Is over.quote:
Nicequote:
Wat is het? Wat is het?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Hai! Een diploma binnensucces liesje, ik hoop dat het meevalt allemaal.
Gelukkig geen Mexicaanse blaf en lekker snel weer overquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is over.
Gisteren wel een dag grotendeels op bed gelegen door de daaropvolgende verkoudheid (had zelfs geen eetlust, wat in mijn geval zeer uitzonderlijk is), maar het gaat wel weer, nu.
Je gaat toch niet kotsen he?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:07 schreef Copycat het volgende:
Mmm, die resolutie veranderen is enkel symptoombestrijding. Er blijven opstartprogramma's geblokkeerd
Heb er het een en ander afgegooid en zie het morgen wel weer.
Uitbuiken van de Kapsalon. Burp. Ik denk niet dat het een blijvertje is.
Je moet je ook eerst voorstellen als je in de praatgroep wilquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:15 schreef Noek het volgende:
Kom terug.
Alsjeblieft. Ik kan maar een half uurtje per dag ofzo.![]()
Kom terug.
Hoi lief Pietje! Alles wel?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben er al, dramaqueen. Zit met een half oog the Prestige te kijk, maar beetje saai.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:15 schreef Noek het volgende:
Kom terug.
Alsjeblieft. Ik kan maar een half uurtje per dag ofzo.![]()
Kom terug.
Jep, alleen de periode-na-vakantie gaat wel erg snelquote:
Hé hoi!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi!![]()
En ja hooorrrrrr... m'n moeder belt nú aan.![]()
Ik dacht ik heb nog een half uurtje om je te vermaken.
Goed, maar eens luisteren hoe het met de familie tot in de vierde graad is.![]()
Maar praat lekker verder. Ik lees het terug want ik ben fan van je.
Hoi, mijn laptop is dood en nu haat ik alles en iedereen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet je ook eerst voorstellen als je in de praatgroep wil
Ja, dat is naar hè. Zeker als arbeider zul je daar veel last van hebben maar gelukkig mag je over minder dan een jaar weer naar Frankrijk. Lekker raften en dolle dingen doen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, alleen de periode-na-vakantie gaat wel erg snel. Met jou
?
Zag je net nog over je nek gaan... Maar dat lucht soms erg op ! Beterschapquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is over.
Gisteren wel een dag grotendeels op bed gelegen door de daaropvolgende verkoudheid (had zelfs geen eetlust, wat in mijn geval zeer uitzonderlijk is), maar het gaat wel weer, nu.
Hij had keelpijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Zag je net nog over je nek gaan... Maar dat lucht soms erg op ! Beterschap
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
Chaotisch!
Ja ik was naar wateringen gefietst.
En nee het was niet bij die persoon in wateringen
Het was in de Heiloostraat, hier bijna op de hoek.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
Chaotisch!
Ja ik was naar wateringen gefietst.
En nee het was niet bij die persoon in wateringen
Het was in de Heiloostraat, hier bijna op de hoek.
Ik hoef denk ik niet te vertellen hoe ik mezelf vervloekte toen ik zsm weer terugfietste naar den haag.
Ik was een half uur te laat, en heb dus wel alle "hoe was jouw vakantie's" gemist.
En mijn Casus ging goed, dat dan weer wel!
Ja maar het is dan ook meteen een stuk minder leuk!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:09 schreef Gert het volgende:
[..][ afbeelding ]
Wateringen - Den Haag fietst toch wat sneller hè, zonder twee flessen wijn achter je kiezen en een shoarmastop.
Ik neem aan dat ze voor je haar bedoelen Coos!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:48 schreef Coos het volgende:
Zit naar een hele rare film op Veronica te kijken en nu hoor ik op de achtergrond ook nog reclame voor anti-clitspray.
Kellyquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:48 schreef Coos het volgende:
Zit naar een hele rare film op Veronica te kijken en nu hoor ik op de achtergrond ook nog reclame voor anti-clitspray.
omg, zou ie daar nog een trauma van hebben?quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 08:19 schreef Peter6000 het volgende:
De mensen voor het onderhoud van de cv-ketel, die tussen 0800 en 1230 komen, komen natuurlijk pas aan het eind van de ochtend.
En met een beetje pech om 14.00 uur.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:19 schreef Peter6000 het volgende:
De mensen voor het onderhoud van de cv-ketel, die tussen 0800 en 1230 komen, komen natuurlijk pas aan het eind van de ochtend.
Dan bel ik vantevoren nog even met de vraag hoe het met de indeling staat,quote:Op woensdag 2 september 2009 08:19 schreef Peter6000 het volgende:
Hij is er al.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dan bel ik vantevoren nog even met de vraag hoe het met de indeling staat,
staan we in het begin, midden of eind van de ochtend en wanneer hij dat nog niet weet vraag ik
of hij ons als eerste of tweede kan indelen.
Wanneer je niet belt komen ze meestal rond koffietijd 10:15 uur.![]()
Cquote:
Heb ook geen hand gegeven, maar was wel erg in aarzeling.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:03 schreef CarOnline het volgende:
En Peter, nee ik geef geen hand aan de onderhoudsmonteur normaal gesproken maar hier doen ze het allemaal wél en bij weggaan ook en aan het eind wensen ze je nog een hele fijne dag toe
En ik stond al bijna met de deur in mn hand aju te roepen, zo lomp![]()
Dus het hoefde niet, wat heb je gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |