Nee dat was de intro, nu begint 't echt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Start van het schooljaar?? dat was toch twee weken geleden al?![]()
Neuh, deze week schoolreis.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat was de intro, nu begint 't echt.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:18 schreef Coos het volgende:
Dus iedereen zit aan de downers hier.![]()
Dan ga ik ook maar lezen op bed.![]()
ps
Gert ik snap d'r weer geen klote van. Jij ben toch zo'n voetballiefhebber???
Nu zag ik dat er een EK voor vrouwen is en dat Nederland naar de kwart
finales gaat.
Dat zijn vrouwen, voetbal en tieten ineen. Dat moet toch wat voor jou zijn???
Maar ik hoor je er niet over.
[ afbeelding ]
Ahh zielig, dan MOET ie knutselenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:15 schreef Marrije het volgende:
Mijn oudste is 2 jaar en 3 maanden, hij mag nog niet naar de voorschool / peuterspeelzaal (dat is hier vanaf 2,5), maar hij heeft behoefte aan contact met leeftijdsgenootjes. Het wijkcentrum organiseert eea voor de groep peuters die nog niet naar de voorschool / psz gaan. Nou gaat hij al een tijdje 2 x per week 2 uur naar een ander peutergroepje om te spelen met leeftijdsgenootjes. Maar die van vrijdag is minder vrijblijvend want dan moet ie knutselen (educatieve insteek) en is er voor spelen geen tijd.
Nee, klopt, echt ontspannend is het nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh.. peutertjes op stoeltjesEn verplicht knutselen bij de peuters?
Wat zielig...
![]()
en hooooooooooooooi CarO!Ik ben geslaagd voor mijn missie. En het kletst niet lekker in de Hema.
We zijn het in elk geval eens.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh.. peutertjes op stoeltjesEn verplicht knutselen bij de peuters?
Wat zielig...
![]()
en hooooooooooooooi CarO!Ik ben geslaagd voor mijn missie. En het kletst niet lekker in de Hema.
Uiteindelijk zijn het tóch spijkerbroeken geworden. Andere broeken staan echt als een vlag op een modderschuit op die lange dunne steltenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, klopt, echt ontspannend is het niet
Oh en wat heb je gekocht? Een stoere doch nette broek?
Nah!quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
We zijn het in elk geval eens.
En op hetzelfde moment ook nog
Maar waarom?!quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:15 schreef Marrije het volgende:
Mijn oudste is 2 jaar en 3 maanden, hij mag nog niet naar de voorschool / peuterspeelzaal (dat is hier vanaf 2,5), maar hij heeft behoefte aan contact met leeftijdsgenootjes. Het wijkcentrum organiseert eea voor de groep peuters die nog niet naar de voorschool / psz gaan. Nou gaat hij al een tijdje 2 x per week 2 uur naar een ander peutergroepje om te spelen met leeftijdsgenootjes. Maar die van vrijdag is minder vrijblijvend want dan moet ie knutselen (educatieve insteek) en is er voor spelen geen tijd.
Volgens mij wel, ik woon in een wijk waar veel kinderen alleen in het Turks oid worden opgevoed.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar waarom?!Is dat zo'n taalachterstand-bijspijker-projectje dan ofzo?
Op die andere peutergroepjes wordt dan weer helemaal niet geknutseld, alleen gespeeld. En ach, hij is net 2, dat knutselen klinkt meer dan het isquote:Want ik kan me dat niet heugen. Ze mochten zelf kiezen of ze gingen knutselen of niet. Gewoon lekker vrijblijvend, alleen maar spelen.Óf knippen, plakken, kleien als je wil. En dan zo rond 3,5 wat meer schools en wat meer nadruk op werkjes.
Ze doen op de creche van de mijne wel thema's. Bijvoorbeeld "water". Maar dat is vooral geklieder met speelgoedvisjes en hengeltjes in een plastic badje.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar waarom?!Is dat zo'n taalachterstand-bijspijker-projectje dan ofzo? Want ik kan me dat niet heugen. Ze mochten zelf kiezen of ze gingen knutselen of niet. Gewoon lekker vrijblijvend, alleen maar spelen.
Óf knippen, plakken, kleien als je wil. En dan zo rond 3,5 wat meer schools en wat meer nadruk op werkjes.
Die van mij gaat dus verder niet naar de creche ofzo. Hij gaat 2 x 2 uurtjes per week naar een peutergroep waar ie alleen maar speelt. Oh ja, ook in een kring zitten om fruit te eten. Maar dat is het dan ook wel. Als hij 2,5 is gaat hij naar de voorschool, omdat we al zijn gewaarschuwd door de juf aldaar dat het best wennen zal zijn voor zo'n ukkie om mee te draaien met het dagdeelprogramma vind ik het wel goed dat hij 1 x per week 2 uurtjes knutselt. Thuis teken en verf ik ook wel met hem, maar ja, dat is zonder leeftijdsgenootjes en dat vindt hij juist zo leuk. Dus ik vind het eigenlijk wel een goede warmdraaier voor de voorschool.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze doen op de creche van de mijne wel thema's. Bijvoorbeeld "water". Maar dat is vooral geklieder met speelgoedvisjes en hengeltjes in een plastic badje.
Voor de rest is het lang leve de lol. Gewoon tot ze vier zijn, dan moeten ze ophoepelen.
ow........... heerlijk dit soort dingen... dat gun je die knul dan ook échtquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:25 schreef debuurvrouw het volgende:
En gewoon, omdat ik van sprookjes hou
quote:
Geen onaardige beat, maar niet mijn ding. Mijn jongste daarentegen staat naast me te swingenquote:
Opgeslagen.....daar ga ik morgen op poetsen het is nogal nodig weet je..quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Poetsen met de Ting Tings op 10!Hopelijk vinden de buren het ook leuk.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
Noek vindt de Ting Tings kut. En daarom is ze uit voorzorg al twee dagen niet meer online.![]()
Terwijl ik juist wilde vertellen over mijn heerlijke huisvrouwenmiddag. Doen we het gewoon per OM. Niet gepoetst, nee. Maar wél, toen om 13:00 uur de werkmobiel ophield met rinkelen op mijn vrije dag, de kleine bij de lurven gepakt en naar het strand gegaan wegens a) ernstig mooi weer, b) naar verluidt de laatste zomerse zomerdag.
Eerst moeten knokken voor een plekje op het strand. Yep, de scholen zijn weer begonnen:
[ afbeelding ]
En toen naar La Cantina. Kleine in de schaduw gezet met z'n schepjes en troep. Ober gewenkt, en daar zat ik dan even later: een roseetje, een broodje zalm / roomkaas en deel 2 van "Shopaholic". En ik miste het bier, de portie bitterballen en de Panorame helemáál niet, integendeel!![]()
Vanavond dus ter compensatie BBQ'en, met het vuur hoog opgestookt en grote speklappen erop.![]()
Zomer.
Hee, na "De helaasheid der dingen" wil je wel even iets minder masculiens.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
Shopaholic???
Je bent echt een wijf geworden.
Haha heel verstandig, even schoonmaken scheelt een hoop ellende als ik die smiley zo zie.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
(ter verdediging van het schoonmakgeweld, schoonmoeder komt oppassen vanavond)
Tja, als dat eenmaal in je hoofd zit, is het lastig om je daar nog overheen te zetten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:26 schreef Copycat het volgende:
Helaasheid vond ik zo nep-Brusselmans. En dat idee kreeg ik niet uit mijn hoofd, dus toen heb ik het boek geërgerd opzij gegooid. Er is tenslotte maar één Herman B.
Het is vrésélijk! Mijn laptop ligt op de ic en ik weet niet of die het redt. Onzekere tijden.quote:
Dat kan op heel veel manieren gebeuren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hoe kan je dan ineens een ander IP adres hebben...
Maar niets van dit alles gebeurde.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kan op heel veel manieren gebeuren.
Bijvoorbeeld:
-Windows herinstallatie
-Andere netwerkkaart
-Een nieuw ip van de router gekregen
-Een nieuw ip van de isp (provider) gekregen
Wireless?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar niets van dit alles gebeurde.
Was gewoon op forum, hij valt uit, komt terug met een nieuw ip
en vervolgens kon ik niets meer, geen email doen etc...
alleen wel op forum reageren met andere ip
vervolgens gebeurdt net het omgekeerde.
krijg ik zomaar weer mijn eigen ip
jaquote:
Dan zou het heel goed kunnen dat je heel even op een ander netwerk zat, controleer even je draadloze netwerkinstellingen (daar kun je ook voorkeuren instellen, met welke netwerken je wel en geen verbinding wil maken).quote:
ok,,ga eens kijken, Thanksquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan zou het heel goed kunnen dat je heel even op een ander netwerk zat, controleer even je draadloze netwerkinstellingen (daar kun je ook voorkeuren instellen, met welke netwerken je wel en geen verbinding wil maken).
Er zit toch geen spin met babyspinnen in he?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Mijn laptop is ook ziek![]()
Hij doet het wel, maar hij maakt zo'n herrie dat ik er bijna bang van word
Op Farmville maakt elke computer overuren, nog nooit zo'n slurper van een spel gezien.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Mijn laptop is ook ziek![]()
Hij doet het wel, maar hij maakt zo'n herrie dat ik er bijna bang van word
Had ik toch bijna mijn laptop van mijn schoot afgegooidquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Er zit toch geen spin met babyspinnen in he?
Ik dacht eerst ook dat het daaraan lag, maar hij begint al te huilen zodra ik hem open klap en er nog geen programma geopend isquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Op Farmville maakt elke computer overuren, nog nooit zo'n slurper van een spel gezien.
Niet teruggebladerd dus? Ik lag zo'n beetje in m'n eentje op dat strand man! Dus dat was dan slechts één pauper. Bij jullie was het drukker, met stiekeme tietenkijkers.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef Coos het volgende:
Zo, dat was weer een lekker stranddagje op het pauperloze strand van Wassenaar.
Ik lig nooit op het officiele naaktstrand hoor. Veuls te ver lopen. Als ik daar het strand op kom bij de tennisteefjes linksaf richting Scheveningen en hooguit 200 meter verder in m'n blote pielemuis. Niemand die er wat van zegt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet teruggebladerd dus? Ik lag zo'n beetje in m'n eentje op dat strand man! Dus dat was dan slechts één pauper. Bij jullie was het drukker, met stiekeme tietenkijkers.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef Coos het volgende:
Zo, dat was weer een lekker stranddagje op het pauperloze strand van Wassenaar.
Mogguh!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:06 schreef CarOnline het volgende:
RIP aan de laptopnabestaanden dan maar.
Allemaal heul veul sterkte![]()
En Buuv: Doe es een fotooke van de Daltons in hun nieuwe bloes?
en dat teerwijl het zo eenvoudig te onthouden is. 09-09-09 volgende week woensdag dus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:28 schreef CarOnline het volgende:
Mogge![]()
Oh fijn Cc. Heerlijk! Je ging nog weg toch? Antwerpen?
Ik ben vandaag plotseling vrij. Omdat ik zondag plotseling moet werken![]()
weekend!
Maar goed, wel lekker zo. Jammer dat ik DRIE keer naar school moet vandaag, dat breekt de dag zo![]()
Ja schoon is fijn!
Wanneer was Zeh Paartie ook weer? Ik vergeet het steeds.
En heb je al een foto verslag van Zeh Taart?
Oh zeg dan gewoon dat het 999 is!quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dat teerwijl het zo eenvoudig te onthouden is. 09-09-09 volgende week woensdag dus.![]()
En zeh keek ga ik maandag bakken. Willen jullie inbetween foto's? of alleen als het af is.dinsdag is ie af. Twee fucking dagen gewoon.
![]()
Oh en wat fijn, drie keer naar schoolmijnese blijven op de overblijf. Gooise mama gaat sporten.
En wat een kolerestreek zeg, werken op zondag.![]()
![]()
Gert, boekentip, hou je mond, van Sophie Kinsella is een echte aanrader.
Ik kreeg een shopaholic toen ik geopereerd ben van mijn hubsje. Dus die maar gelezen, maar ik krijg kromme tenen van dat mens.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Gert, boekentip, hou je mond, van Sophie Kinsella is een echte aanrader.
En nog in het openbaar ook!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:42 schreef Gert het volgende:
[..]Thanks but no thanks. Dit is al een 2-in-1-boek, en ik ga het tweede verhaal ook nog uitlezen. Maar daar blijft het bij. Alleen dat kaft al. En dat lees ík!
![]()
[ afbeelding ]
Maar voor de rest heb ik niets tegen op dit soort boeken hoor, Vond het héérijk, hoe Connie Palmen op d'r flikker kreeg met d'r snobistische gewauwel over "literatuur", van zo'n chicklit-mevrouw bij DWDD vorig seizoen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
Gilmore Girls, daar krijg ik uitslag van. Zo'n moeder en dochter die als vriendinnen de ene spraakwaterval na de ander over elkaar en de kijker storten.
Wat een zeikwjjf ben ik eigenlijk.
Haha nou dat schoot dus echt even door me heen hè, toen ik daar gistermiddag met m'n roseetje en dat boek op het terras zat. En dan met die hummel naast me in het zand.. gay daddy.quote:
Ja, heerlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
Gilmore Girls, daar krijg ik uitslag van. Zo'n moeder en dochter die als vriendinnen de ene spraakwaterval na de ander over elkaar en de kijker storten.
Wat een zeikwjjf ben ik eigenlijk.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha nou dat schoot dus echt even door me heen hè, toen ik daar gistermiddag met m'n roseetje en dat boek op het terras zat. En dan met die hummel naast me in het zand.. gay daddy.
Dank u.quote:
Connie Palmen de belangrijke-mannen geilsterquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Vond het héérijk, hoe Connie Palmen op d'r flikker kreeg met d'r snobistische gewauwel over "literatuur", van zo'n chicklit-mevrouw bij DWDD vorig seizoen.
Het is niet vervelend om te lezen verder. Maar het pakt je niet ofzo. Maar misschien dat jij er geen last van hebt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:52 schreef Deisyy het volgende:
Mooi dat ik dat weet![]()
Ik heb van het weekend Stieg Larson 1 gekocht
Jij bent maar een kleine beetje verslaafdquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is niet vervelend om te lezen verder. Maar het pakt je niet ofzo. Maar misschien dat jij er geen last van hebt.die andere 2 delen (1300 blz samen) had ik dus binnen twee weken uit.
En als ik deel 1 nu gewoon oversla? Of kan ik de rest dan niet meer volgen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is niet vervelend om te lezen verder. Maar het pakt je niet ofzo. Maar misschien dat jij er geen last van hebt.die andere 2 delen (1300 blz samen) had ik dus binnen twee weken uit.
Neeneeneenee, je kán gewoon niet zonder deel 1. Zonder deel 1 is het niet leuk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
En als ik deel 1 nu gewoon oversla? Of kan ik de rest dan niet meer volgen?![]()
Heb je weer gezumbaad?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:56 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij ben ik hier in de SC voor Stieg Larson getipt.
Nou, dan moet het maar hè?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Neeneeneenee, je kán gewoon niet zonder deel 1. Zonder deel 1 is het niet leuk.Jups, weer klaar met heupdraaien
![]()
Laat ze het maar niet lezen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
Goffer, dacht ik het laatste anderhalf uur van deze werkdag een beetje met niksen en uren boeken te kunnen vullen, heb ik spontaan een klus op mijn bord gekregen waarvoor du moment in allerijl een briefing wordt geschreven.
Naar Assen, op de fiets.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Dat heeft ze me onderweg in de auto net nog kunnen vertellen, ze heeft het leuk gehad, een beetje te leuk denk ik, want er zit volgens mijn nog een klein katertje in![]()
Schoolreis is leuk en spannend, voor kind en mam, ik werd elke keer weer emotioneel bij het uitzwaaien![]()
Waar gaat zoonlief naartoe?
Ik woon niet in Drachten hoor, nee.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:11 schreef Deisyy het volgende:
Het is even wennen ja, maar ik ga er maar vanuit dat het bij het groeiproces hoort zolang het binnen de perken blijft.
Jij woont toch in Drachten?! Dan is Assen toch zeker 50 km fietsen?!![]()
En dat is leuk?!
Kweenie? Het is wel redelijk vlakbij hoor, dat wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:18 schreef Deisyy het volgende:
Hoe kom ik nou weer bij Drachten![]()
Ik vind dat schoolreisjes leuk moeten zijn en niet om groot en sterk van te worden
Ook ooit een schoolreisje gehad per fiets.. Een tering eind weg (ik weet niet meer waar het was) Het regende ook nog en we zaten allemaal met een soort plastic burka's op de fiets.. (de bagage kwam per auto)quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:18 schreef Deisyy het volgende:
Hoe kom ik nou weer bij Drachten![]()
Ik vind dat schoolreisjes leuk moeten zijn en niet om groot en sterk van te worden
Wennen, eraan,..eigenlijk went het nooit, maar zal wel moeten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:11 schreef Deisyy het volgende:
Het is even wennen ja, maar ik ga er maar vanuit dat het bij het groeiproces hoort zolang het binnen de perken blijft.
Jij woont toch in Drachten?! Dan is Assen toch zeker 50 km fietsen?!![]()
En dat is leuk?!
Dat zijn paaltjes met magneten erin daar heb ik nog steeds last vanquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:29 schreef Dementor het volgende:
Haha schoolreisjes, 20 keer horen dat er een paaltje op het fietspad staat en er dan alsnog op klappen (ik heb het zien gebeuren).
Dan heb je het over de ouders die over me ditjes en me datjes gaan zitten kletsen in jouw tijd?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Intervisie...
Helemaal in wateringen!![]()
En pas om 8 uur, want iedereen heeft kinderen enzo.
Dus kan ik me nu eerst nog ruim een uur "niet vrij" zitten te voelen.
En me bij voorbaat al druk maken, om het feit dat ze ws eerst uuuren over de vakantie, de kinderen en het werk gaan zitten kletsen. Ik kom daar niet voor de gezelligheid, wil gelijk beginnen en zsm weer weg
Bah!
NIet de ouders, maar mijn "groepje" van school.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je het over de ouders die over me ditjes en me datjes gaan zitten kletsen in jouw tijd?
Meteen duidelijk aangeven wat je wilt en wat je bedoeling is, leuten doen ze maar na afloop.... buiten![]()
Dat klinkt wel streng he
Zo hoort dat, de enthousiaste verhalen komen later welquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Gezellig, mijn dochter is terug van introductiekamp.
Binnen 5 minuten lag ze op de bank te slapen
Iid mijn moeder baalde van me omdat ik niks los liet maar mondjes maat kwamen de verhalen er wel..quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo hoort dat, de enthousiaste verhalen komen later wel.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoor, en net nu ik weg moet, plensbui!
Je hebt je smiliey weer terugquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Iid mijn moeder baalde van me omdat ik niks los liet maar mondjes maat kwamen de verhalen er wel..
Tis nog steeds zo[ afbeelding ]
NZ
Netjes afsluiten i.p.v opnieuw opstarten en vervolgens de laptop aanzetten wil wel eens helpen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:15 schreef Copycat het volgende:
Damn.
Nu is mijn laptop ook van slag. Ik heb zo'n enorm groot 'veilige modus' beeld en ik weet niet hoe dat te verhelpen.
Mijn aloude remedie opnieuw opstarten helpt niet en ik kreeg net ook een of andere melding dat bepaalde aan windows gekoppelde programma's niet worden opgestart. Of zoiets.
HELP
Volgens mij bestaat dat in Enschede niet en hier bij de plaatselijke Imbiss hoef ik denk ik ook niet met een Friseursalon aan te komen denk ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:18 schreef Copycat het volgende:
On a happier note heb ik dan net wel een Kapsalon besteld. Dat dan weer wel. Voor het noodlot onverbiddelijk toesloeg.
Met de mijne gaat het iets beter nu en er is niets aan gedaan. Behalve dat ik hem voor de verandering eens een hele dag uit heb laten staan i.p.v. hem gewoon dicht te klappen met 5 tabbladen internet openquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:15 schreef Copycat het volgende:
Damn.
Nu is mijn laptop ook van slag. Ik heb zo'n enorm groot 'veilige modus' beeld en ik weet niet hoe dat te verhelpen.
Mijn aloude remedie opnieuw opstarten helpt niet en ik kreeg net ook een of andere melding dat bepaalde aan windows gekoppelde programma's niet worden opgestart. Of zoiets.
HELP
Maar het is toch heul geen hortenzensnoeitijdquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:24 schreef beequeen het volgende:
Wat is dat toch met die laptops? Ik heb erg geen en blij toe zo te zien. veilige modus moet je met je muis bedienen Cc, dat weet ik dan nog wel. Kiezen voor normaal opstarten.
Ben kapot, al mijn hortenzen gesnoeid tussen de buien door. Nu ligt er een grote stapel afval in mijn tuin maar dat komt morgen wel.
Nu even genieten van mijn mini-magnum, keuze uit 3 smaken in 1 pak.![]()
Fijne avond allemaal en tot morgen.
Daar trekken mijn hortenzen zich niks van aan. Ieder jaar een tuin vol bloemen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef Deisyy het volgende:
Maar het is toch heul geen hortenzensnoeitijdDat moe de gij in het voorjaar doen
![]()
Enjoy de kcal![]()
Niets van mij aantrekken en gewoon genieten, van je Magum en volgend jaar weer van je hortenzenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar trekken mijn hortenzen zich niks van aan. Ieder jaar een tuin vol bloemen.![]()
Dat had je nu niet moeten zeggen.![]()
Is over.quote:
Nicequote:
Wat is het? Wat is het?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Hai! Een diploma binnensucces liesje, ik hoop dat het meevalt allemaal.
Gelukkig geen Mexicaanse blaf en lekker snel weer overquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is over.
Gisteren wel een dag grotendeels op bed gelegen door de daaropvolgende verkoudheid (had zelfs geen eetlust, wat in mijn geval zeer uitzonderlijk is), maar het gaat wel weer, nu.
Je gaat toch niet kotsen he?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:07 schreef Copycat het volgende:
Mmm, die resolutie veranderen is enkel symptoombestrijding. Er blijven opstartprogramma's geblokkeerd
Heb er het een en ander afgegooid en zie het morgen wel weer.
Uitbuiken van de Kapsalon. Burp. Ik denk niet dat het een blijvertje is.
Je moet je ook eerst voorstellen als je in de praatgroep wilquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:15 schreef Noek het volgende:
Kom terug.
Alsjeblieft. Ik kan maar een half uurtje per dag ofzo.![]()
Kom terug.
Hoi lief Pietje! Alles wel?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben er al, dramaqueen. Zit met een half oog the Prestige te kijk, maar beetje saai.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:15 schreef Noek het volgende:
Kom terug.
Alsjeblieft. Ik kan maar een half uurtje per dag ofzo.![]()
Kom terug.
Jep, alleen de periode-na-vakantie gaat wel erg snelquote:
Hé hoi!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi!![]()
En ja hooorrrrrr... m'n moeder belt nú aan.![]()
Ik dacht ik heb nog een half uurtje om je te vermaken.
Goed, maar eens luisteren hoe het met de familie tot in de vierde graad is.![]()
Maar praat lekker verder. Ik lees het terug want ik ben fan van je.
Hoi, mijn laptop is dood en nu haat ik alles en iedereen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet je ook eerst voorstellen als je in de praatgroep wil
Ja, dat is naar hè. Zeker als arbeider zul je daar veel last van hebben maar gelukkig mag je over minder dan een jaar weer naar Frankrijk. Lekker raften en dolle dingen doen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, alleen de periode-na-vakantie gaat wel erg snel. Met jou
?
Zag je net nog over je nek gaan... Maar dat lucht soms erg op ! Beterschapquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is over.
Gisteren wel een dag grotendeels op bed gelegen door de daaropvolgende verkoudheid (had zelfs geen eetlust, wat in mijn geval zeer uitzonderlijk is), maar het gaat wel weer, nu.
Hij had keelpijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Zag je net nog over je nek gaan... Maar dat lucht soms erg op ! Beterschap
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
Chaotisch!
Ja ik was naar wateringen gefietst.
En nee het was niet bij die persoon in wateringen
Het was in de Heiloostraat, hier bijna op de hoek.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
Chaotisch!
Ja ik was naar wateringen gefietst.
En nee het was niet bij die persoon in wateringen
Het was in de Heiloostraat, hier bijna op de hoek.
Ik hoef denk ik niet te vertellen hoe ik mezelf vervloekte toen ik zsm weer terugfietste naar den haag.
Ik was een half uur te laat, en heb dus wel alle "hoe was jouw vakantie's" gemist.
En mijn Casus ging goed, dat dan weer wel!
Ja maar het is dan ook meteen een stuk minder leuk!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:09 schreef Gert het volgende:
[..][ afbeelding ]
Wateringen - Den Haag fietst toch wat sneller hè, zonder twee flessen wijn achter je kiezen en een shoarmastop.
Ik neem aan dat ze voor je haar bedoelen Coos!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:48 schreef Coos het volgende:
Zit naar een hele rare film op Veronica te kijken en nu hoor ik op de achtergrond ook nog reclame voor anti-clitspray.
Kellyquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:48 schreef Coos het volgende:
Zit naar een hele rare film op Veronica te kijken en nu hoor ik op de achtergrond ook nog reclame voor anti-clitspray.
omg, zou ie daar nog een trauma van hebben?quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 08:19 schreef Peter6000 het volgende:
De mensen voor het onderhoud van de cv-ketel, die tussen 0800 en 1230 komen, komen natuurlijk pas aan het eind van de ochtend.
En met een beetje pech om 14.00 uur.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:19 schreef Peter6000 het volgende:
De mensen voor het onderhoud van de cv-ketel, die tussen 0800 en 1230 komen, komen natuurlijk pas aan het eind van de ochtend.
Dan bel ik vantevoren nog even met de vraag hoe het met de indeling staat,quote:Op woensdag 2 september 2009 08:19 schreef Peter6000 het volgende:
Hij is er al.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dan bel ik vantevoren nog even met de vraag hoe het met de indeling staat,
staan we in het begin, midden of eind van de ochtend en wanneer hij dat nog niet weet vraag ik
of hij ons als eerste of tweede kan indelen.
Wanneer je niet belt komen ze meestal rond koffietijd 10:15 uur.![]()
Cquote:
Heb ook geen hand gegeven, maar was wel erg in aarzeling.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:03 schreef CarOnline het volgende:
En Peter, nee ik geef geen hand aan de onderhoudsmonteur normaal gesproken maar hier doen ze het allemaal wél en bij weggaan ook en aan het eind wensen ze je nog een hele fijne dag toe
En ik stond al bijna met de deur in mn hand aju te roepen, zo lomp![]()
Dus het hoefde niet, wat heb je gedaan?
Waarschijnlijk hoort ie dat grapje regelmatigquote:Op woensdag 2 september 2009 10:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb ook geen hand gegeven, maar was wel erg in aarzeling.
En ik probeerde bij het weggaan een grapje te maken met 'Tot over 5 jaar', hetgeen uiteraard niet overkwam.![]()
Trouwens nog wel iets raars ontdekt, hij was al om 09.25 weg, maar op het formulier staat bij eindtijd 10.00
Volgens mij doet ie het bewust, zodat hij aan het eind van de dag eerder naar huis kan, of een extra lange pauze kan nemen.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoort ie dat grapje regelmatig
Even bellen? Dat de eindtijd niet klopt?
Ja psies.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie het bewust, zodat hij aan het eind van de dag eerder naar huis kan, of een extra lange pauze kan nemen.
Gun ik hem wel, je bouwt toch een band op hè, met zo`n monteur.
Dat vroeg ik mij ook al af. Bij mij komt hij ieder jaar. Kijk, dan bouw je echt wel wat op samen.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:49 schreef Deisyy het volgende:
Komt jullie cv-onderhoudsmonteur maar eens in de 5 jaar dan
Idd, dat krijgt hij zelfs koffiequote:Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af. Bij mij komt hij ieder jaar. Kijk, dan bouw je echt wel wat op samen.![]()
Succes met je lappie Cc.
Mijn lappie was bij de dokter genezen verklaard, niksandahanda..quote:Op woensdag 2 september 2009 10:36 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Zo maar eens naar de computerdokter fietsen om te kijken of het een simpel op te lossen probleem is dat vandaag nog kan worden gefixt. Ik vind van wel.
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:45 schreef hondjes het volgende:
[..]
Mijn lappie was bij de dokter genezen verklaard, niksandahanda..
tot ik weer thuis kwam,,,toen begon hij zich weer aan te stellen,,imeestal smiddags om twee uur, tot half zeven, lijkt hij koorts te hebben.
dierentuin? Boomkroonpad zee aquarium madame tussaudquote:Op woensdag 2 september 2009 11:41 schreef CarOnline het volgende:
Help.
Morgen zijn De Dochters vrij en ik ook![]()
Nou zouden we een dagje naar 'Het Strand' maar met 100% kans op regen lijkt me dat niet zo'n succes.
En nu zoek ik een binnenactiviteit en het mag niet zijn:
- Zwemmen
- Bioscoop
- Ballenbakachtige dingen waar ik moet zitten wachten tot ze zijn uitgespeeld![]()
Ik had al iets gevonden, Museum van de 20e eeuw (met expositie over Alice in Wonderland) maar das helemaal in Hoorn
![]()
Wie oh wie!
Het bleek om de 3 jaar te zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:49 schreef Deisyy het volgende:
Komt jullie cv-onderhoudsmonteur maar eens in de 5 jaar dan
Een draai om zijn oren, kan hij krijgen,,met zijn aanstellerij.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Schuif anders even een asprientje in dat CD ding
Of een pleistertje
Dat is het betere werk Cc.quote:
En toevallig weet je het progammaatje wat verkeerd was...quote:Op woensdag 2 september 2009 12:44 schreef Copycat het volgende:
Je hebt een hypochondrische laptop, hondjes!
De mijne was binnen tien minuten gemaakt. Een vreemd programmaatje werd uitgeklikt, de resolutie weer goed teruggezet en ik werd meewarig aangekeken.
Maar wel gratis gemaakt.
Zo eerst maar eens schijfjes halen voor die back-up die ik al drie maanden geleden had moeten maken.
Jaaa ja ja, lastig he.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dierentuin? Boomkroonpad zee aquarium madame tussaud
Uhm....
Nou ja, ik ben dus nog steeds wachtende. Kind moet nog twintig minuten naar school, dan dus nog naar Assen gebracht. Ik heb de auto vol met voedsel, tassen van tien kinderen en een fiets. En dat allemaal voor 8.30 geregeld*O*
En moet je vrijdag dan nog wat doen?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb geen zin meer!
Maar het wordt vanzelf 1800 en dan weekend!
Nee 18e begint school weer, alleen ik heb nog wel veel huiswerk te doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
En moet je vrijdag dan nog wat doen?
Ja, hij is tofquote:
Ja, ik was net op youtube ook de andere liedjes aan het luisteren.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, hij is tof
Het hele album trouwens "Stadtaffe"
Thanks, ik was ook aan downloaden van een program, i.v.m fotoboek.(toen ging hij ineens.. java .. er opzetten, ) later heb ik dat weer verwijderd, maar misschien is er iets blijven hangenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
Hondjes, het was iets dat samenhing met een spelletje waarvan het downloaden was mislukt. Dat programma had ik wel verwijderd, maar er was toch iets blijven hangen. Of zo. Zou wel erg toevallig zijn als het bij jou precies hetzelfde zou zijn.
En vanavond ga ik Buuv's Carbonara maken.
Met gewone huis-, tuin- en keukenspekkies en met rucola erdoorheen.
Dat is toch juist lachenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
welke? toch niet die nederlandse versie
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch juist lachen![]()
De duitse versie vind ik gewoon goed, maar om die hollandse moet ik lachen
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:28 schreef Copycat het volgende:
Die Peter Fox hield na dit succes toch op met dit 'kunstje'?
quote:Zijn hit Haus am See was een hit in Nederland en ontketende creatieve vertaalvondsten in het Nederlands. Nu is Peter Fox er zat van: de aandacht vreet aan zijn persoontje en daarom houdt hij er mee op. Fox’ album Stadtaffe (2008) is een kaskraker en zorgt voor lange rijen bij de concertkassa’s.
“De komende festivalzomer zal de laatste zijn waarop ik solo zal optreden. De enorme aandacht rondom mijn persoon gaat te ver. Op straat herkent iedereen me en zijn privacy lijdt daaronder.” Punt. Over. Uit.
Rustiger zal Fox, die eigenlijk Pierre Baigorry heet en in Kreuzberg woont, het niet krijgen. In 2010 plant hij een nieuw album met zijn collega’s van de raggae/dancehallgroep Seeed. Een aantal jaren geleden dreven soloprojecten Seeed uiteen, in 2010 vormen de Einzelgänger weer een Mannschaft. Nieuw Berlinbeats! Top of flop? We gaan het volgen.
Had ik ook , wilde een post van Gert lezen in TBO, na drie keer aanklikken kon ik het lezen.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:52 schreef hondjes het volgende:
gaat niet echt lekker om wat neer te zetten, wat is loos op dit moment.
We hebben toen snel-spul gehaald, en na een uur begon het al helder te worden.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Had ik ook , wilde een post van Gert lezen in TBO, na drie keer aanklikken kon ik het lezen.
hondjes heb je het tweede zwembad toen nog helder gekregen?
Dat filmpje is gemaakt door de zoon van mijn geliefde collega.. Dat joch is 16/17 jaar en toevallig had ik het er nog over hier .. Hij zit nog op school maar doet een soort van brandweer opleiding en van de zomer ook reddings brigade op het strand.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:44 schreef beequeen het volgende:
Wat een bizar ongeval.
[..]
Dat is het betere werk Cc.![]()
Ik heb ook de ballen verstand van dat soort dingen, Vic daarentegen.![]()
Ik zie dat filmpje net pasquote:Op woensdag 2 september 2009 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat filmpje is gemaakt door de zoon van mijn geliefde collega.. Dat joch is 16/17 jaar en toevallig had ik het er nog over hier .. Hij zit nog op school maar doet een soort van brandweer opleiding en van de zomer ook reddings brigade op het strand.
Het ongeluk was aan de andere kant van de snelweg. Hij is daar als een speer naartoe gegaan met brommer en camera (van paps) Hij wist dus ook dat de ambulance van de andere kant zou komen. Vandaar een perfect filmpje.
Hij is na de shock die hij zelf ook had met zijn vader naar her bureau gegaan om te informeren naar de status van de moteragent.. Die was stabiel.
Het was natuurlijk een compleet ander verhaal als de man was overleden, wat ik me goed kan voorstellen als ik de beelden zie. Heftig maar gelukkig komt het goed.
Het blijkt ook erg vertekend te zijn.. Je ziet de vrachtwagen al uitwijken en meerdere auto's . Het lijkt een korte afstand maar dat bleek niet zo te zijn. Die auto die hem aanreed had zeker de signalen qua geluid en afstand moeten horen en zien.. Tja .. Goddank dat het goed afliepquote:
Hemelse goedheid, wat zal dat joch geschrokken zijn zeg. Gelukkig is het redelijk goed afgelopen voor die agent. Als je het filmpje bekijkt zou je denken die hij hartstikke dood is nadat hij gelanceerd wordt.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:17 schreef Soury het volgende:
Dat filmpje is gemaakt door de zoon van mijn geliefde collega. Heftig maar gelukkig komt het goed.
Dat dacht ik ook toen ik het gister zag.. Vanmorgen hoorde ik dus het "verhaal" van mijn collega.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hemelse goedheid, wat zal dat joch geschrokken zijn zeg. Gelukkig is het redelijk goed afgelopen voor die agent. Als je het filmpje bekijkt zou je denken die hij hartstikke dood is nadat hij gelanceerd wordt.
Wat ik al zei tis vertekend.. het lijkt dichterbij dan het was. De vrachtwagen zag het "gelukkig " ook. Vele auto's daarna ook .. De rest lijkt te pittenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:54 schreef Dementor het volgende:
Niet echt slim van die agent om zo de rijbaan op te duiken maar het schijnt ze zo te worden geleerd.
Als je zoiets ziet ben je voor de rest van de dag klaar, ik in ieder geval wel (ook wel eens zoiets gezien).
Was btw ook mijn eerste meningquote:Op woensdag 2 september 2009 19:54 schreef Dementor het volgende:
Niet echt slim van die agent om zo de rijbaan op te duiken maar het schijnt ze zo te worden geleerd.
Als je zoiets ziet ben je voor de rest van de dag klaar, ik in ieder geval wel (ook wel eens zoiets gezien).
Wie niet?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
FOK! Stairwaymeet zaterdag 5 september.
Wie durft?
Ikquote:Op woensdag 2 september 2009 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
FOK! Stairwaymeet zaterdag 5 september.
Wie durft?
De halve RLSclan hierzoquote:
En dat ze je dan gaan knuffelen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De halve RLSclan hierzo. Ik wil gewoon dat noek, caro, buuf, soury en fann komen. Oh ja, en Copycat
.
quote:
Ja en Peter, Gert en Coos!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De halve RLSclan hierzo. Ik wil gewoon dat noek, caro, buuf, soury en fann komen. Oh ja, en Copycat
.
Als die echt allemaal komen, die dames en heren, en tegelijkertijd, dan ga ik wat afzeggen.quote:
Ja!! Gewoon nu alvast afzeggen, gaan we samen treinenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Als die echt allemaal komen, die dames en heren, en tegelijkertijd, dan ga ik wat afzeggen.
En nog een ja, we hebben momentum.quote:
Jij kan best eens Bobben!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Als die echt allemaal komen, die dames en heren, en tegelijkertijd, dan ga ik wat afzeggen.
En dan doe jij gezellig je nieuwe oranje hoed op.quote:
Jaquote:Op woensdag 2 september 2009 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan doe jij gezellig je nieuwe oranje hoed op.![]()
Die was afgelopen zomer in El Pérello.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:33 schreef Copycat het volgende:
Pietje!
Kunnen we niet een rls sc meet regelen? Dan kom ik wel!
Eerst dit, dan dat. Ook dan komt men waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 2 september 2009 21:33 schreef Copycat het volgende:
Pietje!
Kunnen we niet een rls sc meet regelen? Dan kom ik wel!
Er is een El Pérello kliek en ik hoor er niet bij.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:34 schreef Coos het volgende:
Die was afgelopen zomer in El Pérello.![]()
Maar je was er niet!
Kom dan maar bij ons.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is een El Pérello kliek en ik hoor er niet bij.
Ikke wel!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerst dit, dan dat. Ook dan komt men waarschijnlijk niet.
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is een El Pérello kliek en ik hoor er niet bij.
Dus Cc op de camping zit er niet in?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ikke wel!
Maar zo grootschalig met gekampeer, daar heb ik niet echt trek in.
Hebben jullie een warm bad?quote:
Jij zegt dat, impliciet.quote:
Daar is anders vooraf uitvoerig over geschreven hoor hier in de SC.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zegt dat, impliciet.
Ik wist niks van die meet.
Ik dacht dat jij een bubbelbad in de tuin hadquote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij tijd en wijlen (lees op vakanties).
Positive thinking, keep it up!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een bubbelbad in de tuin had![]()
Maar ik denk wel vaker iets
Kamperen in de Stairway?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cc, het is in de Stairway. Lees je eerst ff in enzo.
Camping faillietos.
Maar de harde afspraken zijn zeker via achter gegaan. Zonder cc naar mij.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef Coos het volgende:
Daar is anders vooraf uitvoerig over geschreven hoor hier in de SC.
WJ wilde nog samen met mijn op het luchtbedje.
Ik kan gedachten lezenquote:
Ja!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:37 schreef Rauzer het volgende:
Is dit eigenlijk de oude gouden kooi-sc?
Ja, daar is dit wel uit voortgekomen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:37 schreef Rauzer het volgende:
Is dit eigenlijk de oude gouden kooi-sc?
Ja, samen douchen enzulks.quote:
Volgens mij niet. Alles werd hier besproken.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar de harde afspraken zijn zeker via achter gegaan. Zonder cc naar mij.
Waarom staat dit niet in SHO danquote:Op woensdag 2 september 2009 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, daar is dit wel uit voortgekomen.
Static begreep ons niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom staat dit niet in SHO dan?
We hebben je wel gemaild hoor, maar ik denk dat je laptop weer kuren had!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar de harde afspraken zijn zeker via achter gegaan. Zonder cc naar mij.
iesch een kloon!!!!!111111quote:
Hahaha doe niet zo stoer! Ik zie nu je blozende wangetjes al.quote:
Kut, betrapt.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef Gert het volgende:
Hahaha doe niet zo stoer! Ik zie nu je blozende wangetjes al.
Het is niet meer op een camping!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ikke wel!
Maar zo grootschalig met gekampeer, daar heb ik niet echt trek in.
De oorsprong en toekomst van deze veelbesproken reeks is altijd een onderwerp van discussiequote:
iedereen heeft goed de "verhaallijn" te pakken.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is niet meer op een camping!
Of ben ik nu spuit 11?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |