Nee dat was de intro, nu begint 't echt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Start van het schooljaar?? dat was toch twee weken geleden al?![]()
Neuh, deze week schoolreis.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat was de intro, nu begint 't echt.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:18 schreef Coos het volgende:
Dus iedereen zit aan de downers hier.![]()
Dan ga ik ook maar lezen op bed.![]()
ps
Gert ik snap d'r weer geen klote van. Jij ben toch zo'n voetballiefhebber???
Nu zag ik dat er een EK voor vrouwen is en dat Nederland naar de kwart
finales gaat.
Dat zijn vrouwen, voetbal en tieten ineen. Dat moet toch wat voor jou zijn???
Maar ik hoor je er niet over.
[ afbeelding ]
Ahh zielig, dan MOET ie knutselenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:15 schreef Marrije het volgende:
Mijn oudste is 2 jaar en 3 maanden, hij mag nog niet naar de voorschool / peuterspeelzaal (dat is hier vanaf 2,5), maar hij heeft behoefte aan contact met leeftijdsgenootjes. Het wijkcentrum organiseert eea voor de groep peuters die nog niet naar de voorschool / psz gaan. Nou gaat hij al een tijdje 2 x per week 2 uur naar een ander peutergroepje om te spelen met leeftijdsgenootjes. Maar die van vrijdag is minder vrijblijvend want dan moet ie knutselen (educatieve insteek) en is er voor spelen geen tijd.
Nee, klopt, echt ontspannend is het nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh.. peutertjes op stoeltjesEn verplicht knutselen bij de peuters?
Wat zielig...
![]()
en hooooooooooooooi CarO!Ik ben geslaagd voor mijn missie. En het kletst niet lekker in de Hema.
We zijn het in elk geval eens.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh.. peutertjes op stoeltjesEn verplicht knutselen bij de peuters?
Wat zielig...
![]()
en hooooooooooooooi CarO!Ik ben geslaagd voor mijn missie. En het kletst niet lekker in de Hema.
Uiteindelijk zijn het tóch spijkerbroeken geworden. Andere broeken staan echt als een vlag op een modderschuit op die lange dunne steltenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, klopt, echt ontspannend is het niet
Oh en wat heb je gekocht? Een stoere doch nette broek?
Nah!quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
We zijn het in elk geval eens.
En op hetzelfde moment ook nog
Maar waarom?!quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:15 schreef Marrije het volgende:
Mijn oudste is 2 jaar en 3 maanden, hij mag nog niet naar de voorschool / peuterspeelzaal (dat is hier vanaf 2,5), maar hij heeft behoefte aan contact met leeftijdsgenootjes. Het wijkcentrum organiseert eea voor de groep peuters die nog niet naar de voorschool / psz gaan. Nou gaat hij al een tijdje 2 x per week 2 uur naar een ander peutergroepje om te spelen met leeftijdsgenootjes. Maar die van vrijdag is minder vrijblijvend want dan moet ie knutselen (educatieve insteek) en is er voor spelen geen tijd.
Volgens mij wel, ik woon in een wijk waar veel kinderen alleen in het Turks oid worden opgevoed.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar waarom?!Is dat zo'n taalachterstand-bijspijker-projectje dan ofzo?
Op die andere peutergroepjes wordt dan weer helemaal niet geknutseld, alleen gespeeld. En ach, hij is net 2, dat knutselen klinkt meer dan het isquote:Want ik kan me dat niet heugen. Ze mochten zelf kiezen of ze gingen knutselen of niet. Gewoon lekker vrijblijvend, alleen maar spelen.Óf knippen, plakken, kleien als je wil. En dan zo rond 3,5 wat meer schools en wat meer nadruk op werkjes.
Ze doen op de creche van de mijne wel thema's. Bijvoorbeeld "water". Maar dat is vooral geklieder met speelgoedvisjes en hengeltjes in een plastic badje.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar waarom?!Is dat zo'n taalachterstand-bijspijker-projectje dan ofzo? Want ik kan me dat niet heugen. Ze mochten zelf kiezen of ze gingen knutselen of niet. Gewoon lekker vrijblijvend, alleen maar spelen.
Óf knippen, plakken, kleien als je wil. En dan zo rond 3,5 wat meer schools en wat meer nadruk op werkjes.
Die van mij gaat dus verder niet naar de creche ofzo. Hij gaat 2 x 2 uurtjes per week naar een peutergroep waar ie alleen maar speelt. Oh ja, ook in een kring zitten om fruit te eten. Maar dat is het dan ook wel. Als hij 2,5 is gaat hij naar de voorschool, omdat we al zijn gewaarschuwd door de juf aldaar dat het best wennen zal zijn voor zo'n ukkie om mee te draaien met het dagdeelprogramma vind ik het wel goed dat hij 1 x per week 2 uurtjes knutselt. Thuis teken en verf ik ook wel met hem, maar ja, dat is zonder leeftijdsgenootjes en dat vindt hij juist zo leuk. Dus ik vind het eigenlijk wel een goede warmdraaier voor de voorschool.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze doen op de creche van de mijne wel thema's. Bijvoorbeeld "water". Maar dat is vooral geklieder met speelgoedvisjes en hengeltjes in een plastic badje.
Voor de rest is het lang leve de lol. Gewoon tot ze vier zijn, dan moeten ze ophoepelen.
ow........... heerlijk dit soort dingen... dat gun je die knul dan ook échtquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:25 schreef debuurvrouw het volgende:
En gewoon, omdat ik van sprookjes hou
quote:
Geen onaardige beat, maar niet mijn ding. Mijn jongste daarentegen staat naast me te swingenquote:
Opgeslagen.....daar ga ik morgen op poetsen het is nogal nodig weet je..quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Poetsen met de Ting Tings op 10!Hopelijk vinden de buren het ook leuk.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
Noek vindt de Ting Tings kut. En daarom is ze uit voorzorg al twee dagen niet meer online.![]()
Terwijl ik juist wilde vertellen over mijn heerlijke huisvrouwenmiddag. Doen we het gewoon per OM. Niet gepoetst, nee. Maar wél, toen om 13:00 uur de werkmobiel ophield met rinkelen op mijn vrije dag, de kleine bij de lurven gepakt en naar het strand gegaan wegens a) ernstig mooi weer, b) naar verluidt de laatste zomerse zomerdag.
Eerst moeten knokken voor een plekje op het strand. Yep, de scholen zijn weer begonnen:
[ afbeelding ]
En toen naar La Cantina. Kleine in de schaduw gezet met z'n schepjes en troep. Ober gewenkt, en daar zat ik dan even later: een roseetje, een broodje zalm / roomkaas en deel 2 van "Shopaholic". En ik miste het bier, de portie bitterballen en de Panorame helemáál niet, integendeel!![]()
Vanavond dus ter compensatie BBQ'en, met het vuur hoog opgestookt en grote speklappen erop.![]()
Zomer.
Hee, na "De helaasheid der dingen" wil je wel even iets minder masculiens.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
Shopaholic???
Je bent echt een wijf geworden.
Haha heel verstandig, even schoonmaken scheelt een hoop ellende als ik die smiley zo zie.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
(ter verdediging van het schoonmakgeweld, schoonmoeder komt oppassen vanavond)
Tja, als dat eenmaal in je hoofd zit, is het lastig om je daar nog overheen te zetten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:26 schreef Copycat het volgende:
Helaasheid vond ik zo nep-Brusselmans. En dat idee kreeg ik niet uit mijn hoofd, dus toen heb ik het boek geërgerd opzij gegooid. Er is tenslotte maar één Herman B.
Het is vrésélijk! Mijn laptop ligt op de ic en ik weet niet of die het redt. Onzekere tijden.quote:
Dat kan op heel veel manieren gebeuren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hoe kan je dan ineens een ander IP adres hebben...
Maar niets van dit alles gebeurde.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kan op heel veel manieren gebeuren.
Bijvoorbeeld:
-Windows herinstallatie
-Andere netwerkkaart
-Een nieuw ip van de router gekregen
-Een nieuw ip van de isp (provider) gekregen
Wireless?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar niets van dit alles gebeurde.
Was gewoon op forum, hij valt uit, komt terug met een nieuw ip
en vervolgens kon ik niets meer, geen email doen etc...
alleen wel op forum reageren met andere ip
vervolgens gebeurdt net het omgekeerde.
krijg ik zomaar weer mijn eigen ip
jaquote:
Dan zou het heel goed kunnen dat je heel even op een ander netwerk zat, controleer even je draadloze netwerkinstellingen (daar kun je ook voorkeuren instellen, met welke netwerken je wel en geen verbinding wil maken).quote:
ok,,ga eens kijken, Thanksquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan zou het heel goed kunnen dat je heel even op een ander netwerk zat, controleer even je draadloze netwerkinstellingen (daar kun je ook voorkeuren instellen, met welke netwerken je wel en geen verbinding wil maken).
Er zit toch geen spin met babyspinnen in he?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Mijn laptop is ook ziek![]()
Hij doet het wel, maar hij maakt zo'n herrie dat ik er bijna bang van word
Op Farmville maakt elke computer overuren, nog nooit zo'n slurper van een spel gezien.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Mijn laptop is ook ziek![]()
Hij doet het wel, maar hij maakt zo'n herrie dat ik er bijna bang van word
Had ik toch bijna mijn laptop van mijn schoot afgegooidquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Er zit toch geen spin met babyspinnen in he?
Ik dacht eerst ook dat het daaraan lag, maar hij begint al te huilen zodra ik hem open klap en er nog geen programma geopend isquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Op Farmville maakt elke computer overuren, nog nooit zo'n slurper van een spel gezien.
Niet teruggebladerd dus? Ik lag zo'n beetje in m'n eentje op dat strand man! Dus dat was dan slechts één pauper. Bij jullie was het drukker, met stiekeme tietenkijkers.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef Coos het volgende:
Zo, dat was weer een lekker stranddagje op het pauperloze strand van Wassenaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |