Waarschijnlijk hoort ie dat grapje regelmatigquote:Op woensdag 2 september 2009 10:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb ook geen hand gegeven, maar was wel erg in aarzeling.
En ik probeerde bij het weggaan een grapje te maken met 'Tot over 5 jaar', hetgeen uiteraard niet overkwam.![]()
Trouwens nog wel iets raars ontdekt, hij was al om 09.25 weg, maar op het formulier staat bij eindtijd 10.00
Volgens mij doet ie het bewust, zodat hij aan het eind van de dag eerder naar huis kan, of een extra lange pauze kan nemen.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoort ie dat grapje regelmatig
Even bellen? Dat de eindtijd niet klopt?
Ja psies.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie het bewust, zodat hij aan het eind van de dag eerder naar huis kan, of een extra lange pauze kan nemen.
Gun ik hem wel, je bouwt toch een band op hè, met zo`n monteur.
Dat vroeg ik mij ook al af. Bij mij komt hij ieder jaar. Kijk, dan bouw je echt wel wat op samen.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:49 schreef Deisyy het volgende:
Komt jullie cv-onderhoudsmonteur maar eens in de 5 jaar dan
Idd, dat krijgt hij zelfs koffiequote:Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af. Bij mij komt hij ieder jaar. Kijk, dan bouw je echt wel wat op samen.![]()
Succes met je lappie Cc.
Mijn lappie was bij de dokter genezen verklaard, niksandahanda..quote:Op woensdag 2 september 2009 10:36 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Zo maar eens naar de computerdokter fietsen om te kijken of het een simpel op te lossen probleem is dat vandaag nog kan worden gefixt. Ik vind van wel.
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:45 schreef hondjes het volgende:
[..]
Mijn lappie was bij de dokter genezen verklaard, niksandahanda..
tot ik weer thuis kwam,,,toen begon hij zich weer aan te stellen,,imeestal smiddags om twee uur, tot half zeven, lijkt hij koorts te hebben.
dierentuin? Boomkroonpad zee aquarium madame tussaudquote:Op woensdag 2 september 2009 11:41 schreef CarOnline het volgende:
Help.
Morgen zijn De Dochters vrij en ik ook![]()
Nou zouden we een dagje naar 'Het Strand' maar met 100% kans op regen lijkt me dat niet zo'n succes.
En nu zoek ik een binnenactiviteit en het mag niet zijn:
- Zwemmen
- Bioscoop
- Ballenbakachtige dingen waar ik moet zitten wachten tot ze zijn uitgespeeld![]()
Ik had al iets gevonden, Museum van de 20e eeuw (met expositie over Alice in Wonderland) maar das helemaal in Hoorn
![]()
Wie oh wie!
Het bleek om de 3 jaar te zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:49 schreef Deisyy het volgende:
Komt jullie cv-onderhoudsmonteur maar eens in de 5 jaar dan
Een draai om zijn oren, kan hij krijgen,,met zijn aanstellerij.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Schuif anders even een asprientje in dat CD ding
Of een pleistertje
Dat is het betere werk Cc.quote:
En toevallig weet je het progammaatje wat verkeerd was...quote:Op woensdag 2 september 2009 12:44 schreef Copycat het volgende:
Je hebt een hypochondrische laptop, hondjes!
De mijne was binnen tien minuten gemaakt. Een vreemd programmaatje werd uitgeklikt, de resolutie weer goed teruggezet en ik werd meewarig aangekeken.
Maar wel gratis gemaakt.
Zo eerst maar eens schijfjes halen voor die back-up die ik al drie maanden geleden had moeten maken.
Jaaa ja ja, lastig he.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dierentuin? Boomkroonpad zee aquarium madame tussaud
Uhm....
Nou ja, ik ben dus nog steeds wachtende. Kind moet nog twintig minuten naar school, dan dus nog naar Assen gebracht. Ik heb de auto vol met voedsel, tassen van tien kinderen en een fiets. En dat allemaal voor 8.30 geregeld*O*
En moet je vrijdag dan nog wat doen?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb geen zin meer!
Maar het wordt vanzelf 1800 en dan weekend!
Nee 18e begint school weer, alleen ik heb nog wel veel huiswerk te doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
En moet je vrijdag dan nog wat doen?
Ja, hij is tofquote:
Ja, ik was net op youtube ook de andere liedjes aan het luisteren.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, hij is tof
Het hele album trouwens "Stadtaffe"
Thanks, ik was ook aan downloaden van een program, i.v.m fotoboek.(toen ging hij ineens.. java .. er opzetten, ) later heb ik dat weer verwijderd, maar misschien is er iets blijven hangenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
Hondjes, het was iets dat samenhing met een spelletje waarvan het downloaden was mislukt. Dat programma had ik wel verwijderd, maar er was toch iets blijven hangen. Of zo. Zou wel erg toevallig zijn als het bij jou precies hetzelfde zou zijn.
En vanavond ga ik Buuv's Carbonara maken.
Met gewone huis-, tuin- en keukenspekkies en met rucola erdoorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |