2009 15:26 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee gewoon het geluid, is het ook een gitaar voor bluesrock of meer een hardrock/metal trein?
Er zitten emg in of niet?
quote:
USB -> MIDI converter dertussen en klaar is kees.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Helaas er zit alleen een MIDI out op.
Moet er eigenlijk van af, ziet er niet meer uitquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:23 schreef allsystemshalt het volgende:
LOLZ ik heb ook treeplaat behang![]()
Ik ben benieuwd! Lekker prutsen met een chorus!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:39 schreef allsystemshalt het volgende:
Telefetisjistisch je Boss CE-2 is onderweg![]()
Bedankt voor de koopnu heb ik weer wat GASgeld
Het is wel een erg toffe gitaar! Maar ook ik ga mij inhouden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |