Waarschijnlijk hoort ie dat grapje regelmatigquote:Op woensdag 2 september 2009 10:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb ook geen hand gegeven, maar was wel erg in aarzeling.
En ik probeerde bij het weggaan een grapje te maken met 'Tot over 5 jaar', hetgeen uiteraard niet overkwam.![]()
Trouwens nog wel iets raars ontdekt, hij was al om 09.25 weg, maar op het formulier staat bij eindtijd 10.00
Volgens mij doet ie het bewust, zodat hij aan het eind van de dag eerder naar huis kan, of een extra lange pauze kan nemen.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoort ie dat grapje regelmatig
Even bellen? Dat de eindtijd niet klopt?
Ja psies.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie het bewust, zodat hij aan het eind van de dag eerder naar huis kan, of een extra lange pauze kan nemen.
Gun ik hem wel, je bouwt toch een band op hè, met zo`n monteur.
Dat vroeg ik mij ook al af. Bij mij komt hij ieder jaar. Kijk, dan bouw je echt wel wat op samen.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:49 schreef Deisyy het volgende:
Komt jullie cv-onderhoudsmonteur maar eens in de 5 jaar dan
Idd, dat krijgt hij zelfs koffiequote:Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af. Bij mij komt hij ieder jaar. Kijk, dan bouw je echt wel wat op samen.![]()
Succes met je lappie Cc.
Mijn lappie was bij de dokter genezen verklaard, niksandahanda..quote:Op woensdag 2 september 2009 10:36 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Zo maar eens naar de computerdokter fietsen om te kijken of het een simpel op te lossen probleem is dat vandaag nog kan worden gefixt. Ik vind van wel.
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:45 schreef hondjes het volgende:
[..]
Mijn lappie was bij de dokter genezen verklaard, niksandahanda..
tot ik weer thuis kwam,,,toen begon hij zich weer aan te stellen,,imeestal smiddags om twee uur, tot half zeven, lijkt hij koorts te hebben.
dierentuin? Boomkroonpad zee aquarium madame tussaudquote:Op woensdag 2 september 2009 11:41 schreef CarOnline het volgende:
Help.
Morgen zijn De Dochters vrij en ik ook![]()
Nou zouden we een dagje naar 'Het Strand' maar met 100% kans op regen lijkt me dat niet zo'n succes.
En nu zoek ik een binnenactiviteit en het mag niet zijn:
- Zwemmen
- Bioscoop
- Ballenbakachtige dingen waar ik moet zitten wachten tot ze zijn uitgespeeld![]()
Ik had al iets gevonden, Museum van de 20e eeuw (met expositie over Alice in Wonderland) maar das helemaal in Hoorn
![]()
Wie oh wie!
Het bleek om de 3 jaar te zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:49 schreef Deisyy het volgende:
Komt jullie cv-onderhoudsmonteur maar eens in de 5 jaar dan
Een draai om zijn oren, kan hij krijgen,,met zijn aanstellerij.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Schuif anders even een asprientje in dat CD ding
Of een pleistertje
Dat is het betere werk Cc.quote:
En toevallig weet je het progammaatje wat verkeerd was...quote:Op woensdag 2 september 2009 12:44 schreef Copycat het volgende:
Je hebt een hypochondrische laptop, hondjes!
De mijne was binnen tien minuten gemaakt. Een vreemd programmaatje werd uitgeklikt, de resolutie weer goed teruggezet en ik werd meewarig aangekeken.
Maar wel gratis gemaakt.
Zo eerst maar eens schijfjes halen voor die back-up die ik al drie maanden geleden had moeten maken.
Jaaa ja ja, lastig he.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dierentuin? Boomkroonpad zee aquarium madame tussaud
Uhm....
Nou ja, ik ben dus nog steeds wachtende. Kind moet nog twintig minuten naar school, dan dus nog naar Assen gebracht. Ik heb de auto vol met voedsel, tassen van tien kinderen en een fiets. En dat allemaal voor 8.30 geregeld*O*
En moet je vrijdag dan nog wat doen?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb geen zin meer!
Maar het wordt vanzelf 1800 en dan weekend!
Nee 18e begint school weer, alleen ik heb nog wel veel huiswerk te doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
En moet je vrijdag dan nog wat doen?
Ja, hij is tofquote:
Ja, ik was net op youtube ook de andere liedjes aan het luisteren.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, hij is tof
Het hele album trouwens "Stadtaffe"
Thanks, ik was ook aan downloaden van een program, i.v.m fotoboek.(toen ging hij ineens.. java .. er opzetten, ) later heb ik dat weer verwijderd, maar misschien is er iets blijven hangenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
Hondjes, het was iets dat samenhing met een spelletje waarvan het downloaden was mislukt. Dat programma had ik wel verwijderd, maar er was toch iets blijven hangen. Of zo. Zou wel erg toevallig zijn als het bij jou precies hetzelfde zou zijn.
En vanavond ga ik Buuv's Carbonara maken.
Met gewone huis-, tuin- en keukenspekkies en met rucola erdoorheen.
Dat is toch juist lachenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
welke? toch niet die nederlandse versie
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch juist lachen![]()
De duitse versie vind ik gewoon goed, maar om die hollandse moet ik lachen
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:28 schreef Copycat het volgende:
Die Peter Fox hield na dit succes toch op met dit 'kunstje'?
quote:Zijn hit Haus am See was een hit in Nederland en ontketende creatieve vertaalvondsten in het Nederlands. Nu is Peter Fox er zat van: de aandacht vreet aan zijn persoontje en daarom houdt hij er mee op. Fox’ album Stadtaffe (2008) is een kaskraker en zorgt voor lange rijen bij de concertkassa’s.
“De komende festivalzomer zal de laatste zijn waarop ik solo zal optreden. De enorme aandacht rondom mijn persoon gaat te ver. Op straat herkent iedereen me en zijn privacy lijdt daaronder.” Punt. Over. Uit.
Rustiger zal Fox, die eigenlijk Pierre Baigorry heet en in Kreuzberg woont, het niet krijgen. In 2010 plant hij een nieuw album met zijn collega’s van de raggae/dancehallgroep Seeed. Een aantal jaren geleden dreven soloprojecten Seeed uiteen, in 2010 vormen de Einzelgänger weer een Mannschaft. Nieuw Berlinbeats! Top of flop? We gaan het volgen.
Had ik ook , wilde een post van Gert lezen in TBO, na drie keer aanklikken kon ik het lezen.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:52 schreef hondjes het volgende:
gaat niet echt lekker om wat neer te zetten, wat is loos op dit moment.
We hebben toen snel-spul gehaald, en na een uur begon het al helder te worden.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Had ik ook , wilde een post van Gert lezen in TBO, na drie keer aanklikken kon ik het lezen.
hondjes heb je het tweede zwembad toen nog helder gekregen?
Dat filmpje is gemaakt door de zoon van mijn geliefde collega.. Dat joch is 16/17 jaar en toevallig had ik het er nog over hier .. Hij zit nog op school maar doet een soort van brandweer opleiding en van de zomer ook reddings brigade op het strand.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:44 schreef beequeen het volgende:
Wat een bizar ongeval.
[..]
Dat is het betere werk Cc.![]()
Ik heb ook de ballen verstand van dat soort dingen, Vic daarentegen.![]()
Ik zie dat filmpje net pasquote:Op woensdag 2 september 2009 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat filmpje is gemaakt door de zoon van mijn geliefde collega.. Dat joch is 16/17 jaar en toevallig had ik het er nog over hier .. Hij zit nog op school maar doet een soort van brandweer opleiding en van de zomer ook reddings brigade op het strand.
Het ongeluk was aan de andere kant van de snelweg. Hij is daar als een speer naartoe gegaan met brommer en camera (van paps) Hij wist dus ook dat de ambulance van de andere kant zou komen. Vandaar een perfect filmpje.
Hij is na de shock die hij zelf ook had met zijn vader naar her bureau gegaan om te informeren naar de status van de moteragent.. Die was stabiel.
Het was natuurlijk een compleet ander verhaal als de man was overleden, wat ik me goed kan voorstellen als ik de beelden zie. Heftig maar gelukkig komt het goed.
Het blijkt ook erg vertekend te zijn.. Je ziet de vrachtwagen al uitwijken en meerdere auto's . Het lijkt een korte afstand maar dat bleek niet zo te zijn. Die auto die hem aanreed had zeker de signalen qua geluid en afstand moeten horen en zien.. Tja .. Goddank dat het goed afliepquote:
Hemelse goedheid, wat zal dat joch geschrokken zijn zeg. Gelukkig is het redelijk goed afgelopen voor die agent. Als je het filmpje bekijkt zou je denken die hij hartstikke dood is nadat hij gelanceerd wordt.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:17 schreef Soury het volgende:
Dat filmpje is gemaakt door de zoon van mijn geliefde collega. Heftig maar gelukkig komt het goed.
Dat dacht ik ook toen ik het gister zag.. Vanmorgen hoorde ik dus het "verhaal" van mijn collega.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hemelse goedheid, wat zal dat joch geschrokken zijn zeg. Gelukkig is het redelijk goed afgelopen voor die agent. Als je het filmpje bekijkt zou je denken die hij hartstikke dood is nadat hij gelanceerd wordt.
Wat ik al zei tis vertekend.. het lijkt dichterbij dan het was. De vrachtwagen zag het "gelukkig " ook. Vele auto's daarna ook .. De rest lijkt te pittenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:54 schreef Dementor het volgende:
Niet echt slim van die agent om zo de rijbaan op te duiken maar het schijnt ze zo te worden geleerd.
Als je zoiets ziet ben je voor de rest van de dag klaar, ik in ieder geval wel (ook wel eens zoiets gezien).
Was btw ook mijn eerste meningquote:Op woensdag 2 september 2009 19:54 schreef Dementor het volgende:
Niet echt slim van die agent om zo de rijbaan op te duiken maar het schijnt ze zo te worden geleerd.
Als je zoiets ziet ben je voor de rest van de dag klaar, ik in ieder geval wel (ook wel eens zoiets gezien).
Wie niet?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
FOK! Stairwaymeet zaterdag 5 september.
Wie durft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |